Olympic Air Silver Award

Αγαπητά μέλη, έπεσε το μυαλό μου σε ένα άσχετο τόπικ (των Αυτοκρατορικών), αλλά με ανάγκασαν οι συνθήκες να το επαναφέρω εδώ. Θα το κατανοήσετε στο τέλος της παράθεσης και ειδικότερα στο ΥΓ1. Αστόχησα, το ομολογώ, έπρεπε να το είχα φανταστεί. Η Κορυφή κατακτιέται σιγά σιγά.

payneful_tales":1el2wptn said:
Αγαπητοί λασπολόγοι, να ρωτήσετε τους υπευθύνους της εταιρείας να σας πούνε πώς το κατάφεραν να πάνε απ' ευθείας 17 ώρες στην Αϊτή με το 742 (όπως ανέφερε η συνέντευξη) αλλά ο πίνακας του τσέκ ιν να δείχνει "via Malaga". Μου είχε κολήσει από τότε λέμε. Να, αυτά βλέπουν οι λασπολόγοι και μετά αρχίζουν να αμφιβάλουν για την πραγματικά παραπλανητική ενημέρωση σε όλους τους τομείς (αυτό που ανέφερα φανταστείτε ότι είναι πραγματικά τυπικά μικρό..αλλά..). Δεν θα αναφερθώ στα βραβεία φυσικά. Κάτι παραδείγματα από τον ΑΙΑ και την ERA μου είναι αρκετά για την πέψη. Μού 'πεσε βαρύ το μέταλλο. Εγώ πάλι όμως έχω άχτι να βγάλω ένα αεροπλάνο τους έστω και μια φορά εν πτήση. Αλλά οι..λάσπες στις ελιές με χάλασαν τότε. Άντε δώστε οι "απο μέσα" τις μέρες δρομολογίων μπας και το δούμε καμμιά αυγή η δείλι για την καταγραφή. Όσο προλαβαίνουμε.

δικός σας

ΥΓ1: άχετο αλλά το θυμήθηκα. φέτος είπαμε παίρνει η ΟΑair το χρυσό της ERA;

ΥΓ2: Μιχάλη σ' ευχαριστούμε. Ήξερα ότι βασιζόμουν σωστά σε σένα :)
ΥΓ3: ευχαριστούμε επίσης και την πρώτη πρωινή Ρόδο-Αθήνα.

Νά ναι καλά με τα ασημικά τους και να τα γυαλίζουν συχνά. Σκουριάζουν εύκολα.

δικά τους
 
Περιμένετε, του χρόνου θα βγεί Regional Airline of the year η Δέλτα (οχι η Delta airlines, η άλλη, που βγάζει τα γιαούρτια, έμαθα οτι τώρα με τη συγχώνευση εκεί θα τον μεταθέσει ο Βγενο).
 
Και η Α3 φέτος τίποτα? Ούτε φοίνικα? Ούτε μια κλάρα?
 
Silver winner Olympic Air was commended for having been re-launched by a passionate management team, led by ERA President Antonis Simigdalas, against a backdrop of a troubled past and an extreme economic crisis in Greece. Within two months of starting operations, the airline was operating 190 daily flights.
Όπως καταλάβατε, όπου πάει ο κύριος Σιμιγδαλάς, η κυρία Μεζίτη και τα "κορίτσια" τους τα βραβεία πέφτουν βροχή.

It has also brought its major competitor, Aegean Airlines, to the negotiation table to agree a merger, currently awaiting approval.
Θεϊκό! Η Αιγαίου συνθηκολόγησε!
 
Γιατί όμως δεν πήρε την Πρώτη Θέση; και περιορίστηκε στη δεύτερη; αφού το είχε σιγουράκι το χρυσό, γιατί το έσπρωξε αλλού. Δεν γίνεται κατανοητό για κάποιον που έπαιζε για την Πρώτη θέση, εξ' αρχής... άρα η Δεύτερη θέση δεν αποτελεί επιτυχία, ειδικά αφού σύμφωνα με τα γραφόμενα των καλά πληροφορημένων (που γνωρίζουν και το μέλλον του CEO της ΟΑ, με μετάθεση στη Δέλτα... θέση πάντως που πολύ θα ήθελε πολύς κόσμος αγαπητέ συμφορίτη) το ματσάκι ήταν για ένα παίκτη. Είναι επιτυχία να τρέχεις μόνος σου και να βγεις δεύτερος;
 
Μπορεί να θεώρησαν προκλητικό να δώσουν απευθείας το χρυσό. Και η Α3 από τα χαμηλά (bronze) ξεκίνησε.
 
Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει... :twisted:

Aν παρατηρήσετε, τόσο η 1η Binter όσο και η 3η Cimber κάτι έχουν να επιδείξουν. Η νΟΑ πέρα του re-launch τί έχει να επιδείξει ένα χρόνο μετα? Τα δυνατά οικονομικά της? Το φοβερό δίκτυό της? Το σπρώξιμο στην Α3 ώστε να πέσουν παρέα στον γκρεμό? Ας είναι καλά ο "Γιάννης"...
 
@Boboneras: Οταν λες για μεταθεση του CEO της ΟΑ στην Δέλτα εννοείς την Delta? Σε τι θεση?
 
Top