Helios turns 2 AJet

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Helios turns 2 AJet

Δημοσίευσηαπό makedonas » 28 Μάιος 2006, 22:20

Πλεον η σελιδα της Helios δεν υφισταται, κανεις βγαινει στη σελιδα της A.Jet η οποια ειναι (ακομα) under construction. Απ'οτι φαινεται τα προβληματα που υπηρχαν ξεπεραστηκαν!(?????????????????)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 02 Ιουν 2006, 20:07

Νέο αεροπλάνο για την αjet το 737- 8BK με νηολογιο 5B-DCE
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 02 Ιουν 2006, 22:16

SARIDAKIS VASILIS έγραψε:Νέο αεροπλάνο για την αjet το 737- 8BK με νηολογιο 5B-DCE


Ενω και η σελιδα της ειναι πλεον online! :mrgreen: Θυμιζει λιγο απο LoCo ενω στο προγραμμα λειπουνε οι ελληνικοι προορισμοι..

"Ajet fly three modern 737-800ng aircraft with an average age of 3 years."


Οποτε με το 5B-DCE και τα 2 απο την εποχη της Ηλιος ο στολος ειναι πληρης.. ;)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

GhostSoul
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 08 Μάιος 2006, 22:04

Δημοσίευσηαπό GhostSoul » 04 Ιουν 2006, 01:38

Kalispera

I A-jet tora exei duo aeroskafoi sto energitiko tis to 5b-dbi kai to neoapoktithes 5b-dce.

To 5b-dbh to paraxorise os dry lease stin excell airways. to neo tou registration einai g-oxlb. to aeroskafos auto tha parameinei ston stoli tis excell airways kathe oli tin diarkeia tou kalokairiou kai tha epistrepei ston stolo tis A-Jet ton xeimona.

Filika

GhostSoul
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 04 Ιουν 2006, 08:51

Ναι, αλλα την στιγμη που αναφερει οτι εχει operational 3 αεροσκαφη, να υποθεσουμε οτι εν ευθαιτω καιρω θα δουμε αλλο ενα?
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό gioannis » 04 Ιουν 2006, 18:17

Τελικα 121 ψυχουλες πηγαν σε καποιο βωμο,αλλα η ετερεια η ετσι η αλλιως συνεχιζει και πεταει ,και κονομαει :? :? :? οχι οτι θα χαιρομουνα αν εκλεινε,αλλα για το γαμωτο ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΘΑ ΦΤΑΝΕ ΣΤΟ ΚΟΚΑΛΟ ....................................Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ.-
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 04 Ιουν 2006, 18:31

gioannis έγραψε:Τελικα 121 ψυχουλες πηγαν σε καποιο βωμο,αλλα η ετερεια η ετσι η αλλιως συνεχιζει και πεταει ,και κονομαει :? :? :? οχι οτι θα χαιρομουνα αν εκλεινε,αλλα για το γαμωτο ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΘΑ ΦΤΑΝΕ ΣΤΟ ΚΟΚΑΛΟ ....................................Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ.-


Ισως εχεις δικιο Γιαννη, αλλα το θεμα δεν ειναι η Ηλιος, αλλα η ajet! Οποτε μην μπαινουμε σε χωραφια που εχουμε ηδη οργωσει! Merci



(PS: was not an offence!)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Panos81
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 28 Μαρ 2005, 18:42

Δημοσίευσηαπό Panos81 » 04 Ιουν 2006, 18:31

Η αjet ΔΕΝ είναι η Helios νομικά, είναι άλλο νομικό πρόσωπο. Πρακτικά όμως είναι η ίδια εταιρεία καθώς θα χρησιμοποιεί τα ίδια αεροπλάνα (ουσιαστικά το ένα Β737-800 που είχε θα έχει και τώρα, το άλλο είναι σωστά στην Excel) και προσωπικό, γραφεία κ.τ.λ. Η Helios θα υπάρχει μόνο ως νομικό πρόσωπο, χωρίς πτητικό έργο, μέχρις ώτου κλείσει η υπόθεση της συντριβής του Β737-300 στο Γραμματικό και μετά θα κλείσει.

Το πλάνο τους είναι να φτάσουν τα 8 αεροπλάνα (όλα Β737-800) την επόμενη τετραετία. Η αjet θα κάνει μόνο charter πτήσεις, ενώ οι τακτικές πτήσεις είτε θα χαρακτηριστούν ως "τακτικά charter" (δηλ. θα λειτουργούν για tour operators αλλά με σταθερό πρόγραμμα) ή θα διακοπούν.

Μέσα από την Libra Holidays πάντως λένε ότι η αλλαγή εταιρικής ταυτότητας προγραμματιζόταν πριν το περιστατικό του Αυγούστου, απλά το γεγονός επίσπευσε τα πράγματα. Η εικόνα που είδαν όλοι από το Γραμματικό ήταν η ουρά του διαλυμένου Β737-300 με τον Ήλιο, μια εικόνα που έπρεπε να ξεχαστεί το δυνατόν συντομότερο. Φυσικά σκοτωθήκαν 121 άνθρωποι τότε αλλά μην ξεχνάμε πόσοι άνθρωποι και οι οικογένειές τους ζουν από αυτή την εταιρεία. Δεν μπορεί να τα παρατήσει επειδή έχασε ένα αεροπλάνο.
0 x

Άβαταρ μέλους
alexander
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: 01 Ιαν 2003, 18:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Jumpseat!
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό alexander » 04 Ιουν 2006, 22:57

asxeto point 1. moiazei apelpistika stin AirTran (estw kai me ligotera xrwmata pou kata kati ti mou parapempei stin elliniki simaia)

asxeto point 2. vareto ews monoxnwto vapsimo.

asxeto point 3. pws mporei meta apo ayto to dystyxima, me idious pilotous, texnikous, ergazomenous, synexizei na peta parolo pou akoma dieksagetai ereyna gia to dystyxima?
mou moiazei san na prospathoun na ksegelasoun tous pelates.
0 x
Survival of the fittest
Embracing the Law of Free Enterprise...

GhostSoul
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 08 Μάιος 2006, 22:04

Δημοσίευσηαπό GhostSoul » 08 Ιουν 2006, 00:46

Kalispera sas

Tha sifoniso me ton Pano81 sxetika me to oti i Libra ithele apo persi kai prin to distixima na allaksei to onoma tis HELIOS AIRWAYS se kati allo.. kai fysika to distixima tou Grammatikou epespeuse tis diadikasies gia allagi tou onomatos tis eterias. Opos sosta eipe o PANOS81 to emvlima tou HELIOS stin katastrameni oura tou B737-300 eixe xaraktei vathia stin mnimi mas.. fantastite pos tha eniothan oi epivates tis HELIOS otan tha empenan mesa sta aeroskafoi tou me to emvlima tou HELIOS stin oura. (Na simiosoume oti eixame periptoseis pou epivates logo fovou eixan apofasisei na min taksidepsoun me ton HELIOS amesos otan eixa mpei sto aeroskafos me apotelesma na kathistera i ptisi mexri osotou vrethoun oi aposkeues ekeinou tou atomou - pou itan eidi fortomenes sto aeroskafos- trexa gyreue dld)

H HELIOS AIRWAYS tha parameinei os eteria sta xartia mexri osotou ksekatharisei mia gia panta i ypothesi tou distiximatos. Kai sosta prattei i Libra. Me auto ton tropo dixnei oti den prospathei na ksegelasei ton kosmo idietera tous suggeneis ton thimaton opos isxirizonte kapoioi dimosiografoi. As min ksexname oti oxi mono oi siggeneis ton thimaton exoun na kinithoun nomika enantia tis HELIOS alla kai i HELIOS exei na kinithei nomika enantia tis kataskeuastria eterias (BOEING)... kai pisteuo exei isxiro xarti enantia tis BOEING (to porisma tha to diksei auto).

H A-JET opos sosta anafere o PANOS81 exei skopo na auksisei ton stolo tis me alla BOEING B737-800. Den ksero kata poso i Libra exei eidi paraggeilei alla B737-800 gia na paradothoun se kapoia alli xroniki stigmi.

Ta sxedia tis LIBRAS gia auksisi tou stolou eixe dosei trofi ton xeimona gia ypotheseis pou eferan tin Libra na agoraze tin Eurocypria. As min ksexname oti ekeino to diastima oi kivernisi ithele na agoraze apo tis Kypriakes Aerogrammes tin EUROCYPRIA alla kapoioi ekfrazan tin apopsi oti oi kypriakes tha protimousan na tin poulousan se idioti gia na apofigoun tixon paratirisis apo tin Europaiki Comission. To senario elege oti i Libra tha kratouse to onoma EUROCYPRIA plus ton stolo kai to prosopiko tis kai tha ensomatone ta dyo aeroskafi tis HELIOS kai to prosopiko tis stin EUROCYPRIA! Etsi tha eixe 4 aeroskafoi tis eurocyprias plus to pempto pou (upotithete oti exei paraggili) kai ta duo tis HELIOS sinolo 7 aeroskafi!!!! To business model ton idio eterion einai panomiotipo px kai oi duo eteries ektelousan naulomenes ptisis kai oi duo etereies eixan B737-800.. the perfect match!!! To senario gia agora tis EUROCYPRIA apo tin LIBRA itan telika sto apokyma tis fantasias... (toulaxiston gia fetos)

I A-Jet tha ektela kyrios naulomenes ptiseis, kurios apo agglia afou ekei exei tis perissoteres drastiriotites I Libra Holidays. Fysika opos sosta anafere o Panos81, tha kratisei kai kapoies ptiseis san taktika dromologia. Oi ptiseis pros Luton, Warsaw, Sofia, Birmingham kai Manchester itan dromologimenes ptiseis. Pisteuo oti tha kratisei auta ta dromologia kai I A-Jet afou tha tis epitrepei na exei utilise to the best possible ta aeroskafoi tis kai to prosopika tis ton Xeimona otan einai low-peak season

Mporei kapoioi na kritikaroun oti i A-JET einai i HELIOS se nea siskeuasia. Se kapoio vathmo einai afou xrisimopoia ta aeroskafoi tis Helios kathos kai to prosopiko tis. Alla, einai auto paranomo?? An einai tote, einai eksisou paranomi kai oi OLYMPIC AIRLINES pou anadithike apo tis staxtes tis OLYMPIC AIRWAYS prin merika xronia.

Prepei na dosoume mia eukeria stin A-Jet. As min tin thapsoume mono kai mono epidi einai gennima apo tis staxtes tis HELIOS. Eksalou, opos sosta anaferate, einai anthropoi pou douleuoun se autin, kai yparxoun oikogeneies pou zoune mesa apo tin A-Jet. Den einai dolofonoi opos tous katigorisan kata kairous.. einai anthropoi opos oloi mas!

Filika

GhostSoul
0 x


Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό gioannis » 11 Ιουν 2006, 08:53

Ti na pei kaneis,na milisei gia kako karma,na milisei gia gademia,eilikrina molis to eida me provlimatise :shock: (oxi oti einai tipote spoudeo alla ?) http://www.airliners.net/open.file?id=1058246
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/

rouho
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 15:31

Δημοσίευσηαπό rouho » 21 Ιουν 2006, 17:44

φαίνεται οτι δεν πρόκειται για νέα εταιρεία!

http://www.simerini.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=253689
0 x

Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 30 Αύγ 2006, 14:36

Νέες μαρτυρίες για παραλείψεις
Έκθεση - σοκ της EASA για το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας
Εξαιρετικά οδυνηρές είναι οι διαπιστώσεις της EASA, σε σχέση με τις διαδικασίες έγκρισης της μετονομασίας της Helios σε aJet.

Λευκωσία: Aκρως εκτεθειμένη μένει η Κύπρος έναντι της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Ασφάλειας Πτήσεων (EASA) δώδεκα μήνες μετά τη συντριβή του κυπριακού αεροσκάφους, ως προς τα θέματα Πολιτικής Αεροπορίας και κυρίως στα θέματα ασφάλειας πτήσεων. Εξαιρετικά οδυνηρές είναι οι διαπιστώσεις της EASA, σε σχέση με τις διαδικασίες έγκρισης της μετονομασίας της Helios σε aJet. Ο «Φ» κατέχει το πλήρες κείμενο της 42 σελίδων έκθεσης - σοκ της EASA, που υπογράφει μάλιστα o Φρανσουά Χαβιέρ, ο αξιωματούχος εμπειρογνώμονας της EASA που ήρθε στην Κύπρο τον Οκτώβριο του 2005, μετά την αεροπορική τραγωδία με έκκληση του ιδίου του Προέδρου της Δημοκρατίας για να διαπιστώσει τα κενά και τα προβλήματα στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας και την Ασφάλεια Πτήσεων.

Ο ίδιος εμπειρογνώμονας, ένα χρόνο μετά την αεροπορική τραγωδία, αναφέρει σε άκρως περιεκτικό και αποκαλυπτικό κείμενο τα πολύ σοβαρά κενά που διαπίστωσε στους ελέγχους μέχρι και τον Μάίο 2006 η EASA στην Κύπρο. Eίναι χαρακτηριστικό ότι η λέξη «κομφούζιο» επαναλαμβάνεται σε πολλές περιπτώσεις, τόσο σε σχέση με τις απόπειρες αναδιάρθωσης, όσο και κυρίως, με τις διαδικασίες μετονομασίες της Helios και έγκρισης νέας άδειας στην αJet.

Μάλιστα, για όλα τα εξαιρετικά σοβαρά κενά που διαπιστώθηκαν ειδικά στην αJet-Helios, ενημερώθηκε στις 2 Ιουνίου σε ειδική συνάντηση με εμπειρογνώμονες της EASA στην Κολωνία, ο διευθυντής Πολιτικής Αεροπορίας Λεωνίδας Λεωνίδου, στον οποίο υποδείχθηκε και υπογραμμίστηκε ότι για μία κατηγορία διαπιστώσεων, πρέπει να ληφθούν διορθωτικά μέτρα εντός 14 ημερών. Για δεύτερη κατηγορία διορθωτικών μέτρων τα διορθωτικά μέτρα έπρεπε να ολοκληρωθούν σε 30 μέρες. Οι Ευρωπαίοι εμπειρογνώμονες, άκρως ανήσυχοι από τις εξελίξεις, επανήλθαν μετά από 14 μέρες στη Κύπρο για έλεγχο, για να διαπιστώσουν ότι το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας, παρά τη σοβαρότητα της κατάστασης και τις παρατυπίες με τις οποίες προχώρησε σε νέα άδεια της αJet, σχεδόν τίποτα δεν έγινε.
http://www.phileleftheros.com/main/main ... &id=431181
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008


Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 14 Σεπ 2006, 17:37

Αιφνιδιασμός πριν από το μαυροπινάκισμα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣτου «Φ», αναφέρουν ότι το αργότερο μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα, υψηλόβαθμοι επιθεωρητές της ΕΑSΑ, με συγκεκριμένα πληρεξούσια, έρχονται στην Κύπρο για τον τέταρτο κατά σειρά μετά την αεροπορική τραγωδία, αιφνιδιαστικό έλεγχο, για να διαπιστώσουν αν λήφθηκαν ριζικά διορθωτικά μέτρα στα προβλήματα ασφάλειας πτήσεων, που διαπίστωσαν τόσο στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας όσο και στην aJet.
Αν διαπιστώσουν ότι υπάρχει σημαντική συμμόρφωση (όχι μόνο δήλωση προθέσεων ή πολιτικές και διοικητικές αποφάσεις) θα επανεξετάσουν την όλη κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση, θα δώσουν την τελική εισήγηση για να προχωρήσουν και ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για εξέταση του ενδεχομένου συμπερίληψης της aJet στη «μαύρη λίστα» από την Επιτροπή Ασφάλειας Αερομεταφορών της Ε.Ε., αλλά και για λήψη έκτακτων μέτρων σε σχέση με το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας, ενώ θα προχωρήσει και η διαδικασία παραπομπής της Κύπρου στο Ευρωδικαστήριο. Στο μεταξύ, ο Διεθνής Σύνδεσμος Διερευνητών Ασφάλειας Αεροπλοΐας (ISASI) ενημερώνει τις τελευταίες ώρες τα μέλη του, για τη δρομολόγηση διαδικασιών μαυροπινακίσματος της aJet και σκληρών μέτρων κατά του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου. Στο μεταξύ, με χθεσινή της ανακοίνωση, η aJet, διαμαρτύρεται έντονα σε σχέση με το περιεχόμενο της έκθεσης ΕΑSΑ για τα προβλήματα και ελλείψεις που διαπίστωσε στον έλεγχο της aJet και την «έκθεση αποστολής» της Επιτροπής Αερομεταφορών της Ε.Ε. Σύμφωνα με την aJet, οι σαφείς αναφορές για διαδικασία πρότασης στην Επιτροπή Ασφάλειας Αερομεταφορών της Κομισιόν για συμπερίληψη της εταιρείας στη «μαύρη λίστα», αποτελούν «κινδυνολογία», «υπερβολές», «είναι εντελώς παραπλανητικές», πιθανόν να είναι «λίβελοι» και είναι «σκέτα κατασκευάσματα». Οι δικηγόροι της εταιρείας έχουν μάλιστα ζητήσει από την ΕΑSΑ «να αποσύρει» τις διαπιστώσεις που έκανε κατά τον έλεγχο της εταιρείας. Η Πολιτική Αεροπορία δεν ενημέρωσε την aJet ότι η ΕΑSΑ είχε βρει τέτοια προβλήματα, αλλά της αναφέρθηκαν από τους ίδιους τους Ευρωπαίους επιθεωρητές ορισμένα προβλήματα τα οποία επιλύθηκαν, λέει η εταιρεία. Η aJet ζητά ακόμα, έρευνα εντός ΕΑSΑ γιατί διέρρευσαν τα έγγραφα που την αφορούν, τα οποία χαρακτηρίζει «εμπιστευτικά». Σημειώνεται ότι η έκθεση ΕΑSΑ που δημοσίευσε ο «Φ», δεν φέρει χαρακτηριστικά απορρήτου. Αντίθετα, σύμφωνα με το ίδιο το ιδρυτικό έγγραφο της ΕΑSΑ, που ενέκρινε η Ευρωβουλή, στο άρθρο 10, αναφέρεται ότι ένας από τους σκοπούς ίδρυσης της είναι και «η ενημέρωση των πολιτών για τα επίπεδα ασφάλειας πτήσεων» στην Πολιτική Αεροπορία.

http://www.phileleftheros.com/main/main ... &id=434301
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5476
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 479
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 15 Σεπ 2006, 08:41

SARIDAKIS VASILIS έγραψε:το αργότερο μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα, υψηλόβαθμοι επιθεωρητές της ΕΑSΑ, με συγκεκριμένα πληρεξούσια, έρχονται στην Κύπρο για τον τέταρτο κατά σειρά μετά την αεροπορική τραγωδία, αιφνιδιαστικό έλεγχο, για να διαπιστώσουν αν λήφθηκαν ριζικά διορθωτικά μέτρα στα προβλήματα ασφάλειας πτήσεων, που διαπίστωσαν τόσο στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας όσο και στην aJet.

Και ετσι να ειναι, τωρα που το εβγαλαν οι δημοσιογραφοι στη φορα, η λεξη "αιφνιδιασμος" παει περιπατο! :stupid:
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης