Το τέλος της Cyprus Airways

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Κυπριακές Αερογραμμές
rad
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2011, 16:59
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): uni
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): jwa.
x 2

Re: Cyprus Airways News

Δημοσίευσηαπό rad » 09 Ιαν 2015, 20:19

φαινεται στην ανακοινωση πτηση λαρνακα-στανστεντ με aegean ή ειναι εντυπωση μου?
0 x


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5021
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 192
Επικοινωνία:

Re: Cyprus Airways News

Δημοσίευσηαπό Akis » 09 Ιαν 2015, 20:35

Έτσι φαίνεται, όμως ο αριθμός πτήσης είναι μάλλον λάθος. Η A3 326 είναι η πτήση ATH - HER. Μάλλον κάτι λάθος έγραψαν, μιας και η πτήση της CYP είχε τον αριθμό 326.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
andreas-cyprus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 16 Φεβ 2010, 16:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 15

Re: Cyprus Airways News

Δημοσίευσηαπό andreas-cyprus » 09 Ιαν 2015, 20:56

Η πτήση όντως θα πραγματοποιηθεί, μόλις το επιβεβαίωσε ο επίτιμος πρόεδρος ταξιδιωτικών πρακτόρων στις ειδήσεις. Πρόκειται για ναυλωμένη πτήση με κωδικό Α34326. Εμφανίζεται και στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου.
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Cyprus Airways News

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 09 Ιαν 2015, 23:07

Και η επίσημη ανακοίνωση της CY.
http://cyprusair.com/default.aspx?tabid=843&langid=2
0 x


romanosdelios
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 06 Οκτ 2011, 17:35
x 15

Re: Cyprus Airways News

Δημοσίευσηαπό romanosdelios » 10 Ιαν 2015, 00:21

Αν και γενικά διαφωνώ καθέτως με κρατική ενίσχυση πρέπει να σημανθεί η πλήρης υποκρισία της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τη στιγμή που εταιρείες τύπου Adria, Air Baltic, LOT λαμβάνουν μπόλικες ενισχύσεις. Σχεδόν ορχηστρωμένη κίνηση να κλείσουν εταιρείες τύπου Μάλεβ και Κυπριακές. Γνωρίζω πως η Κ.Α. ήταν βέβαια και αυτή γεμάτη τύπους σαν της παλαιάς Ο.Α. (μιλώ από προσωπική εμπειρία) και πως η Ε.Ε. θα είχε δίκιο να θυμώσει αν οι ενισχύσεις περιείχαν και χρήματα από φόρους της Ε.Ε. αλλά από πού και ως πού έχει το δικαίωμα να υποδεικνύει σε ένα, υποτίθεται αυτόνομο και ανεξάρτητο κράτος, τις κινήσεις του? Αυτή η επιτροπή αποτελεί μεγάλο κίνδυνο.
0 x

d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 534
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 18

Re: Cyprus Airways News

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 10 Ιαν 2015, 09:53

Έτσι ακριβώς, αναμένεται στη σειρά να μπουν και άλλες εταιρείες που παίρνουν κρατική επιδότηση ακόμα και εκτός αεροπορικού χώρου, βλέπε π.χ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη στιγμή που η Deutsche Bahn παίρνει τις κρατικές ενισχύσεις της κανονικότατα. Ευρωπαϊκή Επιτροπή μεροληπτική και για γέλια.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1198
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 202
Επικοινωνία:

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 10 Ιαν 2015, 13:31

Αυτό με τους σιδηροδρόμους δεν είναι ακριβές. Οι κυβερνήσεις δεν επιδοτούν τα ελλείμματα ΤραινΟΣΕ, DB κλπ, αλλά συγκεκριμένες επιβατικές γραμμές που θεωρούνται αναγκαίες αλλά δεν είναι κερδοφόρες (περίπου όπως και στις αερομεταφορές).

Τις περασμένες χρονιές είχε προβλεφθεί με πρόταση της κυβέρνησης και έγκριση της ΕΕ νόμιμη επιδότηση για ορισμένες ελλειματικές γραμμές που εκμεταλλεύεται η ΤραινΟΣΕ (βασικά για τον Προαστειακό). Αν η κυβέρνηση δεν μπόρεσε ή δεν ήθελε να τα καταβάλει στο τέλος, δεν φταίνε η ΕΕ και οι DB.

Τώρα αν οι DB είναι πιο νοικοκυρεμένοι και οι επιδοτήσεις των άγονων γραμμών πιάνουν τόπο και στηρίζουν την επιχείρηση, ενώ η ΤραινΟΣΕ είναι πηγάδι δίχως πάτο, πάλι δεν φταει η ΕΕ.

Αν δεν μας αρέσει αυτό το μοντέλο, μπορούμε να φύγουμε από την ΕΕ οπότε θα είμαστε ελεύθεροι να επιδοτούμε από τον κρατικό προϋπολογισμό όποιο ελλειματικό κρατικό μαγαζί μας αρέσει, όπως π.χ. η Λευκορωσία, οι ΗΠΑ, η Ινδία κλπ. Φυσικά κάπου θα πρέπει να βρούμε και τα χρήματα, γιατί τα δανεικά μας τελείωσαν. Μπορούμε βέβαια να επιδοτούμε τους μισθούς τυπώνοντας πληθωρικό χρήμα σε εθνικό νόμισμα και ανεβάζοντας τον πληθωρισμό στο 23%, όμως πάλι πρέπει να αγοράζουμε εισαγόμενα μηχανήματα, ανταλλακτικά και καύσιμα.
0 x


Άβαταρ μέλους
Georgi_1964
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 24 Απρ 2014, 21:29
x 74

Re: Cyprus Airways News

Δημοσίευσηαπό Georgi_1964 » 10 Ιαν 2015, 17:53

valentinovissi έγραψε:Tρέχουν να πάρουν ότι προλαβαίνουν οι πιλότοι.... με αγωγές χιλιάδων ευρώ.



Ανέφερε επίσης ότι οι πιλότοι θέλουν να εντοπιστούν οι ένοχοι για το κλείσιμο της εταιρίας, γι' αυτό και έχουν υποβάλει σχετικές καταγγελίες προς τον γενικό ελεγκτή και στην αστυνομία.


http://www.ant1iwo.com/news/cyprus/arti ... o-ton-ka-/
δεν ξερω ομως απο οτι φενεται καποιοι πολυ προσπαθησαν και στο τελος τα καταφεραν.Και μετα λεμε να πεταμε με την ryanair η με την Α3.

Ο κ. Λιλλήκας είπε πως η κυπριακή Κυβέρνηση οφείλει να πει στον κυπριακό λαό πόσες δεκάδες εκατομμύρια θα πληρώνει στις επιδοτήσεις της Ryan Air μετά το κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών.

Εάν επιδοτούσε με 25 ευρώ τον κάθε επιβάτη των Κυπριακών Αερογραμμών όπως κάνει με την Ryan Air, οι Κυπριακές Αερογραμμές θα είχαν μερικές δεκάδες εκατομμύρια κέρδη, κατέληξε.
και εδω νομιζω καπου εχει δικιο.
Δεν πειραζει θα δουμε στο τελος ποιος θα μεινει.
0 x

d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 534
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 18

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 10 Ιαν 2015, 20:26

sv1xv έγραψε:Αν δεν μας αρέσει αυτό το μοντέλο, μπορούμε να φύγουμε από την ΕΕ οπότε θα είμαστε ελεύθεροι να επιδοτούμε από τον κρατικό προϋπολογισμό όποιο ελλειματικό κρατικό μαγαζί μας αρέσει, όπως π.χ. η Λευκορωσία, οι ΗΠΑ, η Ινδία κλπ. Φυσικά κάπου θα πρέπει να βρούμε και τα χρήματα, γιατί τα δανεικά μας τελείωσαν. Μπορούμε βέβαια να επιδοτούμε τους μισθούς τυπώνοντας πληθωρικό χρήμα σε εθνικό νόμισμα και ανεβάζοντας τον πληθωρισμό στο 23%, όμως πάλι πρέπει να αγοράζουμε εισαγόμενα μηχανήματα, ανταλλακτικά και καύσιμα.


Γκουχ, γκουχ, δεν είπα αυτό. :hello?:

Αυτό είπα:
d|m|tr|s έγραψε: Ευρωπαϊκή Επιτροπή μεροληπτική και για γέλια.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1198
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 202
Επικοινωνία:

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 10 Ιαν 2015, 21:52

Καταλαβαίνω πολύ κσλά τι έγραψες και σου εξήγησα ότι δεν είναι η ΕυρωπαΙκή Επιτροπή μεροληπτική. Απλώς εσύ απαιτείς παράλογα πράγματα.
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 347

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 10 Ιαν 2015, 22:03

Ευτυχώς που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις περιπτώσεις και της Ολυμπιακής Αεροπορίας και των Κυπριακών Αερογραμμών μερολήπτησε υπέρ των φορολογούμενων Ελλαδιτών και Κυπρίων και σταματήσαμε να ρίχνουμε λεφτά σε βαρέλια δίχως πάτο.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1198
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 202
Επικοινωνία:

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 10 Ιαν 2015, 22:06

Ακριβώς. Τα μαγαζιά αυτά (Ολυμπιακή και Κυπριακές) σωστά έκλεισαν.

Αν και ο νέος πρωθυπουργός μας υποσχέθηκε απόψε ότι θα ιδρύσει νέα ελληνική κρατική αεροπορική εταιρεία.
0 x

d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 534
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 18

Re: Cyprus Airways News

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 10 Ιαν 2015, 22:45

romanosdelios έγραψε:Αν και γενικά διαφωνώ καθέτως με κρατική ενίσχυση πρέπει να σημανθεί η πλήρης υποκρισία της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τη στιγμή που εταιρείες τύπου Adria, Air Baltic, LOT λαμβάνουν μπόλικες ενισχύσεις.

Αυτό έχει ειπωθεί και στο αντίστοιχο thread στο airliners.net. Θεωρήθηκε για τις εν λόγω εταιρείες ότι καλώς πήραν τις επιδοτήσεις γιατί ενδέχεται με βάση αυτές να γίνουν κερδοφόρες. Δυο μέτρα και δυο σταθμά μου κάνουν εμένα. Τόσο μπορώ, τόσο καταλαβαίνω. :with:

sv1xv έγραψε:Απλώς εσύ απαιτείς παράλογα πράγματα.


d|m|tr|s έγραψε:Έτσι ακριβώς, αναμένεται στη σειρά να μπουν και άλλες εταιρείες που παίρνουν κρατική επιδότηση ακόμα και εκτός αεροπορικού χώρου, βλέπε π.χ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη στιγμή που η Deutsche Bahn παίρνει τις κρατικές ενισχύσεις της κανονικότατα. Ευρωπαϊκή Επιτροπή μεροληπτική και για γέλια.


d|m|tr|s έγραψε:Γκουχ, γκουχ, δεν είπα αυτό. :hello?:

Αυτό είπα:
d|m|tr|s έγραψε: Ευρωπαϊκή Επιτροπή μεροληπτική και για γέλια.

Επειδή δε στροφάρω και πολύ, τι παράλογο έχω απαιτήσει; Ή μάλλον τι ακριβώς έχω απαιτήσει; :with: once again
0 x


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1198
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 202
Επικοινωνία:

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 10 Ιαν 2015, 22:54

Μα είναι σαφές τι ζητάς: Μια κατ'ονομα "επιχείρηση" (στην πραγματικότητα παραμάγαζο του κράτους με όσα αυτό συνεπάγεται) που θα είναι συνεχώς ελλειματική και θα χρηματοδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό. Ο οποίος φυσικά στηρίζεται στον εξωτερικό δανεισμό, είτε αυτός είναι το μνημόνιο είτε η ελεύθερη αγορά με 10% επιτόκιο.

Αυτό ήταν η παλιά Ολυμπιακή, το ίδιο ήταν και οι Κυπριακές. Ευτυχώς όσο είμαστε στην ΕΕ είναι πρακτικά αδύνατον να νεκραναστηθούν αυτά τα μαγαζιά, γιατί ο πειρασμός είναι μεγάλος.
0 x

d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 534
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 18

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 10 Ιαν 2015, 23:07

Στις 6 γραμμές που έγραψα;
Ω, ναι.
Σίγουρα.

:deadthread:
0 x



Επιστροφή σε “Cyprus Airways”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης