Συγχώνευση Cyprus Airways - Eurocypria

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
987
Likes
90
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Οι ζημιές των €25,5 εκατ. στο 6μηνο για τις Κυπριακές Αερογραμμές ξαναφούντωσαν το θέμα της συγχώνευσης των δύο Κυπριακων εταιρειών.
Τα κόμματα άρχισαν πάλι με την αριστερά και τη συντεχνία να θέλει κρατικό έλεγχο στη νέα εταιρεία και η δεξιά την είσοδο ιδιωτών. Τώρα άρχισε να τους φταίει και η Hermes Airports που προσπαθεί να αναπτύξει το αεροδρόμιο.

http://kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=26537
http://sigmalive.com/inbusiness/news/financials/301128
 
Καλα οτι εθελοτυφλουν στις Κυπριακες το ξερουμε εδω και χρονια,κατανταει πολυ ενοχλητικο νομιζω ομως να φταινε ολοι οι αλλοι εκτος απο αυτους.
Για να καταλαβουμε μας λενε οτι οι ζημιες των 26 εκ οφειλονται σε
1)Στο οτι η Τουρκια απαγορευει στα αεροσκαφη να χρησιμοποιουν το εναεριο της χωρο,
2)μας φταιει και η Eurocypria ακομα να καταλαβω τον λογο
3)φταιει ομως και η εταιρεια του αεροδρομιου οπου δινει κινητρα σε αλλες αεροπορικες εταιρειες
4)εμ...δεν θα μας φταιει και ο Κ.Ο.Τ. ε ναι φταιει και αυτος που δινει χρημα σ'αλλους.....
5)θα το πουν αυριο μαλλον κατι θα σκευτουν

Και μια ερωτηση με την απαντηση μαζι,Πως γινεται να εχουν αυξηση στην επιβατικη τους κινηση αλλα να εχουν τις δεκαπλασιες ζημιες :?: :idea: :?: αυτο μονο οι ιδιοι το ξερουν.....

δικο σας
 
Προσωπικά πιστεύω ότι το πρόβλημα με τις Κ.Α. είναι η αδυναμία ανάπτυξης νέων προορισμών και η συγκέντωση όλων των "αυγών" τους στο καλάθι των πτήσεων προς Αθήνα και Λονδίνό οπότε με το πρώτο πρόβλημα σε αυτούς τους προορισμούς (είται αυτό ονομάζεται τέφρα είται λευκή απεργία των ελεγκτών) επηρεάζονται ανεπανόρθωτα τα οικονομικά τους.

Επίσης, μου κάνει εντύπωση ότι δέν έχουν χρησιμοποιήσει το σχέδιο της Hermes για νέα δρομολόγια όπως αυτό του Δουβλίνου που συζητήθηκε, αλλά προτίμησαν να αυξήσουν τις πτήσεις για Βρυξέλλες και να αρχίσουν πτήσεις για Μόναχο μέσω άλλων αεροδρομίων (ZRH, FRA, VIE ανάλογα με τη μέρα) τη στιγμή που το συγκεκριμένο δρομολόγιο εξυπηρετείται απο τη Lufthansa με απ ευθείας πτήσεις χωρίς ενδοιάμεσους σταθμούς.

Η αδυναμία τους να ενταχθούν σε μια συμμαχία, έστω και με το καθεστώς Regional Partner, είναι σίγουρα άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα ειδικότερα όσο αφορά την προσφορά θέσεων προς αεροδρόμια για τα οποία δέν έχουν απ ευθείας πτήσεις.
 
Αποφασισε τελικα η κυβερνηση και ειπε το ΝΑΙ για την συγχωνευση των δυο εταιρειων μεχρι το τελους του 2010.

http://www.sigmalive.com/news/local/301508
 
Οπως φαινεται τα ψεματα τελειωσαν σε 4 μερες διοριζεται νεος προεδρος της <νεας> εταιριας.

http://www.sigmalive.com/news/local/302877
 
Φαντάζομαι θα περάσουν χρόνια μέχρι να κυρηχθούν θέσεις εργασίας για νέους χειριστές...
 
Μήπως γνωρίζει κανείς σε ποιό σημείο βρίσκεται η συγχώνευση; Πάντως επι καθημερινής βάσεως οι Κ.Α εκτελούν μια τουλάχιστον πτήση τους με αεροσκάφος της Eurocypria. Αν γίνει κάποτε η συγχώνευση, πως θα είναι ο στόλος της νέας εταιρίας; Μόνο airbus ή μεικτά;
 
Δεν εχει γινει τιποτα ακομη και κανονικα μεχρι το τελος του μηνα επρεπε να ηταν ολα ετοιμα :? Οσο για το αεροσκαφος που πολλες φορες κανει πτησεις των Κυπριακων ειναι γιατι εφυγε ενα αεροσκαφος οποτε δεν βγαινει το προγραμμα.Οταν γινει η συγχωνευση οπως λεγεται θα φυγουν ολα τα αεροσκαφη της Eurocypria.
 
Aπο οτι ακούγεται στη μεγαλόνησο,συγχώνευση δεν θα υπάρξει ποτέ,απλώς θα βάλει λουκέτο η Eurocypria και οι Κ.Α. θα απορροφήσουν το πτητικό έργο της πρώτης,που είναι και γνωστό πως δεν είναι και πολύ γεμάτο τους χειμερινούς μήνες.Οι Κ.Α. κάνουν wet leasing τα 737 για το λόγο οτι αποσύρθηκε το 5B-DBD,και το 5B-DCK αναμένεται απο τη Κίνα οχι πριν το Νοέμβρη 2010.
 
Δηλαδή με λίγα λόγια κλείνει η Eurocypria και τα αεροσκάφη, πλήρωμα, προορισμούς κτλ τα αναλαμβάνουν οι Κ.Α.;
 
Top