Argo Airways

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
argoairways
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 07:01
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό argoairways » 01 Αύγ 2006, 09:17

to web eivai ipo kataskebh...alla des to http://www.argoairways.com .....htan gia tus ependites....tha alla8h se ligo .......
0 x
time flies...why don´t you?


KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 34

Δημοσίευσηαπό KGP » 01 Αύγ 2006, 10:07

min me pareksigiseis argo alla kalo tha itan na diorthosete ta gramatika lathoi pou echete stin selida... -to ksanatonizo filika to leo-
0 x

argoairways
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 07:01
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό argoairways » 04 Αύγ 2006, 02:16

KGP έγραψε:min me pareksigiseis argo alla kalo tha itan na diorthosete ta gramatika lathoi pou echete stin selida... -to ksanatonizo filika to leo-

Oxi the se pereksigiso....mporis na mou pis ta lathoi, gia na ta diorthosoume? Se euxarhstw
0 x
time flies...why don´t you?

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 04 Αύγ 2006, 14:29

Το πρόβλημα με τα υδροπλάνα στα νησιά δεν είναι μόνο ο άνεμος αλλά κυρίως ο κυματισμός.

Αν υποθέσουμε ότι τα υδροπλάνα θα "πιάνουν" στο λιμάνι και με δεδομένο ότι τα λιμάνια στα νησιά έιναι υπήνεμα στον βοριά, και συνήθως με τέτοιες συνθήκες κυματισμός στο λιμάνι δεν υπάρχει. ΟΜΩΣ αναρωτιέμαι τι θα γίνεται στην απογείωση όπου στην μεγαλύτερη πλειοψηφία των λιμανιών (με βοριά) το υδροπλάνο θα απογειώνεται κατευθείαν προς το βουνό.

Επίσης ένα άλλο μεγάλο θέμα είναι οι υποδομές στα νησιά για την υποδοχή υδροπλάνων και ειδικά τέτοιου μεγέθους. Εδώ δεν έχουν υποδοχές για τα ταχύπλοα και τα γιώτ τα οποία αλωνίζουν το Αιγαίο εδώ και δεκαετίες, για τα υδροπλάνα θα έχουν?

Δεν ξέρω. Είμαι πάρα πολύ σκεπτικός για το εγχείρημα αλλά παρόλα αυτά ελπίζω να πετύχει. (άσχετα του ότι εγώ δεν θα έβαζα την οικογενειά μου σε υδροπλάνο με μελτέμι για να πάω στην Άνδρο. Αυτό είναι δικιά μου προτίμηση όμως)
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 09 Νοέμ 2006, 21:57

Η ιστοσελιδα εναι κατω.. Μας τελειωσε πριν αρχισει... :cry:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

alex2
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 14:14
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDV

Δημοσίευσηαπό alex2 » 09 Νοέμ 2006, 22:08

o filos argo milouse prín gia ydroplana me 72 theseis: ti typo ydroplanou ennoei arage ?? Beriev i theloun na kanoun merikes "alages" se ATR 72 ?? :lol:

pantos euhome kai se autin tin prospathia kaly tyhi !!!!
0 x

argoairways
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 07:01
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό argoairways » 09 Νοέμ 2006, 22:17

The server wen down......we are going to be back sortly

Is the B-200 Beriev (72 pax amphibian a/c)
0 x
time flies...why don´t you?


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 09 Νοέμ 2006, 22:32

Με το συμπαθειο: Η νομιζω οτι θα το εγραφε παντου οτι μια δυτικη εταιρεια πηρε αποφαση να αγορασει / μισθωσει κλπ αεροσκαφη της. Το ιδιο ειχε κανει με τα αεροσκαφη που πηρε η Πορτογαλια το καλοκαιρι για τις πυρκαιες. Αλλα πουθενα στο διαδiκτυο δεν εχω βρει σχετικα στοιχεια. Τελος παντων. Ως φιλος της ρωσικης τεχνολογιας και νοοτροπιας (σχεδιασμου) θεωρω το εν λογω αεροσκαφος πολυ καλο και ενδιαφερον. Η εταιρεια με λιγο κοπο θα ειναι σε θεση να αλλαξει τη διαμορφωση, αποκομιζοντας συμβολαια και απο τριτους.




Ας ελπισουμε το καλυτερο.. ;)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 17 Νοέμ 2006, 02:43

argoairways έγραψε:Is the B-200 Beriev (72 pax amphibian a/c)




Η φαση ειναι οτι στη σελιδα ακομα ειναι το λινκ για την Βικιπαιδεια (!!!!!!!!!) και εκει βγαινει το DHC-6! Εχω αρχισει και μπερδευομαι με τις νεες ελληνικες εταιρεις πλεον.. Καποτε ειχα κανει κουβεντα με τον Ακη για την πρωτη ελληνικη loco την οποια με το καταλληλο κεφαλαιο θα μπορουσαμε να την κανουμε εμεις: Το θεμα που θελω να τονισω: Εμεις θα ημασταν σε θεση να οργανωσουμε και να στησουμε μια νεα ελληνικη εταιρεια (αν ειχαμε το κεφαλαιο) απ'οτι κατι νεα φρουτακια και μανιταρακια τα οποια μενουνε στα χαρτια και το πολυ πολυ στο δικτυο και οχι παραπανω. Να αναφερω παραδειγματα? Air Cruise, Argo, Air Universal, HIA, Gee Bee, (το Gulfstream II σαπιζει ακομα στην Γενευη!), Hellas Wings, Cretan Airways, Hellenic, Hellenic Air Cargo, etc.

Μη με παρετε στραβα, τα παραπονα μου και τα αποθημενα μου (και αλλων εδω μεσα) βγαζω!!!


:thx: 4 reading & understanding!
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 17 Νοέμ 2006, 09:04

gonso έγραψε:Το πρόβλημα με τα υδροπλάνα στα νησιά δεν είναι μόνο ο άνεμος αλλά κυρίως ο κυματισμός.

Αν υποθέσουμε ότι τα υδροπλάνα θα "πιάνουν" στο λιμάνι και με δεδομένο ότι τα λιμάνια στα νησιά έιναι υπήνεμα στον βοριά, και συνήθως με τέτοιες συνθήκες κυματισμός στο λιμάνι δεν υπάρχει. ΟΜΩΣ αναρωτιέμαι τι θα γίνεται στην απογείωση όπου στην μεγαλύτερη πλειοψηφία των λιμανιών (με βοριά) το υδροπλάνο θα απογειώνεται κατευθείαν προς το βουνό.

Επίσης ένα άλλο μεγάλο θέμα είναι οι υποδομές στα νησιά για την υποδοχή υδροπλάνων και ειδικά τέτοιου μεγέθους. Εδώ δεν έχουν υποδοχές για τα ταχύπλοα και τα γιώτ τα οποία αλωνίζουν το Αιγαίο εδώ και δεκαετίες, για τα υδροπλάνα θα έχουν?

Δεν ξέρω. Είμαι πάρα πολύ σκεπτικός για το εγχείρημα αλλά παρόλα αυτά ελπίζω να πετύχει. (άσχετα του ότι εγώ δεν θα έβαζα την οικογενειά μου σε υδροπλάνο με μελτέμι για να πάω στην Άνδρο. Αυτό είναι δικιά μου προτίμηση όμως)


Πολύ σωστά τά λές,αλλά μέ μιά επισήμανση:το υδροπλάνο δέν μπορεί να προσθαλασσωθή ή να αποθαλασσωθή ΜΕΣΑ στό λιμάνι,αλλά έξω από αυτό.Συνεπώς εφ'όσον ΕΞΩ από το λιμάνι α)υπάρχει κυματισμός καί β)κυκλοφορούν διαφόρων ειδών πλεούμενα,η προσθαλάσσωση καί αποθαλάσσωση είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα.

Οταν οι πλοίαρχοι μεγάλων πλοίων συναντούν πολλές φορές δυσκολίες ακόμα και μέ 7ρι γιά να μπούν σέ κάποια λιμάνια (καί ιδιίως μικρών νησιών,τά οποία υποτίθεται οτι σκοπεύουν να εξυπηρετούν τά υδροπλάνα),πώς θά το καταφέρη αυτό ο πιλότος ενός υδροπλάνου που από άποψης μεγέθους "χωράει" δέκα-δώδεκα φορές μέσα στο γκαράζ ενός πλοίου τών Κυκλάδων;

Χωρίς να ξεχναμε οτι ακόμα και το καλοκαίρι βγαίνει απαγορευτικό πολλές φορές (ειδικά γιά τά ταχύπλοα,ακόμα και μέ 6ρι-7ρι).
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 09 Δεκ 2006, 14:25

Τι λεει? Ζει? Τελειωσε? Μας δουλευει? Υπαρχει κανενα νεο?
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
Nikitas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 13 Μαρ 2006, 13:26
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Nikitas » 12 Δεκ 2006, 14:41

από τον τοπικό τύπο τίποτα :roll:
Το όνομα ίσως αναφέρεται και στο ρυθμό της εταιρίας :D

Όσο για το Βeriev νομίζω ότι δύσκολα θα κατέβαινε στο Βόλο λόγω χώρου και κίνησης μικρών πλεούμενων. Θα πρέπει να δεσμεύσει μεγάλη περιοχή.

Εάν υπάρχει κάποιος από την εταιρία που παρακολουθεί το forum θα μπορούσε να σκεφτει και την ιδέα της ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ...
0 x

Άβαταρ μέλους
sxoaa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 05:54
Τοποθεσία: Washington DC
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sxoaa » 12 Δεκ 2006, 16:54

Allo ena atyxhs onoma gia ellhnikh aeroporiki etairia...

Argo...

Xronia Argo-ume me thn OA twra tha exoume kai Argo.. :twisted:
0 x
Lefteris


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 12 Δεκ 2006, 18:16

argoairways έγραψε:Is the B-200 Beriev (72 pax amphibian a/c)



Καλα τα λεει.. Το ωραιο ειναι οτι 6 βδομαδες πιο πριν ελεγε ακομα οτι τα αεροσκαφη θα εχουνε χωρητικοτητα 19 ατομων... Τελικα, μου φαινεται οτ..(αστε σταματω γιατι μας διαβαζουνε και ανηλικα, αλλωστε μερικοι παραπονεθηκαν για το ειρωνικο μου υφος. Ισως με το δικιο τους - σορι παιδια) αλλα μερικες φορες δεν αντεχω! Ανθρωπος ειμαι και εχω αδυναμιες!!!!!! ;)

:4:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

argoairways
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 07:01
Επικοινωνία:

ArGo

Δημοσίευσηαπό argoairways » 21 Δεκ 2006, 22:33

Dear mebers,

Merry Cristmas and Happy New Year from ArGo Airways.

Latest news.....Our planning process is complete, we start trading late 2007. Please bear with us whilst we execute the final stages of officially launching ArGo Airways.

Best regards to all of you and thanks for all your coments during this time.

See you on 2007

K.P.
0 x
time flies...why don´t you?



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης