Αγαπητέ pilot01. Από τη στιγμή που το αεροσκάφος δεν είναι στην Ελλάδα αλλά εκτός συνόρων και πετάει με το ελληνικό νηολόγιο θεωρώ ότι ανήκει ακόμη στην Argo. Μιας και δεν πετάει λοιπόν δικά της δρομολόγια, το αεροσκάφος νοικιάζεται από άλλες εταιρίες ή tour operators κλπ κλπ. Αυτό δεν είναι κακό ούτε το είπα αρνητικά. Καλά κάνει αφού για οποιοδήποτε λόγο δεν πετάει στην Ελλάδα, να πετάξει οπουδήποτε αλλού από το να κάθεται στο έδαφος.
Εκτός αν το αεροσκάφος δεν ανήκει πλέον στην Argo και έχει πάει σε άλλη αεροπορική εταιρία (η έχει επιστραφεί στην ιδιοκτήτρια leasing company) κρατώντας το livery και το ελληνικό νηολόγιο. Κάτι τέτοιο δεν έχει βγει όμως παραέξω από την εταιρία, η οποία συνεχίζει να το έχει στο στόλο της σύμφωνα με το site της. Κάποιες φήμες που έχουν ακουστεί για χρέη της Argo και μη δυνατότητα (προς το παρόν) συνέχισης της, δεν τα λαβαίνω υπ' όψιν την παρούσα στιγμή.
Ή τέλος αν η Argo το διαθέτει σε τρίτους αφιλοκερδώς!
Πάντως θα διάβασες πιθανώς στο link του ατυχήματος
The airplane operated as part of the 13e Rassemblement International d'Hydravions de Biscarrosse, a French seaplane meeting.
και ότι είχε 10 επιβαίνοντες.
Δεν υπάρχει θέμα τεκμηρίωσης της άποψης αυτής αφού έτσι γίνεται σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Αν έχεις κάτι διαφορετικό να μας παραθέσεις, θα το διαβάσουμε ευχαρίστως.
Η ορολογία σου περί "μπουρδολογίας" είναι μάλλον ατυχής και καλό θα είναι να προσέχουμε τις εκφράσεις μας.