θα κλεισει η hellas jet?

lgav1966

First-Class-Member
Εγγραφή
11/08/2004
Μηνύματα
980
Likes
0
:( ερωτηση θα κλεισει η hellas jet λογω τον προβληματων τησ cyprus ?
 
tipota den apokliete: legan na megalosoun ton stolo isos omon na tin kleisoun telika
 
Νομίζω ότι απλώς τηρούν στάση αναμονής για να δουν πως θα εξελιχθεί το θέμα "επιβίωση ΟΑ".
 
TO THEORO SIGOURO OTI THA KLEISEI. EINAI APLA THEMA XRONOY.
ALLOSTE TO DIKTIO TIS EINAI PARA POLI MIKRO KAI O ANTAGONISMOS STA SIGEKRIMENA DROMOLOGIA TERASTIOS .
EPISIS NOMIZO OTI SAN ETERIA DEN PROSEFERE KAI KATI IDIETERA NEO PERA APO TO OTI EXEI A 320..
ISOS AN LITOURGOUSE SAN PRAGMATIKA LOW COST ETERIA NA EIXE PERISSOTERES PROOPTIKES EPIBIOSIS , ALLA.....
 
LOW COST ME EDRA TO AIA?
MALLON KATI TETOIO THA HTAN ADYNATO.
MALLON GIA SKG THA HTAN KALYTERA.
O MONOS PROORISMOS POY PETAEI XORIS ANTAGONISMO EINAI TO MAN.
EINAI KAI H OA ME CODESHARE.
TO MONO KAINOYRGIO POY EFERE HTAN TA AIRBUSA320 ME ELLHNIKO REGISTRATION!
 
Giati na kleisei re paidia? Exoume kanena stoixeio pou na leei oti den paei kala? (Ontws den kserw,kai rwtaw)

PS:
papas2":1oxfhozw said:
TO MONO KAINOYRGIO POY EFERE HTAN TA AIRBUSA320 ME ELLHNIKO REGISTRATION!
Ayto den einai kati kainourio,sto parel8on petousan ta SX-BAS/BAT/BAX gia tin Cretan AL (RIP) kai to SX-BSV gia tin Virgin! :)
 
Gia thn katastash ths hellas jet diavase eite sto news eite sto forum oti exei sxesh tora teleytaia gia thn cyprus.
genika h etairia apo th stigmh poy anoikse mexri shmera paroysiazei synexos zhmies poy ektos ton allon epyvarinoyn ta oikonomika kai ths cyprus.Gia ta airbusa320 ontos exeis dikio alla einai toso palia istoria poy thn exo hdh ksexasei...
 
seven4seven":2dd6e9jo said:
Giati na kleisei re paidia? Exoume kanena stoixeio pou na leei oti den paei kala? (Ontws den kserw,kai rwtaw)
Ίσα ίσα, δεν έχουμε κανένα στοιχείο που να λέει ότι πάει καλά. Κερδοφόρος δεν είναι και, επιπλέον, επηρεάζει και την Cyprus. (Ψάχνω τα σχετικά άρθρα για το ποσό των ζημιών, αλλά δεν τα βρίσκω. Θα επανέλθω...)

Εξάλλου, είναι μια παραδοσιακή εταιρία από τις οποίες στην Ελλάδα δεν έχουμε καμμία έλλειψη, που δεν έχει ισχυρό δίκτυο προορισμών, δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερο όπως προειπώθηκε (εκτός από καλό service, που όμως από μόνο του δεν είναι αρκετό) και, γενικά, δεν καλύπτει κατά τη γνώμη μου κανένα κενό.

Γιατί δημιουργήθηκε; Φαντάζομαι για να έχει καλύτερη πρόσβαση ο όμιλος των Κυπριακών Αερογραμμών στην Ε.Ε. μέσω Ελλάδας, όταν η Κύπρος δεν ήταν ακόμη μέλος και δεν είχε δικαίωμα απεριόριστης πρόσβασης στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Και δεύτερον, για καλύτερη συνολική αξιοποίηση του στόλου του ομίλου των Κυπριακών, εφόσον ένα αεροπλάνο με βάση την Αθήνα μπορεί να κάνει περισσότερα rotations την ημέρα προς/από Ευρώπη σε σχέση με ένα ίδιο αεροπλάνο με βάση την Κύπρο (λόγω μεγαλύτερης απόστασης της Λάρνακας από τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια).

Υπάρχει, φυσικά, και ο τρίτος λόγος που συνήθως είναι παγίδα: η αμφίβολη πορεία της ΟΑ. Εξηγούμαι: ορισμένες εταιρίες θέλησαν να λειτουργήσουν στο πρότυπο της Ολυμπιακής (δηλαδή ως "παραδοσιακοί" αερομεταφορείς), εκμεταλευόμενοι την όλη κατάσταση στην ΟΑ και πιστεύοντας ότι αργά ή γρήγορα θα έκλεινε, αφήνοντάς τους ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς. Αυτό δεν έχει γίνει όπως ξέρουμε, οπότε το μέλλον αυτών των εταιριών (π.χ. Cronus) δεν ήταν ευοίωνο. Φοβάμαι ότι και στην Τ4 (ή μάλλον στη "μαμά" Cyprus) λειτουργούν σε ένα βαθμό βάσει αυτής της λογικής και περιμένουν τι μέλλει γεννέσθαι με τις ΟΑ, για να αποφασίσουν τι θα κάνουν και με τη δική τους θυγατρική. Μέχρι τότε, έχουν δημιουργήσει την Hellas Jet ως μια παραδοσιακότατη εταιρία, που ίσως φιλοδοξεί να γίνει..."εθνικός αερομεταφορέας" στη θέση του "εθνικού αερομεταφορέα" (τα εισαγωγικά, γιατί νομίζω ότι σιγά σιγά παύει να υφίσταται αυτή η έννοια στις μέρες μας). Εξ ου και την ονόμασαν "Hellas Jet".
 
Xwris na diekdikw to vraveio tou industry expert, i etairia paizei se ena sector pou duskola epiveiwneis an den eisai igetis. 8a deiksei. Egw pandws etoimazomai na kanw to prwto mou taksidi mazi tous sta teli Oktwvriou. :D
 
Το έθεσες πιο επιστημονικά από εμένα ;) Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε ακριβώς "ηγέτη" στο συγκεκριμένο τομέα στην Ελλάδα ή, τουλάχιστον, δεν έχουμε εταιρία που να λειτουργεί αποτελεσματικά και πραγματικά ως ηγέτης. Εκεί μάλλον είναι και το πρόβλημα.
 
Top