Καλησπέρα
Κατ' αρχήν καλώς σας βρήκα.
Γράφω με αφορμή το πρόσφατο ταξίδι που είχα με Athens Airways.
Πριν 2 μήνες είχα δοκιμάσει πρώτη φορά την εταιρία και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από την συνέπεια των πτήσεων, την εξυπηρέτηση και το αεροπλάνο σε μία πτήση SKG-ATH-SKG. Είπα λοιπόν να κλείσω με την ίδια εταιρία το προηγούμενο σ/κ πάλι για SKG-ATH-SKG.
Φτάνω Σαββάτο πρωί στο αεροδρόμιο Μακεδονία όπου βλέπω την πτήση με 30 λεπτά καθυστέρηση. Οκ ως εδώ κανένα πρόβλημα.. το θεωρώ λογικό. Το περίεργο είναι ότι τελικά το αεροπλάνο έφυγε στην ώρα του :twisted: .. Το κλασσικό σαντουιτσάκι και το αναψυκτικό προσφέρθηκε αλλά τα συσκευασμένα φυστίκια μάλλον τα έκοψαν. Φτάνω στο Ελ. Βενιζέλος όπου παρέλαβα άμεσα την βαλίτσα.
Κυριακή βράδυ πετάω στις 23:30.. φτάνω στο αεροδρόμιο στις 22:00 όπου βλέπω μία ώρα καθυστέρηση στον πίνακα αναχωρήσεων. Κάνω check in και αράζω σε ένα καφέ. Στις 23:45 περνάω τον έλεγχο χειραποσκευών και φτάνω στην έξοδο Β20 μαζί με τους άλλους επιβάτες της πτήσης. Η ώρα έχει φτάσει 00:30 (που υποτίθεται θα έπρεπε να πετάμε) και είμαστε ακόμη στην Β20 χωρίς να έχουμε καμία ενημέρωση από τους υπευθύνους για το τι ώρα θα πετάξουμε. Αξίζει να αναφέρω πως δεν ακούσαμε ούτε ένα συγνώμη παρά μόνο δικαιολογίες ότι δε φταίνε αυτοί για την καθυστέρηση. Τελικά το λεωφορίο ήρθε να μας παραλάβει στις 1:15 για να απογειωθούμε περίπου στις 1:30 με το άθλιο αεροπλάνο της ASTRA και όχι με ένα από αυτά που διαφημίζουν. Τελικά είμουν 2 ώρες αργότερα στο σπίτι μου, αναγκάστηκα να πληρώσω ταξί χωρίς να ακούσω ούτε ένα συγνώμη.
Την επόμενη μέρα το πρωί έστειλα ένα email με παράπονα στην εταιρία και μαντέψτε.. κανείς δε μου απάντησε. Όσο καλή εντύπωση μου έδωσε η πρώτη φορά, χάλασε 100% με την όλη συμπεριφορά τους την δεύτερη φορά.
Κατ' αρχήν καλώς σας βρήκα.
Γράφω με αφορμή το πρόσφατο ταξίδι που είχα με Athens Airways.
Πριν 2 μήνες είχα δοκιμάσει πρώτη φορά την εταιρία και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από την συνέπεια των πτήσεων, την εξυπηρέτηση και το αεροπλάνο σε μία πτήση SKG-ATH-SKG. Είπα λοιπόν να κλείσω με την ίδια εταιρία το προηγούμενο σ/κ πάλι για SKG-ATH-SKG.
Φτάνω Σαββάτο πρωί στο αεροδρόμιο Μακεδονία όπου βλέπω την πτήση με 30 λεπτά καθυστέρηση. Οκ ως εδώ κανένα πρόβλημα.. το θεωρώ λογικό. Το περίεργο είναι ότι τελικά το αεροπλάνο έφυγε στην ώρα του :twisted: .. Το κλασσικό σαντουιτσάκι και το αναψυκτικό προσφέρθηκε αλλά τα συσκευασμένα φυστίκια μάλλον τα έκοψαν. Φτάνω στο Ελ. Βενιζέλος όπου παρέλαβα άμεσα την βαλίτσα.
Κυριακή βράδυ πετάω στις 23:30.. φτάνω στο αεροδρόμιο στις 22:00 όπου βλέπω μία ώρα καθυστέρηση στον πίνακα αναχωρήσεων. Κάνω check in και αράζω σε ένα καφέ. Στις 23:45 περνάω τον έλεγχο χειραποσκευών και φτάνω στην έξοδο Β20 μαζί με τους άλλους επιβάτες της πτήσης. Η ώρα έχει φτάσει 00:30 (που υποτίθεται θα έπρεπε να πετάμε) και είμαστε ακόμη στην Β20 χωρίς να έχουμε καμία ενημέρωση από τους υπευθύνους για το τι ώρα θα πετάξουμε. Αξίζει να αναφέρω πως δεν ακούσαμε ούτε ένα συγνώμη παρά μόνο δικαιολογίες ότι δε φταίνε αυτοί για την καθυστέρηση. Τελικά το λεωφορίο ήρθε να μας παραλάβει στις 1:15 για να απογειωθούμε περίπου στις 1:30 με το άθλιο αεροπλάνο της ASTRA και όχι με ένα από αυτά που διαφημίζουν. Τελικά είμουν 2 ώρες αργότερα στο σπίτι μου, αναγκάστηκα να πληρώσω ταξί χωρίς να ακούσω ούτε ένα συγνώμη.
Την επόμενη μέρα το πρωί έστειλα ένα email με παράπονα στην εταιρία και μαντέψτε.. κανείς δε μου απάντησε. Όσο καλή εντύπωση μου έδωσε η πρώτη φορά, χάλασε 100% με την όλη συμπεριφορά τους την δεύτερη φορά.