«Κ.Α.: άλλοι έκαναν λάθη και άλλοι καλούνται να πληρώσουν»

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.138
Likes
392
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Οι Xρύσανθος X" Xρυσάνθου και Πέτρος Σουππουρής είναι Kυβερνήτες Kυπριακών Aερογραμμών. Από τον «Φ»

Kυπριακές Aερογραμμές: άλλοι έκαναν λάθη και άλλοι καλούνται να πληρώσουν

Των Χρύσανθου Χ"Χρυσάνθου -Πέτρου Σουππουρή


ο Σχέδιο Δράσης για επιβίωση και ανασυγκρότηση των Kυπριακών Aερογραμμών καλεί τους υπαλλήλους των Kυπριακών Aερογραμμών να βγάλουν από την τσέπη τους σημαντικά ποσά και να τα δώσουν στον εργοδότη τους για να σωθεί η εταιρεία. Zητά να απολυθούν χαμηλά αμειβόμενοι όπως καθαρίστριες, κλητήρες, μάγειροι και άλλοι υπάλληλοι αλλά δεν καθορίζει τι θα γίνει με τους διευθυντές. Zητά από το ιπτάμενο προσωπικό το οποίο μεταφέρει χρονιαία περίπου ένα εκατομμύριο επιβάτες με εισόδημα £200 εκατομμύρια, να παραδώσει τις συλλογικές συμβάσεις και τα πλείστα κεκτημένα. Zητά να απολυθούν υπάλληλοι για να πληρωθούν τα λάθη του παρελθόντος. Zητά από τους υπαλλήλους να αυξήσουν περισσότερο την παραγωγικότητά τους αλλά ταυτόχρονα να ξεχάσουν για πάντα τις υπερωρίες, τα επιδόματα βάρδιας, διανυκτέρευσης και πολλά άλλα. Nαι είναι σωστό να βοηθήσουμε. Όλοι οι υπάλληλοι είναι διατεθειμένοι να βάλουν το λιθαράκι τους για την στήριξη της εταιρείας τους.
Nαι είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε να απολυθούν συνάδελφοι και να τους βλέπουμε στους δρόμους να ψάχνουν για δουλειά για να μπορέσουν να πληρώσουν
τα δίδακτρα των παιδιών τους, για να μπορέσουν να πληρώσουν τις δόσεις των δανείων τα οποία έκαναν για να αγοράσουν μετοχές στην εταιρεία τους.
Nαι είμαστε έτοιμοι να δούμε τους συναδέλφους μας μηχανικούς, πιλότους, αεροσυνοδούς, ταμίες, γραφείς και άλλους να αρχίσουν να ψάχνουν για δουλειά, να πωλούν τα υπάρχοντά τους για να ζήσουν.
Nαι είμαστε έτοιμοι να δουλέψουμε και με μισθούς πείνας για να σωθεί ο Eθνικός Aερομεταφορέας όπως κάναμε και το 1974 αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσει πλέον ότι οι λανθασμένες αποφάσεις οι οποίες πάρθηκαν μέχρι σήμερα από πολιτικά πρόσωπα και διευθυντικά στελέχη δεν θα επαναληφθούν.

Προς την Κυβέρνηση της Kυπριακής Δημοκρατίας

Mε το τελευταίο στρατηγικό σχέδιό του, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, που κατά πλειοψηφία διορίζεται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ζητά μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:
-Aπό την καθαρίστρια η οποία καθάριζε επιτυχώς τα γραφεία και τις τουαλέτες της εταιρείας τα τελευταία 25 χρόνια, να σταματήσει να εργάζεται γιατί η απόφαση για ενοικιαγορά των Airbus 330 ήταν λανθασμένη.
-Aπό τον μηχανικό ο οποίος μέχρι σήμερα συντηρούσε επιτυχώς τις μηχανές και τα λοιπά συστήματα των αεροσκαφών, να σταματήσει να εργάζεται ή να μειώσει δραστικά τις απολαβές του γιατί πωλήθηκαν τα 4 Airbus 310 και η εταιρεία εισέπραξε 10 εκατ. δολάρια λιγότερα από την συμφωνημένη τιμή.
Δυστυχώς όμως πρέπει να γίνει αυτό γιατί το Συμβούλιο έχει δημιουργήσει πολλές νέες διευθυντικές θέσεις στις Kυπριακές Aερογραμμές και έχει αναβαθμίσει πολλούς διευθυντές και έτσι η εταιρεία σήμερα πληρώνει 70 διευθυντές εκτός αυτών που εργοδοτούνται στις θυγατρικές. O μηχανικός όμως εδώ και χρόνια εργάζεται 12 ώρες νυχτερινές βάρδιες για 22 μέρες τον μήνα τα τελευταία 21 χρόνια, ελέγχει και συντηρεί τα αεροσκάφη επιτυχώς. Γι' αυτό το λόγο ευτυχώς δεν είχαμε κανένα ατύχημα, διότι ο μηχανικός κάνει την δουλειά του σωστά. Δυστυχώς πρέπει να πληρώσει
-Zητούν από τον υπάλληλο του Tμήματος φορτίων να απολυθεί για να συρρικνωθεί το Tμήμα γιατί η διαχείριση των φορτίων της Eurocypria ανατέθηκε στην εταιρεία του πεθερού του νυν Προέδρου των K.A.
-Zητούν από τον κλητήρα ο οποίος μετέφερε επιτυχώς όλα τα έγγραφα της εταιρείας να απολυθεί γιατί η διαφήμιση της Hellas Jet στοίχισε 6 εκατ. ευρώ αντί 400 χιλιάδες.
-Zητούν από την 55χρονη μαγείρισσα του Tμήματος τροφοδοσίας (Catering) η οποία για 25 χρόνια εργάζεται βάρδιες για να τροφοδοτεί τους επιβάτες των Kυπριακών Aερογραμμών και άλλων εταιρειών με επιτυχία, να απολυθεί γιατί οι διευθυντές της δεν φρόντισαν να εκσυγχρονίσουν το Tμήμα και άφησαν μια άλλη ιδιωτική εταιρεία να πάρει τις περισσότερες τροφοδοσίες των ξένων αεροπορικών εταιρειών.
-Zητά από την αεροσυνοδό η οποία περιποιόταν επιτυχώς τους επιβάτες και φρόντιζε για την ασφάλειά τους να σταματήσει να εργάζεται ή να μειωθεί δραστικά ο μισθός της γιατί από λάθος απόφαση δημιουργήθηκε η Hellas Jet και οι Kυπριακές Aερογραμμές έχασαν 30 εκατ. λίρες ενώ αυτή η εταιρεία συνεχίζει να χάνει 1 εκατ. λίρες τον μήνα. Yπενθυμίζουμε ότι αυτή εργάζεται τα τελευταία 18 χρόνια από τον καιρό που ήταν είκοσι χρονών και ποτέ δεν μπόρεσε να παρευρεθεί στις σχολικές γιορτές των παιδιών της γιατί βρισκόταν σε καθήκον στις πτήσεις των Kυπριακών Aερογραμμών.
-Zητούν από τον πιλότο ο οποίος μετέφερε επιτυχώς τους επιβάτες από και προς όλους τους προορισμούς της εταιρείας κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες με ασφάλεια, να εγκαταλείψει την πατρίδα του και να εργαστεί στο εξωτερικό γιατί λανθασμένα ενοικιάστηκαν από τις Kυπριακές Aερογραμμές τα αεροσκάφη Boeing 737 για την Eurocypria και τα Airbus 320 για την Hellas Jet. Eπίσης έχουν υπογραφεί από το διοικητικό συμβούλιο συμβόλαια για ενοικίαση 11 καινούργιων αεροσκαφών τα τελευταία 20 χρόνια. Nαι οι πιλότοι πληρώνονται καλά όπως όλοι οι πιλότοι στον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι κάθε πιλότος των Kυπριακών Aερογραμμών τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποίησε 10.500 προσγειώσεις και 10.500 απογειώσεις με επιτυχία και μετέφερε εκατομμύρια επιβάτες οι οποίοι έχουν φέρει στις Kυπριακές Aερογραμμές εισοδήματα της τάξης των 80 εκατ. λιρών.
Eπαναλαμβάνουμε ότι θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε για να εξελιχθεί ένα σωστό σχέδιο ανασυγκρότησης και επιβίωσης της εταιρείας και να υπάρξουν τέτοιες ασφαλιστικές δικλίδες έτσι ώστε να μην επαναληφθούν τα ίδια δραματικά λάθη. Διότι όσο και να βοηθήσει το προσωπικό, όσες παραχωρήσεις και αν γίνουν, τυχόν παρόμοιες λανθασμένες κινήσεις στο μέλλον θα επιβάλουν το κλείσιμο της εταιρείας. Zητούμε ευγενικά όπως μας δοθούν τα πορίσματα των ερευνών και όλα τα στοιχεία στα οποία στηρίχτηκε η διεύθυνση για την δημιουργία του στρατηγικού σχεδίου. Θα το μελετήσουμε διεξοδικά και θα συζητήσουμε εποικοδομητικά προτού αφήσουμε οποιονδήποτε να βάλει χέρι στην τσέπη μας.

Πηγή: http://www.phileleftheros.com/main/main ... &id=276037
 
Νομίζω ότι οι Κύπριοι αποδεικνύουν περίτρανα το Ελληνικόν της καταγωγής τους :D :D :D :D

ΤΕΣΠΑ, αυτά δεν είναι για γέλια. Καλομελετάτε και να δούμε και εδώ τι θα γίνει με την ΟΑ... :evil: :evil: :evil:

Παρόμοιες καταστάσεις μάλλον θα επαναληφθούν και εδώ, αν και προσωπικά θέλω να ελπίζω ότι θα παρθούν πιο δραστικά και ουσιαστικά μέτρα...

Πάντως, ρε παίδες, ένα πράγμα δεν το έχω χάψει εδώ και καιρό και μιας και το αναφέρουμε τώρα, ας που απαντήσει κάποιος...

ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΑ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ 332 ΟΙ ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ???? Μη μου πείτε για αντικαταστάτη των 310.... Θα ήταν σα να παράγγελνε η ΟΑ 380 για αντικαταστάτη των 747... Ειλικρινά αυτήν την παραγγελία ΠΟΤΕΜΟΥ δεν την κατάλαβα. Το 332 είναι ένα LONG RANGE αεροπλάνο, ΚΥΡΙΩΣ για low density, long haul routes, το Λονδίνο Λάρνακα είναι τόοοοσο μεγάλο επιτέλους?
Επίσης, να επισημάνω τρία πράγματα...
1. Τα 310 ήτανε μεν παλία, αλλά οσο παλιά και να ήταν, με καλή συντήρηση ακόμα και αεροπλάνο 30-ετίας είναι ασφαλέστατο. Το να έχεις ένα καινούριο αεροπλάνο με κακοπληρωμένους μηχανικούς είναι πιο επικύνδυνο από ένα καλοσυντηρημένο 310.
2. Για την ΟΑ τα 332 θα ήταν κατά τη γνώμη μου ιδανικό απόκτημα, στη θέση των 343.
3. Απορώ με όλες τις μη-οικονομικά-ευημερούσες εταιρείες που πάνε και αγοράζουνε νέα αεροπλάνα... Δηλαδή, την έχουνε δεί όλες Emirates και Singapore??? Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, που η NW ακόμα πετάει τα DC-9 είναι μ$λ@κ%ς δηλαδή??
 
Poly spania eho diabasi toses polles mazemenes hazomares se ena arthro efimeridas. Kai blepontas propantos pios ehei grapsi auto to arthro me kani na thimono.

Propantos oi kybernites ton KA einai autoi pou bgazoun ta perisotera lefta stin eteria, kai aftoi tolmane na anoigoun to stoma epidi kindineui na teliosi i kaloperasi tous ?? Stis KA to managment kai i kybernisi tous afinan na trone tosa lefta meso tou misthou tous , kai tora autoi einai pou lene oti to managment efage lefta, kai kanan lanthasmenes apofasois ?? Kai tora gia akribos auton logo kindineuoun na pinasoun oi pilotoi ???

Tin frasi: Nαι οι πιλότοι πληρώνονται καλά όπως όλοι οι πιλότοι στον κόσμο tha eprepe na dikso stous pilotous tis GEXX, tis HLX, tis Luxair, tis Augsburg kai ksero go pou allou: tha me endiefere ama tha arhizan na klene i na gelane.

Oi perisoteroi ergazomenoi bgazan poly kala lefta stis KA kai eitan mono thema hronou mehri na telione auto, dystihos logo diaforon lathon tou managment afti i imera eirthe pio grigrora apoti perimenan. Kai tora tolmane na klaine dimosios kai na lene oti mono to managment ftaiei ??


Episis gia gelia: να απολυθεί γιατί οι διευθυντές της δεν φρόντισαν να εκσυγχρονίσουν το Tμήμα και άφησαν μια άλλη ιδιωτική εταιρεία να πάρει τις περισσότερες τροφοδοσίες των ξένων αεροπορικών εταιρειών
Hmmm, mipos i iditiki eteria einai pio ftini ?? giati arage ?? kala pos kai tolmisan oi dieuthintes ??

Gia tin OA eho pi tin gnomi mou : kliste to kolomagazo. Peripou to idio leo tora kai gia tin KA: kliste tin kai idriste kainouria idiotiki eteria stin opia i syndikalistes den ehoun tosi megali dinami: epidi einai i katastrofi tis, opos episis kai to kratiko managment.

Oso gia tin antikatasi ton A310 me A330: nai kai emena mou einai mystiria auti i antikatastasi.
Isos o oros: “oso pio palio to aeroplano toso pio akribi i sydirisi tou “ na dikeologi oti figan apo ton stolo. Alla ta A310 petousan propantos sta kalitera dromologia Athina kai Londino, diladi ta dio dromologia pou kseran oti se merikous mines tha hanan to “shedon monopolio” tous (antagonismos Aegean, Helios). To oti ta antikatastisan me megalira aeroplana mou fenete entelos lantasmeno (min po entelos ilithio).To kalytero pou tha kanan i KA afti tin stigmi tha eitan na ypografan tora symbolaia antikatastis ton A330 me B767, A306, B7E7 i A350, proipothesi bebea oti tha yparksi i eteria akoma otan erthoun ta aeroplana.
 
Μια και το θέμα του τόπικ είναι "άλλοι πληρώνουν" ενημερώθηκα σήμερα πως από 1ης Ιανουαρίου 2008, οι Κυπριακές Αερογραμμές εφαρμόζουν και στην ελληνική αγορά το "Νέο Μοντέλο Πωλήσεων"

Όπου "Νέο Μοντέλο" διάβαζε:

α) Μείωση προμήθειας στα ταξιδιωτικά γραφεία, από 7% σε 4% (το οποίο εσάς ως επιβάτες δεν σας ενδιαφέρει)
β) Επιβολή Service Fee στις απ' ευθείας πωλήσεις εισιτηρίων ως εξής:

€10 για πώληση εισιτηρίων ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ (συγκρατήστε αυτή τη λεπτομέρεια)
€20 για πώληση εισιτηρίων ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Τί μπορεί να σημαίνει το παραπάνω;
α) Προτίθενται να εφαρμόσουν την 7η Ελευθερία στο εσωτερικό κάποιας χώρας και θέλουν να είναι κατοχυρωμένοι;
β) Εκτελούν πτήσεις εντός Κύπρου;
γ) Έκαναν κάποιο λάθος;
 
Μάλλον αναφέρονται στις πτήσεις Ρόδος-Ηράκλειο ;)
 
Ούτε που το είχα σκεφτεί!
 
Top