Επιχειρηματικότητα είναι να δημιουργήσεις τη δική σου αγορά, το δικό σου προϊόν, τη δική σου δυναμική. Αυτό έκανε ο Stelios και ένα σωρό άλλοι με τις loco, το charter, το cargo. Όλοι κρίνονται από το αποτέλεσμα και όχι απ' τις προθέσεις -αγαθές ή (κυρίως) πονηρές.
Το να γίνεις μονοπώλιο στη θέση του μονοπώλιου, να βρεις το όποιο μερίδιο αγοράς έτοιμο και να το πάρεις τζάμπα μέσω των δίαυλων διαφθοράς, διαπλοκής και συνδιαλλαγής με το κράτος, είναι το δοξασμένο Ελληνικό "επιχειρηματικό" μοντέλο. Το οποίο συνδυαζόμενο με την ημιμάθεια το ψώνιο και την κουτοπονηριά των Ελλήνων "επιχειρηματιών" οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στο φαλιμέντο.
Τι έχουν τα έρημα και ψοφάνε...