Όλες οι απόψεις έχουν και από λίγο δίκιο. Πριν από πολλά χρόνια πληροφορήθηκα ότι είχε συνταχτεί μια μελέτη από παράγοντες της περιοχής για αξιοποίηση του αεροδρομίου. Έμαθα πως είχε ζητηθεί από την ΥΠΑ, η οποία με την σειρά της ανέθεσε σε εξωτερικούς συνεργάτες !!!!!! την μελέτη καταλληλότητας του αεροδρομίου. Κατέληξαν λοιπόν, μελετητές και ΥΠΑ ότι το αεροδρόμιο είναι ακατάλληλο !!!!! Ακατάλληλο ως προς τι; Για την επιχείρηση Α380, Α350, Β787, Β747, Ναι βεβαίως. Εδώ υπάρχουν πάρα πολλά εγκεκριμένα πεδία προσγειώσεων στην Ελλάδα. Κάθε αεροδρόμιο έχει τα χαρακτηριστικά του. Η κάθε εταιρεία ανάλογα με τον τύπο του α/φους που διαθέτει, κρίνει αν είναι δυνατή η επιχειρηματική της δραστηριότητα από αυτό ή όχι. Αν αλλάξουμε την κατεύθυνση του διαδρόμου, ενισχύσουμε την αντοχή του διαδρόμου, τον κάνουμε ποιο μακρύ και ποιο φαρδύ, βάλλουμε ραδιοβοηθήματα, κουρέψουμε τα γύρω βουνά, διώξουμε την ομίχλη, κλπ ε τότε φτιάχνουμε ένα νέο αεροδρόμιο και δεν μιλάμε για το υπάρχων. Το αεροδρόμιο υπάρχει, είναι εκεί και έχει αυτές τις προδιαγραφές, όποιος μπορεί ας επιχειρήσει. Απομένει στην πολιτεία να το διαθέσει και για πολιτικές πτήσεις. Αν οι τοπικοί παράγοντες ή η πολιτεία επιθυμούν και έχουν κεφάλαια να διαθέσουν, ας κάνουν κάποιες βελτιώσεις. Άποψή μου είναι ότι την διαχείριση αεροδρομίων αυτής της κατηγορίας θα πρέπει να τα αναλάβει η τοπική αυτοδιοίκηση, αν θέλει και μπορεί. Διαφορετικά επιβάλλεται η καλλιέργεια σκόρδων εν προκειμένω.