Για ποιο λόγο θα πρέπει να εγκριθεί τραπεζικό δάνειο απο μία μόνο τράπεζα και μάλιστα 8 εκατομμυρίων για εταιρεία που βρίσκεται σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της και δεν έχει πλέον καμία οικονομική δραστηριότητα? Τι ρεαλιστικές προοπτικές έχει μια εταιρεία με ελάχιστα στοιχεία ενεργητικού και υπερπολλαπλάσια χρέη να αναστηθεί?
Υπάρχει κάποιο ρεαλιστικό πλάνο εξόφλησης των χρεών της, δεδουλευμένων σε εργαζόμενους κλπ. κλπ. και κυρίως
κερδοφόρας επαναδραστηριοποίησης της στην αεροπορική αγορά, έτσι όπως αυτή θα είναι τα επόμενα 3-4 χρόνια?
Εαν ναι τότε η ΕΤΕ θα χάσει που δεν της ενέκρινε το δάνειο.
Θα βρεθούν όμως άλλες τράπεζες, επενδυτές, οι ίδιοι οι μέτοχοι της εταιρείας να βάλουν κεφάλαια ώστε να κερδίσουν από αυτό το μπίζνες πλαν.
Προσωπικά πάντως πιστεύω πως ως Έλληνες φορολογούμενοι γλυτώσαμε ένα ακόμα θαλασσοδάνειο που θα το πληρώναμε εμείς με μια ακόμα τραπεζική ανακεφαλαιοποίηση.
υγ: το άρθρο που παρέθεσε ο _limitless αναφέρει πως η Orange έχει 4 αεροπλάνα και 200 εργαζόμενους. Στην πραγματικότητα εχει ένα leased Α320 16 ετών παρκαρισμένο στην Κραϊόβα της Ρουμανίας. Και να ενημερωθούν αυτοί οι 200 άνθρωποι πως είναι ακόμα εργαζόμενοι και υπάλληλοι της Orange γιατί μόνο ο αρθρογράφος πρέπει να το ξέρει.
