GR Airlines: Νέα δρομολόγια στην Ελλάδα

  • Thread starter Tolis
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Tolis

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2007
Μηνύματα
21
Likes
0
Θα ήθελα την γνώμη όλων των φίλων του FORUM σε μορφή δημοψηφίσματος για τα παρακάτω νεα δρομολόγια.

SUMMER SCHEDULE:
ATH-CFU-IOA-SKG-ATH (DAILY)
ATH-SKG-IOA-CFU-ATH (DAILY)
ATH CFU-BDS-BRI-CFU-ATH (WEEKEND)
ATH-CFU-TIA-CFU-ATH (WEEKEND)

ATH-HER-JTR-JMK-HER-ATH
ATH-HER-RHO-KGS-HER-ATH (DAILY)
ATH-HER-TIA-HER-ATH (WEEKEND)

ATH-SKG-JMK-JTR-SKG-ATH (DAILY)
ATH-SKG-RHO-KGS-SKG-ATH (DAILY)
ATH-SKG-TIA-SKG-ATH (WEEKEND)
ATH-SKG-SOF-SKG-ATH (WEEKEND)
ATH-SKG-IST-SKG-ATH (WEEKEND)

Τιμή εισητηρίου 135 Ευρώ μετά επιστροφής (συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων)

Τιμή 125 Ευρώ μετά επιστροφής μέσω Internet (συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων).

Το δρομολόγιο CFU-IOA-CFU η τιμή μαζί με τους φόρους 48Ευρώ μετά επιστροφής.
 
Θα πάρω ένα απ'ολα! :D
Αν για κάθε ένα απο τα δρομολόγια το κόστος είναι 125/135 ευρώ με φόρους, τότε θεωρώ ότι η τιμή είναι πολύ καλή. Επίσης (άσχετο) βολεύουν και τους aviation fans τέτοια round trips!
Θεωρώ ότι αν υπάρξει εταιρεία με τέτοιες τιμές στα συγκεκριμένα δρομολόγια, τουλάχιστον απο αυτό το φορουμ, θα βρει πολλούς υποστηρικτές.
Όσο αναφορά την επιλογή δρομολογίων, φαίνονται καλοί για το ευρύ επιβατικό κοινό. Μεγάλο ρόλο όμως για μια νέα εταιρεία θα παίξει και η διαφήμιση ώστε να γίνουν γνωστές οι τιμές και οι προορισμοί. Μην ξεχνάμε την προσπάθεια της Euro Air το περασμένο καλοκαίρι, που ενώ είχε εξαγγείλει πτήσεις ATH-SKG-SOF (βέβαια με πάρα πολύ υψηλές τιμές), λίγο πριν την έναρξη δρομολογίων της εταιρείας, το συγκεκριμένο δρομολόγιο κόπηκε...
 
συμφωνω και εγω και νομιζω οτι οι τιμες ειναι πολυ καλες!

την προηγουμενη βδομαδα ειχα δωσει 120e για οne way HER-ATH με Α3...

γενικα παντος θελει καλη διαφημηση γενικως γιατι το μονοπωλιο ειναι ισχυρο αν και νομιζω οτι ο ελληνας ειναι διατεθημενος να πεταξει με κατι καινουργιο για μια χαμηλοτερη τιμη,ειδικα οι νεοι.
 
Re: ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Καταρχάς οι τιμές είναι πολύ καλές.
Απο κει και πέρα ίσως αν μας εξηγούσες το σκεπτικό σου λίγο παραπάνω, ειδικά σε κάποια δρομολόγια όπως ας πούμε στις προοπτικές του CFU-TIA,HER-TIA.

Επίσης μιλάμε για ρεαλιστικά σχέδια κάποιας εταιρείας ή σε... δουλειά να βρισκόμαστε?
 
ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η εταιρεία αυτή θα είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει τα δρομολόγια που προαναφέρθηκαν το καλοκαίρι του 2007 και είναι υπαρκτή.
Δεν μου επιτρέπεται σε αυτή την φάση να αναφέρω κάτι παραπάνω.

Σας ευχαριστώ πολύ
 
Πιστεύω φίλε TOLI ότι δεν χρειάζεται καν να αναρωτιέσαι αν θα πετύχουν τα παραπάνω δρομολόγια. Τα πράγματα είναι απλά, μαθηματικά και αποδεδειγμένα.

Εφόσον...

γίνει μια σωστή ερευνά αγοράς και αποδειχθεί αρκετά μεγαλύτερη ζήτηση θέσεων αυτών που θα μπορεί να προσφέρει η εν λόγω εταιρία τουλάχιστον στο 68-70% των δρομολογίων που σχεδιάζει,

αναλάβει η εταιρία να προσεγγίσει τουλάχιστον το 50% του ταξιδιωτικού κοινού και με οποιονδήποτε τρόπο να τους φέρει σε επαφή με το προϊόν (sample tickets, booking awards, fly&buy,rent re win programs etc),

συνταθούν με τον ίδιο τρόπο συνεργασίες με μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία η οργανισμούς/ενώσεις πρακτόρων που θα εξασφαλίζουν ορισμένο μικρό η μεγάλο σίγουρα όμως ικανοποιητικό και υπολογίσιμο ποσοστό πληρότητας,

προσαρμοστείς και συμμορφωθείς με τους παράγοντες εκείνους που αναζητεί ο λαός στον οποίο απεύθυνεσαι (τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται την ασφάλεια, lowcost η μη προσέγγιση της εταιρίας, συγκεκριμένου τύπου διαφήμιση κτλ,

και φυσικά εφόσον υπάρχουν τουλάχιστον τα ποσά εκείνα που αιτούνται ώστε να εκπληρωθούν καθολικά τα βήματα που σχεδιαστήκαν για από το business plan.

Τότε μπορείς να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις καμιά απώλεια. Όπως έχω πει η καλή γνώση, η εκτενέστατη μελέτη της αγοράς και ο σωστός προγραμματισμός του business plan, βρίσκονται ακριβώς απέναντι από το επιχειρηματικό ρίσκο, τηρουμένων των αναλογιών μπορούν να το εξαλείψουν και να μας δώσουν τη σιγουριά που χρειαζόμαστε.
 
Κι όμως, το TIA-HER φαίνεται να έχει ζήτηση. Η Belle Air πήρε τον πρώην κωδικό της Balkan (LZ) και έχει δημοσιεύει δρομολόγια κάθε Πέμπτη και Κυριακή TIA-HER-TIA με Fokker 100.
 
Φίλε MIKE512, θα απαντήσω σχετικά,

1. Η έρευνα αγοράς έχει γίνει από το 2004 - 2006

2. Έχουν σχεδιατεί διάφορα προγράμματα προσέλκυσης πελατών

3. Δεν θα δουλέψει με πρακτορεία

4. Η διάφημιση έχει σχεδιαστεί και είναι επαρκής για να καλύψει τις ανάγκες και τις φοβείες των επιβατών

5. Τα ποσά υπάρχουν και καλύπτουν τις ανάγκες της εταιρείας στο τριπλάσιο

6. Ο σχεδιασμός της εταιρείας έχει γίνει με το εξής σκεπτικό,
α. Αποφυγή των λαθών του παρελθόντος
β. Χάραξη νέας πορείας βασισμένη στην πελατειακή ζήτηση
γ. Προσαρμογή καινοτομιών

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες.
 
i diki mou aporia einai efoson idi iparchoun ta "plana kai ta aeroplana" gia pio logo na dosoume emeis tin gnomi -kai pos mas fenete- mas gia to an i newbie eteria tha petaksei sti lozani i stin kozani?...
 
Δηλαδή, αυτή η εταιρία ευαγγελίζεται "το μεγάλο μπαμ" στα αεροπορικά δεδομένα της πατρίδας μας! Χώρια που θα φέρει και άλλους βαλκάνιους τουρίστες να ζήσουν το μύθο τους στην Ελλάδα με τις πτήσεις του Σου-Κου.

Πιστεύω πως αντί να το κρατούν επτασφράγιστο μυστικό, μάλλον θα έπρεπε να κάνουν κάποιο promotion. Σε δύο μηνες τίθεται σε εφαρμογή το θερινό πρόγραμμα και μάλλον θα έπρεπε να είχαν γίνει κάποιες κινήσεις. Απορώ πώς και δεν έχει δημοσιευτεί παρόμοια είδηση στις οικονομικές εφημερίδες.

Καλή επιτυχία πάντως!
 
Top