Argo Airways

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
Tolis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 12 Ιαν 2007, 09:56

ARGO AIRWAYS

Δημοσίευσηαπό Tolis » 19 Ιαν 2007, 13:58

Φίλε μου ARGO καλημέρα,

Διάβασα με προσοχή τα γραφομενά σου σχετικά με την ίδρυση αεροπορικής εταιρείας με υδροπλάνα στην Ελλάδα και σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!

Επέτρεψε μου μέσα από αυτό το FORUM να σου αναφέρω κάποια πράγματα σχετικά με το αντικείμενο που θα επιχειρήσεις.

Υπήρξα από τα ιδρυτικά στελέχη της AirSea Lines την περίοδο 2001-2003, το άκουσμα των υδροπλάνων ήταν κάτι που μού κίνησε το ενδιαφέρον όχι μόνον εμένα αλλά και πολλών Ελλήνων.

Η πρωτοπορειακή αυτή ιδέα φόβισε αρκετά το Υπουργείο Ναυτιλίας, την ΥΠΑ και το Υπουργείο Συγκοινωνιών και αυτό διότι το αντικείμενο ήταν μέν δοκισμαμένο επί σειρά ετών στον Καναδά αλλά σε πειραματικό στάδιο στην Ελλάδα.
Οι ανυσυχίες των παραπάνω είχαν εστιαστεί στους εξής παράγοντες,

α. Κανονισμοί που διέπουν το συγκεκριμένο εγχείρημα

β. Ασφάλεια πτήσεων

γ. Υδατοδρόμια

δ. Χώροι παραμονής και ασφάλειας επιβατών

ε. Πιλότοι

Μέσω μακροχρόνιων συζητήσεων και αποδείξεων των παραπάνω με τους παραπάνω φορείς, καταφέραμε να αδειοδοτηθούμε και να επιχειρούμε τις πρώτες πτήσεις από την Κέρκυρα προς Παξούς.
Το υδατοδρόμιο καθώς και οι γνώσεις κατασκευής αυτών υλοποιήθηκαν με την συνεργασία έμπειρων ανθρώπων που είχαν έρθει από τον Καναδά.

Στην πορεία και με μεγάλο κόπο κατορθώσαμε και πήραμε άδειες λειτουργείας για Ιωάννινα, Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Λευκάδα, Πάτρα.

Θέλω να επισημάνω ότι σαν εγχείρημα είναι πολύ καλό με την προυπόθεση ότι, θα πρέπει να έχεις υπόψιν σου τα εξής:

1. Σωστή και ενδελεχή έρευνα αγοράς στους προορισμούς που έχεις επιλέξει να πετάς, τόσο από πλευράς επιβατικής κίνησης όσο και από πλευράς καιρικών συνθηκών και προιστορίας καιρικών φαινομένων από τους ντόπιους κατοίκους που σίγουρα θα έχουν κάτι παραπάνω να σου υποδείξουν.

2. Τον σωστό και επαρκή στόλο αεροσκαφών ώστε να είσαι σε θέση να επιχειρείς με ασφάλεια και βάσει των προγραμματισμένων ώρων.

3. Την κατάλληλη υποδομή σχετικά με εγκαταστάσεις μηχανικής συντήρησης αεροσκαφών.

4. Την σωστή εκπαίδευση πληρωμάτων και μηχανικών στο συγκεκριμένο εγχείρημα.

5. Την εγκατάσταση καυσίμων στους προορισμούς που έχεις επιλέξει τον ανεφοδιασμό σου

6. Την συνεργασία με τοπικούς πράκτορες για την πώληση εισητηρίων

7. Ταχύπλοο σκάφος σε κάθε προορισμό για την τήρηση τις ασφάλειας πρίν από την απογείωση και την προσγείωση των αεροσκαφών

8. Ράδιο συχνότητες

9. Σωστό και δυναμικό τμήμα Sales

10. Ζήτηση αρχικά της τεχνογνωσίας από έμπειρα άτομα του χώρου ώστε να αποφύγεις τα λάθη.

Και άλλα πολλά που θα τα μάθεις στην πορεία της ίδρυσης.

Θα ήθελα να σου πώ ότι είναι ένα εγχείρημα που θα πρέπει να βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη΄και να οπλιστείς με υπομονή και επιμονή για να πετύχεις τον στόχο σου.
Είναι ένα εγχείρημα το οποίο στην αρχή θα σου αποφέρει πολλές πικρίες και ανασφάλειες και θα βρείς αρκετά εμπόδια που θα σε απογοητεύσουν, μην απογήτεύεσαι, συνέχισε σωστά και οργανωμένα και θα δείς τους κόπους σου να αποφέρουν καρπούς στα επόμενα τρία χρόνια από την ημέρα έναρξης.

Συμβουλή μου, μην βασίσεις τα σχεδιά σου στην ήδη περπατημένη οδό, προσπάθησε να αποδείξης στην αγορά ότι μπορείς να κάνει κάτι διαφορετικό από τους άλλους και βάλτο σε εφαρμογή.
Να ξέρεις ότι η διαφορά κάνει την επιτυχία, πρέπει να διαφέρεις σε αυτό που κάνουν οι άλλοι.

Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία σε αυτό το δύσκολο έργο που θα επιχειρήσεις και να θυμάσαι πάντα,
ΣΩΣΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ,
ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΕΣΗ
ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!!

Καλή Τύχη.
0 x


argoairways
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 07:01
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό argoairways » 19 Ιαν 2007, 17:53

Αγαπητέ CONFIG2, έχεις δίκαιο σε ότι γραφής. Η μελέτη που έχουμε κάνει μας έδωσε ακριβώς τα αποτελέσματα που επισημαίνεις.Το Business Plan που έχουμε είναι για 15 αεροπλάνα και περιμένουνε να έχουμε κέρδη τον έκτο χρόνο.
0 x
time flies...why don´t you?

argoairways
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 07:01
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό argoairways » 19 Ιαν 2007, 18:48

Φιλε Τόλη,

Σε ευχαριστούμε για όλες τις χρήσιμες συμβουλές. Οι αεροπορικές εταιρίες είναι μια από τις πιο δύσκολες επενδύσεις που υπάρχουν.

Το team που έχουμε είναι έμπειρο και έχουμε προϋπηρεσία σε διοικητικές θέσεις, από 15 μέχρι 20 χρονια σε εταιρίες όπως American Airlines, Continental Express, Lone Star Airlines, Aspen Mountain Air, Aeromexico, Interjet, Viva Aerobus, US Airways, America West, κλπ.

Ελπίζουμε να μην κάνουμε τα ίδια λάθη που έχουμε είδη δει.

Σας ευχαριστούμε μια ακόμη φορα για τις συμβουλές σας, και να είστε σίγουρος ότι θα τις έχουμε υπόψη.

Νομίζω ότι μας βοηθάτε παρα πολύ με ότι έχετε γράψει.

Τα λέμε στην Ελλάδα σύντομα
0 x
time flies...why don´t you?

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 19 Ιαν 2007, 19:04

argoairways έγραψε:Αγαπητέ CONFIG2, έχεις δίκαιο σε ότι γραφής. Η μελέτη που έχουμε κάνει μας έδωσε ακριβώς τα αποτελέσματα που επισημαίνεις.Το Business Plan που έχουμε είναι για 15 αεροπλάνα και περιμένουνε να έχουμε κέρδη τον έκτο χρόνο.


Eυχομαι η αποφαση σας να ιδρυσετε την εταιρια σας, και να επενδυσετε αυτα τα πολλα χρηματα, να στεφθει απο επιτυχια. Και για το καλο του Τοπου, και για το καλο το δικο σας, και για το καλο του Κλαδου, που θα μπορει να απασχοληθει στην Εταιρια σας.
0 x
4 engines are safer than 2


PILOTGR
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 02 Μάιος 2006, 10:38

Re: ARGO AIRWAYS

Δημοσίευσηαπό PILOTGR » 23 Ιαν 2007, 16:29

Στην πορεία και με μεγάλο κόπο κατορθώσαμε και πήραμε άδειες λειτουργείας για Ιωάννινα, Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Λευκάδα, Πάτρα.

[/quote]

Φίλε Tolis,
πολύ ενδιαφέρουσες και χρήσιμες οι πληροφορίες-συμβουλές που παραθέτεις. Χωρίς να θέλω να αμφισβητίσω όμως την ταυτότητα σου μήπως, λέω μήπως κάποια πράγματα τα παραλές;
Λές ότι κατορθώσατε και πήρατε άδειες για τα παραπάνω νησιά, όμως εγώ ψάχνοντας και γνωρίζοντας είμαι σε θέση να πώ με σιγουριά ότι τα υδροπλάνα ουδέποτε πέταξαν για Ζάκυνθο-Κεφαλλονιά, ουδέποτε απέκτησαν άδεια για εκεί και τέλος ουδέποτε κατέθεσαν αίτηση για άδεια λειτουργίας.
Τα υδροπλάνα πήγανε εκεί αλλά μόνο στο αεροδρόμιο με το αμφίβιο.
Το παραπάνω επιβεβαιώνεται και με ένα απλό τηλεφώνημα στην Air Sea lines η οποία και με ενημέρωσε ότι τα παραπάνω νησιά είναι απλά μελλοντικοί στόχοι.
Μήπως, λέω μήπως τα παραλές;!!!!
0 x

Άβαταρ μέλους
Nikitas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 13 Μαρ 2006, 13:26
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Nikitas » 20 Φεβ 2007, 10:34

Αγαπητοί φίλοι της Argo χωρίς να γνωρίζω σε τι φάση βρίσκεστε αλλά σκέφτομαι ότι για απο-προσθαλασσώσεις κατάλληλη είναι και η περιοχή των αλυκών Βόλου όπου υπάρχει και αλιευτικό καταφύγιο και οδική πρόσβαση. Κατά τα άλλα θα θέλαμε να ακούσουμε και νέα σας :wink:
0 x

argoairways
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 07:01
Επικοινωνία:

αλυκές

Δημοσίευσηαπό argoairways » 15 Μαρ 2007, 23:01

Αγαπητέ φιλε οι αλυκές είναι μια λύση. προσπαθούμε να σαλπάρουμε από το λιμάνι του βόλου. Ελπίζουμε ότι προς το τέλος του 2007 θα είμαστε έτοιμοι.
0 x
time flies...why don´t you?


Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 16 Μαρ 2007, 07:44

argoairways έγραψε:Αγαπητέ CONFIG2, έχεις δίκαιο σε ότι γραφής. Η μελέτη που έχουμε κάνει μας έδωσε ακριβώς τα αποτελέσματα που επισημαίνεις.Το Business Plan που έχουμε είναι για 15 αεροπλάνα και περιμένουνε να έχουμε κέρδη τον έκτο χρόνο.


15 αεροπλάνα ποιανού τύπου;

Καί πάντως,επιμένω στην άποψή μου οτι στο Αιγαίο,που ακόμα και το καλοκαίρι βγάζει 8ρια και 9ρια και δυσκολεύει μεγάλα βαπόρια να μπαίνουν στά λιμάνια (πόσο μάλλον τον χειμώνα),το υδροπλανάκι Twin Otter (που πρέπει πρίν μπεί στο λιμάνι νά προσθαλασσωθή στην φουρτουνιασμένη θάλασσα έξω από αυτό) δέν θά "φτουρήση".....
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 16 Μαρ 2007, 19:04

Question:
Hastaroth έγραψε:15 αεροπλάνα ποιανού τύπου;


Answer:
argoairways έγραψε:Is the B-200 Beriev (72 pax amphibian a/c)




Ηθικoν δίδαγμα: Μασάει ο Ρώσος ταραμά? :twisted: :twisted:


Τι ξέρουμε εμείς από αεροπλάνα.. Μπροστά στην εφευρετική μεγαλοσύνη του Έλληνα (μέχρι και με αέριο ήθελε να πετάξει, αλλα μάλλον η δυτική και κατεπέκταση καπιταλιστική νομεκλατούρα έκοψε τα μεγαλεπήβολα σχέδια της Tupolev και Iljushin!), οι αεροπορικές γνώσεις δε φτουράνε τίποτα. (φιλε argoairways, το μύθο του Δαιδάλου και του Ικαρου, τον θυμάσαι? - δώσε προσοχή στην ιστοριούλα του Ικαρου.. ;) )
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 17 Μαρ 2007, 15:13

Mπορούν οι φίλοι που επικαλούνται οτι "γνωρίζουν απο αεροπλάνα" να μας παραθέσουν επιχειρήματα με βάση τεχνικά στοιχεία και παραπομπές σε βιβλιογραφία σύμφωνα με τα οποία τα υδροπλάνα ενδέχεται να είναι επισφαλή για το Αιγαίο;
0 x


Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 17 Μαρ 2007, 21:28

Εσύ μπορείς να μάς παραθέσης επιχειρήματα με βάση τεχνικά στοιχεία και παραπομπές σε βιβλιογραφία σύμφωνα με τα οποία η προσθαλάσσωση ενός Twin Otter σέ θάλασσα μέ άνεμο 8 μπωφόρ και κύματα ύψους περί τά 3 μέτρα είναι απόλυτα ασφαλής;
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 18 Μαρ 2007, 00:05

Ναι,ευχαρίστως να σου μιλήσω για οτι ξέρω.Τα Twin Otter προσθαλασσώνονται ασφαλώς σε επιφάνεια της οποίας ο κυματισμός δε ξεπερνά το ένα μέτρο.Αν δεις το εγχειρίδιό του έτσι λέει και αν βρω το link θα σου το πω ακριβώς.Όσο για την ένταση του ανέμου,δε ξέρω αλλά αν βρώ κάτι θα στο πω και αυτό.Έχει κάποιος τεχνικά στοιχεία για κάτι άλλο;Άπο όσα ξέρω,κανείς δεν υποστήριξε οτι το α/φος προσθαλλασώνεται με τρια μέτρα ύψος κύματος.Αν διάβαζες λίγο προσεκτικότερα τα γραφόμενα θα το καταλάβαινες.

Σου προτείνω να διαβάσεις αναλύσεις ατυχημάτων του συγκεκριμένου τύπου α/φους στο http://www.avsaf.org και εκτιμώ οτι θα λάβεις κάποια άποψη για τα επίπεδα ασφάλειάς του.
0 x

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 78
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 20 Μαρ 2007, 17:47

Δηλαδή να ελπίζουμε για ένα τέτοιο θέαμα στο μέλλον στο λιμάνι του Βόλου??
Καθόλου άσχημα..αρκεί να γίνει :wink:

http://www.airliners.net/open.file/1189793/M/
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 137

Δημοσίευσηαπό george_a » 20 Μαρ 2007, 18:15

Η ...αναδυόμενη θεά δεν είναι Twinn Otter...
Σε ό,τι αφορά στο Βόλο, είναι μια εξαιρετική επιλογή, λόγω απουσίας πολιτικού αεροδρομίου στην περιοχή.
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 20 Μαρ 2007, 18:41

Και η Αγχίαλος που εξυπηρετεί το καλοκαίρι πτήσεις;
0 x



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης