Παρουσίαση - Aviator Airways

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις κλειστές αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 619
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
x 78
Επικοινωνία:

Παρουσίαση - Aviator Airways

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 17 Σεπ 2015, 12:22

H παρουσίαση γίνεται με δεδομένο το σκεπτικό ότι η εταιρεία δεν εκτελεί πτητικό έργο πλέον (εάν δεν απατώμαι). Η ιστοσελίδα της είναι ακόμη online και εχει να ανανεωθεί τουλάχιστον 4 χρόνια.

Εικόνα

H Aviator Airways [κωδικοί -- / AVW ] ανήκει στις πρώτες εταιρείες που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα, μετά την αναπροσαρμογή της νομοθεσίας. Την άδεια πτητικής εκμετάλλευσης την πήρε το ίδιο έτος (GR-09). Η έδρα της εταιρείας είναι στην Αθήνα. Κύριο επαγγελματικό πεδίο δράσης ήταν εξ'αρχής οι VIP μεταφορές με ιδιόκτητα αεροσκάφη, αεροδιακομιδές ασθενών και εμπορεύματος, αλλά και υπηρεσίες aerotaxi. Σύντομα η εταιρεία απέκτησε πιστοποιητικό συντήρησης αεροσκαφών κατά EASA 145.

Tον Αύγουστο του 1991 η εταιρεία παρέλαβε το πρώτο της αεροσκάφος, ένα Piper PA.23 250 Aztec B με στοιχεία νηολογίου SX-APC (cn 27-2310), ενώ το δεύτερο 6 μήνες αργότερα, τον Φεβρουάριο του 1992 και ήταν ένα Cessna 402 με στοιχεία νηολογίου SX-APD (cn 402-0055). Aυτά τα δύο αεροσκάφη είχαν και έναν από τους πιο "εξωτικούς" χρωματισμούς για αεροσκάφη γενικής αεροπορίας νηολογημένα στην Ελλάδα, μιας και ήταν μόνο μπλε και κόκκινα! Τον Μάϊο του 1994 παρέλαβε το πρώτο Beech αεροσκάφος, ένα Beech 200 Super King Air με στοιχεία νηολογίου SX-APJ (cn BB-401). To 1999, όταν αυτό το αεροσκάφος ήταν εκτός στόλου λόγω συντήρησης, η εταιρεία μίσθωσε για μερικούς μήνες ένα Beech Kingair 200C με στοιχεία νηολογίου HB-GJD (cn BL-7) από την ελβετική Zimex Aviation. Μέσα Απριλίου 2000 η εταιρεία παρέλαβε το μεγαλύτερο αεροσκάφος της, ένα Beech 1900D Airliner (SX-BST, cn UE-236) το μοναδικό του τύπου που νηολογήθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Με αυτό εκτελούσε μισθωμένες πτήσεις για λογαριασμό της Avionic, για 3 μήνες περίπου, μάλλον για να εξυπηρετήσει τους τελευταίους επιβάτες που είχαν κλείσει με την Air Manos, πριν αυτή σταματήσει τις εργασίες της και τα 2 Shorts 360-300 καθηλωθούν στο έδαφος. Οι αρχές του 2005 βρήκαν την εταιρεία με το Beech 1900D και ένα BAe 3102 Jetstream 31 με στοιχεία νηολογίου SX-BSR (cn 718), το οποίο είχε πάρει από την Hellas Wings. Το SX-BSR παρέμεινε στον στόλο μέρχι τις 26.11.2008 οπότε και νηολογήθηκε και πάλι στο Ηνωμένο Βασίλειο (ως G-OAKI). Εκείνη την εποχή η εταιρεία είχε μείνει μόνο με το SX-APJ. Tουλάχιστον μέχρι τον Νοέμβριο του 2011 το αεροσκάφος αυτό ήταν νηολογημένο στην εταιρεία. Σήμερα (άνοιξη 2012) το αεροσκάφος διατίθεται προς πώληση και βρίσκεται καθηλωμένο στο "Ελευθέριος Βενιζέλος".

Εικόνα
Το παλιό σήμα της εταιρείας.

Σε μία (μέχρι στιγμής μη εξακριβωμένη) χρονική στιγμή, η εταιρεία ενέταξε στον στόλο της ένα Cessna 320Ε Executive Skynight με στοιχεία νηολογίου SX-ABR (cn 320Ε0006). Το συγκεκριμένο αεροσκάφος είχε στις 30 Νοεμβρίου 2002 ένα ατύχημα, κατά την διάρκεια της φάσης προσγείωσης στο αεροδρόμιο της Τανάγρας, με πιλότο τον ιδιοκτήτη της εταιρείας. Από τους 4 επιβαίνοντες, ο ένας τραυματίστηκε θανάσιμα κατά την πρόσκρουση στο έδαφος, ενώ οι άλλοι 3 τρυματίστηκαν.

Από το 2011 ανήκει στην κυπριακή Jetway που είναι aircraft broker και δραστηριοποιείται στον τομέα των μισθωμένων πτήσεων (VIP), υπηρεσιών aerotaxi, μεταφορά με ελικόπτερα, ιδιωτικά αεροσκάφη και με την συντήρηση αεροσκαφών (όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας). Η Αviator είναι ο νόμιμος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα.

Δεν είναι απόλυτα εξακριβωμένο εάν η Aviator συνεχίζει να παρέχει δικιές της αεροπορικές υπηρεσίες, κάτι το οποίο πρέπει να θεωρείται απίθανο, κυρίως λόγω του τρόπου με τον οποίο εργάζεται η μητρική της εταιρεία.

Φυσικά, όποιος έχει πιο πολλά στοιχεία, μπορεί να τα παραθέσει. Όλες οι παρουσιάσεις βασίζονται σε προσωπική έρευνα την εποχή 2011-2012.
0 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5392
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 375
Επικοινωνία:

Re: Παρουσίαση - Aviator Airways

Δημοσίευσηαπό GP707 » 17 Σεπ 2015, 17:01

http://www.airpics.net/photo/SX-APC-Pip ... ys/24523/L Τα πρώτα δύο αεροσκάφη της εταιρίας στα πρώτα χρώματα!
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 46

Re: Παρουσίαση - Aviator Airways

Δημοσίευσηαπό GEM » 18 Σεπ 2015, 19:23

Έχω μια πληροφορία ότι τώρα το King Air, SX-APJ βρίσκεται στο υπόστεγο της Aegean χωρίς σκέλη.
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5128
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Re: Παρουσίαση - Aviator Airways

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 18 Σεπ 2015, 20:46

Σωστα την εχεις. Εδω και περίπου δυο μήνες. Επισης,καποια στιγμή φέτος, το APJ ειχε πάρει τίτλους "SANTAIR", χωρις να πετάξει ποτε ετσι. Τωρα ειναι χωρις κανενα όνομα εταιρείας στην άτρακτο.
0 x
SX-793



Επιστροφή σε “Κλειστές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης