Πτήσεις κυβερνητικών στελεχών με α/φ της Π.Α.

spinal

First-Class-Member
Εγγραφή
23/10/2008
Μηνύματα
637
Likes
103
Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή αναφορές στο φορουμ περί του φτωχού εορτασμού της ημέρας της Πολεμικής αεροπορίας φέτος κυρίως για οικονομικούς λόγους αλλά και μη συμμετοχής εναερίων μέσων σε παρελάσεις κλπ.
Διαβάστε το λινκ με τίτλο ''Hellenic Airforce Tours'' http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=15327&Itemid=49 για να εξοργιστείτε ακόμα περισσότερο την ώρα που όλοι καλούμαστε να συμβάλλουμε στη διάσωση της χώρας με περικοπές...
 
Τό εξοργιστικώτερο όλων είναι πως άν αυτά τά έκαναν υπουργοί ΄τής ΝΔ,ο παν-αθλητής που παριστάνει τον πρωθυπουργό μας θα είχε ξεσπαθώσει και θα ζητούσε παραίτηση τής κυβέρνησης,εκλογές κλπ κλπ.

Τώρα που τα κάνουν οι δικοί του υπουργοί,οι οποίοι μάλιστα ζητάνε από τον κόσμο θυσίες και στερήσεις,γιατί δέν τους στέλνει στά σπίτια τους;

ΥΓ.Κάθε φορά που ακούω/διαβάζω τέτοια περιστατικά,μού έρχεται στο μυαλό ο -σοσιαλιστής- Σουηδός πρωθυπουργός Ολουφ Πάλμε,που τον "φάγανε" ένα βράδυ την ώρα που έβγαινε από ένα σινεμά όπου είχε πάει με την γυναίκα του (όπως πάντα,χωρίς συνοδεία)......
 
Δεν μπορω,βεβαια, να μη σχολιασω και το "EMPRAER" ... :D
 
Hastaroth πού ξέρεις ότι δεν τα έκαναν και υπουργοί της ΝΔ;Το θέμα είναι ποιο κόμμα τα κάνει ή τα έκανε;Ας αφήσουμε τον κομματισμό στην άκρη.Το πρόβλημα δεν είναι κομματικό αλλά πολιτικό.

Όσον αφορά τον Πάλμε,κανείς δε θέλει να γίνουμε Σουηδία,διότι οι μισθοί και τα προνόμια των εργαζομένων στη Σκανδιναβική χώρα είναι πολλαπλάσια των Ελληνικών.Τα "μοντέλα" που κατά καιρούς επικαλούνται είναι τύπου Ιρλανδίας,Βουλγαρίας,Κύπρου.Ποτέ Σουηδίας,Ολλανδίας,Γερμανίας κλπ.
 
Χειρότερο από τις σπατάλες είναι για μένα ο κιτρινισμός...και εξηγούμαι: ας πάει ο συντάκτης του DefenceNet να κλείσει αύριο (σε πράκτορα με group discount ή online) ταξίδι ATH-IAD για αποστολή 20-25 ατόμων με full flex, business και κατά προτίμηση (για να μην πω απαραίτητα) σε μια πτήση όλοι τους...Επίσης να κλείσει ξενοδοχείο (να πω 4 αστέρων που μένουν οι middle managers;) για όλους του παραπάνω, να καλύψει τα φαξ τους, τις εκτυπώσεις τους (σε όποιον διαφεύγει τα business centres των ξενοδοχείων χρεώνουν 3Ε την σελίδα) το πρωινό τους κοκ....Εσείς μπακαλίστικα τι ποσό θα λογαριάζατε;

Εκτός αν το 'τμήμα ειδήσεων defencenet.gr' υπολογίζει ότι η κυβέρνηση σε μια διαπραγμάτευση σαν αυτή στις ΕΠΑ, θα πάρει την easyJet μέχρι STN μετά θα πάει LHR με tube, θα περιμένει 7 ώρες ανταπόκριση για την Economy της ΒΑ και μετά θα ζητήσει από τους συμβούλους (που σε όποια εταιρεία και αν δούλευαν έξω θα έβγαζαν τα 10πλασια από αυτά που προβλέπει το Ελληνικό Δημόσιο) να πληρώσουν το ταξί και το meeting room από την τσέπη τους... :with:

Αυτό που εννοώ είναι ότι χρειαζόμαστε κοινή λογική και αμφισβήτηση για οτιδήποτε μας σερβίρουν καλοθελητές...Αν ο Δρούτσας έφερε το αεροπλάνο από LGEL -> LGAV επιτρέψτε μου να αμφιβάλω όχι γιατί υπάρχει επίσημη διάψευση αλλά γιατί θα ήταν και εντελώς ξετσίπωτο σε μια τέτοια περίοδο για την χώρα αλλά και κουτό, πέρα του ότι ο συγκεκριμένος δεν δείχνει να είναι 'Ακης (αλλά ας μην μπούμε στην συζήτηση για τους πολιτικούς και το ποιόν τους).

Η διάψευση εδώ (επιτρέψτε μου να θέλω να εμπιστεύομαι περισσότερο το ΥΠΕΞ παρά το κάθε σκουπιδο-site)
http://www.mfa.gr/www.mfa.gr/Articles/e ... NA1353.htm

Ας τσεκάρει το defencenet αν ο υπουργός ταξιδεύει economy και να τον συγχαρούν αφού τρώγονται τόσο για τα λεφτά των Ελλήνων.

Για τον Πάγκαλο δεν γνωρίζω, και ούτε διευκρινίζεται αν ήταν για προσωπική μετακίνηση ή υπηρεσιακή (αν η VIP μεταφορά δεν ισχύει για τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης τότε για ποιόν ισχύει); Για να μην θυμηθώ τους Στρατηγούς Σωματάρχες που μας ερχόντουσαν στον Έβρο με Ε/Π από την Ξάνθη αλλά και το παπαδικό που πηγαινοέρχεται με Χιούι...

Θα μας κάνει το defencenet να γίνουμε και κυβερνητικοί εκπρόσωποι στο τέλος...
 
Δε χρειάζεται να πάει με την Easy Jet αλλά μπορούσαν να πάρουν εισιτήρια με την DL στην Α'θέση και να πάνε.Ιδίως στις επισκέψεις στις Βρυξέλες και στο Στρασβούργο θα μπορούσαν να πηγαίνουν με τα α/φη της γραμμής.Εκτός από τις περιπτώσεις απεργιών που θα πρέπει να πάνε με κρατικό α/φος.Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές της χώρας μόνο στην περίπτωση επίσημων επισκέψεων του πρωθυπουργού και του ΥΠΕΞ δικαιολογείται η χρήση των κρατικών μέσων.
 
imaginas η ουσία είναι ότι όχι πάντα μπορούν κυβερνητικοί ή executives να πάρουν μια πτήση που θα κάνει 25 ή 17 ώρες (κάτι τέτοιες συνδέσεις δίνει η DL) όταν η DL ή η KLM θέλει να πετάξει. Κάποιες φορές απλά δεν μπορείς να περιμένεις και εκεί βασίζεται ολόκληρη η βιομηχανία των business jets και των VIP ελικοπτέρων (καμιά επιχείρηση δεν θα πλήρωνε εκατομμύρια για να έχει απλά και μόνο την βολή του το διορισμένο Δ/Σ): ο χρόνος σε αυτό το επίπεδο είναι χρήμα που μπορεί να κοστίσει πολύ παραπάνω από 10 ή 100 χιλιάρικα, σκέψου πχ αν μια διάψευση γίνει 2 ώρες μετά το άνοιγμα των αγορών πόσα χρήματα και επιτόκια μπορούν να αλλάξουν...

Δεν λέω ότι το κυβερνητικό τζετ είναι το φτηνότερο μέσο (προφανώς όχι) αλλά δεν μπορούμε με τα δικά μας μέτρα για να συγκρίνουμε για αυτά τα επίπεδα ταξιδιών.
 
Διαφωνώ.Οι ιδιωτικές μεγάλες εταιρείες μπορεί να πληρώνουν VIP πτήσεις αλλά στο τέλος χρεοκοπούν όπως έγινε στις ΗΠΑ.Από τη στιγμή που μια πτήση είναι απευθείας και όχι με ανταπόκριση,δεν μπορώ να καταλάβω σε τι θα ωφελήσει η χρήση του Gulfstream έναντι της DL.Τον ίδιο χρόνο δε θα κάνουν;
 
Πάω στοίχημα ότι αν πάρεις τις Fortune 500 θα βρεις 500+ jets..από που τεκμαίρεται ότι χρεοκοπούν; Η χρήση του Gulfstream ωφελεί στο ότι αν θες να είσαι στην Αμερική στις 10:15, αυτό θα σε πάει στις 10:15 ενώ η Delta ή η οποιαδήποτε άλλη θα σε πάει όταν αυτή θέλει. Και από την στιγμή που αποκτήθηκαν τα αεροσκάφη, κάποτε θα πετάξουν, εκτός και αν πιστεύουμε ότι η Ελλάδα με τον κόμβο Ελ.Βεν προσφέρει τόσες πολλές επιλογές δρομολογίων.

Τέλος όπως γράφει η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ χρησιμοποιούνται πράγματι οι αερογραμμές.
 
Αναφερόμουν σε χρεοκοπία εταιρειών που τα στελέχη τους χρησιμοποιούν συνεχώς τέτοιες υπηρεσίες.Άλλωστε δεκάδες εταιρείες σώθηκαν από το Αμερικανικό δημόσιο.Για την ακρίβεια της ώρας πληρώνουμε πάρα πολλά και δεν περισεύουν.Όσον αφορά το "πότε θα πετάξουν" θα απαντούσα,όταν λυθεί το οικονομικό πρόβλημα της χώρας.Από αντισταθμιστικά είναι,για αγορά α/φων που χρησοπληρώσαμε,όπως το F-16 52+ που έκανε προχθές επίδειξη στην 114 Π.Μ Ας κρατήσουν 1 και τα άλλα 2 να τα πουλήσουν.
 
Top