LGTS/SKG: Έργα στο intersection των διαδρόμων

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2261
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 01 Δεκ 2017, 08:57

επειδή συνεχως διαβάζω την Fraport να βγαινει κ να λεει οτι ειχαν προτείνει λύσεις στην ΥΠΑ για την απρόσκοπτη λειτουργια του αεροδρομίου αλλα η ΥΠΑ δεν τους ακουσε, μπορεί καποιος που ξερει να μας θυμίσει ποιες λύσεις ειχε προτεινει περα απτο να μην γίνουν τα έργα;
2 x


teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 38

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό teris3 » 01 Δεκ 2017, 09:42

Εχουμε σημερινή εικόνα από τους ισχυρούς Νοτιάδες αν υπάρχουν προβλήματα;
0 x

Άβαταρ μέλους
timoros
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2017, 16:35
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LAN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EHEH
x 1

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό timoros » 01 Δεκ 2017, 12:51

Η βρετανική εταιρεία αποφάσισε να πραγματοποιεί πτήσεις μέσω εναλλακτικών αεροδρομίων. Έτσι, μέχρι την Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου η easyJet θα πραγματοποιεί πτήσεις μέσω της Αθήνας και θα διαθέτει λεωφορεία προκειμένου να μεταφέρει τους πελάτες της μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αθήνας. Για το διάστημα από τις 7 Δεκεμβρίου έως και την 21η Δεκεμβρίου, η εταιρεία θα πραγματοποιεί πτήσεις μέσω της Καβάλας και θα διαθέτει λεωφορεία για τους πελάτες της μεταξύ Θεσσαλονίκης και Καβάλας.

Πηγή: http://voria.gr/article/se-athina-ke-ka ... -i-easyjet


Τουλάχιστον οι επιβάτες θα ταλαιπωρηθούν μέχρι 7 Δεκεμβρίου.
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2261
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 01 Δεκ 2017, 13:49

Και μετα τις 21Δεκ τι μελλει γενέσθαι?
1 x


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3729
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 01 Δεκ 2017, 15:49

Απάντηση από πλευρά ΥΠΑ:

http://www.hcaa.gr/news/pistopoihmenos-diadromos
0 x

Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα
x 91

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό mrk » 01 Δεκ 2017, 16:35

Μεταξύ μας, δεν έχει άδικο η ΥΠΑ...
3 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.

Άβαταρ μέλους
dimitris@swiss
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 20:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lfsb
Τοποθεσία: Basel-Switzerland
Επικοινωνία:

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό dimitris@swiss » 01 Δεκ 2017, 20:50

Το οτι θα πετά για Καβάλα από της 06/12 έχει να κάνει με το ΝΑV Database του FMS.
Ο τρεχων κύκλος λήγει στις 06/12 και ο νέος αρχιζει στις 07/12, κάθε εταιρεία επιλέγει τι δεδομένα θα εχει μέσα ο κύκλος και εφοσον η Καβαλα δεν ήταν στα σχέδια τους δεν υπάρχει στο τρέχον.

Πιθανότατα και η καινουρια διαδικασία για την Θεσσαλονίκη να μην υπάρχει στον επόμενο κύκλο και για αυτο να μην τ θεωρουν ασφαλh.

Εαν η αναφορα στις εταιρείες έγινε στις 24/11 τοτε ίσως να μην έχουν κάνει Risk Assessment και γι΄αυτο μιλουν μεχρι τις 21/12
0 x
Jets Are For Kids.....
Lockheed Super Constellation Flyers


nanas44
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 25 Αύγ 2003, 15:38
x 14

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό nanas44 » 01 Δεκ 2017, 21:53

Δηλαδή αν δεν υπάρχει στο FMC Nav database δεν μπορούν να πετάξουν μία VOR διαδικασία :?:
:thx:
0 x
να μπορούσα στα σύννεφα να είχα βενζινάδικο

Holy Dio
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 17:56
x 84

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό Holy Dio » 01 Δεκ 2017, 23:38

Προφανώς δεν είναι θέμα ικανότητας του πληρώματος αλλά εταιρικής διαδικασίας και πρακτικής. Ειδικά οι low cost εταιρίες βασίζονται πάρα πολύ στην τυποποίηση της όλης διαδικασίας εκτέλεσης μια πτήσης για μείωση του κόστους του πτητικού έργου.

Με τη χρήση του FMS επιλέγουν το οικονομικότερο προφίλ πτήσης. Για αυτό και "δεν επιτρέπουν" στους πιλότους, σε κανονικές συνθήκες παρεκκλίσεις από το προφίλ πτήσης που έχει σχεδιαστεί.

Ας πούμε σπάνια ζητούν visual προσέγγιση και όταν το κάνουν συνήθως εκτελούν μια τυποποιημένη δική τους διαδικασία που έχει ήδη προετοιμαστεί στο FMS.

Αυτή η τυποποίηση, περαν του οικονομικού οφέλους, επιτυγχάνει καλύτερα επίπεδα ασφάλειας των πτήσεων μακροπρόθεσμα καθώς μειώνονται οι κίνδυνοι σε ότι αφορά κυρίως το θέμα διαχείρισης του πιλοτηρίου (στα πολυεθνικά πληρώματα ειδικά μειώνονται στο ελάχιστο οι απαραίτητες επικοινωνίες για επίλυση μικροζητημάτων και αποφεύγονται οι παρανοήσεις).

Εννοείται πως όλες οι εταιρίες καθιερώνουν τέτοια μοντέλα τυποποίησης, αλλά οι μεγαλύτερες low cost δίνουν ιδιαίτερο βάρος σε αυτό και μάλλον είναι αυστηρότεροι στην εφαρμογή.
0 x

nanas44
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 25 Αύγ 2003, 15:38
x 14

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό nanas44 » 02 Δεκ 2017, 00:31

Η χρήση του FMC σε ένα circling approach, στο οποίο μάλιστα ο χειριστής λαμβάνει radar vectors, δεν κάνει τη πτήση πιο οικονομική. Όσο αφορά τώρα την τυποποίηση των πληρωμάτων και την ασφάλεια των πτήσεων θα μπορούσε η εταιρεία να προγραμματίσει κατεξαίρεση τους πιλότους που θεωρεί αυτή “καταλληλότερους" (πχ. εκπαιδευτές ) για αυτά τα λίγα δρομολόγια. Σε όλες τις εταιρίες έτσι γίνεται. Δεν πετάνε όλοι οι πιλότοι όλα τα δρομολόγια!!!
0 x
να μπορούσα στα σύννεφα να είχα βενζινάδικο


Holy Dio
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 17:56
x 84

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό Holy Dio » 02 Δεκ 2017, 01:25

Το σχόλιο ήταν με αφορμή το αν επιθυμεί η εταιρία να πετάξει στην Καβάλα χωρίς τη διαδικασία στο σύστημα.
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 151

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 02 Δεκ 2017, 12:47

mrk έγραψε:Μεταξύ μας, δεν έχει άδικο η ΥΠΑ...


Κι εγώ συμφωνώ. Δεν αμφισβητώ ούτε την καταλληλότητα του προσωρινού διαδρόμου (δεν θα πιστοποιούσαν ακατάλληλο διάδρομο,…) ούτε το γεγονός ότι την τελευταία Κυριακή θα είχαμε προβλήματα και με τον κανονικό (όντως, και τα τελευταία χρόνια είχα περιπτώσεις πολύωρης καθυστέρησης λόγω ομίχλης). Και συνεχίζω να πιστεύω ότι η Easy άλλαξε τις πτήσεις της για επιχειρησιακούς / δικούς της λόγους, όχι γιατί είναι ακατάλληλος/επικίνδυνος ο διάδρομος.

Όμως, δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς ότι την τελευταία εβδομάδα τα περιστατικά με ακυρώσεις και diversions έγιναν αρκετά περισσότερα και ότι με τον προσωρινό διάδρομο θα έχουμε πιο συχνά προβλήματα (όχι μόνο σε πυκνή ομίχλη ή έντονη χιονόπτωση…).

Μπορεί τα έργα να είναι αναγκαία (δεν μπορώ να το κρίνω εγώ), εάν όμως πηγαινοέρχεσαι κάθε εβδομάδα ή ακόμα πιο συχνά, αυτή η κατάσταση είναι πρόβλημα. Δεν μπορείς κάθε δεύτερη ή τρίτη εβδομάδα να πάρεις τηλέφωνο στον εργοδότη σου ζητώντας άδεια μέχρι να φύγει η ομίχλη ή να πεις στους πελάτες σου ότι θα έρχεσαι κάποια άλλη μέρα όταν βελτιώνεται ο καιρός και βρίσκεις άλλη πτήση. Ούτε σε βοηθάνε πρακτικές όπως της Easy να σε ενημερώσει το βράδυ πριν ότι θα φτάσεις 8 ώρες αργότερα…

Και όσον αφορά τα έργα: Όταν έφτασα σήμερα πρωί (χωρίς προβλήματα και στην προβλεπόμενη ώρα με τη πρώτη πτήση της ΟΑ από Αθήνα) πραγματικά δούλευαν.
0 x

nikmech
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 05 Δεκ 2008, 17:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 17

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό nikmech » 02 Δεκ 2017, 16:02

Ryan.jpg

Άλλη μιά εκτροπή πτήσης της Ryanair προς; Αθήνα. Είμαι Καλαμαριά αυτήν την στιγμή και έχει αρκετή βροχή αλλλά όχι ομίχλη και επαρκή ορατότητα !
Δύσκολος χειμώνας για την πόλη αν χαθεί και η Ryanair !
0 x


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 151

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 02 Δεκ 2017, 16:37

Στην ιστοσελίδα του SKG βλέπω ακυρωμένη και τη βραδινή της SAS.

Επίσης, είδα κατά τύχη στο flightradar ότι σήμερα η EW είχε πτήσεις από/προς Καβάλα (STR, CGN). Προφανώς είναι πτήσεις που κανονικά πετάνε Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω ότι έχει τέτοια δρομολόγια το χειμώνα. Δεν βρήκα όμως καμία ανακοίνωση ή ενημέρωση. Κάποιος γνωρίζει περισσότερα εάν είναι μόνο σήμερα ή γενικά και η EW έχει αλλάξει τις πτήσεις της από Θεσσαλονίκη σε Καβάλα; Στην ιστοσελίδα του SKG δεν εμφανίζονται καθόλου, δηλ. προφανώς δεν ήτανε diversions.

Φαίνεται ότι ιδιαίτερα οι ξένες εταιρίες θα ακυρώσουν τις πτήσεις τους προς Θεσσαλονίκη η μία μετά την άλλη (OS χθες επίσης ακυρώθηκε, χωρίς να ξέρω τον λόγο).
1 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό airport123 » 02 Δεκ 2017, 16:59

Όντως οι EW2683, EW653, EW652 και EW2682 ακυρώθηκαν κι έφυγαν/έφτασαν από/στην Καβάλα σήμερα... Ξέρουμε αν είναι επίσημο ότι Eurowing, Austrian και SAS θα εκτελούν από αλλού τα δρομολόγιά τους από/προς Θεσσαλονίκη, όπως η Easyjet, μέχρι να γίνουν τα έργα ή απλά έτυχε;

Για την Ryanair κι άλλες μέρες έκανε εκτροπή αλλά δεν έχει εκδώσει κάποια απόφαση ακόμη...
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Θεσσαλονίκης”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 

 

cron