Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή πολεμική αεροπορία
Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό Belavia » 01 Οκτ 2010, 14:45

Την Τρίτη 21/9/10 ο Δν/της Προγράμματος του UCAV-NEURON συνεχάρη την ΕΑΒ καθώς με την υποστήριξη της Dassault έφτασε σε επίπεδο να συναγωνισθεί και με επιτυχία να ολοκληρώσει σταδιακά τα τμήματα του έργου που έχει αναλάβει.
Το πρόγραμμα UCAV-NEURON αφορά την ανάπτυξη και κατασκευή του πρώτου πρωτοτύπου Ευρωπαϊκού Μη Επανδρωμένου Μαχητικού Αεροσκάφους από 6 εταιρίες χωρών της Ευρώπης με την ΕΑΒ από Ελληνικής πλευράς ως ισότιμο μέλος, μαζί με τις Dassault Aviation, SAAB, ALENIA, EADS-CASA, RUAG.
Συγκεκριμένα η ΕΑΒ έχει αναλάβει την σχεδίαση και την κατασκευή του Συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του θερμικού ίχνους του αεροσκάφους, της οπίσθιας ατράκτου (Aft Fuselage) του αεροσκάφους , καθώς και του πίνακα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Ring)
Σον Ιανουάριο του 2011 κα πραγματοποιηθεί σε ειδικό δοκιμαστήριο στη Γαλλία η δοκιμή αντοχής του πρώτου συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) της ΕΑΒ.
Επίσης η ΕΑΒ θα συμμετάσχει στην τελική συναρμολόγηση των συστημάτων Aft Fuselage - Exhaust Assembly, δικής τησ ανάπτυξης με το υπόλοιπο αεροσκάφος που κα πραγματοποιηθεί στην Γαλλία.

Απόσπασμα από ενημέρωση ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΑΒ, 1/10/10.
0 x


Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό Belavia » 06 Οκτ 2010, 14:10

Έχει αρχίσει μάλλον κινητικότητα στην Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία, (κατά τύχη τα αρχικά των λέξεων) μετά το δημοσίευμα του ιστοχώρου
http://www.defencenet.gr/defence/index. ... &Itemid=40

για την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία και την αναμενόμενη πώλησή της μέχρι το καλοκαίρι του 2011,
μπορεί να έρχεται η επίσημη διάψευση της Διοίκησης της ΕΑΒ. Αλλά όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Ο χρόνος θα δείξει ποιος έχει δίκαιο, και ποιος θα κάνει τις σωστές κινήσεις. Εμείς ή οι άλλοι.
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό Belavia » 15 Φεβ 2011, 20:46

Ενώ οι εργαζόμενοι των ΔΕΚΟ διαμαρτύρονται για την άδικη – δίκαιη περικοπή των μισθών τους (25% πέρυσι + 10% φέτος), οι διοικήσεις αυτών των επιχειρήσεων ακόμη ζουν στον κόσμο τους με τις φανφάρες, δεξιώσεις, ακριβά αναμνηστικά δώρα προς του υφυπουργούς και κάθε κομματικό παρατρεχάμενο. Οι κοπές της πίτας μας μάραναν. Μυαλό δεν βάζουν… σαν την Αντουανέτα… γιατί ο λαός δεν τρώει παντεσπάνι…!..!..
Σε λίγο τα φαινόμενα όπως τα σημερινά στην ΕΑΒ θα γίνουν καθημερινότητα.

http://yened.blogspot.com/2011/02/blog-post_3808.html
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό Belavia » 01 Μαρ 2011, 10:43

Άρχισαν και στην ΕΑΒ να βγαίνουν άπλυτα τα οποία ο χρόνος θα δείξει εάν πλυθούν ή σκεπαστούν όπως στις άλλες εξεταστικές επιτροπές της Βουλής.

Έγινε στις 22/2/11 επερώτηση στην Βουλή με αρ. πρ. 11844 από την ΕΝΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕN.Α.Π και τους Βουλευτές ΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΑΡΑ και ΒΑΣΙΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ με θέμα < Πρωτοφανείς καταγγελίες για διασπάθιση δημοσίου χρήματος και βλάβη του Δημοσίου και της ΕΑΒ οδήγησαν στην απόλυση του καταγγέλλοντος Γενικού Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών>

Μεταξύ άλλων αναφέρονται……
<……Η αξία των αχρήστων υλικών που βρισκόταν στις αποθήκες της ΕΑΒ μέχρι τις 31-12-2008 ανήρχετο στο ποσό των 27 εκατ € περίπου ενώ κατά το έτος 2009 η αξία τους σκαρφάλωσε στα 34 εκατ € περίπου …………………… Παρατηρείται δηλαδή ότι η αξία των αδιακίνητων (άχρηστων) αποθεμάτων στα 28 πρώτα χρόνια λειτουργίας της ΕΑΒ (1975 – 2003) ανήλθε στα περίπου 18 εκατ € και την τελευταία εξαετία (2004-2009) σχεδόν διπλασιάστηκε αφού αυξήθηκε κατά 16 εκατ € περίπου (αύξηση σχεδόν 100%)………………
Η αποθεματοποίηση των αδιακίνητων (αχρήστων) υλικών συνεχίστηκε και το 2010 καθώς η ΕΑΒ παρέλαβε από την Γαλλική Εταιρεία «SNECMA» τμηματικά εντός του 2010 υλικά αξίας άνω των 4 εκατ €. Πρόκειται για υλικά που παραλαμβάνει και τα οποία αφορούν σε εκκρεμείς παλαιές παραγγελίες, πολλές εκ των οποίων είχαν δοθεί πριν από το 2005…………………
Οι δύο θυγατρικές εταιρείες της ΕΑΒ, η «EMC ΕΛΛΑΣ ΑΕ» και η «1 SOURCE», φέρονται: Η EMC να έχει μεγάλες ζημίες και συνεχώς γίνονταν αυξήσεις Κεφαλαίων από την ΕΑΒ με καταβολή μετρητών …………ενώ μάλιστα όπως προκύπτει από διαχειριστικούς ελέγχους Ορκωτών Ελεγκτών υπήρξε κακοδιαχείριση. Χαρακτηριστικό της κακοδιαχείρισης αποτελεί το ότι με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της EMC διεγράφησαν με μεταφορά τους στα Αποτελέσματα Χρήσης οφειλές μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της EMC προς την εν λόγω εταιρεία. ……………………… Η 1 SOURCE οφείλει στην ΕΑΒ περίπου 1,4 εκατ € και έχει τεθεί θέμα αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου με κεφαλαιοποίηση του χρέους της. Πρόκειται για εταιρία όπου η ΕΑΒ συμμετέχει με ποσοστό 49% (το 51% κατέχει η Pratt&Whitney)…………………….. Μεγάλο μέρος του έργου της ΕΑΒ ανατίθεται σε υπεργολάβους χωρίς όμως να προηγούνται μελέτες κόστους οφέλους ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις των απευθείας αναθέσεων ……………… Η ΕΑΒ φέρεται να μην ελέγχει την καλή εκτέλεση των συμβάσεων που υπογράφονται με τους εργολάβους, ενώ σε συγκεκριμένα έργα φαίνεται ότι αξιοποιείται το προσωπικό της ΕΑΒ, κατασκευάζονται δηλαδή από κοινού με τους εργολάβους αλλά πληρώνονται γι αυτά οι εργολάβοι……………………>

Τελικά όποια ΔΕΚΟ και να αγγίξουν ….άβυσσος ….. Πότε θα γίνει κάθαρση;…….. το ποιο λυπηρό είναι να βλέπεις τους ίδιους ανθρώπους στα ίδια πόστα σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
0 x


Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό Belavia » 24 Μαρ 2011, 12:27

Καθώς η απαξίωση συνεχίζεται στην ΕΑΒ, έχουμε και συνέχεια γραμμάτων/ ερωτήσεων προς τους Υπουργούς Οικονομικών & Εθνικής Άμυνας.
Λες και αυτά τα γράμματα κάνουν τίποτα. Μήπως είχαμε κάποια απάντηση από το προηγούμενο γράμμα στην Βουλή; Μήπως έγινε κάποια ενέργεια να καλυτερέψουν τα πράγματα στην ΕΑΒ;
Νέο γράμμα του Π. Λαφαζάνη (Α.Π.13652/22.03.11) όπου μεταξύ άλλων αναφέρει ότι η ΕΑΒ παραχωρεί την συντήρηση των Πυροσβεστικών Αεροσκαφών σε εργολάβους, οι οποίοι απασχολούν συνταξιούχους πρώην εργαζομένους της ΕΑΒ.
Καθότι το 2010 αποχώρησαν 540 εργαζόμενοι και άλλοι 500 συνταξιοδοτήθηκαν τα προηγούμενα έτη. :thx:
Συνημμένα
Lafaz2.jpg
Lafaz2.jpg (88.17 KiB) Προβλήθηκε 1621 φορές
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό Belavia » 20 Απρ 2011, 14:05

Δυστυχώς παρόλο που τα οικονομικά μας πάνε από το κακό στο χειρότερο μερικοί κρατικοδίαιτοι δημόσιοι διοικητές ζουν στον κόσμο τους και ακόμη νομίζουν ότι διοικούν το τσιφλίκι τους.
114 χρόνια από την πρώτη πτώχευση της χώρας οι ίδιοι χρυσοκάνθαροι δεν λένε να αλλάξουν.
Ο Διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΒ χρωστά €5.000 στην ΕΑΒ αλλά αντί να επιστρέψει τα χρήματα στο ρημαγμένο ταμείο της εταιρείας βρήκε τρόπο να τα βολέψει. Οι οικονομικές υπηρεσίες ανακάλυψαν ότι το 2006 δεν είχε λάβει δώρο Χριστουγέννων οπότε έπρεπε να του χορηγηθεί τώρα το 2011..!..!..μήπως του πλήρωσαν και τόκους υπερημερίας…;…;…. Πως σας φαίνεται αυτό.;..!..!.. δεν είναι δημιουργική λογιστική αυτό … μιας και ο άνθρωπος είναι χρηματοαναλυτής.

http://www.zougla.gr/blog/eab
0 x

Άβαταρ μέλους
AndreasT
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: 27 Δεκ 2007, 18:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Latitude 37.9830 - Longitude 23.7330

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό AndreasT » 20 Απρ 2011, 14:09

αυτο είναι σκάνδαλο...
0 x
Andreas Triantafyllou


FlyHigh
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: 25 Μαρ 2010, 16:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό FlyHigh » 18 Μάιος 2011, 15:26

Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ όµιλος Lockheed Martin , αναµένεται να εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Ελληνική Αµυντική Βιοµηχανία (ΕΑΒ), στην περίπτωση που η ελληνική κυβέρνηση αποφασίσει να συµπεριλάβει στο πρόγραµµα αποκρατικοποιήσεων και την αµυντική βιοµηχανία της χώρας.
Τώρα να δείτε γλέντια για τους συνδικαλιστές της ΕΑΒ....άρχισαν τα όργανα.Καιρός για δουλειά......


http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... id=4631414
0 x

Άβαταρ μέλους
FTE
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 22 Αύγ 2010, 20:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό FTE » 18 Μάιος 2011, 23:02

Αμήν και πότε Παναγία μου!!! Κατά την προσωπική μου άποψη μια κίνηση με τεράστια οφέλη όχι μόνο για την οικονομία αλλά και για μεταφορά τεχνογνωσίας από τους Αμερικανούς.
ΜΑΚΑΡΙ.!!! :)
0 x

TheGianneto
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 20 Μαρ 2011, 00:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό TheGianneto » 18 Μάιος 2011, 23:38

Καλησπέρα σε όλους...

Είναι αλήθεια πως έχω ακούσει αρκετές χαζομάρες στη ζωή μου...αλλά το ότι η ιδιωτικοποίηση της Ε.Α.Β θα βοηθήσει στην μεταφορά τεχνογνωσίας από τους Αμερικανούς (όπως βοήθησε τόσα χρόνια η συνεργασία με την "άλλη άκρη του Ατλαντικού") είναι μια....αρκετά εύθυμη...

"Αμήν και πότε Παναγία μου" λοιπόν να έρθει το δολάριο να επενδύσει στην Ε.Α.Β μπας και μας πασάρει 100% τη νέα "ιπτάμενη" πραμάτεια του του στο όνομα της.... συμμαχίας και των αντισταθμιστικών οφελημάτων...

Σημ: δεν κάνω επίθεση στον χρήστη FTE, δεν είχα ποτέ σκοπό να κάνω προσωπική επίθεση σε κάποιο μέλος. "Επιτίθεμαι" σε παπαγαλάκια που καλλιεργούν/δημιουργούν τέτοιες υψηλές προσδοκίες σε απλούς ανθρώπους (όπως π.χ κάποιοι δημοσιογράφοι αμυντικών θεμάτων)
0 x


Άβαταρ μέλους
FTE
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 22 Αύγ 2010, 20:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό FTE » 19 Μάιος 2011, 00:23

Eν πάσει περιπτώσει,χίλιες φορές να έρθουν οι Αμερικανοί ή ο οποιοσδήποτε σοβαρός επενδυτής σ'αυτήν την έρημη χώρα να προσφέρει κάτι.Η σημερινή κατάσταση μόνο για
καλό δεν προσφέρεται,όχι μόνο στην αεροπορική βιομηχανία αλλά και σε κανέναν άλλο τομέα. 8)
0 x

TheGianneto
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 20 Μαρ 2011, 00:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό TheGianneto » 19 Μάιος 2011, 01:00

Σέβομαι χρήστη FTE την άποψη σου, απλά θέλω να σε ενημερώσω πως τα ίδια λέγανε/λέγαμε όταν ήρθαν οι Γερμανοί της HDW στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά με αφορμή τη σύμβαση για τα υποβρύχια U214 και τελικά οι "σοβαροί επενδυτές" που προέρχονταν μάλιστα από "προηγμένο κράτος" δεν έφεραν καμία τεχνογνωσία.... καμμένη γη άφησαν πίσω τους και μια ανολοκλήρωτη μέχρι σήμερα σύμβαση... το έργο το έχουμε δει και προσωπικά -αν και σέβομαι κάθε αντίθετη άποψη- ελπίζω να μην το ξαναδώ σε Αμερικάνικη έκδοση...
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό Belavia » 19 Μάιος 2011, 13:43

Μην είμαστε αδαείς, με τέτοιες εξαγοράσεις δεν πρόκειται να γίνει μεταφορά τεχνογνωσίας. Ότι μεταφορά τεχνογνωσίας υπήρξε, έγινε μέσω αντισταθμιστικών ωφελημάτων, την οποία την πλήρωσε πανάκριβα το Ελληνικό κράτος με τον περίφημο πολλαπλασιαστή τεχνολογίας στο κόστος επένδυσης. Το οποιοδήποτε ενδιαφέρον ή εξαγορά από την LM ή την EADS θα γίνει για το φθηνό αλλά εκπαιδευμένο εργατικό (ότι έχει μείνει στην εταιρεία μετά τις 500 συνταξιοδοτήσεις το 2010 και τις 400 προβλεπόμενες το 2011) και τις εγκαταστάσεις.
Και αυτή την στιγμή πραγματοποιούνται προγράμματα της LH στην ΕΑΒ και είναι ο δεύτερος καλύτερος πελάτης της μετά την Π.Α., ο κίνδυνος ελλοχεύει στο εάν ο βασικός σου πελάτης πιέζει για φθηνό κόστος Ε.Ω. και αναγκάζεσαι να πουλήσεις κάτω του κόστους γιατί δεν έχεις άλλους συνεργάτες. Υπάρχουν περιπτώσεις που ο μεγαλύτερος συνεργάτης αναλαμβάνει το συνολικό έργο και μεταβιβάζει το κοστοβώρο μέρους του έργου στον μικρότερο συνεργάτη με τεράστια ελλείμματα για τον μικρότερο.
Εκεί έγκειται κατά πόσο η διοίκηση αλλά και το σωματείο εργαζομένων είναι ικανοί να κάνουν τις ανάλογες ενέργειες για να επιτευχθεί η μείωση του κόστους και όχι της κερδοφορίας. Πράγμα λύγο απίθανο για τα ελληνικά δεδομένα, δεν το έχουμε δει σε κανένα εργοστάσιο (ούτε ιδιωτική βιομηχανία – ελπίζω να κάνω λάθος) ή η διοίκηση κατασπαταλά τα έσοδα για δικά της συμφέροντα ή το σωματείο για δικές του σκοπιμότητες.
0 x


Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό Belavia » 24 Ιουν 2011, 14:08

Λέτε επειδή πάει καλύτερα οικονομικώς η εταιρεία να μην πουληθεί;
Α… δεν νομίζω….. έτσι και αλλιώς κερδοφόρες ΔΕΚΟ βγάζουνε στο σφυρί.
Πού να τολμήσουν να βγάλουν αγγελία για κάποια προβληματική. Πω… Πω τι θυμήθηκα..!...!.. θυμάστε κάτι χρόνια πριν, τι ποσά κατασπαταληθήκανε για να χρηματοδοτούνται κάτι προβληματικές βιομηχανίες & ΔΕΚΟ;

Και μας ενοχλεί ΤΟ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ….

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2001194#
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τα Νέα της Ε.Α.Β.

Δημοσίευσηαπό Belavia » 30 Ιουν 2011, 09:16

Επανέρχονται...... στις 17 Ιουνίου οι δύο βουλευτές με ερώτηση στην Βουλή ζητούν να επέμβει ο Εισαγγελέας στην ΕΑΒ καθώς η απάντηση της διοίκησης της ΕΑΒ (από ερώτησή τους στις 22/2) κρίνεται γενική και αόριστη χωρίς να δικαιολογεί τις αποχρώσεις σκανδάλων στην εταιρεία.


http://www.tsantiri.gr/katagelies/sovar ... imara.html


Πάντως το νεώτερο από την ΕΑΒ είναι ότι κλείνει την EMC ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
καθώς εφαρμόζει σχέδιο περικοπών εξόδων…!...;…!....;
0 x



Επιστροφή σε “Πολεμική Αεροπορία”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης