Το τέλος της Cyprus Airways

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Κυπριακές Αερογραμμές
Άβαταρ μέλους
andreas-cyprus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 16 Φεβ 2010, 16:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 15

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό andreas-cyprus » 28 Μάιος 2015, 19:30

Η πώληση "περιουσιακών" στοιχείων της εταιρίας συνεχίζεται. Η λίστα ανανεώθηκε και προστέθηκαν σε αυτή trolleys, καθώς και γεννήτριες που χρησιμοποιούνταν από το cargo και Catering department. Ο εξευτελισμός όμως δεν τελείωσε με το κλείσιμο της εταιρίας. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, πέρα από οχήματα και κλιματιστικά, πωλούνται επίσης τρόφιμα, αναψυκτικά, καφέδες και χυμοί... Στη λίστα αναγράφεται η ποσότητα και η ημερομηνία λήξης του κάθε είδους. Και εδώ μου δημιουργείται το ερώτημα: γιατί δεν προσφέρουν όλα αυτά τα τρόφιμα και τα αναψυκτικά, που αρκετά από αυτά σύντομα θα λήξουν, σε άπορες οικογένειες που μπορεί να τα στερούνται; Ποιος θα επωφεληθεί από την πώληση 24 λίτρων ξιδιού; Κρίμα για την κατάντια...
0 x


Άβαταρ μέλους
osc4r
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 22:16
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 5

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό osc4r » 28 Μάιος 2015, 20:33

Άφωνος.
Και επίσης πολύ λογική η σκέψη του Ανδρέα.
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 95

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 28 Μάιος 2015, 20:53

Andrea, έχεις δίκιο αλλά προφανώς έχει μπει εκκαθαριστής και το θέμα είναι λογιστικό. Τα πάντα πρέπει να απογραφούν, να κοστολογηθούν και να εκποιηθούν. Πρέπει αυτά τα προϊόντα να τα χαρακτηρίσουν ως μηδενικής αξίας και μετά να τα διαθέσουν στις άπορες οικογένειες και πάλι υπάρχει πρόβλημα. Θα μπορούσαν όμως να βάλλουν αρχική τιμή πάρα πολύ χαμηλή και αφού τα πάρει κάποιος ιδιώτης να τα διαθέσει εκείνος. Με την ευκαιρία αν γνωρίζει κάποιος να μας πει, οι πρώην εργαζόμενοι- απολυμένοι έχουν πάρει τα χρήματα της αποζημίωσης ή την πάθανε και αυτοί σαν τους εργαζόμενους στην Ολυμπιακή.
0 x

Άβαταρ μέλους
andreas-cyprus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 16 Φεβ 2010, 16:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 15

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό andreas-cyprus » 28 Μάιος 2015, 21:46

Σωστή ιδέα. Σχετικά με το ερώτημά σου, παραθέτω απόσπασμα από την δημοσίευση ενός πρώην υπαλλήλου σε ομάδα στο Facebook:
Στις 9 Ιανουαρίου 2015 βιάστηκαν να κλεισουν τις ΚΑ παράνομα και 3 μέρες μετά δεσμεύτηκαν οτι όλοι οι υπάλληλοι θα παιρναν τις αποζημιώσεις τους στο ακέραιο.
Στις 30/1/15 πλήρωσαν όλους για δυο μηνες (notice) αλλα κόπηκαν 17% για την διάσωση της εταιρίας που είχε κλείσει 3 βδομαδες πριν. Το συνολικό των αποκοπών ανήλθε στο ποσώ 1,324,000 ευρώ.
Ο υπουργός οικονομικών ειπε οτι στις 31/3/15 όλο το προσωπικό θα έπαιρνε το υπόλοιπο του ταμείου προνοίας και θα επιστραφεί το 17%.
Πέρασαν σχεδόν δυο μηνες απο την μέρα που έπρεπε όλοι να πάρουν το ταμείο αλλα τίποτα.
Ο ΠτΔ δεσμεύτηκε στις 13/1/15 οτι η κυβέρνηση θα καλύψει το ελλειμματικό ταμείο και Κονδύλη των 14 εκατ ευρώ ειναι έτοιμο για τον σκοπό αυτόν. Τελικά τα 14 γίναν 9.1 και τα 9.1 γίναν 8.9.

Και ο νοών νοείτω...
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό OA701 » 17 Ιούλ 2015, 15:28

Αυτές τις μέρες αν θυμάμαι καλά έληξε/λήγει/θα λήξει η πώληση brand και logo, υπάρχει κατι νεότερο;
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

pansek
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 21 Ιαν 2011, 19:09
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LEBL
Τοποθεσία: Βαρκελώνη
x 8
Επικοινωνία:

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό pansek » 04 Φεβ 2016, 09:51

Λευκωσία: Σύμφωνα με τον Υπουργό Οικονομικών, το μοναδικό ιδιόκτητο αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών πουλήθηκε έναντι 2,5 εκ. ευρώ.
http://www.philenews.com/el-gr/oikonomi ... erogrammon
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 95

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 04 Φεβ 2016, 19:13

Οι Κύπριοι απέδειξαν ότι εργάζονται με επαγγελματικό τρόπο. Εκεί ο εκκαθαριστής εκποίησε άμεσα το α/φος τους και εισέπραξε προφανώς μια λογική τιμή (δεν γνωρίζω τον τύπο του α/φους και τις ώρες λειτουργίας του). Στην Ολυμπιακή εργάζονται 6,5 χρόνια και ακόμη ούτε για σίδερα δεν μπορούν να δώσουν τα δύο Α340. Επιπρόσθετα οι απολυμένοι εργαζόμενοι εισέπραξαν και τις αποζημιώσεις απόλυσης ενώ στην ΟΑ το 1/3 κορνιζάρισε τα Ομόλογα. Βγαίνουν και από το Μνημόνιο. Μπράβο τους και Ντροπή μας !!!!!!
2 x


pavlos
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 12 Δεκ 2005, 16:38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό pavlos » 04 Φεβ 2016, 19:30

CHRISTOS55 έγραψε:...Στην Ολυμπιακή εργάζονται 6,5 χρόνια και ακόμη ούτε για σίδερα δεν μπορούν να δώσουν τα δύο Α340. Επιπρόσθετα οι απολυμένοι εργαζόμενοι εισέπραξαν και τις αποζημιώσεις απόλυσης ενώ στην ΟΑ το 1/3 κορνιζάρισε τα Ομόλογα. Βγαίνουν και από το Μνημόνιο. Μπράβο τους και Ντροπή μας !!!!!!


Μη λέμε τα ίδια και τα ίδια: τα Α340 δεν ήταν ποτέ ιδιοκτησία των ΟΑ, ανήκουν στο ΥΠΟΙΚ και αυτό είναι το μόνο υπεύθυνο για το ότι δεν πουλήθηκαν όταν έπρεπε.

Όσο για τα μνημόνια τους και τις ντροπές μας, αυτά είναι πολιτικές εκτιμήσεις και θα πρότεινα να τα αφήσουμε εκτός θέματος, διότι βρωμάνε!
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό OA701 » 11 Φεβ 2016, 11:09

Ενδιαφέρον φαίνεται ότι προσέλκυσε η παραχώρηση λογότυπων και εμπορικών σημάτων της συγχωρεμένης. Ονόματα ακόμη δεν δημοσιεύτηκαν...
Εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για την πρώτη φάση του διαγωνισμού για την αδειοδότηση ή παραχώρηση δικαιώματος χρήσης ή εκμετάλλευσης των λογότυπων και εμπορικών σημάτων των Κυπριακών Αερογραμμών για λειτουργία προγραμματισμένων πτήσεων από την Κυπριακή Δημοκρατία, δέχθηκε, εντός του χρονικού πλαισίου που προκαθορίστηκε, η Μονάδα Αποκρατικοποιήσεων της Δημοκρατίας...

:arrow: http://www.philenews.com/el-gr/oikonomia-kypros/146/298635/ekdiloseis-endiaferontos-gia-ta-logotypa-ton-kypriakon-aerogrammon
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό OA702 » 05 Ιούλ 2016, 13:50

Έλα, να ανάψουν λιγάκι τα αίματα μες στη θερινή ραστώνη...

Έγινε ο διαγωνισμός για τα λογότυπα και τα εμπορικά σήματα, την μεγαλύτερη προσφορά την έκανε η Aegean ΑΛΛΑ θα προτιμηθεί ο 2ος πλειοδότης, η S7 Κύπρου aka Charlie Airlines προς το παρόν, γιατί λέει η πρότασή της (Αegean), κυρίως σε σχέση με το προσφερόμενο ποσό, δεν ήταν δεσμευτική σε βαθμό που να κρίνεται αμετάκλητη.
:arrow: http://www.metaforespress.gr/aeroporika/item/14977-se-rosous-enanti-2-ekat-to-logotypo-ton-kypriakon-aerogrammon-prosfora-kai-apo-aegean.html

Για να δούμε την αντίδραση της Α3 στην πόρτα που ΄φαγε....
0 x


Άβαταρ μέλους
andreas-cyprus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 16 Φεβ 2010, 16:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 15

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό andreas-cyprus » 05 Ιούλ 2016, 15:16

Θεωρώ πως η πρόταση της Α3 απορρίφθηκε (σε πρώτο στάδιο) για σκοπούς ευθιξίας απέναντι στην κοινή γνώμη. Πολλοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να κατηγορήσουν την Κυβέρνηση, πως από το κλείσιμο των ΚΑ (θα) επωφελείτω η Α3 και πως το λουκέτο μπήκε για να συμφέροντα "τρίτων". Αλλωστε ας μην ξεχνάμε πως ο Υπ. Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης, που επί της δικής του θητείας μπήκε το λουκέτο, υπήρξε μέλος του ΔΣ της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία είναι μέτοχος της Α3. Μια πώληση των δικαιωμάτων χρήσης του εμπορικού ονόματος και λογότυπου στην Α3, θα σημαίνει αμέσως "στημένο παιχνίδϊ", έστω και αν η Α3 κατέθεσε υψηλότερη προσφορά από την S7 και γνωρίζει την κυπριακή αγορά ίσως λίγο περισσοτερο από την S7. Αυτή η "κατευθείαν" πώληση στην Α3 θα έφερνε αναστάτωση στην κοινή γνώμη και θα υπήρχαν τριγμοί στην Κυβέρνηση, η οποία διαφυλάσσει την εσωτερική της πολιτική σαν κορη οφθαλμού. Αλλωστε στο άρθρο αναφέρεται πως θα κληθεί η διαπραγματευτική ομάδα της S7 για συζήτηση, και αν καταλήξουν σε αδιέξοδο, τότε θα επανεξετάσουν την πρόταση της Α3. Επίσης αξίζει να αναφερθεί πως η αίτηση για άδεια εμπορικής λειτουργίας της Charlie υποβλήθηκε από τον πρώην CEO των ΚΑ Γιώργο Μαυροκώστα. Οσοι γνωρίζουν λίγο την ιστορία των ΚΑ, θα μπορούν να εξάγουν τα δικά τους συμπεράσματα.
Αυτά όλα σημαίνουν ένα πράγμα. Η Α3 δεν έχει βγει ακόμα από το παιχνίδι. Ισως (μπορεί και να κάνω λάθος) τελικά να υπάρξει αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις με την S7 και τελικά η πρόταςη της Α3 να θεωρηθεί "δεσμευτική σε βαθμό που να κρίνεται αμετάκλητη".
1 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό OA702 » 05 Ιούλ 2016, 20:16

Εάν ισχύει η θεωρία σου, μιλάμε για κλαυσίγελο των κυπριακών αρχών. Φτηνές σκέψεις για προβατοψηφοφόρους, όχι βέβαια ότι είμαστε συνηθισμένοι σε κάτι διαφορετικό. Η Αegean και η Ryanair χάρη έκαναν, το ίδιο ισχύει και με την κρατική ΟΑ. Για να δούμε τη συνέχεια...
0 x

Άβαταρ μέλους
valentinovissi
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2008, 23:52
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LCLK
x 15
Επικοινωνία:

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό valentinovissi » 07 Ιούλ 2016, 02:08

Νομίζω όλοι γνωρίζουμε πού θα καταλήξει το σύμβολο και σε ποιους... :deadthread: :great:
0 x


Άβαταρ μέλους
grX
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 01 Μάιος 2007, 01:23
Τοποθεσία: Ken, London
x 7
Επικοινωνία:

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό grX » 08 Ιούλ 2016, 21:08

H Charlie airlines θα είναι τελικώς ο χρήστης του άγρινου για τα επόμενα 10 χρονια

http://www.kathimerini.com.cy/mobile.ph ... tid=243688
0 x

panos81c
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: 20 Αύγ 2008, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 38

Re: Το τέλος της Cyprus Airways

Δημοσίευσηαπό panos81c » 12 Ιούλ 2016, 08:49

Να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί η ρήση "κάθε τέλος μια αρχή"...
0 x



Επιστροφή σε “Cyprus Airways”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης