Air Sea Lines

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 71
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 11 Φεβ 2007, 17:23

Ένα ενδιαφέρον άρθρο απο το Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία σχετικά με την AirSea Lines.

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=77021308
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp


ksaderfos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 29 Ιαν 2007, 13:09
Τοποθεσία: Κείθε Πέρα

Δημοσίευσηαπό ksaderfos » 15 Φεβ 2007, 11:13

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το άρθρο είναι whistle press (σφυριχτό). H ASL κάνει τοποθέτηση στην αγορά, με επίγνωση των πράξεων της, της αγοράς και της πολιτικής κατάστασης. Τα έχουνε, τα δίνουνε, τα παίρνουνε. Εγώ θα σας θυμίσω τη διαφήμιση της VW Polo που έκαψε καρδιές και έλεγε «POLO ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΤΑ MERCEDES» Όχι μόνο πούλησαν περισσότερο, διείσδυσαν και περισσότερο. Η ASL κυνηγά το επιβατικό κοινό των Επιβατηγών στόλων, με την οικονομική ευρωστία να ταξιδέψει με αεροσκάφος. Μπακαλίστικα δηλαδή από τα 1500 άτομα ανά καράβι ανά δρομολόγιο ζητά ένα max 15% δηλ. 225 άτομα, επί τα δρομολόγια που γίνονται σε ημερήσια βάση ανά προορισμό, βάλε 3 προορισμούς, ισούται με 675 άτομα. Η ASL ψάχνει για 18 με 20 άτομα και bellyhold περίπου 200 kg ανά δρομολόγιο. Ευελπιστεί να κερδίσει το 2.7 περίπου της αγοράς που κυνηγά. Αυτό χωρίς να αναφερθούμε και σε άλλες αγοραστικές ομάδες με τάση και ενδιαφέρον να ταξιδέψουν με υδροπλάνο. Αν βγάλει 60% του capacity την χαλάει; Οχι βεβαια. Πόσο μαλλον αν και αυτό το 60% μπορεί και να είναι και... ..... ... Επιδοτούμενο... λεμε δηλαδή... Χαχαχαχαχα! Καλή κίνηση μπράβο παιδια, πως το λένε αυτό το... με δανεικό κ... και εγώ γίνωμαι...! No wonder why they invest. Αυτό που θα έχει ενδιαφέρον να δούμε όλοι εμείς που κοιτάμε από την κλειδαρότρυπα, θα είναι, να δούμε τι θα γίνει όταν θα μπει στο στρωμένο κρεβάτι κι άλλος με κρύα ποδαράκια. ΤΣΙΠΣ, ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ, ΚΟΚΑΚΟΛΕΣ, ΓΡΑΝΙΤΕΕΕΕΕΣ!!!
0 x

Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pingu » 15 Φεβ 2007, 11:36

Καθόλου άσχημα άμα δεί κανείς τα αίσχη και την νοοτροπία και πολιτική των αφεντικών της ακτοπλοϊας (και δεν είναι αποκλειστικά οι υπουργοί και οι εφοπλιστές αυτοί)...
0 x
Just my 2 cents !
Γιώργος

ksaderfos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 29 Ιαν 2007, 13:09
Τοποθεσία: Κείθε Πέρα

Δημοσίευσηαπό ksaderfos » 21 Φεβ 2007, 14:00

Τι γράφει η σημερινή “Κοινή Γνώμη” Κυκλαδίτικη εφημερίδα που διανέμεται τοπικά και στη Σύρο όπου παρελήφθη από την ξαδέρφη μου (κυριολεκτώ). Τέλος πάντων η εφημερίδα ανήκει στην οικογένεια Ξανθάκη (κατασκευαστικά και τέτοια) και υπάρχει μια ιστοσελίδα στη διεύθυνση http://www.xanthakis.gr .

Ανακοίνωση:
The only multinational Sea-Plane operator in Greece is seeking Base Coordinator for Mykonos, Paros, Sandorini. To apply please admit your CV Quoting the Code CRS_027 to hres@gtcons.gr or send it to the fax 210-7292260.

Αν είχα σύνδεσμο θα έβαζα τον έβαζα απευθείας. Για επιβεβαίωση μάλλον θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να καλέσουν ή την εφημερίδα “Κοινή Γνώμη” ή την μοναδική (προς το παρόν) multinational Sea-Plane εταιρεία στην Ελλάδα, αν περί αυτής πρόκειται. Για εμένα δεν είναι ξεκάθαρο αν η εταιρεία ζητά έναν ή περισσότερους Base Coordinator/s. Και φυσικά για εμένα πάλι δεν είναι ξεκάθαρο αν καλά έκανα και “έριξα” το άρθρο εδώ ή αν θα έπρεπε να ανοίξω άλλο topic. Όποια βοήθεια/σχόλια καλοδεχούμενα.
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 21 Φεβ 2007, 14:22

ksaderfos έγραψε:Code CRS_027 to hres@gtcons.gr or send it to the fax 210-7292260.


Το παράξενο είναι ότι εάν πάει κανεις στο http://www.gtcons.gr (μιας και το gtcons.gr δίδεται στο κείμενο) η ιστοσελίδα αυτή δεν υπάρχει! Οποτε πως θα στείλεις κάτι σε μια σελίδα που δεν είναι online? Τέλος πάντων
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3759
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 126

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 21 Φεβ 2007, 14:41

makedonas έγραψε:Το παράξενο είναι ότι εάν πάει κανεις στο http://www.gtcons.gr (μιας και το gtcons.gr δίδεται στο κείμενο) η ιστοσελίδα αυτή δεν υπάρχει! Οποτε πως θα στείλεις κάτι σε μια σελίδα που δεν είναι online? Τέλος πάντων


Μα κανείς δεν σε παρέπεμψε στη σελίδα που αναφέρεις... Ένα e-mail δίδεται απλώς! :roll: :roll:
0 x

ksaderfos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 29 Ιαν 2007, 13:09
Τοποθεσία: Κείθε Πέρα

Δημοσίευσηαπό ksaderfos » 21 Φεβ 2007, 15:22

Τεχνικά μπορεί κάποιος να έχει κενή ιστοσελίδα με ονοματοδιέυθυνση και με 3-5 e-mail διευθύνσεις "κουμπωμένες" σε αυτήν, ανάλογα με το πρόγραμμα που έχει επιλέξει, η αλήθεια είναι πως και εμένα μου έκανε εντύπωση... αλλά δεν έδωσα σημασία στο συμβάν. Μιας και ανακίνησα εγώ το θέμα... θα τους τηλεφωνήσω κιόλας για να μάθω... Έφτασεεεεεε! (10 λεπτά πιο μετά). Τηλεφώνησα στην εταιρεία ΄(2109402880) μου το επιβεβαίωσαν, ζητούν προσωπικό όπως το λέει η εφημερίδα.
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2131
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 72
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 23 Φεβ 2007, 15:58

Eγκρίθηκε σύμφωνα με την ναυτεμπορική το υδατοδρόμιο της Καλύμνου οπότε λογικά η εταιρία θα ξεκινήσει να πετά και εκεί! [/quote]
0 x

Άβαταρ μέλους
ipilot27
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2006, 14:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό ipilot27 » 26 Φεβ 2007, 15:26

δρομολόγια για 10 νησιά το σχετικό άθρο εδώ.
:) :)

http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N18&aa=1
0 x
ΒΑΠΕ-ΒΑΠΕ

Άβαταρ μέλους
Apgrau777
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Σεπ 2004, 20:58
Τοποθεσία: Athens / Greece

Δημοσίευσηαπό Apgrau777 » 19 Μαρ 2007, 06:42

Υπαρχει κανενα νεοτερο οσον αφορα τα Υδροπλανα? :?:
Το website εχει ολα τα καινουργια δρομολογια για την περιοδο Απριλιου μεχρι και Οκτωβρη. Ειδα μαλιστα και ενα ρεπορταζ στην ΕΤ1 χτες κατα τη διαρκεια του δελτιου τους που εκανε συγκρισεις στις τιμες και ωρες ταξιδιου μεταξυ πλοιων και υδροπλανων...
Τους φτανουν τα 2 Twotter που εχουν?ξερει κανεις αν ερχονται κι αλλα συντομα?
:7:
0 x
Prior Planning Prevents Poor Performance!!


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5454
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 449
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 19 Μαρ 2007, 09:20

Πράγματι, χθες στις ειδησεις τις ΝΕΤ παρουσίασαν την έναρξη πτησεων της Air Sea Lines από Λαυριο, δειχνοντας και την προβλήτα στην οποία θα γίνονται οι επιβιβάσεις των επιβατών. Σύμφωνα με το δελτιο, οι πτήσεις για Παρο, Μύκονο, Κω, Κάλυμνο και Σαντορίνη θα ξεκινήσει τέλη Μαρτίου, ενώ απο τον Ιούνιο θα προστεθούν κι άλλα νησιά 'οπως η Ιος και η Άνδρος.
Το πολύ σημαντικό της ολης προσπάθειας ειναι η δημιουργία interisland πτήσεων, θεσμός σημαντικότατος για την Ελλάδα, αλλά δυστυχώς άγνωστος μέχρι στιγμής!
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
Γεώργιος Σφίγγας
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 22:42
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Γεώργιος Σφίγγας » 20 Μαρ 2007, 12:52

Καλημέρα σε όλους.

Αυτό που παρατήρησα βλέποντας το νέο πρόγραμμα των πτήσεων για την περιοχή Ιονίου (και για την περίοδο Απρίλιο 2007 εως Οκτώβριο 2007) είναι η απουσία της σύνδεσης με τα Ιωάννινα...

Επίσης σε σημερινό δημοσίευμα της Πατρινής εφημερίδας "Η Ημέρα" σχετικά με τη σύνδεση των Ιωαννίνων με Κέρκυρα, Πάτρα και άλλα νησιά του Ιονίου, αναφέρεται πως "... Η εταιρεία Air Sea Lines αποφάσισε την ανάστολη των πτήσεων τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι του 2008, οπότε και θα εξεταστεί εκ νέου η δυνατότητα σύνδεσης της Παμβώτιδας με άλλες πόλεις... η συγκεκριμένη λύση (η δρομολόγηση των υδροπλάνων) δεν φάνηκε να συγκινεί τους Γιαννιώτες, αλλά ούτε τους Κερκυραίους, που γύρισαν την πλάτη τους στο νέο μέσο..."

Δεν φαίνεται λοιπόν να "έπιασε" στα Ιωάννινα η Air Sea Lines. Μακάρι πάντως να πάει καλά και να πετύχει στις υπόλοιπες γραμμές, τόσο του Ιονίου όσο και του Αιγαίου.

Γιώργος
0 x

Άβαταρ μέλους
johnyk
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 22 Απρ 2005, 17:12

Δημοσίευσηαπό johnyk » 20 Μαρ 2007, 14:19

Καλά και ωραία όλα για την AirSea Lines.... αλλά καλά πως να πιάσει η εταιρεία...ειναι δυνατόν να κοστίζει το εισιτήριο από το Λαύριο για Μυκονο με επιστροφή 172 ΕΥΡΩ!!! Βαλε και μεταφορά στο Λαύριο...ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ!! Δεν πάω καλύτερα με την Aegean με 19+19 συν φόρους αν το κλείσω 2-3 μήνες πρίν....ή με το high speed από τον Πειραιά.....

Δηλαδή το σκεφτήκανε πραγματικά πολύ να καταλάβουν ότι οι τιμές τους πρέπει να παίζουν κάπου ανάμεσα σε highspeed και Airlines στα ίδια routes....??

Για να μου εξηγήσει λοιπόν κάποιος (αν γίνεται από την εταιρεία) γιατί να δώσω 172 ευρώ στην εταιρεία και να ταξιδέψω/πετάξω μαζί σας και να μην προτιμήσω ένα φθηνότερο αεροπλάνο ή highspeed??

Sorry για το έντονο ύφος... αλλά είδα λίγο τις τιμές και έπαθα κατι... :shock:
0 x


Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 71
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 20 Μαρ 2007, 17:43

@Johnyk

Δοκίμασες να κλείσεις εισιτήριο προς Μύκονο κατα τους θερινούς μήνες? Έκανα πριν λίγο καιρό μια σύγκριση και η διαφορά της AirSea Lines με την Αιγαίου ή την Ολυμπιακή ήταν μικρή και μάλιστα προς τα κάτω! Βέβαια δεν έβαλα ως σύγκριση τα πρωινά δρομολόγια των μεγάλων αλλά τα δρομολόγια που αντιστοιχούν στις ώρες που θα πετάει η AirSea. Δεν αντιλέω ότι βρίσκω το εισιτήριο λίγο τσιμπιμένο αλλα παραμένει χαμηλότερο απο άλλες εταιρίες.
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5144
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 452
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 20 Μαρ 2007, 21:21

Απο εμπορικη προωθηση πως παει η εταιρεια? Τι κανει για να προβαλλει στους Ελληνες το νεο - γι αυτους κ τη χωρα τους - μεταφορικο μεσον? Για να το συγκεκριμενοποιησω, οι Γιαννιωτες και οι Κερκυραιοι που "δεν το επελεξαν", το ειχαν υπ' οψη τους? Βομβαρδιστηκαν απο διαφημισεις? Εγω δεν το νομιζω. Αν μπορει κανενας φιλος απο τις πολεις εκει να μας βοηθησει, καλο θα ηταν. :wink:
0 x
SX-798



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης