Air Sea Lines

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2730
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 85
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 27 Ιαν 2007, 15:47

Πάντως όπως διάβασα χτες στην Ναυτεμπορική η εταιρία πήρε την έγκριση για την άδεια υδατοδρομίου στο λιμάνι του Λαυρίου και έτσι θα ξεκινήσει τα δρομολόγια στα νησιά του Αιγαίου απο εκεί. Αναφέρει επίσης οτι θα συνδέεται το υδατοδρόμιο του Λαυρίου και της Πάτρας με το Σύνταγμα και το Ελευθέριος Βενιζέλος με λεωφορείο.
0 x


ALSA
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 19 Δεκ 2005, 01:41

Δημοσίευσηαπό ALSA » 27 Ιαν 2007, 18:47

Πάντως όπως διάβασα χτες στην Ναυτεμπορική η εταιρία πήρε την έγκριση για την άδεια υδατοδρομίου στο λιμάνι του Λαυρίου και έτσι θα ξεκινήσει τα δρομολόγια στα νησιά του Αιγαίου απο εκεί. Αναφέρει επίσης οτι θα συνδέεται το υδατοδρόμιο του Λαυρίου και της Πάτρας με το Σύνταγμα και το Ελευθέριος Βενιζέλος με λεωφορείο.

Πάντως, ελπίζω να είναι πράγματι αληθές αυτό για την δημιουργία υδατοδρομίου στο λιμάνι του Λαυρίου. Και φυσικά, δεν αμφισβητώ την εγκυρότητα της δημοσίευσης του "MerNion". Απλά, ελπίζω πραγματικά να μπορέσει να υλοποιηθεί αυτό το σχέδιο της εταιρείας, γιατί πρώτον στο Λαύριο ζω αρκετούς μήνες, κυρίως του καλοκαιρινούς, και θα με βολέψει ιδιαίτερα κι εμένα και αρκετούς κατοίκους της πόλης κι επίσης θα γίνει ευκολότερη η πρόσβαση στα νησιά από το Λαύριο και εξίσου οικονομική με τα ήδη υπάρχοντα highspeed. Και φυσικά, θα αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο ο ήδη υπάρχων χώρος του λιμανιού, πράγμα ευνοϊκότατο για την πόλη.
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 28 Ιαν 2007, 09:23

Συμφωνώ με όσα λές αλλά επανέρχομαι:Έχει διευθετηθεί το ζήτημα του ανεφοδιασμού καυσίμων και έχει εγκριθεί ή/και ξεκινήσει η κατασκευή βάσεων στους αναφερόμενους προορισμούς;
0 x

killerwing
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2006, 00:04

Δημοσίευσηαπό killerwing » 28 Ιαν 2007, 10:57

alex96 έγραψε:Συμφωνώ με όσα λές αλλά επανέρχομαι:Έχει διευθετηθεί το ζήτημα του ανεφοδιασμού καυσίμων και έχει εγκριθεί ή/και ξεκινήσει η κατασκευή βάσεων στους αναφερόμενους προορισμούς;


Να ερωτησω τα θαλασσοπουλια καινε avgas 100LL? Αν ναι ποιο ειναι το προβλημα για το ανεφοδιασμο?
0 x


pilot415
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 09 Ιαν 2006, 16:22

Δημοσίευσηαπό pilot415 » 28 Ιαν 2007, 17:40

Καίνε JET A1 και σίγουρα θα λύσουν το πρόβλημα του ανεφοδιασμού όπως και στους υπόλοιπους σταθμούς που έχουν δημιουργήσει έως τώρα
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 31 Ιαν 2007, 17:35

Το πρόβλημα είναι οτι δεν υπάρχει εξασφάλιση νομιμότητας για διαδικασία συνεχούς παροχής καυσίμου και μάλιστα ατελώνιστου,δηλαδή ίδιου τύπου με αυτό για τα αεροσκάφοι που επιχειρούν απο αεροδρόμια.Η διαδικασία που ακολουθείται στις περιφερειακές βάσεις δε φαίνεται να είναι κατάλληλη για πολλούς λόγους για κεντρικούς σταθμούς.
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 02 Φεβ 2007, 08:58

ΝΕΑ:Δείτε ΤΟ http://www.et.gr και αναζητήστε στη κατηγορία "Τεύχος Δεύτερο" ή Β' τον αριθμό φύλλου 38 με ημερομηνία έκδοσης 22 Ιανουαρίου 2007!
Δημοσιεύονται πολύ σημαντικές πληροφορίες για όσους ασχολούνται με τα υδροπλάνα!
0 x


pilot415
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 09 Ιαν 2006, 16:22

Δημοσίευσηαπό pilot415 » 02 Φεβ 2007, 15:27

Είναι η υπουργική απόφαση για την άδεια στο Λαύριο
0 x

Άβαταρ μέλους
Edgar A. Poe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2006, 18:35

Δημοσίευσηαπό Edgar A. Poe » 02 Φεβ 2007, 18:06

Ενδιαφέρον!

Και εντελώς εκτός θέματος, προσέξατε σε τι αναφέρεται η αμέσως προηγούμενη απόφαση και για ποιες ημέρες;
0 x
Quoth the Raven, "Nevermore".

"Μαύρα κοράκια, κόκκινα κοράκια…"

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2730
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 85
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 02 Φεβ 2007, 23:43

Για τις ημέρες του τελικού :)

Μήπως να γινόταν μια διάσπαση από εδώ και κάτω για να συζητήσουμε τις αναμενόμενες αφίξεις κλπ του τελικού του champions league ξεχωριστά;

Λέει οτι αεροσκάφη που πάρουν άδεια να μείνουν στο αεροδρόμιο πάνω από 2 ώρες ενδέχεται να μετακινηθούν σε θέσεις που δεν αναφέρονται στο AIP (καλά το έλεγε κάποιος οτι θα γεμίσει ο B με το ένα πίσω από το άλλο :P )
0 x


Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 04 Φεβ 2007, 23:26

Η ρύθμιση της αερολιμενικής διάταξης ν5 δείχνει το μέλλον σε οτι αφορά το κορεσμό του ΔΑΑ!Υποδείξτε αν και που μπορεί να συζητηθεί!(Χτίσιμο νέου κτιρίου,ενδεχόμενα επαναλειτουργίας Ελληνικου κ.α.).
0 x

Άβαταρ μέλους
Nikitas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 13 Μαρ 2006, 13:26
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Nikitas » 05 Φεβ 2007, 16:09

Η απόφαση για το Λαύριο δεν έρχεται σε αντίθεση με τα ισχύοντα για το Ελ Βελ, 100χλμ, εμπορική εκμετάλευση??? :roll:
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 05 Φεβ 2007, 16:40

MerNion έγραψε:Για τις ημέρες του τελικού :)

Μήπως να γινόταν μια διάσπαση από εδώ και κάτω για να συζητήσουμε τις αναμενόμενες αφίξεις κλπ του τελικού του champions league ξεχωριστά;

Λέει οτι αεροσκάφη που πάρουν άδεια να μείνουν στο αεροδρόμιο πάνω από 2 ώρες ενδέχεται να μετακινηθούν σε θέσεις που δεν αναφέρονται στο AIP (καλά το έλεγε κάποιος οτι θα γεμίσει ο B με το ένα πίσω από το άλλο :P )


Εχει γινει ηδη τοπικ:
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=3786
:wink:
(οχι που θα το αφηναμε ετσι :) )
0 x
SX-796


pilot415
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 09 Ιαν 2006, 16:22

Δημοσίευσηαπό pilot415 » 05 Φεβ 2007, 22:43

NIKITAS έγραψε:Η απόφαση για το Λαύριο δεν έρχεται σε αντίθεση με τα ισχύοντα για το Ελ Βελ, 100χλμ, εμπορική εκμετάλευση??? :roll:


Οχι γιατί από το Λαύριο δεν μπορείς να έχεις διεθνείς πτήσεις αλλά και η συμφωνία αναφέρεται σε αεροδρόμια και όχι υδατοδρόμια και υδροπλάνα
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 06 Φεβ 2007, 00:18

Νομίζω πως λέει οτι δε μπορεί να διεξάγονται "απ'ευθείας πτήσεις πρός το εξωτερικό"................
0 x



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης