Akurwnetai ep aoriston to neo makedonia airport

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2120
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 18 Ιουν 2004, 21:28

ε τότε πάμε όλοι μαζί να ισιώσουμε τους λόφους :lol:


Άν και πιστεύω ότι άλλα αεροδρόμια της χώρας έχουν περισσότερες προοπτικές ανάπτυξης απ οτι η Θεσσαλονίκη,πιστεύω ότι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να γίνει και ο νέος αεροσταθμός και ο διάδρομος ......... Για να δούμε...μέχρι το Σεπτέμβριο η αγωνία

Γνωρίζετε μήπως πόσο είναι το ολικό κόστος ?
0 x


IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1467
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 33
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 18 Ιουν 2004, 21:54

gia oliko kostos den thymamai alla ego pisteuo opos kaioi perisoteroi oti to skg exei prooptikes ...
afto fainetai kai me tis etaireies pou erxontai .
toulaxiston to skg exei arketa shedule dromologia .....apo ala perifereiaka aerodromia ths xoras . an kai mono to her kai isos ths rho mporei na sygkrithei mazi tou kai auto mono to kalokairi .

oti kai na lene einai den einai megalo tha epithymousa ena neo aerodromio . auto mporei na einai arketo alla kataskeuastika einai axristo .
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3757
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 123

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 18 Ιουν 2004, 23:49

Βασικά η Θεσσαλονίκη είναι το μοναδικό αεροδρόμιο στην Ελλάδα μετά το LGAV που έχει scheduled δρομολόγια ξένων αεροπορικών εταιρειών για όλη τη διάρκεια της χρονιάς (εδώ και παραπάνω από 30 χρόνια σε σταθερή βάση). Είναι το αεροδρόμιο μιας πόλης 1.000.000 κατοίκων, εξυπηρετώντας συγχρόνως και μια ευρύτερη αναπτυσσόμενη περιοχή με 500.000 κατοίκους (Κεντρική Μακεδονία), και όχι μόνο...(ακόμα και το επιβατικό κοινό από Θεσσαλία ή και Θράκη & Δυτική-Ανατολική Μακεδονία χρησιμοποιεί αποκλειστικά ή συμπληρωματικά το LGTS για τις μετακινήσεις του στο εξωτερικό). Δεν είναι τουριστικό αεροδρόμιο αλλά περιφερειακό αεροδρόμιο προγραμματισμένων πτήσεων. Νομίζω υπό αυτή την έννοια έχει περισσότερες προοπτικές ανάπτυξης.

Όπως και να το κάνουμε, τα αεροδρόμια του Ηρακλείου, Ρόδου και Κέρκυρας συντηρούνται σχεδόν αποκλειστικά από τα τουριστικά charter από Απρίλιο ως Οκτώβριο... Απλώς τυχαίνει σαν προορισμοί -η Κρήτη, η Ρόδος και η Κέρκυρα- να τραβάνε περισσότερους τουρίστες εξ Ευρώπης απ' ότι η Χαλκιδική [λόγω περισσότερων τουριστικών εγκατάστασεων]. Η περισσότερη κίνηση στο Μακεδονία είναι από scheduled δρομολόγια.
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2120
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 18 Ιουν 2004, 23:55

Ρε Χρήστο αυτό είναι που με ενοχλεί! Είναι δυνατόν μία πόλη 1 εκατομυριου + όλους τους υπόλοιπους και να έχει μόνο 3 εκ. επιβάτες ? Συγκριτικά με τις άλλες πόλεις του μεγέθους της είναι ελάχιστοι!!

Το HER σίγουρα έχει περισσότερους επιβάτες και νομίζω πως η RHO είναι κοντα ή λίγο παραπάνω......... Ας μην κλείνανε τα ξενοδοχεία το χειμώνα και πιστεύω πως και η CFU θα μπορούσε να είχε scheduled πτήσεις ....... ΜΑΚΑΡΙ να αναπτυχθεί το SKG αλλά καντε κάτι για τους συμπολίτες σας!! Βάλτε τους σε 1 αεροπλάνο! για να ανεβαίνουν οι αριθμοί :lol: :lol: :lol:
0 x


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3757
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 123

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 19 Ιουν 2004, 00:22

Κίνηση 2002:

Ηράκλειο: 4.791.729 (εσωτερικού: 717.934 & εξωτερικού: 4.073.795)
Θεσσαλονίκη: 3.257.436 (εσωτερικού: 1.219.063 & εξωτερικού: 2.038.373)
Ρόδου: 3.230.483 (εσωτερικού: 628.837 & εξωτερικού: 2.601.646)
Kέρκυρας: 1.927.296 (εσωτερικού: 223.493 & εξωτερικού: 1.927.296)

Σε κίνηση εξωτερικού, το Ηράκλειο έχει σχεδόν διπλάσια από Θεσσαλονίκη. Η Ρόδος έχει μεγαλύτερη και η Κέρκυρα σχεδόν την ίδια. Μόνο που όλη κίνηση του εξωτερικού στα 3 αυτά α/δ είναι τουρίστες ενώ στη Θεσ/νίκη, το ποσοστό των charter στις πτήσεις εξωτερικού είναι γύρω στο 30% το πολύ. Το ότι μετακινούνται μέσω του LGTS περισσότερο οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής και όχι μονάχα τουρίστες φαίνεται και από τον αυξημένο αριθμό των επιβατών εσωτερικού.
Επίσης σχετικά με την αύξηση της κίνησης... Το 1980 το LGTS είχε κίνηση 1.138.174 επιβάτες και το 1990 είχε κίνηση 1.577.615. (1980->2002 65% αύξηση και 1990->2002 51,6 % αύξηση). Η κίνηση του LGAT/LGAV πάλι ξεπέρασε τα 10.000.000 επιβάτες το 1979 αλλά έκτοτε κινείται μεταξύ 10 και 12 εκατομμυρίων επιβατών.
0 x

IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1467
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 33
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 29 Ιουν 2004, 18:35

afou re paidia exoun polla charter einai dynaton na mhn exoun pollous epibates eksoterikou ?
0 x

LondonAkis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 08 Ιαν 2004, 18:34
Τοποθεσία: London

Δημοσίευσηαπό LondonAkis » 29 Ιουν 2004, 18:36

Ma vasika charter exoun. den yparxoun scheduled international flights gia HER kai RHO.
0 x


IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1467
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 33
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 29 Ιουν 2004, 18:38

thakns pou katalabainomaste......akh.....
:D
0 x

Άβαταρ μέλους
psil
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: 01 Απρ 2003, 21:31
Τοποθεσία: PHL
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό psil » 09 Ιούλ 2004, 15:04

Νέο μπλόκο για το «Μακεδονία»


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Ακύρωση του διαγωνισμού για την επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης κατά 1 χιλιόμετρο στη θάλασσα, τρία χρόνια μετά την προκήρυξή του, ζητά το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, με εντολή του γ.γ. του υπουργείου κ. Τρυφωνίδη, που συνοδεύεται από γνωμάτευση του εκ των νομικών συμβούλων του υπουργείου κ. Μιτικίδη.

Η γνωμοδότηση «λέει» ότι οι παρατηρήσεις του τμήματος ασφαλιστικών μέτρων του ΣτΕ, στο οποίο προσέφυγαν τρεις εταιρείες οι οποίες δεν προεπιλέχθηκαν, «δεν είναι ανατάξιμες». Η γνωμοδότηση αυτή είναι εκ διαμέτρου αντίθετη προηγούμενης του κ. Ροϊλού, εκ των νομικών συμβούλων του ίδιου υπουργείου, που έκρινε ότι όλα εξελίχθηκαν, όπως οι όροι του διαγωνισμού επέβαλλαν.







ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 07/07/2004
0 x

LondonAkis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 08 Ιαν 2004, 18:34
Τοποθεσία: London

Δημοσίευσηαπό LondonAkis » 09 Ιούλ 2004, 15:38

To kerato tous, gamxxxxx
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
0 x


Άβαταρ μέλους
TAKIS
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: 23 Απρ 2004, 23:17
Τοποθεσία: Athens
x 1

Δημοσίευσηαπό TAKIS » 11 Ιούλ 2004, 12:02

APO TO ETHNOS TIS KYRIAKIS:
TA SXEDIA TIS KIBERNISIS GIA AKIROSI KAI EPANAPROKIRIXI SE AGNOSTO XRONO DIO MEGALON ERGON STO SKG APOKALIPSE XTES O BOYLEYTIS TOY PASOK G.MAGKRIOTIS....
PROKITE GIA TO NEO AEROSTATHMO KAI TIN EPEKTASI TOY AERODIADROMOY PROS TI THALASSA.......
AYTO SIMBENI TI STIGMI POU EXOYN PROOTHITHI OLES OI DIADIKASIES KAI EXASFALISTEI OLOI OI POROI....
O YPOYRGOS G.SOYFLIAS EKANE LOGO GIA PROOTHISI TOY ERGOY ENO O GRAMATEAS TOY IPOYRGIOY LIGES MERES ARGOTERA ZITISE TIN AKIROSI TOY ERGOY GIATI DEN EINAI EFIKTI I APOROFISI PORON APO TO 3 KINOTIKO PROGRAMA STIRIXIS......[color=blue]
[/color]TORA PION NA PISTEPSIS KAI TI NA PEI KANEIS GIA TO M :5: I TIS ALINIS...
MPOREI I NEA KIBERNISI NA TO PAEI GIA AKIROSI--KATHISTERISI ALLA KAI I PROIGOUMENI TI EKANE 15 XRONIA EPI TOU THEMATOS?
TORA TA RIXNOYN O ENAS STON ALLO KAI MAS DOULEYOUN KANONIKA.....
0 x

Άβαταρ μέλους
CaptainChris
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2003, 19:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece, EU
x 30
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό CaptainChris » 11 Ιούλ 2004, 18:18

O diadromos prepei na ginei oposdipote kai einai ntropi na stamatisoune to ergo kai na min to proothisoune, oso gia to terminal exo ekfrasei kai alli fora ti skepsi mou gia to poso xreiazetai. O diadromos omos einai aparaititos.
0 x

Basileios Ntallhs
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2004, 09:39
Τοποθεσία: Duesseldorf / Germany
Επικοινωνία:

Akurwnetai ep aoriston to neo makedonia airport

Δημοσίευσηαπό Basileios Ntallhs » 14 Ιούλ 2004, 15:03

Geiasas paidia

Kat'arxhn, eimai neo melos edw, alla merikoi me gnwrizoun.
Kai egw uposthrizw thn epektash tou diadromou 10/28. Epishs
eimai ths gnwmhs, oti to neo kthrio einai uperboliko. Omws mia
epektash tou xwrou epibatwn kai kana duo h treis fisounes gia na
mhn perimenoume sunexeia ta gaidouria na trabane to karo den
8a'tan asxhma.

Bill from DUS 8)
0 x


Άβαταρ μέλους
CaptainChris
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2003, 19:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece, EU
x 30
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό CaptainChris » 14 Ιούλ 2004, 18:44

Kaloshlthes Bill.
0 x

captainjumbo
x 1

Δημοσίευσηαπό captainjumbo » 14 Ιούλ 2004, 19:33

8a sumfwnisw me ton Bill. (welcome)
Tin maketa tin vrika ligo "polu" gia tin kinisi tou Makedonia,alla mou arese polu to arxitektoniko tokso.
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Θεσσαλονίκης”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης