Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Κυπριακές Αερογραμμές
Άβαταρ μέλους
gonzo
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 21 Απρ 2011, 10:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CES
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIRN

Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό gonzo » 12 Οκτ 2011, 00:49

Σύμφωνα με αναφορά της εφημερίδας φιλελεύθερος η εταιρία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για πώληση 18% των μετοχών που κατέχει η κυβέρνηση.3 υποψίφιοι..

Σύνδεσμος http://www.philenews.com/el-gr/Eidiseis-Kypros/22/82360

Λέτε η fastjet να είναι μέσα στο παιχνίδι?
0 x


CyPa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2009, 17:48
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LCPH

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό CyPa » 12 Οκτ 2011, 08:49

Πάντως η ιστοσελίδα sigmalive αναφέρει σήμερα ότι ένας από τους 3 επενδυτές είναι το Qatar που προσπαθεί να μπεί στην Ευρωπαική αγορά. Ως γνωστόν το Qatar είχε ενδιαφερθεί και για την Eurocypria αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Σε άλλο φόρουμ είχα διαβάσει παλαιότερα ότι το Qatar ενδιαφέρθηκε και για την bmi.
0 x
CyPa travelled on Α300, A310, Α319, Α320, Α321, Α330, Β737, Β747, Β757, B767, Β777, ERJ145, CRJ2, CRJ7, MD80, BAe146, Fokker100, Fokker 70, Dash 8

Άβαταρ μέλους
gonzo
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 21 Απρ 2011, 10:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CES
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIRN

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό gonzo » 15 Οκτ 2011, 14:27

Με μια εταιρία όπως τη Qatar αλλάζουν τα δεδομένα κατα πολύ στην ανατολική μεσόγειο,ελπίζω μόνο να μην είναι ενδιαφέρον τύπου ολυμπιακής που δεν προχώρησε ποτέ σε κάτι άλλο.Η συγκεκριμένη κυπριακή κυβέρνηση δεν μπορεί να αντέξει την παρούσα στιγμή το οικονομικό βάρος της Cyprus και γι αυτό θα πιέσει πολύ για να πουλήσει μερίδιο μετοχών σε ένα ξένο επενδυτή.Εκτός απο την Qatar θα στοιχημάτιζα στην AF/KLM,Aeroflot και την Hermes Airports.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό OA701 » 15 Οκτ 2011, 16:06

Καλή η ονοματολογία αλλά βάζοντας τα κάτω αδυνατώ να καταλάβω σε τι θα εξυπηρετούσε η είσοδος της QR στη CY. Η QR (αλλά και οι υπόλοιποι 2 των ΜΕΒ3) σίγουρα κάποια στιγμή θα ξεμείνουν απο α/δ στην Ευρώπη αφου αφενός θα εξυπηρετούν την πλειοψηφία των μεγάλων, αφ' ετέρου θα έχουν πλέον να αντιμετωπίσουν restrictions απ' τις ίδιες τις χώρες εν είδει προστατευτισμού των δικών τους αεροπορικών.

Άρα, μια σημαντική πιθανότητα είναι προβαίνοντας στην απόκτηση κάποιας αεροπορικής στην Ευρώπη να την χρησιμοποιήσουν για "τάισμα" των δικών τους πτήσεων. Σε αυτή την περίπτωση όμως, δεν θα ήταν λογικό να αναζητηθεί μια στην κεντρική/βόρεια Ευρώπη ώστε να είναι μικρά τα connecting sectors και όχι κάποια στην άκρη της ευρωπαϊκής αγοράς?

Για AF/KLM κ Aeroflot δεν βλέπω κάποιο λόγο, για την Hermes ίσως ναί.

Προσωπικά πιστεύω ότι αν θέλουμε να υπάρχει μέλλον είναι μονόδρομος η συνεργασία Α3-ΟΑ-CY είτε με jv είτε με την ίδρυση μίας νέας αεροπορικής πάνω σε άλλο μοντέλο λειτουργίας.

Αυτά, με το φτωχό μου μυαλό...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
gonzo
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 21 Απρ 2011, 10:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CES
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIRN

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό gonzo » 15 Οκτ 2011, 16:48

Και έγω συμφωνώ οτι ενα σχήμα με τις 3 θα ήταν ότι καλήτερο μπορούσε να συμβεί αλλα εδώ δεν επετρεψαν τη συνχώνευση των 2 (α3 οα) θα επιτρέψουν των 3?

Η Qatar και οι ιδιοκτήτες της ,βλέπει πιο γενικά το θέμα και συγκεκριμένα απο τη γωνία μιας χώρας με τεράστια αποθέματα σε φυσικό αέριο.Με τις τελευταίες ανακαλύψεις αποθεμάτων φυσικού αεριού στη αποκλειστική οικονομική ζώνη της Κύπρου,το να επενδύσει στο εθνικό αερομετοφορέα του νησιού ίσως τις δώσει πρόσβάση να επενδύσει και να εκμεταλευτεί σε μεγαλύτερο βαθμό τη Κύπρο σε μιά συμφέρουσα συμφωνία μεταξύ των δυο οσο αφορά και τη ενέργεια.

Ακόμα και αν το πιο πάνω είναι προσωπική γνώμη και δεν ισχήει,το γεγονός πως διάφορες χώρες άρχησαν να αρνούνται χρονοθυρίδες στα αεροδρόμια τους στις MEB3 ίσως μέσω τις Κύπρου να κερδίσουν κάτι, αφου δύσκολα θα αρνηθούν χρονοθυρίδες σε μια εταιρία εθνικό αερομεταφορεα χώρας της ευρωπαικής ένωσης και της ΟΝΕ.

Στο τέλος της ημέρας 50-100 εκατομμύρια ευρώ να δώσουν για τις Κ.Α. γι αυτούς είναι η ίδια αξία με 1-2 αεροπλάνα που ήδη έχουν παραγγείλει.

Air france KLM ίσως κάνουν την κίνηση ματ για να αποτρέψουν αραβικές εταιρίες να κερδίσουν μεγαλυτερη πρόσβαση στη Ευρώπη.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό OA701 » 16 Οκτ 2011, 00:55

gonzo έγραψε:Και έγω συμφωνώ οτι ενα σχήμα με τις 3 θα ήταν ότι καλήτερο μπορούσε να συμβεί αλλα εδώ δεν επετρεψαν τη συνχώνευση των 2 (α3 οα) θα επιτρέψουν των 3?

Aν το θελήσουν θα βρούν την άκρη. Τρόποι υπάρχουν...

Η Qatar και οι ιδιοκτήτες της ,βλέπει πιο γενικά το θέμα και συγκεκριμένα απο τη γωνία μιας χώρας με τεράστια αποθέματα σε φυσικό αέριο.Με τις τελευταίες ανακαλύψεις αποθεμάτων φυσικού αεριού στη αποκλειστική οικονομική ζώνη της Κύπρου,το να επενδύσει στο εθνικό αερομετοφορέα του νησιού ίσως τις δώσει πρόσβάση να επενδύσει και να εκμεταλευτεί σε μεγαλύτερο βαθμό τη Κύπρο σε μιά συμφέρουσα συμφωνία μεταξύ των δυο οσο αφορά και τη ενέργεια.

Αυτό μου θυμίζει το πώς γίνονταν οι δουλειές στην Ελλάδα. Πάρε μια ομάδα και αυτόματα θα έχεις την εύνοια σε δημ. διαγωνισμούς.

Ακόμα και αν το πιο πάνω είναι προσωπική γνώμη και δεν ισχήει,το γεγονός πως διάφορες χώρες άρχησαν να αρνούνται χρονοθυρίδες στα αεροδρόμια τους στις MEB3 ίσως μέσω τις Κύπρου να κερδίσουν κάτι, αφου δύσκολα θα αρνηθούν χρονοθυρίδες σε μια εταιρία εθνικό αερομεταφορεα χώρας της ευρωπαικής ένωσης και της ΟΝΕ.

Μόνο που όπως προείπα, ο ρόλος της CY θα ήταν feeder κάτι που μπορεί να γίνει φθηνότερα και καλύτερα σε μια πιό κεντροευρωπαϊκή τοποθεσία.

Στο τέλος της ημέρας 50-100 εκατομμύρια ευρώ να δώσουν για τις Κ.Α. γι αυτούς είναι η ίδια αξία με 1-2 αεροπλάνα που ήδη έχουν παραγγείλει.

Αυτο είναι αλήθεια, επίσης όμως στη μετα Dubai εποχή οι Άραβες δεν ξοδεύουν για πλάκα.

Air france KLM ίσως κάνουν την κίνηση ματ για να αποτρέψουν αραβικές εταιρίες να κερδίσουν μεγαλυτερη πρόσβαση στη Ευρώπη.

Και μετά? Θα αγοράσουν την επόμενη που θα βάλουν στο μάτι οι MEB3? Αυτό θα γίνεται εσαεί?

Εν κατακλείδι, για να αποφασιστεί ποιός επενδυτής ταιριάζει καλύτερα στη CY, θα πρέπει πρώτα να αναρωτηθούν οι φίλοι Κυπραίοι τί είδους αεροπορική επιθυμούν για το κράτος τους. Πρώτα ξεκινάς απ' το πώς θές να διαμορφώσεις το προϊόν σου και έπειτα ψάχνεις τα λεφτά...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
gonzo
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 21 Απρ 2011, 10:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CES
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIRN

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό gonzo » 16 Οκτ 2011, 13:21

Το να προσπαθείς να ξεγελάσεις τους ευρωπαίους με συμφωνίες κάτω απο το τραπέζι,οπως γίνεται τώρα μεταξύ α3-οα,δεν είναι ούτε νομικά ούτε οικονομικά σωστό μιας και μακροπρόθεσμα ίσως σου δημιούργησει προβλήματα αφου είναι η ανορθόδοξη οδός.Το να έρθουν σε μια συμφωνία ποιος κάνει τι δρομολόγια για να μην υπάρχει κανιβαλισμός είναι σωστό αλλα αυτό δεν είναι συνχώνευση των τριών.Μακάρι να μπορούσαν να το πετύχουν νόμιμα και να δημιουργούσαν ενα ισχυρό νεο σχήμα.

Στο θέμα με την Qatar,ναι όντως θυμίζει πως γίνονταν(και γίνονται)οι δουλειές στη Ελλάδα,αλλα οπως γνωρίζουμε υπάρχουν παντού πολιτικοί,και με ελάχιστες εξαιρέσεις σε όλες τις χώρες είναι διεφθαρμένοι.Εδώ η mercedes έκανε δώρα απο δω και απο κεί σε όλες τις χώρες σε πολιτικούς για να βοήθησει την εξωτερική πολιτική της ''αδιάφθορης'' Γερμανίας.Το Ντουμπαι δεν δίστασε να πετάξει έξω τις στρατιωτικές δυνάμεις του Καναδά γιατί αρνήθηκε περισσότερα landing rights στην Emirates.H Qatar για να κερδίσει περισσότερα landing rights στο Καναδά μελετάει να αγοράσει το Cseries της bombardier.Παραδείγματα υπάρχουν άφθονα.

Τώρα αν οι Κ.Α. είναι feeder η τις χρησιμοποιήσουν για άλλο σκοπό αν την αγοράσουν δεν μπορούμε να ξέρουμε.Μην ξέχνας οτι η Κύπρος είναι η πλησιέστερη ευρωπαική χώρα και ο εθνικός αερομεταφορέας του νησιού δεν ανήκει σε καμια συμμαχία που θα έβαζε πόδι στη περίπτωση να έρθει η Qatar.Είναι γεγονός πως οι άραβες δεν ξοδεύουν για πλάκα,αλλα αυτή η κίνηση πρόκειται περί επένδυσης που μπορεί να τους φέρει πολλά κέρδη και όχι μόνο οικονομικά.

Τέλος αν αποφασίσει μια μεγάλη εταιρία αεροπορική η μή να αγοράσει τη Cyprus δεν νομίζω να ρωτήσουν πρώτα τους Κύπριους αν συμφώνουν η όχι γιατι απλά δεν έχουν την πολυτέλεια να αρνηθούν.
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό OA701 » 16 Οκτ 2011, 16:26

gonzo έγραψε:Το να προσπαθείς να ξεγελάσεις τους ευρωπαίους με συμφωνίες κάτω απο το τραπέζι,οπως γίνεται τώρα μεταξύ α3-οα,δεν είναι ούτε νομικά ούτε οικονομικά σωστό μιας και μακροπρόθεσμα ίσως σου δημιούργησει προβλήματα αφου είναι η ανορθόδοξη οδός.Το να έρθουν σε μια συμφωνία ποιος κάνει τι δρομολόγια για να μην υπάρχει κανιβαλισμός είναι σωστό αλλα αυτό δεν είναι συνχώνευση των τριών.Μακάρι να μπορούσαν να το πετύχουν νόμιμα και να δημιουργούσαν ενα ισχυρό νεο σχήμα.

Δεν είπα εγώ κάτι τέτοιο. Μάλιστα πρότεινα ένα τρόπο, τη δημιουργία μίας νέας αεροπορικής με μετόχους και τους 3 και την είσοδο τους στην λοκοτσαρτεράδικη αγορά για αρχή. Τρόποι υπάρχουν, θέληση δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει, όπως και τα απαραίτητα κεφάλαια...

Στο θέμα με την Qatar,ναι όντως θυμίζει πως γίνονταν(και γίνονται)οι δουλειές στη Ελλάδα,αλλα οπως γνωρίζουμε υπάρχουν παντού πολιτικοί,και με ελάχιστες εξαιρέσεις σε όλες τις χώρες είναι διεφθαρμένοι.Εδώ η mercedes έκανε δώρα απο δω και απο κεί σε όλες τις χώρες σε πολιτικούς για να βοήθησει την εξωτερική πολιτική της ''αδιάφθορης'' Γερμανίας.Το Ντουμπαι δεν δίστασε να πετάξει έξω τις στρατιωτικές δυνάμεις του Καναδά γιατί αρνήθηκε περισσότερα landing rights στην Emirates.H Qatar για να κερδίσει περισσότερα landing rights στο Καναδά μελετάει να αγοράσει το Cseries της bombardier.Παραδείγματα υπάρχουν άφθονα.

Δεν διαφωνώ μαζί σου αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να πάρει τη CY κι όχι μία ποδοσφαιρική ομάδα ας πούμε ή να τα σπρώξει σε κάποιον άλλο πιό υποσχόμενο τομέα.

Τώρα αν οι Κ.Α. είναι feeder η τις χρησιμοποιήσουν για άλλο σκοπό αν την αγοράσουν δεν μπορούμε να ξέρουμε.Μην ξέχνας οτι η Κύπρος είναι η πλησιέστερη ευρωπαική χώρα και ο εθνικός αερομεταφορέας του νησιού δεν ανήκει σε καμια συμμαχία που θα έβαζε πόδι στη περίπτωση να έρθει η Qatar.Είναι γεγονός πως οι άραβες δεν ξοδεύουν για πλάκα,αλλα αυτή η κίνηση πρόκειται περί επένδυσης που μπορεί να τους φέρει πολλά κέρδη και όχι μόνο οικονομικά.

Δλδ αν πήγαιναν με ένα τσουβάλι πετροδόλλαρα στη LH για την ΒΜΙ, οι Γερμανοί δεν θα την πουλούσαν? Εξακουλοθώ να μή βλέπω επένδυση στο αεροπορικό κομμάτι. Αν αφορά άλλα όπως είπες τότε πάω πάσο.

Τέλος αν αποφασίσει μια μεγάλη εταιρία αεροπορική η μή να αγοράσει τη Cyprus δεν νομίζω να ρωτήσουν πρώτα τους Κύπριους αν συμφώνουν η όχι γιατι απλά δεν έχουν την πολυτέλεια να αρνηθούν.

Κι όμως, θα πρέπει να τα βάλουν κάτω γιατί αν η εταιρεία πωληθεί όπως να ναι, σε μερικά χρόνια θα ψάχνονται να φτιάξουν νέα αεροπορική...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
gonzo
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 21 Απρ 2011, 10:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CES
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIRN

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό gonzo » 16 Οκτ 2011, 17:30

Με το να αγοράσει ενα μεγάλο μερίδιο μετοχών της Cyprus απαλλάσει αμέσως την κυπριακή κυβέρνηση απο ένα οικονομικό βάρος και ταυτόχρονα η κυβέρνηση κερδίζει ενα σημαντικό ποσό σε μια χρονική περίοδο μετάβασης που η Κύπρος αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και χρειάζεται επιγόντος χρήμα μέχρι να φτάσει στην εκμετάλευση του φυσικού αερίου που βρήκαν(βλέπε δάνειο απο Ρωσία).Το να αγοράσεις μια ποδοσφαιρική ομάδα δεν μπορεί να σου ανοίξει τις ίδιες πόρτες με το να αγοράσεις τον εθνικό αερομεταφορέα μιας χώρας που είναι νησί και δεν υπάρχει αλλη σύνδεση με τον υπόλοιπο κόσμο εκτος απο τον αέρα.

Ολα είναι φυσικά μόνο τροφή για σκέψεις αλλα αν όντως οι άραβες μπουν στην εταιρία θα είναι οτι καλύτερο για τις Κ.Α. και πιστεύω και για την ίδια τη χώρα.
0 x

Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 12

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό mxnk » 05 Απρ 2012, 23:36

Και η Lufthansa φαίνεται να εξετάζει το σχέδιο ιδιωτικοποίησης των Κυπριακών Αερογραμμών σύμφωνα με άρθρο της εφημερίδας Φιλελεύθερος

http://www.philenews.com/el-gr/Eidiseis-Kypros/22/100618/i-lufthansa-stis-kypriakes
0 x
_________________
I'd rather be flying...

http://www.flightdiary.net/mxnk
http://www.air-born.gr


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 123

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό george_a » 06 Απρ 2012, 11:07

η είδηση και στα Ελλαδικά μέσα:

http://www.nooz.gr/economy/i-lufthansa- ... erogrammon

βέβαια όλα αυτά μου θυμίζουν τα πολλά, πάμπολλα, αλλά τελικά τραγικά διαψευθέντα σενάρια που κυκλοφορουσαν χρόνια τώρα για τους 'γαμπρούς' που ήθελαν τη 'νύφη' ΟΑ. Πόσες φορές ακούσαμε τότε για το ενδιαφέρον της ...Qatar, Lufthansa, κλπ κλπ για τη 'νύφη' μας? Πόσοι ήρθαν με ...δαχτυλίδι και πρόταση γάμου? (ούτε για γ*(ό#&^%ενα δεν την ήθελαν...). Μόνο η ΒΑ είχε μια ...σχέση, αλλά τελικά κατέληξε σε ναυαγιο. Γράφουν, λοιπόν, τα ΜΜΕ, σενάρια αλλά η πραγματικότητα τελικά δεν τα επαληθεύει.
0 x

CyPa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2009, 17:48
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LCPH

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό CyPa » 06 Απρ 2012, 11:45

Μα δέν πρόκειτε για "γάμο". Η εφημερίδα λέει ξεκάθαρα ότι ο ρόλος της Lufthansa θα είναι συμβουλευτικός χωρίς (προς το παρόν) πρόθεση συμμετοχής στην εταιρεία.

Στο κάτω κάτω, τι θα μπορούσε να κέρδίσει η Lufthansa από μια τέτοια κίνηση?
0 x
CyPa travelled on Α300, A310, Α319, Α320, Α321, Α330, Β737, Β747, Β757, B767, Β777, ERJ145, CRJ2, CRJ7, MD80, BAe146, Fokker100, Fokker 70, Dash 8

Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 12

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό mxnk » 06 Απρ 2012, 11:48

Slots στο LHR, τίποτα άλλο
0 x
_________________
I'd rather be flying...

http://www.flightdiary.net/mxnk
http://www.air-born.gr


Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 12

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό mxnk » 07 Απρ 2012, 14:28

Και η Triple Five φαίνεται να αξιολογεί πιθανή συμμετοχή της στις Κ.Α όπως αναφέρει άρθρο της εφημερίδας "Σημερινή" στα πλαίσια του ευρύτερου πλάνου επενδύσεων στην Κύπρο.

http://www.sigmalive.com/simerini/business/news/479656
0 x
_________________
I'd rather be flying...

http://www.flightdiary.net/mxnk
http://www.air-born.gr

Άβαταρ μέλους
gonzo
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 21 Απρ 2011, 10:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CES
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIRN

Re: Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

Δημοσίευσηαπό gonzo » 07 Μάιος 2012, 11:48

Φένεται να υπήρχε δραστηριότητα το Σαββατοκυριακό,με τις Κ.Α. να είναι έτοιμες να στείλουν στοιχεία(περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας και τα αποτελέσματα των τελευταίων τριών ετών.) στην εταιρία Triple Five.

http://www.sigmalive.com/inbusiness/new ... ess/487414
0 x



Επιστροφή σε “Cyprus Airways”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης