ΕΛΛηνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι - ΕΛΛ.Α.Σ. (1947)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52

Re: ΕΛΛηνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι - ΕΛΛ.Α.Σ. (1947)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 26 Σεπ 2015, 15:06

Http://smg.photobucket.com/user/Newsdud ... 7.jpg.html
Αυτή η φωτογραφία δείχνει το ίδιο πράγμα με την τελευταία κάτω δεξιά τής προηγούμενης δημοσίευσης: Την απόληξη τής ατράκτου πολύ καθαρά.
Αλλά είναι πιό σωστό να βάλω και ένα link και όχι να σάς παραπέμπω στο google:
Http://warbirdinformationexchange.org/p ... =3&t=56117
Έχει ένα ενδιαφέρον άρθρο στο μέσον,τις σελίδες ενός βιβλίου.Στην πρώτη φαίνεται να υπάρχει μία σύγχυση με τα registration τού liberator.Η Μorrison-Knudsen είχε μεν δύο liberator αλλά το Ν68735 και το Ν92ΜΚ ήταν το ίδιο και το αυτό αεροπλάνο,το πρώην SX-DAA.Απλά αναφέρεται στο πρώτο της liberator χρησιμοποιώντας το παλιό registration τού δεύτερου.Εκεί είναι το μπέρδεμα. Πάντως, η πιό ενδιαφέρουσα σελίδα είναι η δεύτερη γιατί μάς λέει ότι το αεροπλάνο ήταν σε καλή κατάσταση και αξιόπιστο μέχρι το τέλος.
ΥΓ.Ξέρει κάποιος να μάς πεί τί σημαίνει "the airplane would true out at just about 200 knots"; Ότι μόλις έπιανε 200 κόμβους θα συνέβαινε τί; Έχει σχέση με την πραγματική ταχύτητα τού αεροσκάφους;
Τελευταία επεξεργασία από Air Greece σε 26 Σεπ 2015, 23:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
1 x


Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
Επικοινωνία:

Re: ΕΛΛηνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι - ΕΛΛ.Α.Σ. (1947)

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 26 Σεπ 2015, 18:20

Θα ελεγα οτι εννοει οτι στους 200 κομβους ηταν στο "στοιχειο" του με την καλυτερη συμπεριφορα, δεδομενου και του υψους που αναφερει.
0 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52

Re: ΕΛΛηνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι - ΕΛΛ.Α.Σ. (1947)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 26 Σεπ 2015, 20:13

Ευχαριστώ. Έχω άν θέλεις μία φωτογραφία τού SX-BBC από την Εγκυκλοπαίδεια τού Ηλίου με το λογότυπο τής ΕΛΛ.Α.Σ. αλλά θα μπορέσω να την ανεβάσω από βδομάδα.
Στο μεταξύ βρήκα αυτό για το Liberator, 5 σελίδες από ένα βιβλίο με φωτογραφίες:
Http://books.google.gr/books?id=X-y0m3- ... ft&f=false
Βγάζει στη σελίδα 162.Ανεβείτε και ξεκινήστε από τη σελίδα 157 (Alaskan liberators). Έχει όλο το ιστορικό.
Βρήκα κι αυτά τα σχετικά.Είναι το ίδιο αεροσκάφος στο Kalikat Creek.Το απομάκρυναν όπως-όπως με μπουλντόζα για να ελευθερώσουν το διάδρομο με αποτέλεσμα να καταστραφεί το πίσω μέρος και έμεινε εκεί ξεχασμένο πολλά χρόνια.
Http://aafo.com/hangartalk/attachment.p ... 1275878615
Http://aafo.com/hangartalk/attachment.p ... 1275878601
Οι φωτογραφίες έχουν ημερομηνία 4/5/1986. Αλάσκα,βλέπετε....
0 x

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52

Re: ΕΛΛηνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι - ΕΛΛ.Α.Σ. (1947)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 27 Σεπ 2015, 17:54

Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν περίμενα ότι θα βρίσκατε φωτογραφίες τού SX-DAB.
Έχω βρεί μία από την εποχή πού ήταν με την BOAC με registration G-AHZR.
Http://aflyinghistory.com
Search: G-AHZR (απευθείας link δεν γίνεται.)
Για όσους ενδιαφέρονται,ας ανατρέξουν στο περιοδικό Cockpit, τεύχη 23&26, Νοέμβριος 2000, Φεβρουάριος 2001 για να διαβάσουν μία ιστορική αναδρομή σε κείνα τα χρόνια με πολύ σπάνιες φωτογραφίες.
0 x


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52

Re: ΕΛΛηνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι - ΕΛΛ.Α.Σ. (1947)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 01 Οκτ 2015, 21:58

Http://i.imgur.com/1juKaqJ.jpg
Attn: Στέφος
Μία σελίδα από την Εγκυκλοπαίδεια τού Ηλίου τού 1948.Αν κάνεις scroll down θα δείς τη φωτογραφία τού SX-BBC τής ΕΛΛ.Α.Σ. και ελπίζω να σε ενδιαφέρει.
Http://i.imgur.com/lfyvyns.jpg
Αυτό είναι το μικρό αεροδρόμιο στο Kalikat creek την εποχή που το πρώην SX-DAA ήταν παρατημένο για πολλά χρόνια.Το liberator φαίνεται πάνω αριστερά.Σε πρώτο πλάνο είναι ένα Curtiss commando (μοιάζει πολύ με ντακότα αλλά δεν είναι).Η Α.Μ.Ε. είχε παραλάβει δύο τέτοια αλλά η φωτογραφία πού έχω είναι λίγο θαμπή.
ΥΓ. Καλά κάνω και παίρνω φωτογραφίες από το Internet.Αυτή τη στιγμή λ.χ. το site ArmedForces.com είναι υπό ανακατασκευή και δε μπορούσα να βρω πιά αυτή τη φωτογραφία...
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5314
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
Επικοινωνία:

Re: ΕΛΛηνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι - ΕΛΛ.Α.Σ. (1947)

Δημοσίευσηαπό GP707 » 07 Οκτ 2015, 11:01

Το παρόν θέμα αφορά την ΕΛΛ.Α.Σ. και όχι την ΤΑΕ. Λίγο προσοχή στο μέλος AirGreece στο τι ποστάρει και που!!! Μεταφέρθηκαν όλα τα προηγούμενα posts.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52

Re: ΕΛΛηνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι - ΕΛΛ.Α.Σ. (1947)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 07 Οκτ 2015, 18:02

Http://www.timetableimages.com/ttimages/he.htm
Ζητώ συγνώμη.Ελπίζω αυτό να μην έχει ξαναδημοσιευθεί.
0 x


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52

Re: ΕΛΛηνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι - ΕΛΛ.Α.Σ. (1947)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 09 Οκτ 2015, 01:44

Http://i.imgur.com/ouwE4eZh.jpg
Αυτό είναι από τη συλλογή μου.Αν και μέσα στο εισιτήριο δεν υπάρχει το στέλεχος που γράφει τη διαδρομή και τον αριθμό πτήσεως,πρέπει να είναι μαζί με το χαρτάκι από κάτω.Ένα παρόμοιο είχε δημοσιευθεί στο περιοδικό cockpit τεύχος 23 σχετικό με το SX-DAA. Την εποχή εκείνη δεν γίνονταν αναγγελίες μέσα στο αεροπλάνο αλλά οι πληροφορίες γράφονταν σε ειδικό δελτίο και στη συνέχεια το κυκλοφορούσε η αεροσυνοδός μεταξύ τών επιβατών.Έχει ημερομηνία 20-5-1949 και είναι από πτήση Αθήνα-Λάρισα με το DC-3 SX-BBD.
0 x



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης