Παρουσίαση - Hellenic Star Airways

Στέφος

First-Class-Member
Εγγραφή
15/04/2012
Μηνύματα
710
Likes
151
Περιοχή
Γερμανία
Website
hellenicaviationhistory.blogspot.de
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDMA
hellenic_star


Η Hellenic Star Airways Α.Ε. ιδρύθηκε το 1999 απο τον κ. Νικο Βαλαγιάννη και απέκτησε αμέσως Πιστοποιητικό Αερομεταφορέα (AOC), Άδεια Εκμετάλλευσης (OPER. LICENCE) καθώς και Πιστοποιητικό Συντηρήσεως Α/φων (JAR-145) από την Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Από τον Σεπτέμβριο του 1999 συμμετείχε στην αγορά των Δημοσίων Αερομεταφορών εκτελώντας κανονικά δρομολόγια προς ΣΥΡΟ – ΠΑΡΟ – ΜΥΚΟΝΟ – ΛΕΡΟ και ΙΚΑΡΙΑ καθώς και ναυλωμένες πτήσεις στο εσωτερικό, με ένα τετρακινητήριο αεροσκάφος TURBOPROP DHC-7 (SX-BNA cn 090) 48 θέσεων. Κατά τη χρονική διάρκεια της πρώτης περιόδου εκμετάλλευσης (Σεπτέμβριος 1999 – Νοέμβριος 2000) η εταιρεία μετέφερε 45.000 επιβάτες από και προς τους προαναφερόμενους προορισμούς του εσωτερικού και πραγματοποίησε 300 ώρες ναυλωμένων πτήσεων. Από τον Μάρτιο του 2001, η εταιρεία προσανατολίστηκε στην διενέργεια μόνο ναυλωμένων πτήσεων.

Στα επιχειρηματικά σχέδια της HELLENIC STAR AIRWAYS και υπό τις παρούσες συνθήκες που επικρατούσαν τοτε στον κλάδο των αερομεταφορών, αποτυπώνονταν η στρατηγική της σταδιακής ανάπτυξης με αεροσκάφη TURBOPROP και η διατήρηση του χαρακτήρα της εταιρείας, ως “Περιφερειακής Εταιρείας” (Regional Carrier) Εσωτερικών και Διεθνών δρομολογίων μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Η πρώτη φάση ανάπτυξης (2002 – 2003) περιελάμβανε την μίσθωση δύο (2) αεροσκαφών Turboprop SAAB 340B (SX-BTD, cn 340B-360 και SX-BTE cn 340B-357) 36 θέσεων απο την Mandarin Airlines με διαμεσολαβητη την Skyways Aviation (η οποια ειχε αναλαβει και την μεταπωληση του DHC7), για την εκτέλεση τακτικών δρομολογίων εσωτερικού και εξωτερικού καθώς και σειρών ναυλωμένων πτήσεων στο εσωτερικό και εξωτερικό. Η δεύτερη φάση ανάπτυξης (2003 – 2005) την ανάπτυξη του δικτύου με την μίσθωση τριών (3) αεροσκαφών Turboprop μεγαλύτερης χωρητικότητας (έως 70 θέσεων) ώστε να υπάρξει θετική μετατόπιση της μέσης απόστασης εξυπηρετούμενων προορισμών και ανάληψη μεγαλύτερου αριθμού δρομολογίων εξωτερικού σε όμορες χώρες (ΙΤΑΛΙΑ – ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ – FYROM – ΤΟΥΡΚΙΑ – ΛΙΒΥΗ κλπ.), κατι που δεν εγινε ποτε. Kαποια στιγμή είχε μισθώσει από την GECAS και ένα Boeing B737-3M8 (N250GE cn 25017/2005) το οποίο προετοιμάστηκε (εκτός του livery), αλλά δεν παραδώθηκε ποτέ.

Η βάση της εταιρείας ήταν αρχικά το αεροδρόμιο της Σύρου, λόγω και της συνεργασίας με το τοπικό καζίνο, και κατόπιν το Ελευθέριος Βενιζέλος. (Τα γραφεία ηταν Λ. Βουλιαγμενης 2 στο Ελληνικο)



Η τελευταία πτήση της εταιρείας ήταν στις 2 Μαρτίου 2003 η πτήση Αθήνα-Χανιά, με ένα SAAB340. Η τελευταία πτήση του DHC7 στις 6 Ιανουαρίου 2003, η πτήση Θεσσαλονίκη-Αθήνα.

To πρόγραμμα των πτήσεων εσωτερικού της εταιρείας (stand: 18 Ιανουαρίου 2002)

Kopie+von+Hellenic+Star+domestic+flight+plan.JPG


Φυσικά, όποιος έχει πιο πολλά στοιχεία, μπορεί να τα παραθέσει. Όλες οι παρουσιάσεις βασίζονται σε προσωπική έρευνα την εποχή 2011-2012.
 
Το Dash 7 της εταιρίας τη μέρα που παραδόθηκε στο Ελληνικό, ακόμα με το Καναδικό νηολόγιο και τα πρώτα χρώματα http://www.airpics.net/photo/C-GELW-De- ... ys/36299/L

... εδώ με το Ελληνικό πλέον νηολόγιο σε απογείωση από τον 33R http://www.airpics.net/photo/SX-BNA-De- ... ys/11039/L

και με τα τελικά χρώματα ξεχασμένο στην Τανάγρα λίγο πριν αποχωρήσει για τη νέα του καριέρα στις Φιλιππίνες http://www.airpics.net/photo/SX-BNA-De- ... ys/17156/L

Το SAAB 340 σε προσγείωση στο "Βενιζέλο" http://www.airpics.net/photo/SX-BTD-Saa ... ays/4584/L
 
Top