LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Νίκος Καζαντζάκης» και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι
Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 174

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 29 Δεκ 2017, 13:03

Δεν ειναι παραξενο. Δεν εξυπηρετουν την ιδια περιοχη, οι δυο πολεις ειναι 140χλμ μακρια. Αλλη κινηση εχει το Ηρακλειο, αλλη τα Χανια. Δε "μοιραζουν" την κινηση της Κρητης...
0 x


STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 29 Δεκ 2017, 13:38

Τα δύο αεροδρόμια μοιράζουν την κίνηση της Κρήτης και ενίοτε εξυπηρετούν και την ίδια περιοχή.Άρα ο συλλογισμός του joker2013 δεν είναι απαραίτητα σωστός.Ο νομός Ρεθύμνου, που είναι και ο μοναδικός νομός της Κρήτης χωρίς αεροδρόμιο εξυπηρετείται εξίσου και από τα δύο αεροδρόμια.Η τουριστική κίνηση στο νομό είναι τεράστια, οι ξενοδοχειακές μονάδες στην πλειοψηφία τους είναι στο ανατολικό Ρέθυμνο,πράγμα που σημαίνει ότι το αεροδρόμιο Ηρακλείου ισαπέχει από το αεροδρόμιο Χανίων(περίπου 75 με 80 χιλιόμετρα απόσταση).Πολλοί προτιμούν το αεροδρόμιο Ηρακλείου (ακόμα και από τους κατοίκους των Χανίων) γιατί έχει περισσότερες επιλογές πτήσεων τόσο εσωτερικού (λόγου χάρη το χειμώνα δεν υπάρχει καθημερινό δρομολόγιο SKG-CHQ,ενώ πχ δεν υπάρχει καν δρομολόγιο CHQ-RHO,CHQ-KGS κτλ ούτε το βαθύ καλοκαίρι), όσο και εξωτερικού.Το αεροδρόμιο Χανίων ειδικά χωρίς τη Ryanair είναι ένα φάντασμα.Δείτε τωρα το χειμώνα έχει με το ζόρι 5 πτήσεις την ημέρα.Τουλάχιστον το αεροδρόμιο Ηρακλείου μαζέυει 15.Ο λόγος που είναι "φορτωμένο" το HER και για αυτό εξετάζεται και η λύση της μετεγκατάστασης είναι αφενός ο σημαντικά μεγαλύτερος πληθυσμός του Ηρακλείου από κάθε άλλη πόλη της Κρήτης και αφετέρου η ισχυρή τουριστική παρουσία στο νομό Ηρακλείου και Λασιθίου μαζί. Χερσόνησος, Μάλια, Φαιστός, Κνωσός, Γούβες, Άγιος Νικόλαος, Ελούντα είναι ενδεικτικά θέρετρα και σημεία ενδιαφέροντος που κάθε καλοκαίρι βουλιάζουν από τουρίστες.
0 x

Άβαταρ μέλους
Georgi_1964
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 24 Απρ 2014, 21:29
x 74

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό Georgi_1964 » 29 Δεκ 2017, 15:19

Για μενα κακως δεν επεμβαινει η ΥΠΑ οπως νομιζω το κανει η Rosaviatsia.
Στην Κυπρο η pobeda ειχε πτησεις προς Παφος και Λαρνακα ομως αυτη τωρα θα εχει μονο προς Λαρνακα γιατι δεν τους εδωσε αδεια η Rosaviatsia. Το ιδιο λογικα μπορουμε να κανουμε και εμεις σε καποιες αποφασεις .
Το καλοκαιρι ποιος ειναι ο λογος που θα εχουν πτησεις προς το Ηρακλειο δυο ρωσικες αεροπορικες εταιρειες η Aeroflot και η Utair.Θα μπορουσαν να τους υποχρεωσουν η μια να εχει πτησεις προς Ηρακλειο και η αλλη προς Χανια. Αφου βλεπουν οτι ειναι φορτωμενο πολυ το αεροδρομιο Ηρακλειου.
Ενταξη την αεροφλοτ δεν μπορεις να την υποχρεωσεις ομως την Utair θα μπορουσαν.
Αντι να σκεφτουν να μοιρασουν τους επιβατες σκεφτονται να φτιαξουν καινουργιο αεροδρομιο.
Και πες οτι εχουν φτιαξει το νεο αεροδρομιο και αν αυτο θα ειναι ακριβο τοτε αναγκαστικα οι αεροπορικες εταιρειες θα στραφουν προ το αεροδρομιο Χανιων (που απο οτι βλεπω δεν θα στραφουν προς αυτο λογο της Fraport).
Και μετα μας λενε οτι καποιοι δεν κανουν τραγικα λαθη .

Μπορουσαν να δωσουν κατι σαν επιδοτηση οπως θα κανουν και στο αεροδρομιο της Αγιας Πετρουπολης .
Το 2014 το τερματικο Pulkovo 2 το εχαν κλεισει ομως τωρα θα το ανοιξουν και θα ειναι μονο για αεροπορικες εταιρειες χαμηλου κοστους.Θελουν να συνδεσουν την Ευρωπη με την Ασια.Τα εισιτηρια θα αγοραζονται ξεχωριστα απο 2 διαφορετικες αεροπορικες εταιρειες και αν καθυστερησει η πρωτη πτηση θα εχουν εγγυηση απο το ιδιο το αεροδρομιο που θα τους φιλοξενει δωρεαν στα ξενοδοχεια της πολης η θα τους βαλει σε αλλη πτηση.
Αυτο μπορουσαν να το κανουν και στο αεροδρομιο Αθηνων γιατι νομιζω ειναι πολυ καλη ιδεα.
0 x

skg2012
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 19:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BBT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 56

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό skg2012 » 29 Δεκ 2017, 17:16

Georgi_1964 έγραψε:Περιεργο μου φαινεται πως σε ενα νησι το αεροδρομιο Ηρακλειου το εχουν φορτωσει σε φουλ και το αλλο των Χανιων οχι. Εκτος αν γινονται καποια εργα η θα πρεπει να γινουν απο οτι γραφουν.


Μα δεν εχουν το ιδιο capacity.

Το Ηρακλειο εχει 20 θεσεις σταθμευσης... ενω τα Χανια 10.
Το Ηρακλειο εξυπηρετετει 1.720 επιβατες/ωρα... ενω τα Χανια 1.140.
Η εναερια κυκλοφορια στο Ηρακλειο δεχεται 10 αφιξεις/ωρα... ενω στα Χανια 4.
1 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 63
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό dtrach » 20 Ιουν 2018, 11:38

Μου κάνει εντύπωση που τόσες μέρες δεν έχει βρει κάποιος τις μακέτες...Θαυμάστε έργο.

https://www.patris.gr/2018/06/09/i-anat ... astellioy/


Καταλαβαίνω ότι η προσφορά είναι τα μισά λεφτά από το προυπολογισμό του έργου αλλα έλεος. Μην κλείσετε το Καζαντζάκης.
0 x

Kamila-GR
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 04 Οκτ 2016, 13:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 7

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό Kamila-GR » 20 Ιουν 2018, 13:41

Λίγο μικρός φαίνεται ο τερματικός, ειδικά με 5 γέφυρες...
0 x

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 34
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό nsap » 20 Ιουν 2018, 14:32

Συγνώμη αλλά από προκύπτει ότι αυτες ειναι μακέτες του έργου;
0 x


MINUS
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Σεπ 2008, 05:20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): QTE

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό MINUS » 20 Ιουν 2018, 16:24

Πολύ εντυπωσιακό!

Αυτό με τα βυτιοφόρα με μπέρδεψε λίγο. Ο Καζαντζάκης δηλαδή πώς προμηθεύεται καύσιμα;
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 63
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό dtrach » 20 Ιουν 2018, 18:14

nsap έγραψε:Συγνώμη αλλά από προκύπτει ότι αυτες ειναι μακέτες του έργου;



Υπάρχει συζήτηση στο https://www.skyscrapercity.com/showthre ... 120&page=5 που λένε ότι αυτές είναι οι μακέτες, και η πηγή είναι η Εφημερίδα των Συντακτών. Πάντως η περιοχή στα τρισδιάστατα είναι όντως η πεδιάδα του Καστελίου. Όταν πέρυσι το καλοκαίρι βγήκαν κάτι άλλες μακέτες η εταιρία άμεσα τις διέψευσε. Μακάρι να μην είναι αυτό, μακάρι. Σε μήκος φαίνεται να είναι μικρότερο και των Χανίων αλλά αυτό που φαντάζομαι ότι γίνεται είναι ότι ο κάτω όροφος έχει αίθουσες αναχωρήσεων με λεωφορεία όπως ο Βενιζέλος, καθώς οι θέσεις με φυσούνα θα είναι 6 ενώ μένους ακόμα 20+ remote stands.

Αν δεν κάνω λάθος όλα τα αεροδρόμια πλην Βενιζέλου έχουν ανεφοδιασμό καυσίμου με βυτία, όπως και ο Καζαντζάκης.
0 x

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 34
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό nsap » 21 Ιουν 2018, 11:48

Αν όντως αυτές είναι οι μακέτες, το λιγότερο που μπορώ να πω είναι πως είναι τραγικές..θα στείλω μειλ στην Τέρνα..
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 63
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό dtrach » 01 Οκτ 2018, 11:56

Σήμερα βγήκε αυτό το άθρο....ελπίζω να είναι αληθές...μερικες προτάσεις τις θεωρώ γραφικές...και την πρόταση κνωσσό τη θεωρώ πολύ κοντά σε αυτό που είδαμε ήδη...

Μακάρι να είναι κάποιο από αυτά τουλαχιστον...Τι λετε?

https://www.parapolitikakritis.gr/aerod ... olitismoy/
0 x

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 34
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό nsap » 01 Οκτ 2018, 22:51

Μακάρι..πάντως πολύ καλή δουλειά απο το Πολυτεχνείο..πολύ καλύτερο απο το SKG..
0 x

kbrin
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2013, 12:25
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό kbrin » 30 Οκτ 2018, 14:53

Μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση νέας μελέτης για τη μη μεταφορά του αεροδρομίου στο Καστέλλι.

https://www.youtube.com/watch?v=FQoKVRtiywA&feature=youtu.be
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2030
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 182

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό flesland » 30 Οκτ 2018, 15:19

Αν δεν κάνω λαθος στην ευθεία που προτείνει ο φίλος μας στο βίντεο με την στροφή, υπάρχει λόφος μπροστά (εκεί που είναι το ραντάρ);
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 98

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 19 Φεβ 2019, 18:54

Στις 21 Φεβρουαρίου υπογράφεται από τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη η σύμβαση παραχώρησης και κατασκευής του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. http://www.airnews.gr/2019/02/19/%cf%84 ... %81%cf%8c/
Το νέο αεροδρόμιο θα αντικαταστήσει το υπάρχον αεροδρόμιο του Ηρακλείου.
Τι θα διαθέτει;
• Κεντρικό κτήριο επιφάνειας 71.620 τ.μ. με 19 αίθουσες αναμονής επιβατών
• Διάδρομο προσαπογείωσης που θα έχει μήκος 3.200 μέτρα με δυνατότητα επέκτασης στα 3.800 μέτρα και πλάτος 23 μέτρα
Είναι δυνατόν 23 μέτρα πλάτος? Είχαμε το Ελληνικό τόσων ετών αεροδρόμιο με 60 μ και φτιάξαμε το Ελ. Βενιζέλος με 45μ. Το υπάρχων του Ηρακλείου έχει 2740Μ Χ 45Μ (δηλαδή 460 μ μακρύτερο και 22 μ στενότερο) !!!!!!!
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Ηρακλείου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης