Cobalt Air

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
H συνέντευξή του στο InBusinessNews, o Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων της Cobalt Φιλόκυπρος Ρουσουνίδης:

:arrow: από τις 7 Ιουλίου, μέχρι σήμερα, έχουμε πουλήσει 150.000 εισιτήρια
:arrow: επόμενοι προορισμοί είναι το Ισραήλ, η Βηρυτός, το Ιράν και η Ρωσία
:arrow: αναμένει από το αρμόδιο Υπουργείο τα δικαιώματα εναέριας κυκλοφορία
:arrow: άμεσα ο επόμενος προορισμος είναι το Τελαβιβ
:arrow: δρομολογείται σύντομα η άφιξη δυο ακόμα νέων αεροσκαφών

:great:

http://www.inbusinessnews.com/inbusines ... n-kai-kina
 
Νέο (3ο κατά σειρά) αλλά τελικό αυτή τη φορά call sign για την εταιρεία το "APOLLON"!
 
Από 27 Μαρτίου νέος προορισμός η Βρυξέλλες κάθε Δευτέρα και Πέμπτη.

http://www.cobalt.aero/
 
Εδραιώνεται σταδιακά η Cobalt... ίσως τα προβλήματα των πρώτων μηνών να τους έκαναν πιο προσεκτικούς και μετρημένους.
 
Στο site της Cobalt, στην επιλογή προορισμού, εμφανίζει Newcastle, Cardiff και Glasgow αλλά δεν δείχνει να εκτελούνται οι πτήσεις σε κάποιες ημερομηνίες... δοκίμασα ακόμα και για τον Αύγουστο αλλά τα δείχνει κενά.

Μάλλον περιμένουν την έλευση 4ου αεροσκάφους για να ενεργοποιήσουν τις κρατήσεις, γιατί το Δουβλίνο (που ξεκινά πάλι την άνοιξη) και οι Βρυξέλλες (νέος προορισμός) μπορούν να εκτελεστούν με 2 πτήσεις την εβδομάδα ο καθένας με τα υφιστάμενα τρία αεροσκάφη, αλλά για την προσθήκη των νέων Βρετανικών προορισμών χρειάζεται και τέταρτο.
 
Σε λίγες μέρες θα ξέρουμε μέρες και ώρες, το αεροσκαφος το περιμένουν τέλος Φεβρουαρίου.
 
ΤελΑβιβ από 26 Μαρτίου καθημερινές πτήσεις.
 
Εφτιαχνα τα σχέδια πτήσης της Cobalt για Flight Simulator AI traffic και πρόσεξα ότι κάθε εβδομάδα, ένα αεροπλάνο έχει μόνο την πτήση του Λονδίνου ενώ μια ημέρα της εβδομάδας (Τρίτη αν θυμάμαι καλά) δεν πετούσε καθόλου.

Συμπεραίνω ότι το Tel Aviv που είναι πολύ κοντινή πτήση δεν χρειάζεται 4ο αεροσκάφος για να εκτελεστεί. Οπότε οι υπόλοιποι νέοι προορισμοί που έχουν ήδη ανακοινωθεί (Βρυξέλλες, Cardiff, Γλασκώβη, Newcastle) και το Δουβλίνο που επανέρχεται, θα εκτελούνται 2 φορές την εβδομάδα ή και μία οι επαρχιακές πόλεις της Βρετανίας, οπότε για αυτούς επαρκεί ένα αεροπλάνο (με εντατική χρήση, ένα αεροπλάνο βγάζει 2 rotations καθημερινά). Αν τελικά πάρουν άλλα 3 narrowbody, μήπως δούμε αύξηση συχνοτήτων σε κάποιους προορισμούς; π.χ. 3 φορές καθημερινά την Αθήνα ή 2 το Λονδίνο; Ίδωμεν...
 
grX":35r1cjyg said:
Αλλά τρία αεροσκάφη μέχρι τον Μάρτιο και δύο Α330 μέχρι το Q3 για μακρινές πτήσεις.
Τα επόμενα αεροσκάφη που θα έρθουν θα είναι τα:

:arrow: A320 ex VP‑BQP msn 2875
:arrow: A320 ex VP‑BQV msn 2990
 
Top