LGTS/SKG: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
costasim
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 04 Μαρ 2012, 16:36
x 1

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό costasim » 03 Ιαν 2013, 17:15

Γιά να βοηθήσω λίγο τη συζήτηση, όσον αφορά το θέμα της χωρητικότητας ( Μέγιστος αριθμός) ενός Αεροδρομίου σε κινήσεις Αεροσκαφών:
(1) Υπάρχει η χωρητικότητα που αναφέρεται σε συνολικές κινήσεις α/φ σε ένα έτος, καθώς καί εκείνη που αναφέρεται σε μία ώρα (ωριαία αιχμή).

(2) Οι χωρητικότητες αυτές εξαρτώνται κατά βάση από το πλήθος καί την διάταξη των διαδρόμων, καθώς καί από το είδος (μίξη) των αεροσκαφών.

(3) Σε ένα Αεροδρόμιο, όπως της Μακεδονίας με δύο ΤΕΜΝΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥΣ Διαδρόμους η χωρητικότητα κυμαίνεται(αναλόγως του τύπου μίξης)
από 190.000 έως 220.000 κινήσεις ανα έτος, ενω η ωριαία αιχμή είναι γιά πτήση IFR 40 έως 60 καί γιά πτήση VFR 52 έως 100 κινήσεις ανά ώρα.

(4) Τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ γιά το Μακεδονία καί το έτος 2011 αναφέρουν 43.430 συνολικές κινήσεις α/φ (όλο το έτος). Στοιχεία γιά ωριαία αιμή δεν
αναφέρονται.

(5) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Με τους υπάρχοντες διαδρόμους η κίνηση στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ απέχει πολύ από την χωρητικότητα που μπορεί να εξυπηρετήσει το Αεροδρόμιο.

(6) Ενημερωτικά: η χωρητικότητα γιά ένα διάδρομο είναι 170.000 έως 215.000 κινήσεις ανά έτος. Αρα καί ο ΕΝΑΣ διάδρομος είναι αρκετός καί προφανώς δεν θα
υπάρξουν προβλήματα κατά την διάρκεια που δεν θα λειτουργεί ο προς "αναβάθμηση" Διάδρομος. (εκτός βέβαια των εκτάκτων πειστατικών , ομίχλη κλπ).
0 x


spy1
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 12:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 10

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό spy1 » 04 Ιαν 2013, 11:20

maebius έγραψε:Εννοω οτι θα μειωθει ο χρονος κρατησης μιας πτησης για αναχωρηση επειδη ο διαδρομος ειναι σε σχημα Χ και δεν θα επηρεαζεται απο την προσγειωση ενος αλλου αεροσκαφους περιμενοντας απο την προσεγγιση στην τελικη μεχρι και να ελευθερωσει τον κυριως για να κανει line up και απογειωση .. Ετσι επιτυγχανεται μικροτερος χρονος αναμονης αρα περισσοτερος χωρος για αφιξεις και αναχωρησεις :mrgreen:


Τι χρόνος κράτησης να μειωθεί. Σήμερα συνολικά έχει 46 αναχωρήσεις για το σύνολο του 24ώρου.... Και όλες οι επόμενες ημέρες, η κίνηση είναι περίπου αντίστοιχη. Για το καλοκαίρι που θα έρθει μία charter παραπάνω .... Εντάξει ας είμαστε ρεαλιστές

Όσο για ένα προηγούμενο post που διάβασα ότι δήθεν οι υπερατλαντικές πτήσεις φεύγουν από τον LGAV γιατί είναι ακριβό, αυτό είναι τελείως αναληθές, ή μάλλον είναι πληροφόρηση επιπέδου ... Ελληνικής Τηλεόρασης. Γνωρίζουμε το κόστος του EGLL, ή του LFPG? Γιατί σφίζουν από κίνηση και δεν σταματούν κι από εκεί;;; Μήπως δεν είναι το κόστος αλλά η πληρότητα της πτήσης. Με την αύξηση των καυσίμων, η αεροπορική εταιρία που επιχειρεί θα πρέπει να έχει πληρότητες άνω του 80-85% για να είναι κερδοφόρο το ταξίδι, διαφορετικά ...μπαίνει μέσα!!! Η SIA που προσφάτως έκοψε πτήσεις από Ελλάδα, είχε μέσο όρο πληρότητας περίπου 50-55%. Ακόμη και δωρεάν να ήταν το LGAV και πάλι η πτήση θα διακόπτετο. Με δεδομένη δε πια την τρομακτική αύξηση του LTBA και της ΤHY, είναι τουλάχιστον απίθανο σε τόσο κοντινή απόσταση, να υπάρχει και δεύτερο hub, συνυπολογίζοντας ταυτόχρονα ότι ζούμε στα Βαλκάνια και όχι σε κάποια κεντροευρωπαϊκή χώρα.
0 x

Άβαταρ μέλους
maebius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 02 Ιαν 2013, 17:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 19

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό maebius » 04 Ιαν 2013, 12:07

Σιγουρα αν δεν τονωθει η κινηση με περισσοτερα πακετα διακοπων απο πρακτορεια τι να σου κανει και ενας και δυο και πεντε χιλιαδες διαδρομοι φυσικα ειτε τους επιμικυνεις ειτε φτιαξεις παραλληλο ,αλλα απο το θεμα του αεροσταθμου θα μπορουσαν να φτιαξουν 5 με 10 αερογεφυρες για να εξυπηρετουν τους επιβατες αφου η αιγαιου καθε μερα εχει πτησεις απο και προς θεσσαλονικη σε δημοφιλεις προορισμους οπως λαρνακα ,μοναχο,ντυσσελντορφ και λοιπα ..
0 x

PILOT-737
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 1

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 04 Ιαν 2013, 12:15

spy1 έγραψε:
maebius έγραψε:
Όσο για ένα προηγούμενο post που διάβασα ότι δήθεν οι υπερατλαντικές πτήσεις φεύγουν από τον LGAV γιατί είναι ακριβό, αυτό είναι τελείως αναληθές, ή μάλλον είναι πληροφόρηση επιπέδου ... Ελληνικής Τηλεόρασης.


Συγνώμη αλλα οι φόροι αεροδρομίου δεν επιβαρύνουν την τελικη τιμη του εισιτηρίου άρα τον επιβάτη ; Δεν παίζουν ρόλο στην τελικη απόφαση του χ,ψ επιβάτη αν θα παει εκτός τουριστικής σεζόν σε μια χώρα που για να πατήσει κ μονο το πόδι του εκεί επιβαρύνεται περισσότερο απο ότι σε άλλες χώρες - αεροδρόμια ; Βάλε μετα τιμες ξενοδοχείων τιμες φαγητού ποτού καφέ .... Οι ξένοι τα μετράνε όλα και μάλλον επηρεάζουν έμμεσα τις πληρότητες οι φόροι αεροδρομίου... Και επίσης μην συγκρίνετε ανομοια πράματα ... Τα 10δες connection κ δυνατότητες π προσφέρουν τα LHR Kai CDG καμία σχέση δεν εχουν με τον ΑΙΑ ... Ούτε και τα διαθεσιμα services (ils cat III , δυνατότητες de icing , ελάχιστος διαχωρισμός αεροσκαφών στην απογείωση προσγειωση κλπ ... Φέρτε ελεγκτές απο το Λονδίνο να δείτε τι capacity θα αποκτήσει ξαφνικά η τερματική του ΑΙΑ ) οπότε όντως τα τέλη του AIA μάλλον υψηλά ειναι για αυτά που προσφέρει ... Όσον αφορα τώρα το Μακεδονία ... Όσους διαδρόμους κ να φτιάξουν , όσες θέσεις στάθμευσης να κάνουν αν δεν γίνει επέκταση του κτηρίου να χέι κανενα counter παραπάνω για check-in δουλεια δεν γίνεται ... Το καλοκαιρι (τις καλες εποχές παντα)γινότανε το αδιαχωριτο στο κτήριο και οι καθυστερησεις μπενανε λόγο late check-in και λόγο καθυστέρησης στο security, έλεγχο διαβατηρίων κλπ ....και όσο τρώνε καθυστέρηση οι πτήσεις στην αναχώρηση ... Τόσο δεν αδειάζουν το apron για άλλες inbound πτήσεις ... Κ η λογική μετα ειναι να πέφτει ctot λόγω Lack of parking position (τις καλες εποχες λεω παντα δλδ πριν 3-4 χρονια) Οπότε τις πολιτικές υποσχέσεις για την αύξηση κίνησης του αεροδρομίου φτιάχνοντας μονο τον διάδρομο που εδω και χρόνια φτιάχνεται .... Μην τις παίρνετε και τόσο στα σοβαρά ... Θέλει κ αλλα πράγματα ενα αεροδρόμιο για να αξιοποιήσει τους 2 διαδρόμους του :)
0 x


spy1
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 12:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 10

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό spy1 » 04 Ιαν 2013, 13:09

Αν η επιβάρυνση ήταν τόσο μεγάλη, τότε θα έπρεπε αεροδρόμια που είναι από πολύ φτηνά έως τσάμπα, όπως αυτό των Σκοπίων, να σφίζουν από κίνηση, και αεροδρόμια όπως το heathrow ή το JFK να βαράνε μίγες.... Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό.
Επιπροσθέτως δεν μιλάμε για loco αεροδρόμιο, που ούτως ή άλλως το luton ή το stanstead είναι πολύ μικρότερα με λιγότερες δυνατότητες.... ωστόσο επίσης σφίζουν από κίνηση.λ

Όσο για CatIII ILS τι να το κάνει ο Βενιζέλος. Πότε έχει κλείσει το αεροδρόμιο λόγω μηδενικής ορατότητας;;; Μη λέμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι.
Κάθε όργανο που τοποθετείται σ' ένα αεροδρόμιο τοποθετείται με βάση τις τοπικές ανάγκες αυτού. Σιγά μη του βάλουν και θερμαινόμενο διάδρομο για την χιονόπτωση που θα πέσει μια φορά κάθε 10 χρόνια!!!!!

Περαιτέρω αν όντος είναι το κόστος αυτό που απομακρύνει τις εταιρίες από το LGAV, πως δικαιολογείς το γεγονός ότι αντίστοιχη απομάκρυνση εταιριών έγινε και από το LIRF. Ήδη η DAL έχει μετατρέψει τις πτήσεις της από LIRF σε εποχιακή (όπως ακριβώς έγινε και με το LGAV). Το ίδιο έχει συμβεί και με άλλες εταιρίες....
Παλαιότερα αν χρησιμοποιείτο το LGAT από περισσότερες πτήσεις και εταιρίες δεν ήταν λόγω κόστους ούτε λόγω ILS (να υπενθυμίσω ότι το ILS του 33L ήταν Cat I και αν έπνεαν νότιοι άνεμοι ο διάδρομος 15L δεν είχε κάν διαδικασία ILS. Ωστόσο οι εταιρίες τότε πετούσαν..... Ο λόγος;;;;; τα αεροσκάφη τα οποία με μια πτήση έβγαζαν περισσότερους προορισμούς, λόγω περιορισμένων δυνατοτήτων για direct flights, χαμηλότερου κόστους καυσίμων κτλ. Σήμερα που όλοι αναζητούν τις direct πτήσεις, ποιος θα πετάξει την παλιά πτήση της KLM για παράδειγμα που για να πάει Τόκυο έκανε ενδιάμεσες στάσεις (Αθήνα ή Κων/πολη αναλόγως της ημέρας, Dubai και Bangkok) για ένα ταξίδι που διαρκέσει άνω των 16-18 ωρών, όταν η ίδια πτήση γίνεται DCT σε 11.30 ώρες;;;

Γιαυτό και τα αεροδρόμια τα οποία θα παραμείνουν με την μεγάλη κίνηση θα είναι 3-5 συνολικά στην Ευρώπη ως hub και τα υπόλοιπα θα λειτουργούν περιφεριακά.

Άλλωστε εγώ ως επιβάτης αν θέλω να πάω σε μια πόλη της Αμερικής είτε φύγω από Αθήνα για Νέα Υόρκη και από εκεί κάνω αναμεταβίβαση για Σικάγο είτε φύγω από Αθήνα για Λονδίνο και από κεί κάνω αναμεταβίβαση για Σικάγο, χρονικά είναι ακριβώς το ίδιο. Ως επιβάτης αυτό που με ενδιάφερει πλέον είναι να έχω το περιθώριο να έχω περισσότερες από μία πτήση την ημέρα, για να μπορεί να με εξυπηρετήσει την ώρα που μπορώ να πετάξω. Και η έννοια του hub πλέον αρχίζει να παίρνει αυτή τη μορφή. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα αεροπλάνα ειδικά για υπερατλαντικές πτήσεις εκτός εξαιρέσεων μειώνονται σε μέγεθος αλλά αυξάνουν σε συχνότητα. Με αποτέλεσμα από Λονδίνο για Νέα Υόρκη να μην υπάρχει μία αλλά πάνω από 5 πτήσεις σε διαφορετικές ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας, για να εξυπηρετείται τόσο ο "πρωινός" επιβάτης όσο και ο "μεσημεριανός" ή νωρίς "απογευματινός".

Στο πλαίσιο αυτό μια πτήση Dct από Ιαπωνία για Ελλάδα ή από Ταϋλάνδη για Ελλάδα δεν έχει απολύτως καμιά αξία, γιατί είναι περιορισμένου ενδιαφέροντος. Δεν θα δεσμεύσει μια αεροπορική εταιρία ένα αεροσκάφος 300-350 επιβατών για νια μεταφέρει 80-120 επιβάτες, όταν το ίδιο αεροσκάφος με τις ίδιες περίπου ώρες πτήσεις (για Κων/πολή) θα έχει πληρότητα 290-330 θέσεις.

Τα άλλα είναι απλές ρομαντικές αναπωλήσεις
0 x

spy1
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 12:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 10

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό spy1 » 04 Ιαν 2013, 13:40

maebius έγραψε:Σιγουρα αν δεν τονωθει η κινηση με περισσοτερα πακετα διακοπων απο πρακτορεια τι να σου κανει και ενας και δυο και πεντε χιλιαδες διαδρομοι φυσικα ειτε τους επιμικυνεις ειτε φτιαξεις παραλληλο ,αλλα απο το θεμα του αεροσταθμου θα μπορουσαν να φτιαξουν 5 με 10 αερογεφυρες για να εξυπηρετουν τους επιβατες αφου η αιγαιου καθε μερα εχει πτησεις απο και προς θεσσαλονικη σε δημοφιλεις προορισμους οπως λαρνακα ,μοναχο,ντυσσελντορφ και λοιπα ..


Αν το αεροδρόμιο απευθύνται σε loco εταιρίες, τότε οι αερογέφυρες είναι περιττές.
Άλλωστε και το LGAV υπάρχουν αερογέφυρες και δεν χρησιμοποιούνται. Χαρακτηριστικό είναι ότι το satellite έχει 10 αερογέφυρες και ωστόσο παραμένει κλειστό. Ως προς τις αερογέφυρες λίγες εταιρίες τις χρησιμοποιούν και κυρίως για πτήσεις εξωτερικού, καθόσον το κόστος για την χρήση αερογέφυρας είναι μεγαλύτερο από το Apron που δεν χρειάζεται ούτε push back κτλ.... Επομένως είτε γίνουν είτε δεν γίνουν, πέραν την οπτικής αίγλης, μην νομίζεις ότι θα χρησιμοποιούνται από πολλές εταιρίες..... άρα κάποια ...εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, για να κάθονται και να σκουριάζουν σαν του Βενιζέλου. Καλύτερα αυτά τα χρήματα να επενδυθούν στην αναβάθμιση οργάνων αεροδρομίων που πραγματικά τα έχουν ανάγκη. Για Θεσσαλονίκη πιο ανάγκη θα έβλεπα να εγκατασταθεί ILS CatIII, αν αυτό είναι δυνατό τεχνικά, στους δύο διαδρόμους (16, 34) ούτως ώστε με την πρώτη ομίχλη να μην ακυρώνονται πτήσεις, το ίδιο και στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας, παρά να κτιστούν αερογέφυρες. Αντίστοιχα στο Αεροδρόμιο της Ρόδου, που στο σημείο που το έφτιαξαν είναι δεδομένο ότι τις μισές μέρες του χρόνου θα έχει crosswind που θα καθιστούν την διαδικασία προσγείωσης προβληματική όταν η ένταση είναι μεγάλη. Δηλαδή θα προτιμούσα πρώτα τα χρήματα αυτά να επενδυθούν στις σημερινές ανάγκες των αεροδρομίων της χώρας, παρά στο να φτιαχθούν όμορφες αερογέφυρες, satellite κτλ, τα οποία μετά θα ερημώσουν...
0 x

Άβαταρ μέλους
maebius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 02 Ιαν 2013, 17:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 19

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό maebius » 04 Ιαν 2013, 14:50

Μην ξεχνας οτι το μακεδονια δεν εχει καμια σχεση με την τιμολογιακη πολιτικη του βενιζελου οποτε καθιστα δυνατο να φτιαξουν αερογεφυρες για την διευκολυνση των επιβατων σε θεμα κοστους για τις αεροπορικες εταιρειες .. Τωρα που ανεφερες για καιρικες συνθηκες το συνηθες ειναι divert σε βενιζελο που ο καιρος δεν πεφτει σχεδον ποτε σε κατηγορια catIII ολη τη διαρκεια του χρονου 8)
0 x


Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 189

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 12 Ιαν 2014, 12:04

Σκεφτειτε οτι η Αθηνα, μια πολη με σχεδον 4 φορες τον κοσμο της Θεσσαλονικης, απο τους πιο δημοφιλεις προορισμους παγκοσμιως, με ολα τα γραφεια των ξενων εταιριων, με τα κεντρικα των τραπεζων και την εδρα της κυβερνησης και παλι δν μπορει να κρατησει υπερατλαντικα δρομολογια ολο το χρονο. Ποιος θα πεταγε απο Αμερικη για Θεσσαλονικη? Μη λεμε οτι θελουμε. Το προβλημα της Θεσσαλονικης ειναι οτι δν συνδεεται με τα μεγαλα hub οπως η Αθηνα. Οι επιλογες για ανταποκρισεις ειναι πολυ περιορισμενες και συνηθως ακριβες. Για αυτο εγινε και τοσο μεγαλη φασαρια οταν διακοπηκε η ZRH. Τωρα η Α3 προσπαθει καπως να σουλουπωσει την κατασταση με την αυξηση των πτησεων για FRA, αλλα και παλι οι επιλογες ειναι ελαχιστες. Για αυτο λοιπον μην κανουμε σεναρια για μεταφορα υπερατλαντικων δρομολογιων στη Θεσσαλονικη, το μεγαλο αεροδρομιο της χωρας θα παραμεινει αυτο της Αθηνας που εχει το 40% του πληθυσμου. Οσους διαδρομους κι αν φτιαξουν, το SKG δν προκειται να δει καμια θεαματικη αναπτυξη. Ολα τα υπολοιπα ειναι για λαικη καταναλωση και πεταμενα λεφτα σε μακετες και μελετες...
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2315
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 150

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 12 Ιαν 2014, 20:07

Αυτό με το divert στην Αθήνα δεν το έχω καταλάβει ακριβώς για ποιο λόγο προτιμάται αντι π.χ. της κοντινότερης Καβάλας ή Κέρκυρας;...
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 653
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 159

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 13 Ιαν 2014, 22:02

Συμφωνώ με πολλά που έγραψαν κι άλλοι, υπάρχουν πιο σημαντικά προβλήματα από την έλλειψη αερογεφυρών και υπερατλαντικών πτήσεων (που το θεωρώ γελοίο…) όπως

- Τα προβλήματα με την ομίχλη και η βελτίωση του CAT (το είδαμε μόλις την τελευταία εβδομάδα πόσο χάλια είναι η κατάσταση με την πρώτη ομίχλη :roll: )

- Η έλλειψη των υποδομών σε ταμεία Check in και Security checks. Ακόμα τώρα το χειμώνα με τις λίγες πτήσεις που μας έχουν μείνει σε κάποιες μέρες/ώρες έχει μεγάλες ουρές, όπως για παράδειγμα Κυριακή μεσημέρι. Και αντί να αυξήσουν επιτέλους τον αριθμό των γραμμών (τόσο πολύ θα κόστιζε :?: ) σε τέτοιες περιπτώσεις καταργούν την Fast Lane με την δικαιολογία ότι έχει πολύ κόσμο… (κατανοητό μεν, αλλά τί νόημα έχει μια Fast Lane που λειτουργεί μόνο όταν δεν έχει κόσμo :wall: ).

- Η έλλειψη τακτικών καθημερινών συνδέσεων στα μεγάλα Hubs. Στην ουσία μετά τη διακοπή της ZRH μας έχουν μείνει FRA και MUC, και αυτό σε ώρες που συχνά χάνεις σχεδόν όλη την μέρα για ένα ταξίδι εντός Ευρώπης :roll:
0 x


Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό alex96 » 14 Ιαν 2014, 11:38

Παραγνωρίζουμε το βασικό:Το Α/Δ της
Θεσ/κης έχει περάσει πίσω από το Ηράκλειο,αν όχι και από τη Ρόδο σε διακίνηση επιβατών.
0 x

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 38

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό teris3 » 16 Ιαν 2014, 12:44

εδώ το Βενιζέλος πέρασε πίσω από το Hράκλειο, στο Μακεδονία κόλλησες;
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό alex96 » 16 Ιαν 2014, 13:12

Δε συζητάμε για το Ηράκλειο.
0 x


YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 53

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 17 Ιαν 2014, 07:20

Το θέμα είναι οτι ξοδεύονται τόσα λεφτά για έναν ουσιαστικά άχρηστο διάδρομο στην παρούσα φάση, ενω με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα:

1-Επέκτειναν κι άλλο το κτήριο προς την μεριά του πύργου ελέγχου, μαζι με 2-3 γέφυρες σύνδεσης με αεροπλάνα, έτσι για τα μάτια,
2-Κατασκέυαζαν ενα 3-4όροφο κτήριο στάθμευσης, συν πιθανον αργότερα αλλο ενα 2-3 οροφων για τα ενοικιαζομενα
3-Κατασκεύαζαν ένα αξιοπρεπές υπόστεγο / τερματικό αστικών κ τουριστικών λεωφορείων,
4-Επεκτειναν τον τρίτο όροφο πάνω απο τις αναχωρήσεις, μόνο με καταστήματα, εστιατόρια κλπ, κ οχι μονο με το ενα εστιατοριο/καφε που ειναι σημερα
5-Καθάριζαν λίγο την ζούγκλα απο τις άκρες της συνδετήριας οδού - η κ διαπλάτυνσή της ακόμα, μιας κ οι λωριδες της ειναι στενες,
6-Έφτιαχναν κ εναν απλό ανισόπεδο κόμβο τύπου "Η" με την Γεωργικής Σχολής ωστε να καταργηθεί και το τελευταίο φανάρι που απομένει ανάμεσα στο αεροδρόμιο και στην Θεσσαλονίκη

Και τους έμεναν και ρέστα...

Με τις υγείες μας ο διάδρομος λοιπόν. Οχι πως αυτός δεν θα ήταν κάποια στιγμή απαραίτητος, αλλά τα παραπάνω νομίζω θα ήταν προτεραιότητα.
0 x

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 189

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 17 Ιαν 2014, 20:11

teris3 έγραψε:εδώ το Βενιζέλος πέρασε πίσω από το Hράκλειο, στο Μακεδονία κόλλησες;


Προφανως αναφερεσαι μονο στην κινηση το καλοκαιρι οπου λογικο ειναι το Ηρακλειο να δεχεται περισσοτερο κοσμο απο το Βενιζελος. :wink:
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Θεσσαλονίκης”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 

 

cron