Akurwnetai ep aoriston to neo makedonia airport

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Άβαταρ μέλους
manaras
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 14 Ιουν 2004, 11:37
Τοποθεσία: chios

Akurwnetai ep aoriston to neo makedonia airport

Δημοσίευσηαπό manaras » 15 Ιουν 2004, 15:48

hi guys:)eimai xiwtis kai edw sto nisi antimetwpizoume ena megalo prb sxetika me ton terastio aerodiadromo tou aerodromiou mas(1500m!)e3aitias autou tou mikrou mikous i brrathens kai i maersk paraligo na akirwsoun ptiseis charter pros JKH.tespa mia xiwtiki efimerida eixe loipon xtes i proxtes auto to dimosieuma:XIOΣ: «Mε το καλό και στη δική μας... επέκταση»

M' αυτό τον τίτλο υποδέχεται σήμερα η εφημερίδα AΛHΘEIA την είδηση ότι ελλείψει χρημάτων από το Eλληνικό Δημόσιο, μετατίθεται επί αόριστον η επέκταση κατά 1 χιλιόμετρο στη θάλασσα, του αεροδρομίου «Mακεδονία» στη Θεσσαλονίκη.

Όπως σημειώνουν οι Aθηναϊκές εφημερίδες υπάρχει τέτοια έλλειψη χρημάτων που όχι μόνο θα αναβληθούν εκατοντάδες έργα σε όλη τη χώρα αλλά κινδυνεύουν και έργα όπως η επέκταση του αεροδρομίου Mακεδονία, απ' τα μεγαλύτερα της χώρας, παρ' ότι το έργο αυτό ήταν επιλεγμένο έργο του Γ' K.Π.Σ.Ti 3erete gi ayto???
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 15 Ιουν 2004, 16:00

3epw otui kapou sto forum to eixa pei priv apo dev 3erw kai gw posous mnves oti 8a givei auto..... AX! :cry:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2088
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 48
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 15 Ιουν 2004, 16:37

Το ότι θα υπάρξει πρόβλημα χρηματοδότησης πολλών έργων θεωρείται δεδομένο.......τώρα για το συγκεκριμένο δεν γνωρίζω...Μην βάζουμε απο τώρα τελεία καθως μπορεί να προχωρήσει με την μέθοδο της συγχρηματοδότησης.Τώρα πόσο εφικτό είναι αυτό δεν γνωρίζω........ειδικά αν κρίνουμε απο την πορεία του μετρό της πόλης που δεν βρέθηκε ποτε επενδυτής τότε δεν μπορούμε να είμαστε πολύ αισιοδοξοι.Ίσως και το έργο συνολικά να ήταν υπερβολικό (εμένα τουλάχιστον έτσι μου φαινόταν ) ......Για να δούμε!

Το μόνο που με κάνει να σκέφτομαι θετικά είναι το γεγονός ότι μετά την ολυμπιαδα πολλές κατασκευαστικές υπό τον φόβο περιορισμού του κύκλου εργασιών τους ,ισως αρχίσουν να δραστηριοποιούνται πιο έντονα ...παράδειγμα το γήπεδο της ΑΕΚ .
0 x

alex
x 1

Δημοσίευσηαπό alex » 15 Ιουν 2004, 17:05

to kostos ton olympiakon kanoun dystihos merika simantika erga kathisteroun. otan eimoun kato prin 2 ines ematha oti eginan perikopes sta dimosia erga kai stin egnatia
0 x


LondonAkis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 08 Ιαν 2004, 18:34
Τοποθεσία: London

Δημοσίευσηαπό LondonAkis » 15 Ιουν 2004, 19:49

Wait and see. To Septemvrio tha fanei to klima stis diloseis olon kata ti diarkeia tis ekthesis kai ton Dekemvrio tha vgei i apofasi gia tin EXPO 2008. Tote einai pou tha sigoureftoume an tha ginoun kapoia apo ta erga pou pipilozonde edo kai xronia i oxi.

Tespa, min vazete re paidia tetoious titlous sta themata. Mou anevike to aima sto kefali molis to eida. :evil:
0 x

IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 24
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 15 Ιουν 2004, 22:37

eeee den perimena kai tipota kalyero .
einai mexri na ginei kapoio kako kai na baloun mialo ....opos to ils.
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 16 Ιουν 2004, 07:42

Kai mia pou milame gia epga epi olumpiakwv agwvwv... H Ellada skeftetai va balei upopsnfiotnta fia to eurwpaiko kupello 2012, wste va bon8n8ei n.. aposbesn gia ta erga twv olumpiakwv... (Me alla logia dev 8a prepei va perimevei alla 24 xpovia gia summetoxn sto eurwpaiko kupello... lmfao)

PS: To eida sto teletext pollwv kavaliwv, kai a8lntikwv kiolas
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 24
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 17 Ιουν 2004, 19:33

AN KAI BGAINOUME EKTOS ALLA MONO TESSERA ME PENTE STADIA MEXRI STIGMHS EINAI SE KALH KATASTASH LOGO OLYMPICS STHN ELLADA .
THA PESEI KAI ALLO XRHMA MALLON.
0 x

Άβαταρ μέλους
CaptainChris
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 929
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2003, 19:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece, EU
x 17
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό CaptainChris » 17 Ιουν 2004, 19:56

H epimikinsi tou 10/28 pros ti thalassa tha einai megalo lathos na min ginei kai tha prepei na ksesikothoun oi Thessalonikois, ego to theoro aparaitito.
Oso gia to neo terminal ton 8 ekat epibaton pou mas etazan, einai yperboliko, kata ti gnomi mou, kai den xreiazetai. To yparxon terminal etsi opos einai tora, ean teleiosoun kai ta erga odopioias tha einai arketo gia arketa xronia mias kai to SKG den exei kai idietera megali kinisi (p 4ekat epibates to xrono).
Idika to xeimona einai sxedon adeio kathe mera! H epektasi tou diadromou omos xreiazetai na ginei gia kapoia charter to kalokairi apo Ameriki kai Asia.
Palaia h Tower Air ekane kapoia charter me 747-200 kai logo tou mikrou diadromou ekane stasi sti Rome, auto idika se autes tis epoxes leitotitas kai periorismou kostous den prokeitai na ksanadoume, ean omos ypirxe enas ikanos diadromos, tha mporousan kapoia charter na erthoun apo Ameriki kai Asia nonstop. Ean to kratos den to kanei tha prepei oi nomarxeies Thessalonikis, Halkidikis kai Pierias na doun pos mporoun na xrimatodotisoun to ergo pou tha ferei allis poiotitas tourismo sta meri mas.
0 x

IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 24
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 17 Ιουν 2004, 20:00

NAI EXEI DIKIO .
SKEPSOU OTI EDO KSESIKONONTAI NA MHN GINEI LOGO PERIBALLONTIKON KAI ALLA .....
TESPA .
TO THEMA EINAI OTI O DIADROMOS PREPEI OPOSDHPOTE NA GINEI .
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 17 Ιουν 2004, 21:18

CaptainChris έγραψε:H epimikinsi tou 10/28 pros ti thalassa tha einai megalo lathos na min ginei kai tha prepei na ksesikothoun oi Thessalonikois, ego to theoro aparaitito.
Oso gia to neo terminal ton 8 ekat epibaton pou mas etazan, einai yperboliko, kata ti gnomi mou, kai den xreiazetai. To yparxon terminal etsi opos einai tora, ean teleiosoun kai ta erga odopioias tha einai arketo gia arketa xronia mias kai to SKG den exei kai idietera megali kinisi (p 4ekat epibates to xrono).
Idika to xeimona einai sxedon adeio kathe mera! H epektasi tou diadromou omos xreiazetai na ginei gia kapoia charter to kalokairi apo Ameriki kai Asia.
Palaia h Tower Air ekane kapoia charter me 747-200 kai logo tou mikrou diadromou ekane stasi sti Rome, auto idika se autes tis epoxes leitotitas kai periorismou kostous den prokeitai na ksanadoume, ean omos ypirxe enas ikanos diadromos, tha mporousan kapoia charter na erthoun apo Ameriki kai Asia nonstop. Ean to kratos den to kanei tha prepei oi nomarxeies Thessalonikis, Halkidikis kai Pierias na doun pos mporoun na xrimatodotisoun to ergo pou tha ferei allis poiotitas tourismo sta meri mas.


e3gnse to stous... tnlekateu8uvomevous pou xtupiouvtai, alla 8a 8elouve va glupsouve apo to meli eav givouve ta erga... Banania to megaleio sou... :?
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2088
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 48
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 17 Ιουν 2004, 22:19

Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί πρέπει οπωσδήποτε να γίνει ? ?

Δεν μπορεί να επεκταθεί προς την μεριά της στεριας ?

Πάντως και να επεκταθει...οι πιθανότητες να γίνει υπερατλαντική πτήση είναι ελάχιστες κατα τη γνώμη μου..Εδώ δεν υπάρχουν καθημερινές πτήσεις για Λονδίνο,Αμστερνταμ,Ρώμη........τεσπα..Για να δούμε!
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3695
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 71

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 17 Ιουν 2004, 23:49

dtrach έγραψε:Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί πρέπει οπωσδήποτε να γίνει ? ?

Δεν μπορεί να επεκταθεί προς την μεριά της στεριας ?!


Αν μπορούσε να επεκταθεί από τη στεριά, για ποιο λόγο να γινόταν όλο αυτό το έργο?? Δεν είναι μια τυχαία απόφαση το έργο αυτό αλλά αποτέλεσμα αρκετών μελετών από Α.Π.Θ. και ιδιώτες τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια.
Το έχουμε ξανααναλύσει πάντως το όλο θέμα...
:arrow: Από την πλευρά της στεριάς στη διεύθυνση του 10/28 υπάρχει ο Χορτιάτης ενώ ο 16/34 -από πλευρά στεριάς- πέφτει πάνω στους λόφους της Καρδίας και του Τριλόφου. Ακόμα και χωρίς την επέκταση, οι απογειώσεις προς τα υψώματα αυτά δημιουργούν προβλήματα ενώ βασικότερο πρόβλημα είναι η λειτουργία του ILS αφού δεν μπορεί να εγκατασταθεί Cat.III εξαιτίας αυτών των υψωμάτων (ο 16 έχει Cat.II και ο 10 μόνο Cat.I).
Η μόνη εφικτή επέκταση διαδρόμου στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι αυτή του 10 μέσα στη θάλασσα (του 16, απορρίφθηκε επειδή και η μεγαλύτερη χρήση του θα οδηγούσε σε προβλήματα θορύβου πάνω από την πόλη μιας και η νοητή ευθεία του διαδρόμου διαπέρνα ολόκληρη τη Θεσσαλονίκη). Με αυτή την επέκταση θα γίνει εφικτό να εγκατασταθεί και στο διάδρομο 10/28 ILS υψηλότερης κατηγορίας που είναι απαραίτητο για τις μέρες που το αεροδρόμιο περιβάλλεται από ομίχλη.


dtrach έγραψε:Πάντως και να επεκταθει...οι πιθανότητες να γίνει υπερατλαντική πτήση είναι ελάχιστες κατα τη γνώμη μου..Εδώ δεν υπάρχουν καθημερινές πτήσεις για Λονδίνο,Αμστερνταμ,Ρώμη........τεσπα..Για να δούμε!


Τα 2440 m του 10/28 και τα 2400 m του 16/34 είναι οριακά πολλές φορές και για αεροσκάφη που εκτελούν δρομολόγια προς Ευρώπη. Δεν είναι αρκετό το μήκος επομένως για να εκτελούνται με ασφάλεια πτήσεις σ' ένα διεθνές αεροδρόμιο του μεγέθους του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (βλ. Ρόδος 3300 m, Ηράκλειο 2700 m). Τα 3440 m δεν είναι κανένα φοβερά μεγάλο και περιττό μήκος για το διάδρομο του LGTS αλλά απαραίτητο.
0 x


LondonAkis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 08 Ιαν 2004, 18:34
Τοποθεσία: London

Δημοσίευσηαπό LondonAkis » 18 Ιουν 2004, 11:57

O aerodiadromos sigoura xreiazetai epektasi. To neo terminal an kai m'aresei kai san idea alla kai san sxedio, xreiazetai toulaxiston 2 etereies na exoun vasi to SKG. Kai edo palevoume na vroume 1 kai kali gia to ATH, opote...not sure how feasible that is.
0 x

IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 24
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 18 Ιουν 2004, 21:24

*fono ......
prepei na ginei auto to ergo .
ontos yparxou periptoseis provlimaton kai gia aeroskafh typou b737 ....
epishs ta kalokairia erxontai kai a330 kai b767 . giati na mhn einai pio asfalh ta aerodromia sth xora auth ?
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Θεσσαλονίκης”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης