Skygreece Airlines

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
northwest dc10
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 11 Μαρ 2005, 12:08
x 15

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό northwest dc10 » 22 Νοέμ 2012, 19:24

ο επιχειρηματίας δεν σκέπτεται συγγενιες και " μέσα" Θέλει μόνο κερδος. Τι καλυτερο απο τους χειριστές και τους μηχανικούς της πΟΑ Το 343 το παίζουν στα δάχτυλα.Απο 15000 ώρες ο καθένας και 10 χρόνια στο δρομολόγιο.Οι μηχανικοί εδάφους το ίδιο .Και τα πληρώματα καμπίνας θα επαιρνα τα ίδια αν ηθελαν δουλειά Μην ακούτε αυτά που λένε για την HELLAS ότι έδιωξε εμπειρες της Aegean για να παρει κοριτσάκια που δεν έχουν ανεβεί σε αεροπλάνο!!! Οπως το σχεδιάζουν αν βρεί επιβάτες θα ζήσει.Και η ΙΜπεριαλ θα ζούσε αν προλάβαινε να αλλάξει το 747 και ηταν λίγο πιο αξιόπιστη.με δεύερο εαν τους επιβάτες βεβαια.Το δρομολόγιο αυτό το υπερατλαντικό ειχε μια ιδιαιτερότητα που δεν σκεφτήκαμε .Την δεκαετία του 70 με δυο 747 την ημέρα ειχε κυρίως επιβάτες που τρέμανε το κονέξιον διοτι δεν μιλούσαν καμμμια γλώσσα και δεν διάβαζαν πινακίδες. Οταν το κονέξιον έγινε καθημερινό και για την ευρώπη τι ειναι να το "σπάσεις λίγο αμστερνταμ λίγο παρίσι λίγο χήθροου αν βρεις και καλές τιμές. Ειναι πρόβλημα ο ανταγωνισμός Θα δούμε......
0 x


XXX
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2010, 16:03
x 1

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό XXX » 22 Νοέμ 2012, 19:47

Και όμως στην HELLENIC γινότανε χαμός.Όλο το προσωπικό καμπίνας ήταν γιοι ,κόρες μηχανικών,ανθρώπων του συμβουλίου κλπ.Πέρασα ένα φεγγάρι από την HELLENIC και τα είδα με τα μάτια μου.Καμία αξιοκρατία και γενικά είχε χαθεί ο έλεγχος.Να φαναταστείς υπήρχαν προϊστάμενοι καμπίνας που δεν μπορούσαν να επιβληθούν σε κατώτερους τους επειδή είχαν "δόντι" στην εταιρεία,αυτά μου τα έλεγε προϊστάμενος,η δε CABIN CREW MANAGER απλά υπήρχε βοηθώντας βέβαια τα δικά της άτομα.
Ελπίζω να μην ισχύσει και στην SKYGREECE αυτό,δεν είναι δυνατόν άνθρωποι που να μιλάνε δυο και τρεις γλώσσες να μένουν από έξω έχωντας μεγάλη εμπειρία και στο costumer service και να πιάνουν δουλειά άσχετοι γνωστοί των γνωστών(Βλέπε HELLENIC)
Τέλος πιστεύω πως επειδή μίο εταιρεία είναι οι υπάλληλοι της είναι ο καθρέφτης πρέπει να γίνονται επιλογές με αξιοκρατικά κριτήρια.
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2365
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 166

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 22 Νοέμ 2012, 21:03

Γιατί να διαλέξουν Α340; Ενα twin-engine A332/333 δεν θαταν οικονομικότερο; Και με τι "όπλα" θα αντιμετωπίσουν Delta,Air Canada, οι οποίες με feeder traffic και δεν μπορούν να κρατήσουν το δρομολόγιο σε ετήσια βάση,αλλά το κάνουν εποχιακό, πως θα κρατηθεί μια παναγνώστου εταιρεία σε ένα τόσο περιορισμενο niche market; Θα είναι μηπως λοκο τύπου Jetstar,Air Asia X? Και αυτές χρειάζονται feeder..
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό alex96 » 22 Νοέμ 2012, 21:27

Η απάντηση:ETOPS.
0 x


Thanos-K
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 30 Ιαν 2010, 22:08
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SIA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 21

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό Thanos-K » 22 Νοέμ 2012, 21:37

Thanos-K έγραψε:Οσον αφορά το Α340 που ακούγεται είναι μονόδρομος γιά μιά νέα εταιρεία γιατί τα δικηνητήρια γιά τέτοιες πτήσεις χρειάζονται άδεια ETOPS που μία νέα εταιρεία δεν μπορεί να αποκτήσει.


Spotterakis η απάντηση σου.
0 x

Orfeas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 14:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 14

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό Orfeas » 22 Νοέμ 2012, 23:44

spotterakis έγραψε:Και με τι "όπλα" θα αντιμετωπίσουν Delta,Air Canada, οι οποίες με feeder traffic και δεν μπορούν να κρατήσουν το δρομολόγιο σε ετήσια βάση,αλλά το κάνουν εποχιακό, πως θα κρατηθεί μια παναγνώστου εταιρεία σε ένα τόσο περιορισμενο niche market; (...)

Το οτί οι Delta, Air Canada, US Airways τα παράτησαν δεν σημαίνει οπωσδήποτε ότι το δρομολόγιο δεν ήταν κερδοφόρο. Μπορεί πολύ απλά να σημαίνει οτί μπορούσαν να απασχολήσουν κάπου αλλού το αεροπλάνο αποδοτικότερα. Βέβαια μπορεί κάλλιστα τα δρομολόγια να ήταν όντως ζημιογόνα, ειδικά τις "νεκρές" περιόδους...
0 x

Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 180

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 23 Νοέμ 2012, 00:44

Thanos-K έγραψε:
Thanos-K έγραψε: γιατί τα δικηνητήρια γιά τέτοιες πτήσεις χρειάζονται άδεια ETOPS που μία νέα εταιρεία δεν μπορεί να αποκτήσει.


Τα 330-300 είναι ETOPS-180 από κατασκευής (ETOPS type approval). Το να πάρει η εταιρεια άδεια ETOPS εξαρτάται από το προσωπικό (πιλότοι,μηχανικοί). Αν υποθετικά μιλώντας, η Skygreece πάρει πρωην Ολυμπιακάριους των 340, τότε έχει και type rated πιλότους και ETOPS rated.
0 x


Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 180

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 23 Νοέμ 2012, 01:16

XXX έγραψε:4)Η Αθήνα σαν βάση είναι είναι μαγνήτης για πολλούς Αμερικάνους,βλέπετε στο εξωτερικό ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς την Ελληνική ιστορία.Πολλοί έχουν σαν όνειρο ζωής να επισκεφθούν την Ακρόπολη την πόλη που γέννησε την δημοκρατία.


Πίστεψέ με, ο Αμερικάνος θα πάρει αυτό που ΓΝΩΡΙΖΕΙ (DL/AA/UA) κι όχι μια εταιρία-μανιταρι που ξεφυτρωσε από το πουθενα. Οπότε, δε θεωρειται αξιόλογο asset. Ο Ελληνοαμερικάνος 1ης γενιας, με τη νοσταλγια για την πατριδα, μπορει και να την προτιμήσει. Μάλλον το target group είναι οι ημεδαποί επιβατες, που λόγω πατριωτισμού θα θελήσουν να στηριξουν μια "Ελληνική" εταιρία. Τα ίδια ομως, πήγε να κανει και η ΗΙΑ και θυμαστε τι έγινε. Οι "χιλιαδες ευχαριστημενοι" επιβατες, γνωρισαν για τα καλά το KJFK από τις τοσες ώρες που έμειναν κλεισμενοι εκεί.

Επειδή ανεφερες την Hellas και τους πεινασμένους/ανεργους Έλληνες του χειμωνα. Τι σε κανει να πιστευεις ότι αυτοί που δεν μπορούν να ταξιδεψουν το χειμωνα, θα μπορούν το καλοκαίρι ? Αν δεν μπορούν να πετάξουν με τα 160€ της Hellas για Λονδίνο, θα μπορούν με τα 600-700 της Skygreece για Ν.Υ? Επίσης, το καλοκαίρι, οι περισσότερες legacy carriers που πεταν από Αθηνα(LH,LX, BA, AF, AZ, KL) βγάζουν ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ για Αμερική , τα γνωστά 350αρια-450αρια . Οπότε, ΠΟΣΟ πρεπει να πουλήσει η Skygreece στο ξεκίνημά της για να τις ανταγωνιστεί? 300€? Πρέπει να πετάει με 101% πληρότητες για να βγάλει κέρδος. Αν πάλι στοχευει στον "καλο επιβατη" (επιχειρηματία, λεφτά κλπ) που πετάει ΜΟΝΟ C/F Class και ΓΝΩΡΙΖΕΙ το αντίστοιχο προϊόν των ως άνω εταιριών, τι πρεπει να του προσφερει ως ανταγωνιστικό? Κάτι μεταξύ Emirates -Singapore-Thai + lap dance & pole dancing για να τον τραβηξει, πραμα που δε νομιζω ότι εχει την τεχνογνωσία να κανει.

Προσωπικά πιστευω, πως όλο το εγχειρημα θα αποτυχει. Σίγουρα θα κανει κάποια δρομολόγια στην αρχή, ίσως πιάσει και κάποια τουριστικά γραφεία για charters, αν και δε νομιζω ότι κάποιος θα διακινδυνευσει την πολύτιμη πελατεία του σ' ένα άγνωστο προϊόν. Ο ανταγωνισμός στο συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι μεγάλος και με μεγάλη εμπειρία. Όσο καλοπροαίρετος κι αν είναι ο Ελληνας, αν η Lufthansa τον πάει με 350€ στη Ν.Υ, αυτη θα διαλεξει. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα. Θα έδινα τα λεφτα μου καπου που γνωρίζω την ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας ή θα προτιμούσα την AF για να πετάξω με το 380 ή ακόμα τη LOT για το 787, να μη σου πω ότι θα πήγαινα μεσω FRA με Singapore. Aν μπορούσα να πάω με Air Koryo ή Sudan Airlines στη Ν.Υ πίστεψέ με θα το έκανα, ανεξαρτήτως κόστους. (εντάξει, δεν αποτελώ χαρακτηριστικό δείγμα επιβάτη, αλλά πίστεψέ με ότι πολλοί πετάνε με συγκεκριμένες εταιρίες για συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου). Όπως βλέπεις, υπάρχουν πολλές παράμετροι που θα επηρεάσουν την πορεία της Skygreece.

Ο ρομαντισμός "να πετάει η Ελληνική σημαία πάνω από τον Ατλαντικό" "Να αναβιώσουμε την ένδοξη ΟΑ" και άλλες τέτοιες κορώνες δε νομίζω ότι έχουν πλέον πέραση στην εποχή που ζούμε, όπου και το τελευταίο cent μετραει και πρέπει να πάει κάπου που θα πιάσει τόπο, πόσο μαλλον σε ένα είδος πολυτελείας, όπως τα ταξίδια...

Ο καιρός θα δειξει.
Τελευταία επεξεργασία από flying Doc σε 23 Νοέμ 2012, 08:05, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 526
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 52
Επικοινωνία:

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 23 Νοέμ 2012, 03:35

θα συμφωνήσω με τον φίλο flying Doc σε ορισμένα από τα προαναφερόμενα του . Όντως το εγχείρημα είναι δύσκολο καθώς απευθύνεται και σε συγκεκριμένο target group επιβατών. Φυσικά το πως επιλέγει κάποιος μια αεροπορική εταιρία για να πετάξει πχ ATH - JFK είναι σχετικό και φυσικά παίζουν πάρα πολλοί παράμετροι. Το θέμα είναι ότι η συγκεκριμένη προσπάθεια θα πρέπει να ''πείσει'' τους επιβάτες που επιθυμούν την απευθείας πτήση για την μετάβασή τους στον προορισμό τους και φυσικά να ανταγωνισθεί εταιρείες κολοσσούς.
Η Προσπάθεια θα είναι πετυχημένη (τουλάχιστον για την θερινή περίοδο) για YYZ, YUL & JFK. Το ORD είναι λίγο επίφοβο και όχι απαραίτητα από θέμα ζήτησης αλλά από θέμα πρακτικότητας και λειτουργίας της ίδιας της εταιρείας.Αν παρατηρήσετε στο official website της εταιρείας http://www.skygreece.com γραφεία ΔΕΝ υπάρχουν στο Σικάγο (αυτό δεν σημαίνει φυσικά και πολλά αλλά...)
Οι DL, CA, TS μπορεί να πετούν με κέρδος μπορεί και όχι με μεγάλο , μπορεί να πετούν με το κόστος εκείνες όμως έχουν ένα στόλο , ένα πτητικό έργο το οποίο μπορεί να κρατήσει - στηρίξει - προωθήσει τις απευθείας πτήσεις. Αντιθέτως η SkyGreece θα πρέπει να είναι κερδοφόρα αρκετά με τις πτήσεις αυτές για να μπορεί να έχουν διάρκεια και μέλλον. Βέβαια μετά από 3-4 χρόνια μία εταιρία θα μπορεί να σταθεί. Η Hellenic Imperial Airways θυμόμαστε όλοι ότι :
- Ξεκίνησε με προβλήματα οργάνωσης & λειτουργίας σοβαρά
- Ξεκίνησε ήδη με ένα όνομα όχι καλό στην πιάτσα
- Ξεκίνησε με αεροσκάφος παλαιού τύπου και άλλα πολλά, παρόλα αυτά όμως κατάφερε τους θερινούς μήνες (όσο κράτησε η πτητική της ζωή) να έχει πάρα πολύ καλές πληρότητες με δεδομένου και την σχεδόν μηδαμινή προώθηση της εταιρείας (διαφήμιση, ταξιδιωτικά γραφεία κ κλπ).
Η SkyGreece έχει τελείως διαφορετικό conept από την Hellenic Imperial (ως τώρα τουλάχιστον) επομένως κατά την γνώμη μου δεν τίθεται θέμα σύγκρισης και αναφοράς κοινών στοιχειών μεταξύ τους.
Η SkyGreece έχει ξεκινήσει την διαφήμιση - προώθηση αρκετά νωρίς, ενημερώνει μέσω social τα βήματα της ,τα οποία φαίνονται σταθερά. Μπορεί εμείς να την γνωρίσαμε τον τελευταίο καιρό αλλά αρκετή δουλεία έχει γίνει καιρό πριν ....

Προσωπικά θεωρώ ότι θα συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο η εταιρεία με σταθερά βήματα. Οφείλουμε να την στηρίξουμε και να μην την συγκρίνουμε με καμία άλλη αεροπορική εταιρία καθώς ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα . Η κάθε εταιρεία έχει δικά της στοιχεία που την διαφοροποιούν από τις άλλες και φυσικά η μελλοντική της πορεία θα αποδείξει αρκετά.

Καλή της επιτυχία λοιπόν :D
0 x

Άβαταρ μέλους
sxoaa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 05:54
Τοποθεσία: Washington DC
Επικοινωνία:

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό sxoaa » 23 Νοέμ 2012, 03:42

Οι ομογενείς η άλλοι επιχειρηματίες θά μπορούσαν να στήρηξουν τη νέα ΟΑ/Αιγαίου οστε να μπορέσουν αυτές να κάνουν επανέναρξη τών μακρινών δρομολογίων. Μία παραγγελεία νέων αεροσκαφών σαν το 787 θά έπρεπε να είχε γίνει από χρόνια πρίν και να μην παραγγελθουν αεροσκάφη δευτερο χέρι. Είναι πράγματι ωραίο να βλέπει κανείς τη LOT που πέταγε για χρόνια με παλαιά καί επικίνδυνα IL-62 να έχει τώρα στό στόλο της τα 787. Η ΟΑ δέν έπρεπε ποτέ να είχε πουλήσει τα πολύτημα slots. Η LOT ομως σέβεται και την ιστορία της και διαθέτει ακόμη και τα ιστορικά της χρώματα που δεν τα χάλασε για να κάνει το χατίρι νεόπλουτου επιχειρηματία!
Ας καμαρώσουμε τα 787 της LOT και τους προορισμούς στά μέρη της παλαιάς ΟΑ.
http://www.lot.com/us/en/web/newlot/pro ... promo=2113
0 x
Lefteris


Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 180

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 23 Νοέμ 2012, 08:12

off topic mode -ON Αγαπητέ sxoaa, αν και ξεφεύγουμε τελείως από το θέμα, η Α3 κάνει ό,τι της πει η "μαμά Lufthansa" και η νΟΑ ακολουθεί κουτσαίνοντας. Για τη νΟΑ, ας μη συζητάμε, εδώ παράτησε όλα τα καλά δρομολόγια της Ευρώπης, η Αμερική τη μάρανε. Όσο για την A3, δε νομίζω να μπορέσει ν' ανοίξει διηπειρωτικό δρομολόγιο. Είναι μια καλή regional εταιρία και το βασικότερο, λειτουργεί ως feeder για τον κολοσσό Lufthansa. Αυτό τα λέει όλα.

Είπαμε, καλός ο ρομαντισμός, της Ελλάδας των 5 ηπείρων, αλλά δυστυχώς ο Αριστοτέλης πέθανε και μαζί και τ' όνειρό του.

off topic mode -OFF
0 x

Άβαταρ μέλους
COMPUTERISE
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 11:03
Επικοινωνία:

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό COMPUTERISE » 23 Νοέμ 2012, 09:33

sxoaa έγραψε:Οι ομογενείς η άλλοι επιχειρηματίες θά μπορούσαν να στήρηξουν τη νέα ΟΑ/Αιγαίου οστε να μπορέσουν αυτές να κάνουν επανέναρξη τών μακρινών δρομολογίων. Μία παραγγελεία νέων αεροσκαφών σαν το 787 θά έπρεπε να είχε γίνει από χρόνια πρίν και να μην παραγγελθουν αεροσκάφη δευτερο χέρι. Είναι πράγματι ωραίο να βλέπει κανείς τη LOT που πέταγε για χρόνια με παλαιά καί επικίνδυνα IL-62 να έχει τώρα στό στόλο της τα 787. Η ΟΑ δέν έπρεπε ποτέ να είχε πουλήσει τα πολύτημα slots. Η LOT ομως σέβεται και την ιστορία της και διαθέτει ακόμη και τα ιστορικά της χρώματα που δεν τα χάλασε για να κάνει το χατίρι νεόπλουτου επιχειρηματία!
Ας καμαρώσουμε τα 787 της LOT και τους προορισμούς στά μέρη της παλαιάς ΟΑ.
http://www.lot.com/us/en/web/newlot/pro ... promo=2113


Πρώτα απόλα ούτε παλιά ούτε επικίνδυνα ήταν τα IL-62 όταν τα πέταγε η LOT... από εκεί και μετά χαλάρωσε λίγο με τους Πολωνούς... αν είχες πετάξει με τα ερείπια τα 767 της δεν θα είχες την ίδια γνώμη...μια εταιρία της σειράς είναι η LOT δεν είναι και παράδειγμα προς μίμηση... χάλια σέρβις, χάλια αεροσυνοδοί, χάλια αεροπλάνα (για τα μακρινά μιλάω πάντα) κάποτε θα έπαιρνε και καινούργια αεροπλάνα, γιατί τα 767 αν είχαν φωνή θα γκάριζαν από τις ώρες που έχουν πετάξει... ε κανόνισαν να πάρουν 787, σιγά την πρωτοπορία...

Τώρα για το θέμα μας... το έχουμε χιλιοσυζητήσει... δεν μπορώ να καταλάβω πως μια εταιρία κομήτης με 3-4 παλιά αεροπλάνα θα ενώνει την Ελλάδα του 2012-13 με την Αμερική σε ετήσια βάση... όποιοι το επιχείρησαν όχι βέβαια στην Ελλάδα αλλά έξω απέτυχαν παταγωδώς... σε loco μορφή η Air Madrid φέσωσε τον κόσμο και έκλεισε, σε χλίδα μορφή η EOS , η Silverjet , η Maxjet το ίδιο και όλοι αυτοί ξεκίναγαν από Λονδίνο , Παρίσι και Μαδρίτη, πόλεις που καμιά σχέση δεν έχουν με την Αθήνα του σήμερα.

Μακάρι με την βοήθεια του Κυρίου και την εθνική ομοψυχία των απανταχού Ελλήνων η Skygreece να τα καταφέρει... επειδή όμως ο Κύριος αυτή την στιγμή βοηθάει τον Σαμαρά να πάρει την δόση και οι απανταχού Έλληνες δεν έχουν ούτε για τα ναύλα μέχρι την Σαλαμίνα συγνώμη αλλά δεν το πολυβλέπω...
0 x

elias1947elias
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2012, 10:38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EHAM

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό elias1947elias » 23 Νοέμ 2012, 11:04

Ακομη δεν δωδηκε μορφη και ηδη παρουσιαστηκαν πολλοι γνωστες και ξεραολες οσον αφορα τα ποιστοποιητικα και τις δυνατοτητς εκτελεσης υπερατλαντικων δρομολογιων. Και αν η οχι πρεπει να χρησιμοποιηθουν προσωπικο και υλικο της πρωην Ολυμπιακης. Απο οτι ειναι γνωστο μεχρι τωρα, προκειτε για μια προσπαθεια επιχειρηματιων απο τον Καναδα προκειμενου αφενος να ικανοποιησουν την ζητηση και το προβλημα της χωρας οσον αφορα την συνδεση και βεβαιως αφετερου να εξασφαλισουν και καποια κερδη για την επενδυση τους. Τι κακο ειναι σε αυτο ? Και τι κακο ειναι εαν χρησιμοποιησουν το δυναμικο και τεις γνωσεις της πρωην Ολυμπιακης . βλακειες ειναι αυταπου γραφει καποιος για τους πιλοτους , ειναι οι καλυτεροι και πιο εμπιστοι διεθνως. Οι μηχανικοι και πολλα ατομα πωλησεων κλπ το ιδιο και με εκπαιδευσεις αξιας πολλων χιλιαδων ευρω. Γιατι να μην τους αξιοποιησουν εαν βεβαιως πληρουν τις απαιτησεις της καινουργιασ εταιριας ?
Ελληνες δειξτε συμπαρασταση σε μια καινουργια προσπαθεια και αφηστε τα αλλα στους υπευθηνους που επενδυουν και τα χρηματα τους.
Εχουν αναγκη μονο απο συμπαρασταση και οχι συμβουλες, θα βρουνε μονοι τους λυσεις και θα ζητησουνε οι ιδιοι συμβουλες και βοηθεια εαν χρειαζονται. Ολα τα αλλα προτεινωμενα σχεδια, ιδεες, για το τι εκανε AEGEAN κλπ ειναι χαμηλου επιπεδου, αναξια να γραφονται και επιβεβαιωνουν για μια ακομη φορα οτι ειμαστε καχυποπτοι και παντα θελουμε να λεμε κατι.
Καλη ημερα σας
Ηλιας
( Εργασθηκα στην Ολυμπιακη για 39 χρονια και μεχρι που εκλεισε στις 29-9-2009, σε χωρα εξωτερικου και σε ολες τεις θεσεις, απο βοηθος στο αερδρομιο μεχρι και Γενικος Διευθηντης χωρας για τα τελευται 8 χρονια, αρα ξερω λιγο γιατι μιλαω και πως λειτουργει μια Αεροπορικη Εταιρια)
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2100
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 261

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό flesland » 23 Νοέμ 2012, 12:57

Με πoιο κριτήριο είναι οι πιλότοι της πΟΑ οι καλύτεροι και πιο έμπιστοι στον κόσμο;

Θα προτιμούσα να μας πεις Ηλία, μιας που γνωρίζεις τον χώρο, τα ερωτήματα που καίνε και που αναφέρθηκαν παραπάνω, παρά το να στηρίζουμε και να μην είμαστε καχυποπτοι. Όλοι εδώ γουστάρουν να βλέπουν wide bodies με SX ή ακόμα και καναδέζικα χρώματα στο ΑΤΗ.

Για παράδειγμα με ποιον κόσμο θα γεμίσουν τα Α343 και πως θα ανταγωνιστούν μια LH που πουλάει κάτω του κόστους στην Υ και έχει τεράστια οικονομικά πλεονεκτήματα λόγω κλίμακας. Αυτές είναι οι ερωτήσεις μας, εύλογες φαντάζομαι.
0 x

Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Skygreece Airlines

Δημοσίευσηαπό GEM » 23 Νοέμ 2012, 17:28

flying Doc έγραψε:
Thanos-K έγραψε:
Thanos-K έγραψε: γιατί τα δικηνητήρια γιά τέτοιες πτήσεις χρειάζονται άδεια ETOPS που μία νέα εταιρεία δεν μπορεί να αποκτήσει.


Τα 330-300 είναι ETOPS-180 από κατασκευής (ETOPS type approval). Το να πάρει η εταιρεια άδεια ETOPS εξαρτάται από το προσωπικό (πιλότοι,μηχανικοί). Αν υποθετικά μιλώντας, η Skygreece πάρει πρωην Ολυμπιακάριους των 340, τότε έχει και type rated πιλότους και ETOPS rated.


Είχε ποτέ η ΟΑ ETOPS approval ; Αφού δεν είχε ποτέ δικινητήριο σε υπερατλαντικό δρομολόγιο :?:
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες