Air Sea Lines

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3756
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 123

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 16 Νοέμ 2006, 01:30

seven4seven έγραψε:Τι δουλεια εχει αυτο εκει??? :shock:


:arrow: http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5852476

SX-BVP. Moored in the dock adjacent to LCY. She had arrived from Greece via Sicily/France/Jersey & Southend(EGMC). 3 days later she was due to return via Lake Como. Many thanks to the crew for their invitation on board this lovely bird!!.
0 x


Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 917
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 69
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 16 Νοέμ 2006, 02:26

Ένα θαλασσοπούλι μέσα στη μουντάδα του Λονδίνου

:arrow: http://www.jetphotos.net/showphotos.php ... rch=SX-BVP
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp

PILOTGR
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 02 Μάιος 2006, 10:38

Λαύριο

Δημοσίευσηαπό PILOTGR » 10 Δεκ 2006, 10:10

Σύντομα ανοίγει το πρώτο υδατοδρόμιο των Αθηνών. Είναι σχεδόν έτοιμο και θα εξυπηρετεί για άρχη την Κάλυμνο και την Ίο. Μέσα στο 2007 θα καλυφθουν και άλλοι προορισμοί στις Κυκλάδες.
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 18 Δεκ 2006, 00:54

Παντως οσο παει η ιστοσελιδα της εταιρειας γινεται και πιο ομορφη.. ;) Αλλα κατα την αποψη μου θα πρεπει σιγα σιγα να αρχισουνε και την ελληνικη εκδση της σελιδας... :oops:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Άβαταρ μέλους
plekkas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 01:38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό plekkas » 18 Δεκ 2006, 01:09

Sto xarti me ta dromologia i koukida efage ti kerkira!!! Oi paxoi pantos fenonte kato apo ti diki tous koukida! :D
0 x

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 18 Δεκ 2006, 22:27

Επιτρεψτε μου καποιους ενδιασμους, σε οτι αφορα την "χρηση" του Αιγαιου.
Ειναι γνωστο, οτι τα μελτεμια και οι βοριαδες γενικα, επικρατουν τον περισσοτερο καιρο στο Αιγαιο. Σε οσους εχουν η ειχαν την τυχη να πεταξουν στην περιοχη αυτη, η να "πλευσουν" με καθε λογης πλεουμενο, καταλαβαινουν αμεσως τι εννοω. Σπηλιαδες, shear, κλπ, δεν ειναι οτι καλυτερο για μικρα αεροπλανα, ειδικα οταν αυτα επιχειρουν απο θαλασσα, οπου ο κυματισμος δεν ειναι αθωος. Θα μου πειτε, "εδω πετανε τοσο καιρο απο την Κερκυρα και τα περιξ". Ναι, αλλα αλλο το Ιονιο, και αλλο το Αιγαιο. Οσον αφορα ο Λαυριο, και επειδη τυχαινει να μενω στην περιοχη, η χρηση του λιμενα, ειναι ακαταλληλη, οταν τα μεγαλα πλοια που επιχειρουν απο εδω, πολλες φορες, δυσκολευονται στις απαρσεις τους, λογω των ισχυρων δυνων της περιοχης.
Ευχομαι ολα να πανε "κατ'ευχην", και οι φοβοι μου, να μην επαληθευτουν.
0 x
4 engines are safer than 2

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 18 Δεκ 2006, 23:27

Παρόμοιους -καί χειρότερους- ενδοιασμούς έχω και εγώ σχετικά μέ την εν γένει χρήση τών υδροπλάνων καθώς και τόν τρόπο που αντιμετωπίζεται θεσμικά το όλο ζήτημα στην Ελλάδα (σέ σχετική συζήτηση τόσο στο παρόν forum όσο και σέ αντίστοιχο ναυτιλιακό είχε ειπωθεί οτι βάσει νόμου τα υδροπλάνα θεωρούνται..πλωτά μέσα και υπάγονται στό Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας!!!).

Οσον αφορά το Αιγαίο:Οταν ακόμα και μεγάλα πλοία δυσκολεύονται να μπούνε στά περισσότερα λιμάνια ακόμα και μεγάλων σχετικά νησιών ιδίως τον χειμώνα (καί εν γένει όποτε επικρατούν ισχυροί άνεμοι,οπότε υπάρχει και έντονος κυματισμός),πώς θά προσθαλασσώνωνται τά υδροπλάνα (που μάλιστα δέν μπορούν να το κάνουν αυτό μέσα στο λιμάνι αλλά πρέπει να είναι έξω από αυτό,δηλαδή στά ανοιχτά);

Φαντάζομαι δέ οτι και στο Λαύριο θά συμβαίνη κάτι παρόμοιο,αλλά ακόμα και άν η λιμενολεκάνη είναι προστατευμένη από τους καιρούς,ένα υδροπλάνο δέν μπορεί να προσθαλασσωθή ΜΕΣΑ σ'αυτήν-πρέπει να προσθαλασσωθή έξω,στά ανοιχτά,και μετά να πλεύση μέ μειωμένη ταχύτητα και να μπή στο λιμάνι...
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


PILOTGR
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 02 Μάιος 2006, 10:38

Δημοσίευσηαπό PILOTGR » 24 Δεκ 2006, 14:54

Στα περισσοτερα υδατοδρομια που εχει φτιαξει η εταιρεια εχουν τον κυριο διαδρομο εκτος λιμενα αλλα υπαρχει και βοηθητικος μεσα σε αυτον σε περιπτωση ασχημων καιρικων συνθηκων. Το λαυριο εχει τετοιο βοηθητικο. Τωρα για τον ανεμο οσο πιο δυνατοσ ειναι (σε καποια ορια φυσικα) τοσο λιγοτεροσ διαδρομος χρειαζεται για την προσθαλασσωση και σταματημα του υδροπλανου. Σιγουρα θα ειναι χειροτερο το αιγαιο απο το ιονιο αλλα πιστευω οτι ολα θα πανε καλα.
0 x

captainjumbo
x 1

Δημοσίευσηαπό captainjumbo » 24 Δεκ 2006, 18:38

Η εταιρία πάντως έχει ακυρώσει όλα τα δρομολόγια από/προς Πάτρα μέχρι τις 03JAN07. Δεν θα ήταν κακό να το αναφέρει και στο site της. Όχι τίποτ άλλο, αλλά έκανα 250 χιλιόμετρα να να το δω στην σημερινή προγραμματισμένη πτήση του.... :evil: Χρόνια τους πολλά...
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 24 Δεκ 2006, 23:51

PILOTGR έγραψε:Στα περισσοτερα υδατοδρομια που εχει φτιαξει η εταιρεια εχουν τον κυριο διαδρομο εκτος λιμενα αλλα υπαρχει και βοηθητικος μεσα σε αυτον σε περιπτωση ασχημων καιρικων συνθηκων. Το λαυριο εχει τετοιο βοηθητικο. Τωρα για τον ανεμο οσο πιο δυνατοσ ειναι (σε καποια ορια φυσικα) τοσο λιγοτεροσ διαδρομος χρειαζεται για την προσθαλασσωση και σταματημα του υδροπλανου. Σιγουρα θα ειναι χειροτερο το αιγαιο απο το ιονιο αλλα πιστευω οτι ολα θα πανε καλα.


Συγγνώμη αλλά έχω κάποιες απορίες:

1.Ποιά "υδατοδρόμια" έχει φτιάξει η εταιρεία;Απ'όσο ξέρω μόνο κάτι προβλήτες έχει.Δέν υπάρχει στην Ελλάδα "υδατοδρόμιο",δηλαδή κατασκευή αντίστοιχη μέ τά αεροδρόμια-μέ διαδρόμους,τροχοδρόμους,περιοχές στάθμευσης κλπ.Απλά το υδροπλάνο προσθαλασσώνεται σέ μιά καθορισμένη περιοχή τής θάλασσας...

2.Από που έχεις τίς πληροφορίες οτι "το Λαύριο έχει βοηθητικό διάδρομο μέσα στο λιμάνι";Καί πώς μπορεί να συμβαίνη κάτι τέτοιο;Επιτρέπεται να κάνη προσέγγιση τό υδροπλάνο πάνω ακριβώς από τά πλοία καί να πλέη μέσα στο λιμάνι μέ 100+ μίλια την ώρα,τη στιγμή που ακόμα και τά ταχύπλοα (που πάνε γύρω στά 60) είναι υποχρεωμένα να μειώσουν περίπου στό 1/4 τής ταχύτητας λίγο πρίν περάσουν τά φανάρια τού λιμανιού;

3.Τά περί ανέμου σωστά είναι αλλά γιά την περίπτωση αεροδρομίου.Οταν πρόκειται γιά θάλασσα,όσο πιό ισχυρός ο άνεμος,τόσο μεγαλύτερος και ο κυματισμός,άρα τόσο μεγαλύτερος και ο κίνδυνος γιά το υδροπλάνο....
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 25 Δεκ 2006, 20:04

PILOTGR έγραψε:Στα περισσοτερα υδατοδρομια που εχει φτιαξει η εταιρεια εχουν τον κυριο διαδρομο εκτος λιμενα αλλα υπαρχει και βοηθητικος μεσα σε αυτον σε περιπτωση ασχημων καιρικων συνθηκων. Το λαυριο εχει τετοιο βοηθητικο. Τωρα για τον ανεμο οσο πιο δυνατοσ ειναι (σε καποια ορια φυσικα) τοσο λιγοτεροσ διαδρομος χρειαζεται για την προσθαλασσωση και σταματημα του υδροπλανου. Σιγουρα θα ειναι χειροτερο το αιγαιο απο το ιονιο αλλα πιστευω οτι ολα θα πανε καλα.


Σε οτι αφορα το Λαυριο, δεν υπαρχει αυτη την στιγμη "βοηθητικος" (???)!
Και απ'οτι ειμαι σε θεση να γνωριζω, δεν υπαρχει και περιπτωση να γινει ποτε.
Αληθεια, εχει κανεις απο τους κυριους αυτους, παει ποτε καλοκαιριατικα στο Λαυριο, που με τους αεριδες, σβουρνιζονται ακομα και τεραστια πλοια???
Το twin otter, θα το παρει ο αερας, και θα το "φτυσει" στην Τζια! Ας ειμαστε λιγο φιδολοι, σε αυτα που μας λενε καποιοι, ειδικα σε οτι αφορα τα υδροπλανα και το Αιγαιο!!!
0 x
4 engines are safer than 2

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 26 Δεκ 2006, 23:57

CONFIG2 έγραψε: Ας ειμαστε λιγο φιδολοι, σε αυτα που μας λενε καποιοι, ειδικα σε οτι αφορα τα υδροπλανα και το Αιγαιο!!!


Και δη άμα δεν πετάνε για την ΟΑ.. :wink: :wink: 8)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 27 Δεκ 2006, 00:10

makedonas έγραψε:
CONFIG2 έγραψε: Ας ειμαστε λιγο φιδολοι, σε αυτα που μας λενε καποιοι, ειδικα σε οτι αφορα τα υδροπλανα και το Αιγαιο!!!


Και δη άμα δεν πετάνε για την ΟΑ.. :wink: :wink: 8)


Διακρινω καποιο ειδος "χιουμορ".... :twisted: (αμα δεν γνωριζεις το αντικειμενο, γινεσαι γραφικος)
Τωρα, σε οτι αφορα το Αιγαιο και τα υδροπλανα, ευτυχως η ΟΑ δεν εφτασε στο σημειο, να ρισκαρει ζωες, σε ενα Operation με υδροπλανα, στο Αιγαιο.
Εδω CL215 σπανε στα κυματα (Λεγραινα καλοκαιρι 2006, οπου εσπασε canadair απο τον κυματισμο). Ας ειμαστε λιγακι σοβαροι, Operation με υρδοπλανα στο Αιγαιο, ειναι risky bussiness. Ουτε γραμμα διαβασμενο!
0 x
4 engines are safer than 2


Άβαταρ μέλους
Γεώργιος Σφίγγας
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 22:42
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Γεώργιος Σφίγγας » 05 Ιαν 2007, 18:38

Captainjumbo έγραψε:
Η εταιρία πάντως έχει ακυρώσει όλα τα δρομολόγια από/προς Πάτρα μέχρι τις 03JAN07.


Πάντως τα δρομολόγια από και προς Πάτρα, όπως έμαθα σήμερα μετά από τηλ. επικοινωνία με το τοπικό γραφείο, δεν πρόκειται να ξεκινήσουν πριν την 13.01.2007...

Captainjumbo έγραψε:
Δεν θα ήταν κακό να το αναφέρει και στο site της.


Το επίσημο site της Airsea Lines έχει ακόμα το πρόγραμμα πτήσεων της περιόδου από 03.12.2006 μέχρι 31.12.2006...
0 x

Tolis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 12 Ιαν 2007, 09:56

Δημοσίευσηαπό Tolis » 12 Ιαν 2007, 11:03

GP707 έγραψε:
captainjumbo έγραψε:Ta 8alassopoulia viwnoun mia xeimeria narki. To noiologoumeno SX- ksevaftike. Vaftike se ololeuko xrwmma, evgale tous plwtires kai me ena terastio sima "UN" taksidepse eis Aigypton...To de HB- paramenei ston aero-limena twn Gouviwn ektos drasis.


Καπως ετσι πιθανολογω θα παει το θεμα με τα Θαλασσοπουλια. Το καλοκαιρι πάνικ και το χειμωνα να βρουμε κανενα leasing να παιρνουμε και κανενα φραγκακι!!!
Παντως το νηολογιο του δευτερου ισχυει ακομα κι αν δεν εχει βαφτει ακομα, ειναι reserved.


Υπάρχει και άλλος τρόπος επιβίωσης της εταιρείας, τον χειμώνα σε αμφίβιους πλωτήρες και προσγειο-απογειώσεις από αεροδρόμια. Η γνώμη μου είναι να κρατήσει το δρομολόγιο Κέρκυρα - Ιωάννινα και Κέρκυρα - Παξούς σαν υδροπλάνο και του υπόλοιπους προορισμούς που έχει επιλέξει να τους επιχειρεί με ρόδες.
Γεώργιος Σφίγγας έγραψε:Captainjumbo έγραψε:
Η εταιρία πάντως έχει ακυρώσει όλα τα δρομολόγια από/προς Πάτρα μέχρι τις 03JAN07.


Πάντως τα δρομολόγια από και προς Πάτρα, όπως έμαθα σήμερα μετά από τηλ. επικοινωνία με το τοπικό γραφείο, δεν πρόκειται να ξεκινήσουν πριν την 13.01.2007...

Πιστεύω ότι θα ήταν προτιμότερο εάν είχε βάσει ένα υδροπλάνο στην Π'ατρα και επιχειρούσε καθημερινά μεταξύ Πάτρας - Ζακύνθου - Κεφαλονιάς - Πάτρα. Η καθημερινή μεταφορά με πλοία από Ζάκυνθο - Κεφαλονιά πρός και από Πάτρα είναι τεράστια.

CONFIG2 έγραψε: Διακρινω καποιο ειδος "χιουμορ".... :twisted: (αμα δεν γνωριζεις το αντικειμενο, γινεσαι γραφικος)
Τωρα, σε οτι αφορα το Αιγαιο και τα υδροπλανα, ευτυχως η ΟΑ δεν εφτασε στο σημειο, να ρισκαρει ζωες, σε ενα Operation με υδροπλανα, στο Αιγαιο.
Εδω CL215 σπανε στα κυματα (Λεγραινα καλοκαιρι 2006, οπου εσπασε canadair απο τον κυματισμο). Ας ειμαστε λιγακι σοβαροι, Operation με υρδοπλανα στο Αιγαιο, ειναι risky bussiness. Ουτε γραμμα διαβασμενο!

Συγνώμη που επεμβένω, αλλά η γνώση σου σχετικά με τα υδροπλάνα δεν πρέπει να είναι και η καλύτερη! Θέλω να σου πώ ότι υπήρξα από τους ιδρυτές της εταιρείας των υδροπλάνων και ότι τα safety που διαγράφονται για την ασφάλεια των πτήσεων είναι τέτοια ώστε να τόσο το πλήρωμα όσο και οι επιβάτες να έχουν πάντα την ασφαλέστερη πτήση. Να γνωρίζεις ότι ένα υδροπλάνο προσνειώνετε πάντα σε νερά που δεν βγάζουν πάνω από δύο - τρία μποφώρ. Η εκπαίδευση των πληρωμάτων είναι τέτοια ώστε να αισθάνεσαι ασφάλεια.
0 x



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης