LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Aris 1979, δεν εχω αυταπάτες για κατι τετοιο..Ολοκληρη η χωρα υποφερει ακομα απο παθογενειες στον τουριστικο και οχι μονο τομεα, και Μαλαγα δεν καταφέραμε να κανουμε ουτε τη Ν.Ελλαδα τον χειμωνα που ολοι πανε AGP,ALC,TFS..Επίσης ενας κουκος δεν φέρνει την ανοιξη..Γι'αυτο μιλησα για συνέργειες..Το "ταβανι" αυτο θα τοχουν ψαξει, μελετήσει για καθε αεροδρομιο που εχουν αναλαβει (θέλω να πιστευω) μαζι με τις ιδιαιτερότητες της καθε αγοράς..Απλά ελπίζουμε τα βέλτιστα μεχρι να ερθει το peak και κινήσεις προς αυτην την κατευθυνση..Εξαλλου ως επιχειρηση που προσδοκα κερδη,τζιρους στην επένδυσή τους, και μιλάω εκτος συνθηκων πανδημιας που ολα διαλυονται, το συμφέρον τους θα κοιταξουν..Εξεφρασα καποιους δισταγμους να μην ειναι το φοκους των κερδων μονο μεσα απο αυξηση τελων, χρεώσεων, ενοικιων κτλ, αλλα π.χ. οπως κανουν και αλλες κοινοπραξιες που εκπονουν incentives plan για την προσελκυση εταιρειων, ανοιγμα νεων δρομολογιων, σε συναρτηση με τις δυνατοτητες μια περιοχης που ισως ακομα να μην εχουν αξιοποιηθει τα μεγιστα ή ναχει γινει προς λαθος κατευθυνση..Στο δελτιο τυπου διατυπωσαν, (περα απτον αυτοεπαινουμενο τονο τους για τα εργα τους) ακριβως αυτο για την περιοχη κ την προθεση και αλλων εταιρειων να προσεγγισουν το SKG..Aλλιως, αν εγινε η ολη επενδυση και βελτιωση υποδομων με στοχο ..μια στασιμοτητα, χωρις βλεψεις για κατι καλυτερο στο μελλον, ποιο το νοημα; Δεν γινομαι ουτε αφοριστικος, αλλα ουτε και αιθεροβαμων
 
Αγαπητέ spotterakis
Και εγώ εύχομαι ακριβώς το ίδιο.
Όταν με το καλό επανέλθουν τα πράγματα σε επίπεδα 2019 - σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις κατά το 2026 με 2027- να υπάρχει ακόμα η Fraport και να προσπαθήσει να προσελκύσει το κοινό που μπορεί να προσελκύσει.
 
OveLix":1ye3uxex said:
Αντίστοιχα, τα χαμηλά τέλη δεν θα ανεβάσουν ποτέ την κίνηση σε έναν τόπο που το μόνο που εισάγει είναι τουρίστες με τάπερ από τα Βαλκάνια και το μόνο που εξάγει είναι τραγουδιστές στην Αθήνα.

Ουφ, δόξα τον Θεό, οι τουρίστες με τάπερ από τα Βαλκάνια έρχονται αποκλειστικά με αμάξια οπότε θα γλυτώσουμε από την πλέμπα τους στο αεροδρόμιο....
 
Απορώ γιατί δεν έχει σχολιαστεί ακόμα το:

Έτοιμο για υπερατλαντικές πτήσεις το «Μακεδονία»

Μάλιστα, όπως λέει ο τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος, στρατηγικός στόχος είναι μέσα στα επόμενα τρία χρόνια να γίνουν επιτέλους πραγματικότητα οι πρώτες υπερατλαντικές πτήσεις μέσω της απευθείας σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις ΗΠΑ. Άλλωστε, ο διάδρομος 10-28, που ξεκίνησε να λειτουργεί από τον περασμένο Σεπτέμβριο, δίνει πλέον αυτή τη δυνατότητα, καθώς έτσι το «Μακεδονία» μπορεί πλέον να εξυπηρετεί όλους τους τύπους σύγχρονων αεροσκαφών και να δέχεται απευθείας μακρινές πτήσεις (Αμερική, Άπω Ανατολή, Αυστραλία κ.λπ.).

https://m.naftemporiki.gr/story/1697089 ... -makedonia
 
Είναι σαν να έβγαζα εγώ ανακοίνωση στα 16 μου ότι είμαι έτοιμος για τη Μόνικα Μπελούτσι απλώς επειδή διέθετα πλέον τον απαραίτητο ανατομικό εξοπλισμό. Αλλά στο μεταξύ "πετούσα" στη Μαρίκα.
 
Αυτό με τις υπερατλαντικές έχει καταντήσει ανέκδοτο..Ας καταφέρουμε πρώτα τα FCO,BCN,MAD,LIS,OSL etc και βλεπουμε ...
 
Ενταξει, ετοιμο μπορει να ειναι, αλλα ποια αεροπορικη θα το κανει; ισως καποιες πτησεις τσαρτερ το καλοκαιρι, οπως παλαιοτερα.
 
Καλησπέρα. Θυμάται κανείς αν η ανέγερση ξενοδοχείου ήταν στο αρχικό business plan ή τρώγοντας έρχεται η όρεξη;
 
Το ξενοδοχείο δεν είναι αρμοδιότητα του διαχειριστή του αεροδρομίου να φτιαχτεί. Εαν κάποια ξενοδοχειακή επιχείρηση κρίνει πως υπάρχει ανάγκη ξενοδοχείου στο αεροδρόμιο με κάποιον θα συνεννοηθεί, ΥΠΑ, Φραπορτ, άλλοι δημόσιοι φορείς για να πάρει άδεια και να το κτίσει.
 
Η αναβάθμιση για να ήταν πλήρης - άσχετα με το ποιανού αρμοδιότητα είναι - θα περιλάμβανε ξενοδοχείο, κάποιο στεγασμένο πάρκινγκ, σταθμό λεωφορείων (αστικών/υπεραστικών/τουριστικών), πλήρη σταθμό ενοικιαζόμενων οχημάτων, πρόβλεψη / χοροθέτηση για την επέκταση του μετρό (που λογικά θα πάρει τον χώρο των πάρκινγκ που βρίσκονται ακριβώς μπροστά στον παλιό αεροσταθμό) και κυρίως ανισόπεδο κόμβο με την Γεωργικής Σχολής - ή έστω κάποιας μορφής παρέμβαση εκεί. Για να περάσεις εκείνο το φανάρι το καλοκαίρι φεύγοντας απο το αεροδρόμιο μπορεί και να χρειαστούν και πάνω απο 10 λεπτά.

Όλα αυτά έχουν πρακτική χρησιμότητα ακόμα και με το τωρινό επίπεδο επιβατών αλλά και τον χαρακτήρα του αεροδρομίου, και δεν είναι τόσο "ονειροπωλήσεις" στον βαθμό που είναι οι "υπερατλαντικές" πτήσεις.

(Και ένας χώρος παρατήρησης δεν θα πείραζε, ίσως μαζί με ιστορία της αεροπορίας στην περιοχή μαζί με γενικές πληροφορίες, όπως έχει η Μάλτα - μαζί ίσως με αξιοποίηση όσων αεροσκαφών έχουν μείνει στον χώρο :mrgreen: :mrgreen: )
 
Top