Hellenic Seaplanes

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
Kipouros
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 08 Οκτ 2012, 16:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): xxx
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό Kipouros » 24 Μαρ 2014, 13:22

Δεν ειναι όμως και ωραίο αν κάποιος δεν έχει εργαστεί πάνω στο υδροπλανο να πετάει λασπολογίες σε κάποιο καινούργιο μέσο . Οπότε ας αφήσουμε τους υδροπλαναδες να πουν την άποψη τους δεν σε προσβάλλω εσυ μπορεί να είσαι ο καλύτερος χειριστές να πετάς στον αυτόματο γιατί έτσι ειναι η δουλεια σου ο καθένας στην ειδικότητα του λοιπόν.
0 x


koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 21

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό koulis » 24 Μαρ 2014, 14:57

Η θαλασσα εχει καποιους κινδυνους αλλα τα πραγματα στην Ελλαδα δεν ειναι πιο επικινδυνα απο αλλες χωρες. Το μελτεμι στο Αιγαιο δε δημιουργει μεγαλο κυμα οπως στον ωκεανο αλλα κοφτο κυματισμο. Λογω της μορφολογιας του Αιγαιου παντου υπαρχουν υπηνεμα σημεια. Για να μπορουν τα υδροπλανα να προσγειωνονται στης Μαλδιβες που ειναι ωκεανος θα μπορουν και εδω.
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 107

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 24 Μαρ 2014, 15:15

Η συγκεκριμένη εταιρεία (καθώς και μια ακόμη) δεν είναι αεροπορική και δεν έχει άδεια ούτε έχει ζητήσει AOC. Είναι εταιρεία οργάνωσης, κατασκευής και αδειοδότησης υδατοδρομίων. Όσα υδατοδρόμια και αν αδειοδοτηθούν σημασία έχει να έλθουν και να επιχειρήσουν υδροπλάνα. Υπομονή λοιπόν και μην μαλώνετε. Κάποια κονδύλια ροκανίζονται προς το παρών.
0 x

Kipouros
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 08 Οκτ 2012, 16:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): xxx
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό Kipouros » 24 Μαρ 2014, 16:18

Το αεροπλανο παντως το seastar ειναι ωραιο αεροσκαφος.
0 x


Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό GEM » 24 Μαρ 2014, 21:56

docORL έγραψε:οχι πολλες, γυρω στις 1200. Και αυτες προ 30ετιας, στον Καναδα. Αυτο ομως δεν εχει να κανει με την γνωμη μου. Θεωρω, οτι η χρηση υδροπλανων στο Αιγαιο, εχει αυξημενο ρισκο, στην ασφαλεια των επιβατων. Αυτη ειναι η γνωμη μου, και αυτην γραφω. Δικαιωμα του καθενος να εχει αντιθετη γνωμη. Σεβαστο απο εμενα.


Η γνώμη λοιπόν κάποιου που έχει 1200 ώρες σε υδροπλάνα (έστω και στον Καναδά) για μένα έχει κάποια αξία.
Οι υπόλοιποι "ξερόλες" που τα βλέπετε μόνο στο youtube παρακαλώ λίγη φειδώ σε αυτά που λέτε.
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό OA701 » 24 Μαρ 2014, 23:43

Μπορεί προσωπικά να είμαι παντελώς άσχετος με τα του κόκπιτ και των επιχειρησιακών δυνατοτήτων των υδροπλάνων αλλά από πότε η γνώμη ενός επαγγελμάτια με τόση εμπειρία όπως του Κου docOrl θεωρείται "λασπολογία"; Κι έστω ότι κάνει λάθος, δεν είδα κάποιο επιχείρημα πέραν κάτι ανοησιών περι αυτόματου.

Οπότε ας πώ κι εγώ την ανοοησία μου, μάλλον κανένας εισαγωγέας θίχτηκε ή κάνενα μελετητικό γραφείο, τη μισή Ελλάδα έχουν πάρει αμπάριζα και ψάχνουν λεφτά σε δήμους, περιφέρειες, εκκλησίες και πνευματικά κέντρα για υδατοδρόμια ακόμη και στα βουνά που περνάει ένα ρυάκι.

Για το seastar, μπορεί να είναι ωραίο κ σούπερ οικονομικό και και, αλλά με 12 επιβάτες βγάζει εύκολα τουλάχιστον τα λεφτά του; Πολύ θα ήθελα να δω ένα πλάνο για το που θα πετάνε τα υδροπλάνα, για πόσους μήνες, με τι τιμές και με τι κανάλια διανομής. Αυτά δεν τα ρωτάνε άραγε αυτοί (guess who) που θα πληρώσουν για τα υδατοδρόμια;
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
hughes
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 01 Μάιος 2013, 20:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό hughes » 25 Μαρ 2014, 00:33

Ήμουν στην εκδήλωση περί υδροπλάνων που έλαβε χώρα στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς την περασμένη Τρίτη. Μιλήσανε για το υδατοδρόμιο που θα δημιουργηθεί δίπλα στο Σ.Ε.Φ. και θα αποτελεί την μεγαλύτερη τους βάση, μαζί με ένα στην βόρεια Ελλάδα και ένα στις Κυκλάδες. Επειτα θα υπάρχουν υδατοδρόμια σε σχεδόν κάθε νησί με διαφορετική δυνατότητα φιλοξενίας υδροπλάνων. Τα κεφάλαια τα έχουν διαθέσει επενδυτές απο εξωτερικό όπως είπανε. Πέρα από την εκτέλεση πτήσεων, θα ασχολούνται με την διαχείρηση υδατοδρομίων, συντήρηση αεροσκαφών και σχεδιάζουν την δημιουργία σχολής πιλότων για υδροπλάνα.

Οι πτήσεις θα είναι τύπου VFR και η διάρκειά τους θα είναι από 15-45 λεπτά. Είπανε πως πέρα από τακτικές πτήσεις, θα πραγματοποιούν και charter, cargo, περιηγήσεις & αεροδιακομιδές. Τους χειμερινούς μήνες που η ζήτηση θα είναι πιο περιορισμένη ενδεχομένως να ναυλώνονται αεροπλάνα σε χώρες με καλύτερο κλίμα (πχ Μαλβίδες). Η τιμολόγηση εισητηρίων θα είναι όπως αυτή των αεροπορικών εταιριών. Από πρόχειρες εκτιμήσεις τους σε ερώτηση που τους έγινε για το μέσο κόστος εισητηρίου, απάντησαν ότι θα είναι γύρω στα 60-70 ευρώ για μισή ώρα πτήσης.

Θεωρητικά ωραία τα παρουσίασαν, μένει να δούμε αν και πώς θα πραγματοποιηθούν τα σχέδια τους. Πάντως στο όλο παιχνίδι δεν είναι οι μόνοι, υπάρχουν τουλάχιστον άλλες 2 εταιρίες με παρόμοια σχέδια...
0 x


Kipouros
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 08 Οκτ 2012, 16:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): xxx
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό Kipouros » 25 Μαρ 2014, 14:34

Απο ότι καταλαβαίνουμε ότι μόλις έρθει το πρώτο υδροπλανο θα εμφανιστούν και οι πρώτες βεβαίωσης φτιαγμένες απο τους ίδιους γιατί αν ζητηθεί το log book θα ακούσουμε πολλές δικαιολογίες όπου θα γράφουν βεβαιωνουνε ο κ. Τάδε πέταξε υδροπλανο πριν τριάντα χρόνια στον Καναδά και έχει δέκα χιλιάδες ώρες σαν κυβερνήτης .
0 x

EFL03
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: 08 Μαρ 2003, 21:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKF
Τοποθεσία: Κεφαλλονιά
x 19
Επικοινωνία:

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό EFL03 » 25 Μαρ 2014, 14:40

Μπορεί κάποιος από τους γνώστες της ύλης να μου πει με απλά λόγια, γιατί ζουν και βασιλεύουν εταιρείες υδροπλάνων σε τόσες διαφορετικές χώρες του κόσμου, αλλά εδώ στην Ελλάδα θεωρείται από πολύ δύσκολο έως αδύνατο να αναπτυχθούν;

Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά :)

Υ.Γ.: Ειλικρινής απορία είναι, χωρίς καμία απολύτως δόση ειρωνείας!
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 107

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 25 Μαρ 2014, 20:06

Καλέ μου φίλε EFL 03 πρέπει να διαβάσεις τις επιδόσεις των α/φων και λίγο Μετεωρολογία Αιγαίου κυρίως (ύψος κυματισμού ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες). Προς το παρόν είπαμε υπάρχουν δυο εταιρείες ίδρυσης και αδειοδότησης υδατοδρομίων που ροκανίζουν κάποια κονδύλια καθώς επίσης οργανώνουν και ημερίδες.
0 x


EFL03
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: 08 Μαρ 2003, 21:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKF
Τοποθεσία: Κεφαλλονιά
x 19
Επικοινωνία:

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό EFL03 » 26 Μαρ 2014, 14:50

Χρήστο, σε ευχαριστώ για την απάντηση. Δηλαδή, το πρόβλημα στη χώρα μας είναι τα ύψη κυματισμού; Θεωρώ μόνο λίγο δύσκολο να μην υπάρχουν πουθενά αντίστοιχες συνθήκες σε άλλες χώρες.
Π.χ. στη Μάλτα απ' όσο ξέρω δουλεύει κανονικότατα εταιρεία υδροπλάνων αρκετά χρόνια τώρα. Είναι τόσο διαφορετικές εκεί οι συνθήκες απ' ό,τι σε μας; Επίσης, σε λιμάνια όπως το Βαθύ της Ιθάκης, στον κόλπο του Αργοστολίου ακόμα και στην Κέρκυρα και τη Λευκάδα, ενοχλούν πραγματικά οι κυματισμοί; Μπορεί στο Αιγαίο όντως, αλλά για το Ιόνιο (εκτός της Ζακύνθου) ειλικρινά αμφιβάλλω ... Αλλά, έχεις δίκιο. Κάτσε να δούμε. Έτσι και αλλιώς δεν είναι του χεριού μας :wink:
Καλή σου μέρα!
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 107

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 26 Μαρ 2014, 15:00

Αναφέρθηκα κυρίως στο Αιγαίο διότι εκεί είναι δυσκολότερες οι συνθήκες. Όσον αφορά το Ιόνιο όπου οι συνθήκες είναι πράγματι καλύτερες υπήρξε στο παρελθόν προσπάθεια αλλά απέτυχε. Βεβαίως υπάρχουν πάντα σε κάθε νησί κολπίσκοι με ήρεμα νερά αλλά θα πρέπει να έχουν προβλεφθεί σε όλα τα σημεία εγκαταστάσεις υδατοδρομίου.
0 x

Kipouros
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 08 Οκτ 2012, 16:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): xxx
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό Kipouros » 26 Μαρ 2014, 21:37

Η προσπάθεια δεν απέτυχε λόγω κύματομου αλλά λόγω γραφειοκρατίας και έλλειψη νομικού πλαισίου.
0 x


Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό alex96 » 27 Μαρ 2014, 09:30

Και από λάθη της εταιρείας.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 27 Μαρ 2014, 14:20

...που ακύρωνε λόγω καιρού και σε πέταγε έξω, λέγοντας σου χαρακτηριστικά "you're on your own now".
0 x
SX-793



Επιστροφή σε “Λοιπές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης