Παραίτηση στην Olympic Air

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Olympic Air της Marfin Investment Group (MIG)
Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2701
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 63
Επικοινωνία:

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό MerNion » 04 Νοέμ 2011, 17:12

Παραίτηση Βγενόπουλου από Marfin Popular Bank


http://www.newsbeast.gr/financial/arthr ... ular-bank/

Και δεν μου φαίνεται να είναι μόνο αύτο...

Ολόκληρο το κείμενο της συνέντευξης Βγενόπουλου:
http://www.stockwatch.com.cy/nqcontent. ... _id=143197
0 x
http://athensairport.blogspot.com - Τελευταία αεροπορικά νέα (κυρίως από Ελ. Βενιζέλο - ATH/LGAV)
http://twitter.com/AthensAirport

Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση" (http://www.air-born.gr)


Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 12

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό mxnk » 04 Νοέμ 2011, 17:23

Είναι πολλά τα κομμάτια του puzzle...
0 x
_________________
I'd rather be flying...

https://my.flightradar24.com/mxnk
http://www.air-born.gr

Άβαταρ μέλους
Aerophile
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 17 Σεπ 2011, 11:29

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό Aerophile » 04 Νοέμ 2011, 23:30

Πολλές αλλαγές γίνονται στον όμιλο τελευταία. Πρώτα παραιτείται ο Καρακαδάς και από την Singular με μια δήλωση που υποδεικνύει δυσαρέσκεια για τα πιθανά σχεδία της εταιρίας και τώρα όλα όσα ακούγονται για τον Βγενοπουλο. Κατι ετοιμάζεται και πρέπει να αφορά κατά κόρων την Ολυμπιακή. Δεν το έχω πολύ με τα πολιτικόοικονομικά, αλλά εύχομαι να μην επηρεαστούν για άλλη μια φορά οι υπάλληλοι.
0 x
"All modern aircraft have four dimensions: span, length, height and politics"
Sir Sydney Camm

fos1111
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 19:36

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό fos1111 » 11 Νοέμ 2011, 08:51

θα μιλήσω πάλι με ένα μικρο γρίφο - ερώτηση
και ερωτώ: Μιας και το νέο που περιμένουμε και είναι έτοιμο--- θα σκάσει την επόμενη εβδομάδα?
0 x


Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 12

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό mxnk » 11 Νοέμ 2011, 11:50

Αν και δεν έχει άμεση σχέση με την αεροπορία και την Olympic Air νομίζω πως έχει ενδιαφέρον...

Η επίσημη ανακοίνωση του Βγενόπουλου δεν έχει γίνει ακόμα, οι φήμες όμως έχουν αρχίσει κατ᾽ αρχήν για το διαχωρισμό της Τράπεζας από την MIG.

Παραθέτω το πλήρες άρθρο της Κυπριακής εφημερίδας Φιλελεύθερος γιατί στο link δεν εμφανίζεται ολόκληρο

ΚΟΡΥΦΩΝΟΝΤΑΙοι εσωτερικές διεργασίες στη Μarfin μετά την αποχώρηση του Ανδρέα Βγενόπουλου από τη θέση του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Συγκροτήματος και δεν αποκλείεται σε σύντομο χρονικό διάστημα να καταγραφούν αλλαγές σε πρόσωπα και ρόλους στον Όμιλο. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αλλαγές που προωθούνται σε όλα τα επίπεδα θα έχουν ως βασικό στοιχείο την επιστροφή της Τράπεζας στις κυπριακές της ρίζες. Υπάρχει σημαντική πιθανότητα σύντομα να φύγει το όνομα Μarfin από τον Όμιλο και να επανέλθει η παλιά ονομασία Λαϊκή Τράπεζα που είναι ταυτισμένη με την Κύπρο. Το ίδιο αναμένεται να γίνει και στο δίκτυο στην Ελλάδα αλλά σε μεταγενέστερο στάδιο και αφού ολοκληρωθούν οι ευρύτερες αλλαγές προσώπων στον Όμιλο. Οι εξελίξεις ενδέχεται να τρέξουν το επόμενο χρονικό διάστημα, πάντα στο πλαίσιο επιστροφής της Τράπεζας σε έναν κυπροκεντρικό χαρακτήρα.

Η διαχείριση που έγινε από την πλευρά της Ελλάδας είναι όπως φαίνεται το «κλειδί» των ανατρεπτικών εξελίξεων και ειδικά μετά το «ξεσκόνισμα» του δανειακού χαρτοφυλακίου της Μarfin από την Κεντρική Τράπεζα. Σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται τις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί ότι ο Παναγιώτης Κουννής αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος των εργασιών στην Κύπρο, με πολύχρονη τραπεζική εμπειρία, αναλαμβάνει και την Ελλάδα. Τη θέση του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου της Μαρφίν Εγνατία κατείχε ο Ηρακλής Κουνάδης, ο οποίος δήλωσε παραίτηση από την Τράπεζα. Τις κινήσεις που γίνονται στον όμιλο παρακολουθεί με διακριτικότητα η Κεντρική Τράπεζα που θέλει στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της να διασφαλίσει τη σταθερότητα του χρηματοπιστωτικού συστήματος στην Κύπρο. Σύμφωνα με πληροφορίες, το θέμα αλλαγής προσώπων στον Όμιλο της Μarfin θα κλείσει τις επόμενες λίγες εβδομάδες. Στην πιο δύσκολη οικονομική φάση της Κύπρου, τόσο η εποπτική Αρχή όσο και το κράτος δεν θα ήθελαν να μένουν ανοιχτά μέτωπα που μπορεί να διαταράξουν τη λειτουργία του Ομίλου και να δημιουργείται παρατεταμένο κλίμα αβεβαιότητας. Προχθές ο οίκος Μoody’sυποβάθμισε κατά τρεις βαθμίδες την Τράπεζα τονίζοντας την αυξημένη έκθεσή της στην Ελλάδα και την πιθανότητα κρατικής στήριξής της.


http://www.philenews.com/el-gr/Oikonomia-Kypros-XAK/3353/85545/xanaginetai-laiki-trapeza-me-allages-prosopon-kai-onomatos
0 x
_________________
I'd rather be flying...

https://my.flightradar24.com/mxnk
http://www.air-born.gr

Άβαταρ μέλους
Nontas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 19:06
x 71

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό Nontas » 23 Νοέμ 2011, 14:26

Ο Πρόεδρος της Olympic Air κ. Διονύσης Μαλαματίνας αναλαμβάνει και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρίας από τις 30/11 μετά και την παραίτηση του κ. Θάνου Πασχάλη
..
Ο κυβερνήτης κ. Γιώργος Μητσέλος, τοποθετείται Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής (COO) με αρμοδιότητα τους τομείς ασφάλειας, ποιότητας εκπαίδευσης, επιχειρήσεις πτήσεων και εδάφους καθώς και την τεχνική διεύθυνση.


Η είδηση απο το isotimia.gr
0 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2701
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 63
Επικοινωνία:

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό MerNion » 23 Νοέμ 2011, 14:49

Πάει και ο Πασχάλης μετά τον Καρακαδά... Τι γίνεται στην Olympic?!?!?!?!?
0 x
http://athensairport.blogspot.com - Τελευταία αεροπορικά νέα (κυρίως από Ελ. Βενιζέλο - ATH/LGAV)
http://twitter.com/AthensAirport

Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση" (http://www.air-born.gr)


Άβαταρ μέλους
Nontas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 19:06
x 71

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό Nontas » 23 Νοέμ 2011, 15:24

Προφανώς ξηλώνονται όλες οι φαεϊνές ιδέες-επιλογές Βγενόπουλου.

Αν δεν αναθέσουν σε μια σοβαρή εταιρεία να τους φτιάξει business plan, και τον Θεό τον ίδιο να βάλουν διοίκηση θα τα κάνει θάλασσα.
Αυτό ή δεν το καταλαβαίνουν, ή δεν θέλουν να χώσει τη μύτη του στα εσωτερικά της MIG κάποιος που δεν ανήκει στο "στενό κύκλο" γιατι θα βγούν τα άπλυτα στη φόρα.

Αν και νομίζω οτι είναι πια πολύ αργά για οτιδήποτε...
0 x

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 24 Νοέμ 2011, 00:23

MerNion έγραψε:Πάει και ο Πασχάλης μετά τον Καρακαδά... Τι γίνεται στην Olympic?!?!?!?!?


MerNion μόλις έγραψες το καλύτερο νέο για τους μηχανικούς αεροσκαφών της χώρας μας. Αρκεί μόνο να μη ξαναπάει σε αεροπορική εταιρία.
Αυτό που γίνεται στην ΟΑ μάλλον είναι το κλείσιμο. Την κάνουν όλοι με ελαφρά πηδηματάκια για να μη φανεί το όνομά τους όταν πέσει η αυλαία.
0 x

Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 12

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό mxnk » 24 Νοέμ 2011, 00:38

Ο Μαλαματίνας είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της MIG. Δε νομίζω ότι μπήκε στην Olympic για να την τρέξει. Κάτι σαν μεταβατική κυβέρνηση μου κάνει όλο αυτό... αν ισχύουν τα όσα λέγονται περί πώλησης της εταιρείας. Σε αντίθετη περίπτωση μπήκε αυτός γιατί δεν υπάρχει κανένας άλλος, κάτι που θεωρώ πως δεν ισχύει γιατί άνετα θα μπορούσαν να φυτέψουν κάποιον εκεί με εμπειρία ή χωρίς.
0 x
_________________
I'd rather be flying...

https://my.flightradar24.com/mxnk
http://www.air-born.gr


Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 46
Επικοινωνία:

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 24 Νοέμ 2011, 02:27

Δύσκολές εποχές και για στελέχη που καλούνται να φέρουν μια εταιρεία στο peak...........


Πολλοί την κάνουν ελαφρά για να μην πάρουν το βάρος μιας επαγγελματικής αποτυχίας η οποία θα τους ακολουθεί.......
0 x

Arturo
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 26 Μαρ 2005, 16:33
x 2

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό Arturo » 25 Νοέμ 2011, 19:58

Ο κυβερνήτης κ. Γιώργος Μητσέλος, τοποθετείται Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής (COO) με αρμοδιότητα τους τομείς ασφάλειας, ποιότητας εκπαίδευσης, επιχειρήσεις πτήσεων και εδάφους καθώς και την τεχνική διεύθυνση. 

Ο κ. Μητσέλος, με σπουδές στη Γερμανία και τις ΗΠΑ, έχει εργαστεί ως κυβερνήτης και διοικητικό στέλεχος εκπαίδευσης και διασφάλισης ποιότητας σε αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.


ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK, ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ....
http://www.aaiasb.gr/imagies/stories/do ... ort_GR.pdf
0 x

romanosdelios
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 06 Οκτ 2011, 17:35
x 15

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό romanosdelios » 25 Νοέμ 2011, 23:02

To link δεν δουλεύει φίλε μου. Παρακαλώ μία περίληψη αν γίνεται.
0 x


fagadakis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 02:08

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό fagadakis » 26 Νοέμ 2011, 12:00

δηλαδη επειδη ειχε ενα συμβαν δεν κανει για αυτη την θεση ? αν και δεν ξερουμε αν ηταν αυτος γιατι δεν λεει ονοματα στο λινκ που ποσταρισες,για καντο ποιο λιανα να καταλαβουμε και εμεις γιατι για να το βαλεις καποιο λογο θα ειχες
0 x

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Παραίτηση στην Olympic Air

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 26 Νοέμ 2011, 21:19

Ένα ατυχές περιστατικό δεν είναι λόγος για να κριθεί κάποιος ακατάλληλος ή όχι.
Για το συγκεκριμένο όμως, από ότι είχα διαβάσει τότε, η ΥΠΑ δεν πληροφορήθηκε για το συμβάν την ημέρα που έγινε.
Αλλά ως γνωστών τα ΜΜΕ έγραφαν τότε μόνο για τις ώρες αγωνίας & τις λαχτάρες της πΟΑ. Όταν κάτι συνέβαινε στην Α3, σιωπή.
Λίγες μέρες αργότερα ή νωρίτερα είχαν και μια ηρωική έξοδο στη Σαντορίνη με Avro όπου και πάλι δεν έγινε κάποιο σούσουρο :great:
Ξεχάσατε το satelite που τα βράδια γινόταν υπαίθριο συνεργείο;
Όχι πως απαγορεύεται να συντηρείς το αεροσκάφος εκτός υποστέγου, αλλά κάποιες συντηρήσεις συνιστώνται να γίνονται σε στεγασμένο χώρο.

Χωρίς να έχω διαβάσει την αναφορά, θυμάμαι πως το α/φος χτύπησε στη δεύτερη προσπάθεια προσγείωσης. Αφού είδανε πως πραγματικά δεν γίνεται να προσγειωθείς, γύρισαν στην Αθήνα χωρίς να ειδοποιήσουν τις αρχές για την επαφή που είχαν, έτσι ώστε να παρθούν μέτρα κατά την προσγείωση του αεροσκάφους καλού - κακού. Δε μιλάω για αφρούς κτλ, αλλά για την παρουσία πυροσβεστικών δυνάμεων για επέμβαση αν χρειαζόταν.
Μην ξεχνάτε οτι τα engine fan cowlings έχουν μια τάση να εξαφανίζονται στο δευτερόλεπτο {τις περισότερες φορές με υπαιτιότητα μηχανικών :oops: } προκαλώντας μεγάλες ζημιές ακόμα και το horizontal stabilizer.
Να μην ξεχνάμε πως μια δομική ζημιά δεν εντοπίζεται από το πιλοτήριο. Warnings - Caution - alarm bells κτλ ενεργοποιούνται μόνο σε περίπτωση μηχανικής βλάβης ή σε άνοιγμα κάποιας πόρτας avionics, cargo, passenger & emergency exits. Όλες οι άλλες ζημιές εκτιμώνται στο έδαφος από τους μηχανικούς.

Την ημέρα του συμβάντος η πΟΑ είχε ακυρώσει τις πτήσεις της προς το νησί λόγω των δυνατών ανέμων, αλλά μάλλον τα 737 της Α3 δεν μασάγανε από τέτοια.
Δε θεωρώ οτι έφταιγε ο κυβερνήτης, γνωρίζοντας από πιλότους που πέρασαν από την τότε Α3, την αντιμετώπιση της διοίκησης στις όποιες επιφυλάξεις εκτέλεσης δρομολογίου. Μπρος στην ικανοποίηση των επιβατών που πέταξαν προς Ρόδο έναντι αυτών της ΟΑ που έμειναν πίσω, τι να σου πει η ασφάλεια πτήσεων... :twisted:
Δεν είναι τυχαίος ο αριθμός χειριστών και μηχανικών που έφυγαν με τη μία όταν άνοιξε ο Βγενό. Που να γνωρίζαμε τότε την παντρειά! :banana:
Κάτι δε λειτουργούσε καλά στην εταιρία τότε & ελπίζω πως έχουν αλλάξει τώρα.

Θέλω να πιστεύω πως η νοοτροπία της εταιρίας έχει αλλάξει και πως ο κυβερνήτης αυτός δυστυχώς έπεσε θύμα του λεγόμενου peer pressure {Βλέπε human factors}.
Το έργο του θα δείξει στο μέλλον αν είναι κατάλληλος ή όχι για τη θέση που του έδωσαν.
Δεν είναι λίγες οι φορές που τη χρησιμοποιώ την Α3 τον τελευταίο καιρό :mrgreen:
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Air (2009-2013)”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 

 

cron