Οικονομική Πολιτική της Athens!

flightnumber

Business-Class-Member
Εγγραφή
09/09/2005
Μηνύματα
316
Likes
0
Εδώ αν θέλετε θα συζητάμε για τους ναύλους, προσφορές, αλλά και τα περίεργα! :cool: που αφορούν την athens και <συνδέονται> με την τσέπη μας!

Έφτασε το τέλος... (όπως έλεγε και ο Λεβέντης)

των ναύλων "γνωριμίας" πλέον το "οικονομικότερο" εισιτήριο ανέρχεται στα 44€ + φόροι... Τουλάχιστον έτσι λέει το σάιτ της εταιρίας.
Επίσης "φορτώθηκαν" οι τιμές και στα νέα δρομολόγια...
 
Οχι απλα τελειωσαν οι ναυλοι γνωριμιας(και λογικο ειναι)αλλα και ο ναυλοσ 44+ που πριν λιγες μερες εβγαινε στα 77,02 ευρω τωρα ειναι στα 81 ευρω!!! :(
 
Νομίζω ότι και το ίδιο το αφεντικό είχε ξεκαθαρίσει από την αρχή ότι η εταιρεία του δεν θα είναι μια εταιρεία χαμηλών ναύλων αλλά θα πουλάει το μετ' επιστροφής εισιτήριο στα €200 περίπου.
 
Εξ αρχης ητανγνωστο οτι ο ναυλος του 1 Ευρω αφορουσε διαστημα περιπου τοων 2 μηνων απο την εναρξη των εκάστοτε νέων δρομολογίων...
Από εκεί και πέρα είχε ξεκαθαρίσει οτι γενικώς θα κινηθεί στα ίδια περίπου επίπεδα με τον ανταγωνισμό
 
Σε μερικές περιπτώσεις ο ναύλος με επιστροφή για το ATH-ZTH φτάνει τις τιμές τις ΟΑ. 170 ευρώ η ZF έναντι 186 της ΟΑ. Σπουδαίος ανταγωνισμός...και εγώ που νόμιζα ότι με την ΖF δεν θα ξαναπάρω το ΚΤΕΛ. :puke:
 
Μπορώ να πω (εκ πείρας πλέον )ότι η ΖF προσφέρει ένα ελκυστικό προϊόν (Jet αεροσκάφη , καλό service καμπίνας ) , όμως αμφιβάλω αν είναι αρκετό για να επιλεγεί συνειδητά από τον επιβάτη το επιπλέον κόστος μόνο με αυτά .
Εννοώ για τους επιβάτες που κλείνουν τα εισιτήρια τους καιρό πριν την πτήση τους , γιατί οι last minute δεν θα βρουν μεγάλες διαφορές τιμής μεταξύ των τριών οπότε μπορεί να την προτιμήσουν.

Στα μειονεκτήματά της προσθέστε ότι δεν προσφέρει κάρτα F.F , δεν έχει business class , δεν έχει αίθουσα V.I.P στα αεροδρόμια.

Δεν μπορώ να φανταστώ πως με τόσο ανελαστική τιμολογιακή πολιτική μπορεί να ανταγωνιστεί τώρα τις προσφορές της Α3 (όπου συμπίπτουν τα δρομολόγιά τους) , αλλά και στο μέλλον την ιδιωτική ΟΑ που θα μπει και αυτή στο παιχνίδι των ναύλων.

Ο χρόνος θα δείξει.
 
καταρχήν καλησπέρα σε όλους!
νέο μέλος!

η ZF δεν εχει ακομα F.F αλλά έχει Premium class(δεν εχει κουρτινάκι ατα a/c) και διαθέτει στους επιβάτες της θέσης αυτής fast lanes, C.I.P Lounge στον Δ.Α.Α σε συναργασία με την ΟΑ την αίθουσα "Μελίνα Μερκούρη" και επίσης ιδιωτικά ι/χ για την μεταφορά τους από το gate sto a/c!
 
Καλωσόρισες Peps ,

Μπορεί η ΖF να θεωρεί ότι οι 3-4 πρώτες σειρές είναι premium class όπως λές , αλλά σαν κάθισμα και service εγώ διαφορά δεν είδα (καθόμουν 2Α....)σε σχέση με την 12Α που θεωρείται Υ.

Δεν θα ήθελα να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου περί C.I.P Lounge στον Δ.Α.Α , ή περί ύπαρξης fast lanes και Επιβατικού αυτ/του μεταφορά από το gate στο a/c , αλλά εγώ δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο (fast lane) στο LGAV , αλλά και στο site της εταιρείας δεν βρήκα τίποτα που να τα διαφημίζει αυτά !!!

Στις ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ μόνο αναφέρει τις διαφορές για το Non Flexible , Semi Flexible , Premium Premium class που βασική διαφορά είναι οι χρεώσεις και τα επιτρεπόμενα κιλά.

Αν ισχύουν όλα αυτά που λές , πρέπει η ZF να δει σοβαρά και την διαφημιστική της πολιτική (τουλάχιστον στο Site της.)
 
Nομίζω πως κάνεις λάθος. Αναφέρεται στο site της εταιρείας για τις επιπλέον υπηρεσίες που προσφέρουν στην Premium Premium class .
:arrow: http://www.athensairways.com/cgi-bin/ai ... lying.html
Δες λίγο κάτω κάτω.. :great:
 
Πολύ σωστά το λές .
Δεν το είχα βρει !!! (αν και όπως το λέει "στους κατόχους Flex εισιτηρίων " είναι λίγο φλου , δηλαδή περιλαμβάνει και το semi flex??) και αυτό μάλλον ενισχύει την "φτωχή" σχεδίαση του site.

Παρά ταύτα επ' ουδενί μπορεί να θεωρηθεί business class αυτό καθαυτό το κάθισμα , το seat pitch και το service.
Όπως εξ άλλου διαπίστωσα η swissport διέθετε ΔΥΟ γκισέ , ένα για την πτήση ATH - SKG και ενα για την ATH - HER. τρίτο γκισέ "Fast lane" δεν υπήρχε.....

(Αν και εδώ που τα λέμε με max 49 pax τι ουρά να δημιουργηθεί........................)
 
Top