Δημοσίευσηαπό CyPa » 02 Σεπ 2010, 11:54
Προσωπικά πιστεύω ότι το πρόβλημα με τις Κ.Α. είναι η αδυναμία ανάπτυξης νέων προορισμών και η συγκέντωση όλων των "αυγών" τους στο καλάθι των πτήσεων προς Αθήνα και Λονδίνό οπότε με το πρώτο πρόβλημα σε αυτούς τους προορισμούς (είται αυτό ονομάζεται τέφρα είται λευκή απεργία των ελεγκτών) επηρεάζονται ανεπανόρθωτα τα οικονομικά τους.
Επίσης, μου κάνει εντύπωση ότι δέν έχουν χρησιμοποιήσει το σχέδιο της Hermes για νέα δρομολόγια όπως αυτό του Δουβλίνου που συζητήθηκε, αλλά προτίμησαν να αυξήσουν τις πτήσεις για Βρυξέλλες και να αρχίσουν πτήσεις για Μόναχο μέσω άλλων αεροδρομίων (ZRH, FRA, VIE ανάλογα με τη μέρα) τη στιγμή που το συγκεκριμένο δρομολόγιο εξυπηρετείται απο τη Lufthansa με απ ευθείας πτήσεις χωρίς ενδοιάμεσους σταθμούς.
Η αδυναμία τους να ενταχθούν σε μια συμμαχία, έστω και με το καθεστώς Regional Partner, είναι σίγουρα άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα ειδικότερα όσο αφορά την προσφορά θέσεων προς αεροδρόμια για τα οποία δέν έχουν απ ευθείας πτήσεις.
0 x
CyPa travelled on Α300, A310, Α319, Α320, Α321, Α330, Β737, Β747, Β757, B767, Β777, ERJ145, CRJ2, CRJ7, MD80, BAe146, Fokker100, Fokker 70, Dash 8