Δημοσίευσηαπό argoairways » 15 Ιαν 2010, 15:50
αγαπητέ κύριε, αφού λοιπόν μιλάτε ότι οι τιμές είναι κατά 40% φτηνότερες στον Canada, Ενωμένες πολιτείες κλπ, επιτρέψτε μου νας σας πληροφορήσω τι δεν δεν πληρώνουν εκεί, ενώ εδώ από το σύστημα και την νομοθεσία πρέπει να τα πληρώσουμε:
1. δεν κάνουν υδατοδρόμια με την μορφή των ελληνικών (νόμος 3333)
2. δεν πληρώνουν για τον υπάλληλο τις εταιρίας καυσιμου 4500 ευρώ τον μηνα για να μένει ανοιχτό το αεροδρόμιο με καύσιμα
3. δεν πληρώνουν 5000 ευρώ (για κάθε πιλότο) για το Class Rating, ενός αεροσκάφους κάτω των 5700 kg μια και δεν χρειάζεται (δεν είναι type rating ούτε class rating
4.δεν πληρώνουν 1.117 ευρώ το λίτρο το J-A1
5.δεν πληρώνοθν 7000 το μήνα για Security στο υδατοδρόμιο
6.δεν πληρώνουν το ταχί του τελωνειακού για να παραβρίσκεται στον ανεφοδιασμό καυσιμου συν 15 ευρώ γιατί είναι εκεί
7.δεν πληρώνουν Ground Handling στα αεροδρόμια γιατι υπάρχουν υδατοδρόμια
8.δεν έχουν μόνο 3 πτήσης την ημερα από κάθε υδατοδρομιο όπως εδώ (νόμος 3333 και ΦΕΚ υδατοδρομίων)
όσο για το κόστος Βόλος Αθηνα και επειδή μέσα σε ένα χρόνο έχω κάνει σε αυτή την διαδρομή περισσότερα από 50000 χιλιόμετρα (Βόλο-Αθηνα-Βόλο) λόγο δουλειάς σας αναφέρω τα έξοδα που έχω κάνει κάθε φορά:
1.καύσιμα Βόλος-Αθηνα 50 ευρώ
2.καύσιμα Αθήνα-Βόλο 40 ευρώ
3.διόδια πήγαινε-έλα 20 ευρώ
4.καφέδες, tost κλπ 10 ευρώ
5.parking 10 ευρώ
σύνολο 120 ευρώ, χρόνος διαδρομής πήγαινε έλα 6 ώρες το λιγότερο (χωρίς κίνηση) και δεν βάζω την φθορά του αυτοκινητου και τα service, a!!!! και κάτι ακόμα, ποσο αξίζει ο χρόνος σου;
0 x
time flies...why don´t you?