LGTP Tripoli

Περιστροφή σημαίνει ότι ο διάδρομος 20 θα γίνει 28 κλπ
:evil:
 
Ψηφοθηρικές εξαγγελίες.Και μόνο.Όπως γράφτηκε πιο πάνω,υπάρχει έτοιμο αεροδρόμιο στην Καλαμάτα.Επιπλέον η Καλαμάτα έχει και λιμάνι που σημαίνει πολλά ιδίως με τα κρουαζιερόπλοια.Και απέχει μόλις 70χλμ από την Τρίπολη και συνδέεται με υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο.Η έλλειψη τραίνου είναι το μόνο μειονέκτημα.Πάντως υπάρχει γραμμή έξω από το αεροδρόμιο που μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο.
 
Σε λίγο θα επανεμφανιστούν και τα πλάνα για το α/δ της ανδραβίδας -εξίσου λόου κόστ ώστε να υπάρχει κι ανταγωνισμός με το LGTP- να δέσει το γλυκό.

Οι Πελοποννήσιοι και ειδικά οι Τριπολιτσιώτες θαρρώ θα πρέπει λιγάκι να αναρωτηθούν μήπως δεν βρέχει κι ότι υπάρχει περίπτωση να τους φτύνουν οι πλέον επαγγελματίες του είδους - αυτοί που δεν φταίει κανένας τους για το σημερινό κατάντημα της χώρας...
 
Όλες οι απόψεις έχουν και από λίγο δίκιο. Πριν από πολλά χρόνια πληροφορήθηκα ότι είχε συνταχτεί μια μελέτη από παράγοντες της περιοχής για αξιοποίηση του αεροδρομίου. Έμαθα πως είχε ζητηθεί από την ΥΠΑ, η οποία με την σειρά της ανέθεσε σε εξωτερικούς συνεργάτες !!!!!! την μελέτη καταλληλότητας του αεροδρομίου. Κατέληξαν λοιπόν, μελετητές και ΥΠΑ ότι το αεροδρόμιο είναι ακατάλληλο !!!!! Ακατάλληλο ως προς τι; Για την επιχείρηση Α380, Α350, Β787, Β747, Ναι βεβαίως. Εδώ υπάρχουν πάρα πολλά εγκεκριμένα πεδία προσγειώσεων στην Ελλάδα. Κάθε αεροδρόμιο έχει τα χαρακτηριστικά του. Η κάθε εταιρεία ανάλογα με τον τύπο του α/φους που διαθέτει, κρίνει αν είναι δυνατή η επιχειρηματική της δραστηριότητα από αυτό ή όχι. Αν αλλάξουμε την κατεύθυνση του διαδρόμου, ενισχύσουμε την αντοχή του διαδρόμου, τον κάνουμε ποιο μακρύ και ποιο φαρδύ, βάλλουμε ραδιοβοηθήματα, κουρέψουμε τα γύρω βουνά, διώξουμε την ομίχλη, κλπ ε τότε φτιάχνουμε ένα νέο αεροδρόμιο και δεν μιλάμε για το υπάρχων. Το αεροδρόμιο υπάρχει, είναι εκεί και έχει αυτές τις προδιαγραφές, όποιος μπορεί ας επιχειρήσει. Απομένει στην πολιτεία να το διαθέσει και για πολιτικές πτήσεις. Αν οι τοπικοί παράγοντες ή η πολιτεία επιθυμούν και έχουν κεφάλαια να διαθέσουν, ας κάνουν κάποιες βελτιώσεις. Άποψή μου είναι ότι την διαχείριση αεροδρομίων αυτής της κατηγορίας θα πρέπει να τα αναλάβει η τοπική αυτοδιοίκηση, αν θέλει και μπορεί. Διαφορετικά επιβάλλεται η καλλιέργεια σκόρδων εν προκειμένω.
 
CHRISTOS55":uw5lntgr said:
Πριν από πολλά χρόνια πληροφορήθηκα ότι είχε συνταχτεί μια μελέτη από παράγοντες της περιοχής για αξιοποίηση του αεροδρομίου. Έμαθα πως είχε ζητηθεί από την ΥΠΑ, η οποία με την σειρά της ανέθεσε σε εξωτερικούς συνεργάτες !!!!!! την μελέτη καταλληλότητας του αεροδρομίου.
Άλλη φάμπρικα και αυτές οι "μελέτες", και ιδίως οι μελέτες σκοπιμότητος, για τις οποίες η επαγγελμτική ευθύνη του μελετητή εξαντλείται στην τήρηση του χρόνου υποβολής. Χρυσωρυχείο για τα κυκλώματα εντός και πέριξ του δημοσίου. Πληρώνουμε ζεστό χρήμα για να παραλαμβάνουμε με το κιλό βιβλιοδετημένες σελίδες παλαιών τηλεφωνικών καταλόγων.
 
Να χαμε να λεγαμε. Αεροδρομιο στη μεση του πουθενα, για μια πολη που δεν εχει ουτε 50,000 κατοικους, με μηδεν τουρισμο και με ελλειψη συγκοινωνιων. Η Αθηνα ειναι μακρια, η Πατρα το ιδιο, η Καλαματα εχει δικο της Α/Δ. Παντως αν οντως γινοταν, θα ηταν πολυ σουρεαλ ταξιδι να ερχοταν ενας Παριζιανος στην Αθηνα με Ryanair απο Μποβε και Τριπολη. Πραγματικο επος.
 
Top