Argo Airways

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 20 Μαρ 2007, 23:26

Θελω να δω την "γιαγια" η τον οποιδηποτε "μαγκα" μετα απο μια προσθαλασσωση σε καιρο, με κυμα ουτε μετρο! Θα ακουει για αεροπλανο, και θα σταυροκοπιεται!
Αλλο Καναδας, αλλο Ελλας! Εκει οι αποστασεις ειναι τεραστιες, λιμνες χιλιαδες, δρομοι ελαχιστοι. Οποτε το μονο ενδεδειγμενο μεσο για να πας καπου απομακρισμενα, ειναι το υδροπλανο. Και δουλευει πολυ. Δεν νομιζω οτι στην Ελλαδα, το υδροπλανο θα μπορεσει να δουλεψει, για να "βγαλει χρηματα". Μονο για pleasure flights, και αυτες απο μερη σε μερη, χωρις αερα, και κυμα.
0 x
4 engines are safer than 2


Άβαταρ μέλους
MindTraveller
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 22 Φεβ 2007, 20:04

Δημοσίευσηαπό MindTraveller » 21 Μαρ 2007, 05:34

‘Φίλε’ CONFIG2,

θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι (κατά την γνώμη μου πάντα), ίσως να μην έχεις και τόσο δίκιο.
Το υδροπλάνο στην Ελλάδα μπορεί να δουλέψει, και μπορεί να βγάλει και χρήματα. Τουλάχιστον μέχρι τώρα με την airsealines αυτό φαίνεται. Μπορεί να μην έχουμε τεράστιες αποστάσεις και χιλιάδες λίμνες, ωστόσο έχουμε πολλά νησιά, και πολλά ακριτικά νησιά, τα οποία στην ουσία ξεμένουν από συγκοινωνία μόλις τελειώσει η τουριστική περίοδος (και κάποια έχουν πολύ μικρή τουριστική περίοδο, δεν είναι όλα Μύκονος). Έτσι οι κάτοικοι είναι αναγκασμένοι να εξυπηρετούνται με την όποια συγκοινωνία τους παρέχεται κατά τους χειμερινούς μήνες, η οποία τις περισσότερες φορές είναι ελλιπής, δεν καλύπτει τις ανάγκες τους και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να αποβεί και ‘μοιραία’ σε επείγοντα περιστατικά.

Θα σου πω μόνο ό,τι η γραμμή Παξοί – Κέρκυρα (με airsealines) που ήταν και το πρώτο δρομολόγιο που έγινε αν θυμάμαι καλά, στην κυριολεξία έλυσε τα χέρια των κατοίκων των Παξών. Και παρ’ όλο που για 10 λεπτά το εισιτήριο ήταν 30 Ευρώ (τώρα έγινε 50 και σταμάτησε τα χειμερινά δρομολόγια, άλλο θέμα σε άλλο topic), το υδροπλάνο ήταν γεμάτο σε κάθε πτήση, καθ’ όλη την διάρκεια του χειμώνα όπου και εκτελούσε δύο δρομολόγια καθημερινά. Οπότε ναί, νομίζω ότι το υδροπλάνο μπορεί να 'λειτουργήσει' στην Ελλάδα, και να βοηθήσει (αν αυτός είναι ο σκοπός του).

Τώρα για τον καιρό στο Αιγαίο δεν ξέρω….αλλά στο λέω με σιγουριά ότι από και προς τους Παξούς, το Υδροπλάνο έχει φύγει και έχει έρθει με πολύ άσχημους καιρούς, με λίγη ορατότητα, ΠΟΛΥ αέρα, αρκετά άσχημες συνθήκες γενικότερα. Και όπως είπες και εσύ άλλο Ελλάδα, άλλο Καναδάς. Ο Καναδάς αν δεν κάνω λάθος έχει αρκετά βαρύ χειμώνα (σε σχέση με την Ελλάδα). Να σου πω επίσης ότι η ‘γιαγιά’ και ο ‘μάγκας’ μέχρι στιγμής τα έχουν καταφέρει περίφημα στις όποιες δυσκολίες και να είσαι σίγουρος ότι δεν σταυροκοπιούνται.

Να προσθέσω κάτι για τον Hastaroth. Προσθαλάσσωση / αποθαλάσσωση γίνεται σχεδόν μέσα στο λιμάνι. Ίσως σε κάποιο κομμάτι του λιμανιού που δεν έχει τόση κίνηση. Στην Κέρκυρα ασπούμε γίνεται σε μία μαρίνα λίγο έξω από την πόλη. Δεν είναι ανάγκη να πάνε μεσοπέλαγα. Και όσο για τα υπόλοιπα πλεούμενα, τις ώρες εκείνες υπάρχει υπεύθυνος που ελέγχει. Θέλω να πω... ότι αυτά βρίσκονται.

Αυτά δεν τα λέω για να προσβάλω κανέναν. Ούτε να επαινέσω κάποιον μιας και δεν έχω κανένα όφελος. Αν κάποιος διαφωνεί μαζί μου ή σε κάποιο σημείο κάνω λαθος, όλες οι απόψεις είναι καλοδεχούμενες. Απλά ήθελα να παραθέσω κάποια πράγματα από την μεριά μου, όπως τα έχω ζήσει εγώ. Πιστεύω ότι τέτοιες προσπάθειες είναι αξιέπαινες, εφόσον γίνονται με επαγγελματισμό, προγραμματισμό, σοβαρότητα και πάνω απ’ όλα ειλικρίνεια ως προς το που αποσκοπούν.

Η Air Sea Lines καλά ξεκίνησε και ελπίζω να συνεχίσει έτσι όπως ξεκίνησε γιατί στο ενδιάμεσο μας τα χάλασε λίγο.

Η Argo Air Ways αν ξεκινήσει κάποια στιγμή εύχομαι να κρατήσει υψηλά standards, και προπαντός να έχει επαγγελματισμό και ειλικρίνεια…(την οποία ΝΑΙ εξακολουθεί εκτιμάει ο κόσμος).
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 21 Μαρ 2007, 09:24

MindTraveller έγραψε:Τώρα για τον καιρό στο Αιγαίο δεν ξέρω….αλλά στο λέω με σιγουριά ότι από και προς τους Παξούς, το Υδροπλάνο έχει φύγει και έχει έρθει με πολύ άσχημους καιρούς, με λίγη ορατότητα, ΠΟΛΥ αέρα, αρκετά άσχημες συνθήκες γενικότερα.


Κατ'αρχήν,αγαητέ MindTraveller,θά έμαθες,φαντάζομαι οτι η εταιρεία διέκοψε το δρομολόγιο πρός Ιωάννινα επικαλούμενη μεταξύ άλλων και "την συχνή ματαίωση πτήσεων λόγω τής ομίχλης στην Παμβώτιδα".Αυτά όσον αφορά το οτι η προσθαλάσσωση μπορεί να γίνη "μέ λίγη ορατότητα" (να σού υπενθυμίσω επίσης οτι τά υδροπλάνα αυτά είναι εγκεκριμένα να επιχειρούν ΜΟΝΟ σέ συνθήκες VFR -γι'αυτό άλλωστε δέν πετάνε την νύχτα- όπου ισχύουν καθωρισμένα όρια ορατότητας).

Περί τού αέρα,τώρα,θά πρέπη να έχουμε υπ'οψιν μας οτι γιά μιά υδάτινη επιφάνεια πολύς αέρας δέν σημαίνει απαραίτητα καί πολύ κύμα-και σέ ένα υδροπλάνο το κύμα είναι που ενδιαφέρει βασικά.Πολύς αέρας σέ μιά μικρή λίμνη δέν πρόκειται να σηκώση ούτε πενήντα εκατοστά κύμα,ενώ λιγώτερος αέρας στόν Ατλαντικό μπορεί να σηκώση κύμα πάνω από τέσσερα μέτρα.Παίζει ρόλο δηλαδή καί η έκταση τής υδάτινης επιφάνειας,η διαμόρφωση τών ακτών γύρω από αυτήν κλπ κλπ.

Επομένως,άν το Twin Otter μπορεί να προσθαλασσώνεται μόνο σέ θάλασσα μέ κυματισμό μέχρι ένα μέτρο,τότε σέ ένα νησί τού Αιγαίου (που είναι πιό "ανοιχτή" θάλασσα απ'όσο είναι το Ιόνιο),ο ΠΟΛΥΣ αέρας που ανέφερες θά προκαλέση μεγαλύτερο κυματισμό απ'ό,τι στούς Παξούς.

Να προσθέσω κάτι για τον Hastaroth. Προσθαλάσσωση / αποθαλάσσωση γίνεται σχεδόν μέσα στο λιμάνι. Ίσως σε κάποιο κομμάτι του λιμανιού που δεν έχει τόση κίνηση.


1.Οταν λές "σχεδόν μέσα στο λιμάνι",τί εννοείς;Οτι το υδροπλάνο,στό στάδιο τής πτήσης που αποκαλούμε "short finals",πετάει 5-6 μέτρα πάνω από τά πλοία;

2.Τά λιμάνια τών νησιών τού Αιγαίου είναι στην πλειοψηφία τους μικρά,σχεδόν μόλις που χωρά να μπή ένα βαπόρι και να κάνη τον ελιγμό του καί επίσης εξυπηρετούν και τά λοιπά σκάφη αναψυχής,οπότε είναι κάπως δύσκολο να βρής "κομμάτι του λιμανιού που δεν έχει τόση κίνηση".

Στην Κέρκυρα ασπούμε γίνεται σε μία μαρίνα λίγο έξω από την πόλη.


Δέν προσθαλασσώνεται όμως το υδροπλάνω ΜΕΣΑ στην μαρίνα,αλλά ΕΞΩ από αυτήν.Δηλαδή η τελική φάση τής προσγείωσης δέν γίνεται ΠΑΝΩ από τά κατάρτια τών ιστιοπλοϊκών....

Δεν είναι ανάγκη να πάνε μεσοπέλαγα.


Είπαμε όμως,άλλο Ιόνιο καί άλλο Αιγαίο.Ουδέποτε έχω ακούσει π.χ. οτι πλοίο δέν μπόρεσε να προσεγγγίση σέ λιμάνι νησιού τού Ιονίου,ενώ ούκ ολίγες φορές πλοία που εκτελούν δρομολόγια σέ νησιά τού Αιγαίου δέν μπορούν να μπούν στό λιμάνι λόγω καιρού,ακόμα και το καλοκαίρι.Καί μιλάμε γιά μεγάλα πλοία,όχι γιά μικρά 19-θέσια υδροπλάνα....

Και όσο για τα υπόλοιπα πλεούμενα, τις ώρες εκείνες υπάρχει υπεύθυνος που ελέγχει.


Ποιός "υπεύθυνος" καί τί "ελέγχει";Πόσο ξυστά θά περάση το υδροπλάνο από το κατάρτι;

Αυτά δεν τα λέω για να προσβάλω κανέναν. Ούτε να επαινέσω κάποιον μιας και δεν έχω κανένα όφελος. Αν κάποιος διαφωνεί μαζί μου ή σε κάποιο σημείο κάνω λαθος, όλες οι απόψεις είναι καλοδεχούμενες. Απλά ήθελα να παραθέσω κάποια πράγματα από την μεριά μου, όπως τα έχω ζήσει εγώ. Πιστεύω ότι τέτοιες προσπάθειες είναι αξιέπαινες, εφόσον γίνονται με επαγγελματισμό, προγραμματισμό, σοβαρότητα και πάνω απ’ όλα ειλικρίνεια ως προς το που αποσκοπούν.

Η Air Sea Lines καλά ξεκίνησε και ελπίζω να συνεχίσει έτσι όπως ξεκίνησε γιατί στο ενδιάμεσο μας τα χάλασε λίγο.

Η Argo Air Ways αν ξεκινήσει κάποια στιγμή εύχομαι να κρατήσει υψηλά standards, και προπαντός να έχει επαγγελματισμό και ειλικρίνεια…(την οποία ΝΑΙ εξακολουθεί εκτιμάει ο κόσμος).


Ασφαλώς οποιαδήποτε επαγγελματική προσπάθεια γίνεται μέ προγραμματισμό και σοβαρότητα είναι αξιέπαινη.Ομως στην Ελλάδα τό υπ'αριθμόν ένα πρόβλημα τής συγκοινωνίας στά νησιά είναι η έλλειψη πλοίων και όχι υδροπλάνων (γιά τά οποία μάλιστα ακόμη δέν έχει αοσαφηνιστεί τό θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας τους και από νομικής πλευράς θεωρούνται..πλοία :evil: ).Οταν λοιπόν εγώ βλέπω οτι στό όλο εγχείρημα τής εκμετάλλευσης υδροπλάνων ανακατεύεται και αναφέρεται συνέχεια το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και πουθενά η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας,όταν ακόμα δέν ξέρουμε άν το air traffic control τών υδροπλάνων θά υπάγεται στην ΥΠΑ ή στό...Λιμεναρχείο τού εκάστοτε νησιού,τότε είναι λογικό να είμαι επιφυλακτικός γιά το πώς αντιμετωπίζεται το μεταφορικό αυτό μέσο στην Ελλάδα.
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5647
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 766
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 21 Μαρ 2007, 09:56

Καλά όλα αυτά που λέτε, αλλά κάποτε, κάποια εταιρεία θα πρέπει να ξεκινήσει το θεσμό των interisland πτήσεων σε αυτη τη ρημάδα τη χώρα με τις τόσες δεκάδες νησιά. Σε όλες τις αντίστοιχες χώρες (με προσφατο παραδειγμα,που το ειδα και live :wink: , την Καραιβική) δεν νοείται η μη σύνδεση των νησιών μεταξύ τους.
Αν λοιπόν η ASL με τα Twin Otter, ή η Argo Airways με τον οποιον τυπο αεροσκάφους, ειναι αυτές που θα βοηθησουν σε αυτό, ας το κάνουν, έστω και με τις δυσκολίες που αναφέρατε!
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "


Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 21 Μαρ 2007, 13:28

Ωστόσο,αυτά τά δεκάδες νησιά (κυρίως στο Αιγαίο,γιατί περί αυτού φαντάζομαι οτι πρόκειται) δέν χωρίζονται από τόσο μεγάλες αποστάσεις ώστε να είναι τόσο απαραίτητο να συνδέωνται αεροπορικώς μεταξύ τους.Στίς περισσότερες περιπτώσεις η διαδρομή μέ το πλοίο διαρκεί γύρω στήν μία ώρα (και μέ τό ταχύπλοο λιγώτερο),καί επί πλέον οι έχοντες όχημα και επιθυμούντες να το πάρουν μαζί τους,έχουν την δυνατότητα αυτή.

Στην Καραϊβική,άν δέν κάνω λάθος,τά νησιά διαθέτουν αεροδρόμια (και αεροδρομιάκια,ενίοτε :D ) που ευρίσκονται επί σταθερού εδάφους καί τό αεροπλάνο θά προσγειωθή δέν πά'νά'χη σαράντα μέτρα κύμα στην παρακείμενη θάλασσα......
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5647
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 766
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 22 Μαρ 2007, 09:06

Μα δε μιλάμε για σύνδεση νησιών του στυλ Παρος-Νάξος, αλλά για νησια με μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Σαφώς στην Καραιβική που ανέφερα, τα αεροδρομια ειναι επι ταθερού εδάφους, αλλά γι' αυτό και ανέφερα στο παραπάνω post μου,
"Αν λοιπόν η ASL με τα Twin Otter, ή η Argo Airways με τον οποιον τυπο αεροσκάφους, ειναι αυτές που θα βοηθησουν σε αυτό, ας το κάνουν, έστω και με τις δυσκολίες που αναφέρατε!"

... απ' τα ολότελα... :wink:
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 22 Μαρ 2007, 09:25

Σωστό αυτό που λές,τό θέμα όμως εδώ δέν είναι οι διανησιωτικές αεροπορικές συνδέσεις εν γένει,αλλά η χρήση υδροπλάνων γι'αυτές.Εκεί εστιάζονται οι επιφυλάξεις μου.

Διαφορετικά,δέν βλέπω γιά ποιό λόγο π.χ. μιά εταιρεία μέ ελικόπτερα τύπου Alouette (σάν αυτό που είχε κάποτε η ΟΑ και έκανε δρομολόγια στά νησιά-ο πατέρας μου μάλιστα είχε πάει μιά φορά στην Χίο μ'αυτό) ή μέ αεροπλάνα STOL τών 20-30 θέσεων να μήν μπορή να δραστηριοποιηθή σέ τέτοιου είδους διαδρομές.
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 22 Μαρ 2007, 18:49

Φίλε Ηastaroth,ίσως να μην έχεις μάθει οτι διακόπτονται δρομολόγια πλοίων στο Ιόνιο αλλά αυτό συμβαίνει πολύ συχνά.Να σου θυμίσω απλά οταν δεν υπήρχε η γέφυρα Ρίου-Αντιρίου το πόσο συχνα έκλεινε λόγω καιρού το πορθμείο.Ωστόσο θέλω να ρωτήσω:τα ελικόπτερα στα οποία αναφέρεσαι είναι περισσότερο ανθεκτικά απο τα υδροπλάνα στις καιρικές συνθήκες;Όσο για το θέμα του airtraffic,αυτό είναι σαφές:Τα α/φοι επιχειρούν εδώ και δυο χρόνια.
0 x

Άβαταρ μέλους
Nikitas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 13 Μαρ 2006, 13:26
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Nikitas » 23 Μαρ 2007, 13:11

Παίδες δεν έχει πάντα σημασία μόνο ο άνεμος αλλά και ο κυμματισμός. Κάποια από τα λιμάνια των νήσων του Αιγαίου έχουν περιοχές χωρίς έντονο κυμματισμό αναλόγως πάντα κατεύθυνσης ανέμου.

Εμένα με προβληματίζει και κάτι άλλο... εκτός από Beriev που ακούστηκε από την Argo ποιό άλλο είδος θαλασσοbird θα μπορούσε να πετάξει για το Αιγαίο :?: . (Το beriev βέβαια με τίποτα αλλα και τα DHC6 και DHC3 είναι μικρά)
0 x

argoairways
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 07:01
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό argoairways » 23 Μαρ 2007, 21:02

Κύριοι, το θέμα δεν είναι άμα μπορούν να πετάνε τα υδροπλάνα η όχι. Το θέμα είναι ότι οι επικοινωνίες στην Ελλάδα γίνονται πιο εύκολες για τους τουρίστες και για τους ντόπιους. Οποιαδήποτε επένδυση γίνεται στην Ελλάδα για βελτίωση τον επικοινωνιών νομίζω ότι είναι καλο για την χωρα. Η ASL, AIR THALASSA, ΤΑ PANIA και εμείς στην ΑrGo AIRWAYS, προσπαθούμε να φέρουμε κεφαλαια στην μικρή μας χωρα. Μη νομίζετε ότι το κάνουμε γιατί έχουμε λεφτά για πέταμα. Κάθε εταιρία έχει το Business Plan και έχει δη όλα τα προβλήματα.
Αλλάζοντας θέμα τα DHC6, DHC3, Beriev και οποιοδήποτε άλλο αεροπλάνο, μπορούν να πετάνε IFR. Το πρόβλημα δεν είναι το αεροπλάνο το πρόβλημα είναι ότι αφού δεν προσγειώνεσαι σε αεροδρόμιο δεν έχεις ILS,VOR,NDB,DME για να μπορείς να κανεις ένα "Precision Approach". Όλοι όση αγαπάνε τα αεροπλάνα μα πιο πολύ την Ελλάδα έπρεπε να είναι θετικοί για τέτοιου τύπου επένδυσης και όχι να προσπαθούν να βρίσκουν προβλήματα. Tα προβλήματα τον "operations" είναι της κάθε εταιρίας.

Ευχαριστώ
0 x
time flies...why don´t you?


Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 23 Μαρ 2007, 21:59

alex96 έγραψε:Φίλε Ηastaroth,ίσως να μην έχεις μάθει οτι διακόπτονται δρομολόγια πλοίων στο Ιόνιο αλλά αυτό συμβαίνει πολύ συχνά.Να σου θυμίσω απλά οταν δεν υπήρχε η γέφυρα Ρίου-Αντιρίου το πόσο συχνα έκλεινε λόγω καιρού το πορθμείο/quote]

Φίλε alex,αναφέρομαι σέ πλοία κλειστού τύπου και όχι σέ πλοία ανοικτού τύπου όπως είναι τά εν λόγω πορθμεία.Αυτά πράγματι διακόπτουν πολύ συχνά τά δρομολόγιά τους λόγω καιρού,όμως δέν έχω ακούσει ποτέ να βγαίνη απαγορευτικό γιά τά μεγάλα,κλειστού τύπου πλοία που επιχειρούν στο Ιόνιο,ενώ είναι σύνηθες φαινόμενο γιά τά επίσης μεγάλα,κλειστού τύπου πλοία που επιχειρούν στο Αιγαίο.Οπως είναι επίσης σύνηθες φαινόμενο η δυσκολία προσέγγισης τών πλοίων αυτών σέ πολλά λιμάνια όταν επικρατούν άσχημες καιρικές συνθήκες.

Χτές π.χ. διάβασα οτι το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ έκανε 2.5 ώρες να "δέση" στο λιμάνι τού Εύδηλου στην Σάμο,λόγω καιρικών συνθηκών.Πιστεύεις οτι στίς καιρικές αυτές συνθήκες ένα Twin Otter -ή ακόμα και Beriev- θα μπορούσε
α) νά προσθαλασσωθή στην τρικυμισμένη θάλασσα και β) νά μπή στο λιμάνι;

Ωστόσο θέλω να ρωτήσω:τα ελικόπτερα στα οποία αναφέρεσαι είναι περισσότερο ανθεκτικά απο τα υδροπλάνα στις καιρικές συνθήκες;


Τά ελικόπτερα στά οποία αναφέρομαι μπορούν να προσγειωθούν σέ ένα αιγαιοπελαγίτικο νησί όταν επικραοτούν άνεμοι π.χ. 3-4 μπωφόρ γιατί απλούστατα θά προσγειωθούν σέ μιά σταθερή επιφάνεια,ενώ το υδροπλάνο έχει να αντιμετωπίση,μέ τον ίδιο ακριβώς άνεμο,έναν κυματισμό ύψους περίπου 2-3 μέτρων,επομένως δέν μπορεί να προσθαλασσωθή.
Συνεπώς μιά πτήση που θα ματαιωνόταν άν ήταν προγραμματισμένη να γίνη μέ υδροπλάνο,μέ το ελικόπτερο είναι εφικτή.


Όσο για το θέμα του airtraffic,αυτό είναι σαφές:Τα α/φοι επιχειρούν εδώ και δυο χρόνια.


Μπορείς να μάς δώσης λοιπόν λεπτομέρειες γιά το ποιές διαδικασίες εφαρμόζονται;Π.χ.από πού παίρνουν οι πιλότοι άδεια αποθαλάσωσης;Σέ ποιόν υποβάλλουν σχέδιο πτήσης;Μήπως επιχειρούν σέ συνθήκες uncontrolled airspace,χωρίς να δίνουν αναφορές σέ κανέναν και χωρίς να παίρνουν clearances από κανέναν;Αυτό είναι μέν δυνατόν,αλλά όχι γιά εταιρείες που εκτελούν προγραμματισμένα δρομολόγια.Τό να λέμε οτι "τά αεροσκάφη επιχειρούν εδώ και δύο χρόνια" δέν σημαίνει τίποτε,άν το καθεστώς υπό το οποίο επιχειρούν είναι ασαφές αλλά επειδή δέν έχει γίνει κάποιο ατύχημα μέχρι στιγμής οι πάντες αφήνουν τά πράγματα ώς έχουν....
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 23 Μαρ 2007, 22:32

Μα θα τα άφηναν να πετάνε χωρίς να είναι ξεκάθαρη η διαδικασία;'Η δεχόμαστε οτι ο operator έχει άδεια ή ας υποστηρίζει όποιος θέλει οτι θέλει ακόμα και χωρίς λογική και χωρίς στοιχεία.Όσο για τα 2-3 μέτρα κύμα,τόσο εγώ όσο και αρμοδιότεροι απο εμένα [u]έχουμε πει και άλλες φορές[/u]:το όριο ύψους κύματος είναι ένα μέτρο.Προέτρεψα και άλλη φορά όποιον ενδιαφέρεται,να ανατρέξει στις αναφορές ατυχημάτων του τύπου για να δει τι έχει διαπιστωθεί εφόσον δε πιστεύετε στα όσα λέμε.Υπάρχουν επίσης τα Aircraft Flight Manuals τα οποία είναι σαφή.Όσο για το σε ποιό τύπο πλοίου επιβάλλεται απαγόρευση απόπλου και για πιο δρομολόγιο,νομίζω οτι απο ένα σημείο και μετά η σύγκριση με το α/φος είναι χωρίς νόημα.
Υ.Γ.:Σε καμμιά περίπτωση άνεμος 3-4 μποφώρ δε προκαλεί κυματισμό 2-3 μέτρων.
Φιλικά,Alex
0 x

argoairways
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 07:01
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό argoairways » 23 Μαρ 2007, 22:40

Ο Alex έχει δίκιο σε ότι λέει. Κανένας δεν είπε ότι τα υδροπλάνα μπορούν να προσγειωθούν με 2-4 μετρα κύμα. Aλλα ξαναλέω ότι είπα πριν τα προβλήματα των operation είναι των εταιριών. Εδώ όλοι πρέπει να είμαστε χαρούμενοι με τις επένδυσης.
0 x
time flies...why don´t you?


argoairways
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 07:01
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό argoairways » 23 Μαρ 2007, 22:42

Νικήτα είσαι από τον Βόλο?
Τι άποψη έχεις για τα υδροπλάνα στο Bόλο?
0 x
time flies...why don´t you?

Άβαταρ μέλους
MindTraveller
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 22 Φεβ 2007, 20:04

Δημοσίευσηαπό MindTraveller » 24 Μαρ 2007, 20:01

Hastaroth έγραψε:Ωστόσο,αυτά τά δεκάδες νησιά (κυρίως στο Αιγαίο,γιατί περί αυτού φαντάζομαι οτι πρόκειται) δέν χωρίζονται από τόσο μεγάλες αποστάσεις ώστε να είναι τόσο απαραίτητο να συνδέωνται αεροπορικώς μεταξύ τους.Στίς περισσότερες περιπτώσεις η διαδρομή μέ το πλοίο διαρκεί γύρω στήν μία ώρα (και μέ τό ταχύπλοο λιγώτερο),καί επί πλέον οι έχοντες όχημα και επιθυμούντες να το πάρουν μαζί τους,έχουν την δυνατότητα αυτή.

ε........? :stupid:
Ωραίο ακούγεται έτσι όπως το λες. Μακάρι να αντιπροσώπευε και την πραγματικότητα. Δυστυχώς όμως δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.


‘Εμείς οι Αθηναίοι’ και οι κάτοικοι μεγάλων πόλεων που τα έχουμε όλα στα πόδια μας ανά πάσα στιγμή, θεωρούμε δεδομένα κάποια πράγματα και φυσικά δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι σε άλλα μέρη κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα σε πολύ βασικά θέματα.

Πχ. Ασπούμε ότι θες να κάνεις ένα απλό εμβόλιο στο παιδί σου και δεν έχει παιδίατρο…παρά μόνο στο απέναντι (και κοντινό) νησί. Λες….έχει καράβι…? Αν ναι …έχει απαγορευτικό…? Αν όχι…τι ώρα γυρνάει….? Προλαβαίνω να κάνω τις δουλειές μου και να γυρίσω…ή θα πρέπει να διανυκτερεύσω στο άλλο νησί? Την επόμενη μέρα θα έχει καράβι για να φύγω? Αν όχι πότε έχει και πόσο πρέπει να μείνω εκεί? Μήπως να νοικίασω ένα sea taxi ?(εφόσον υπάρχει, και ο καιρός του επιτρέπει να ταξιδεύσει). Αντέχει η τσέπη μου για τόσα έξοδα? Πόσο μπορώ να λείψω από την δουλειά μου?

Και αυτό είναι ένα ελάχιστο παράδειγμα του τι προβλήματα αντιμετωπίζουν. Τα έγραψα απλοϊκά για να γίνω πλήρως αντιληπτή.
Όχι δεν είναι Χ-FILES είναι η Ελληνική πραγματικότητα.
Με ένα υδροπλάνο ένα τέτοιο θέμα μπορεί να λυθεί σε μισή μέρα. Και αποδεδειγμένα πλέον.


GP707 Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2007 - 9:06 Θέμα δημοσίευσης:

Μα δε μιλάμε για σύνδεση νησιών του στυλ Παρος-Νάξος, αλλά για νησια με μεγάλη απόσταση μεταξύ τους.


Δεν είναι θέμα τόσο απόστασης, είναι θέμα μεγέθους, θέσης και τι παρέχεται σε ένα νησί (ή σε ένα μέρος που για τον οποιοδήποτε λόγο αντιμετωπίζει πρόβλημα στην συγκοινωνία/ επικοινωνία με άλλα μέρη τον χειμώνα). Και να έχουμε υπ’ όψιν, ότι ο ντόπιος θα συντηρήσει ένα υδροπλάνο και όχι ο τουρίστας. Καλό είναι να κοιτάμε το δασος και όχι το δέντρο. Τα διαδικαστικά ας τα αφήσουμε στους αρμόδιους.
Ο τουρισμός δεν πάσχει από υδροπλάνα, πάσχει από νοοτροπία.
Η Ελλάδα δεν πάσχει από ιδέες, πάσχει από ανθέλληνες.

Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Τελευταία επεξεργασία από MindTraveller σε 25 Μαρ 2007, 06:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 1 επισκέπτης