LGKY/JKL Kalymnos

LondonAkis

First-Class-Member
Εγγραφή
08/01/2004
Μηνύματα
750
Likes
0
Περιοχή
London
Xazeva to website tis YPA ke katevasa ena Excel document pou legete

"MAJOR AIRPORT WORK IN PROGRESS"

ke anaferi syngekrimena new terminal and manoeuvering area lighting aids me synoliko budget 5 ekatomyria (Euro ypotheto giati draxmes ligo dyskolo) ke imerominia apoperatosis tou ergou 2003!

Anyone knows something?
 
H Kalymnos diathetei aerodromio.

O diadromos & i pista ehoun oloklirothei edw kai arketa xronia (mikous 1200 m, diladi gia prosgeiwsi ATR-42/-72) alla to ergo tou aerostathmou kathisterouse na ksekinisei. Telika entaxthike sto teleftaio paketo ergwn aerodromiwn tis YPA kai ayti ti stigmi o aerostathmos (epifaneias 2000 m2) vrisketai sto stadio tis kataskevis etsi wste na arxisoun apo to 2005 programmatismenes ptiseis pros to nisi. :) :D

Na mia fwtografia tou aerodromiou:

www.fysb.de/viewfile.htm?Pax_ID...
 
Παιδιά, το αεροδρόμιο της Καλύμνου είναι μία πραγματικά αμαρτωλή ιστορία!

Σας το λέω από πρώτο χέρι μιας και η καταγωγή μου είναι από το νησί. Το έργο ξεκίνησε το 1987 (!) με πρωτοβουλία καυθαρά του Δήμου Καλυμνίων, χωρίς καμία ουσιαστική μελέτη. Ο ήδη κατασκευασμένος διάδρομος δέχεται ισχυρούς πλάγιους ανέμους, ενώ είναι "σφηνωμένο" στις πλαγιές λόφων στην θέση "Άργος".Το μήκος του διαδρόμου είναι 1201 μέτρα και το πλάτος 30.

Το έργο αποτελεί ένα σύγχρονο "Γεφύρι της Άρτας": ξεκίνησε το 1987, σταμάτησε το 1989. Συνεχίστηκε το 1991 και ξανασταμάτησε το 1992. Συνεχίστηκε το 1996 και με ρυθμούς χελώνας έφτασε στο σημερινό σημείο το 1998. Τα σχέδια του αεροσταθμού είναι έτοιμα (1800 τ.μ.), ένα πραγματικά πανέμορφο κτίσμα που καταφέρνει να "παντρεύει" την τοπική αρχιτεκτονική με ότι πιο σύγχρονο για ένα αεροδρόμιο του μεγέθους του.

Νεότερες πληροφορίες θέλουν τον στοιχειωμένο Κρατικό Αερολιμένα Καλύμνου να εγκαινιάζεται το 2007, μια και τίποτα από όλα όσα λέει η ιστοσελίδα της ΥΠΑ δεν έχει έως σήμερα πραγματοποιηθεί, πλην της... μισής περίφραξης του χώρου.

Σήμερα, το "αεροδρόμιο" λειτουργεί ως πίστα... αγώνων για νεαρούς με οδηγικές ανησυχίες, ενώ φιλοξενεί και "τρυφερότητες" ενηλίκων και ανηλίκων. Ο χώρος άλλωστε με την πανοραμική θέα (το αεροδρόμιο βρίσκεται σε ύψωμα) προσφέρεται για κάτι τέτοιο...

Όποιος θέλει να ρωτήσει οτιδήποτε για τον Κρατικό Αερολιμένα Καλύμνου, ας κάνει την κίνηση. ΄Εχω τις απαντήσεις, κάντε μου τις ερωτήσεις.
 
Erwtisi:
"Truferotites" metaksu epivatwn 8a viwsei to aerdodromio i apla 8a meinei gia tis genies pou 8a summetexoun stin 100h Ikariada pou 8a filoksenisei i xwra to 2200?

PS: By the way ap 'oti kserw, i Kalymnos 8ewreitai enas apo tous vasikoterous pagosmious "paradeisous" tis anarixisis vraxwn. :!:
 
Can you clear up the message about "rock-climbing" etc. I am seriously intrigued.
 
Παιδιά, ισχύουν όλα όσα έχτε ακούσει περί αναρρίχησης στην Κάλυμνο. Τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί ως ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς στην Ελλάδα για αυτή την δραστηριότητα, ενώ δεν είναι και λίγες οι αποστολές από το Εξωτερικό.

Για πληροφορίες πληκτρολογήστε:

http://www.kalymnos-isl.gr/webweaver/cl ... fault.html

Για το αεροδρόμιο δεν έχει κανείς καμιά απορία; :cry:
 
Απ' ότι καταλαβαίνω, το έργο εγκαταλήφθηκε όλα αυτά τα χρόνια λόγω της προβληματικής του θέσης? Τελικά όμως γιατί αποφάσισαν να συνεχίσουν την κατασκευή του στην συγκεκριμένη τοποθεσία? Έφυγαν οι άνεμοι? :D :twisted: :D :!:
 
Το έργο καρκινοβατεί εδώ και τόσα χρόνια, καθαρά λόγω κακών οικονομικών χειρισμών και λόγω αδιαφορίας των υπευθύνων τοπικών "αρχόντων". Το μεγάλο κακό ήρθε όταν ο Δήμος Καλυμνίων (για καθαρά λόγους ψηφοθηρίας) ανέλαβε το όλο πρόγραμμα ως αυτεπιστασία, λες και είχε την τεχνογνωσία για την κατασκευή ενός τέτοιου έργου! Πλέον τα πράγματα ξεκαθάρισαν και το έργο έχει έρθει στις "αγκάλες" της ΥΠΑ ενώ έχει ήδη προκυρηχθεί και διαγωνισμός για ανάδοχο κατασκευαστή του terminal.

Οι πλάγιοι άνεμοι που ανέφερα παραπάνω δεν αχρηστεύουν τελείως τον χώρο (συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν και εμπειρογνώμονες του Υπουργείου Μεταφορών και της ΥΠΑ). αλλά σε πλήρη επιχειρησιακή λειτουργία, ο Αερολιμένας Καλύμνου θα αντιμετωπίζει προβλήματα στην προσέγγιση των α/φ με αποτέλεσμα να υπάρχει φόβος για ακυρώσεις πτήσεων (Πώς λέμε Θεσσαλονίκη-Ομίχλη; Ένα τέτοιο πράγμα...)

Ωστόσο, το αεροδρόμιο κρίνεται απαραίτητο για ένα νησί με 16.500 κατοίκους, όταν σχεδόν το 30% των επιβατών από και προς την γειτονική Κω (με 5 πτήσεις την ημέρα) έχουν τελικό προορισμό την Κάλυμνο!

Το αεροδρόμιο είναι κατασκευασμένο σε ύψος 250-300 μέτρων περίπου, ενώ η αρχή και το τέλος του διαδρόμου είναι ... γκρεμός (κάτι σαν την Ικαρία και την Αστυπάλαια) ! Δυστυχώς ο διάδρομος δεν έχει πιθανότητες επέκτασης στο μέλλον.

Τέλος, η θέση "Άργος" όπου κατασκευάστηκε είναι η μόνη που μπορούσε να χρησιμεύσει για κατασκευή αερολιμένα μια και η Κάλυμνος είναι καθαρά βραχώδες νησί χωρίς καμία πεδιάδα αλλά ούτε και με κάποια άλλη τοποθεσία που να επιτρέπει επιχωματώσεις για επέκταση προς την θάλασσα (όπως στην περίπτωση της Λέρου).
 
Νίκο, από ότι καταλαβαίνω η κατασκευή του αεροδρομίου σε αυτή την τοποθεσία ήταν μονόδρομος. Το θέμα με τους πλάγιους ανέμους δεν μπορεί να μην ήταν γνωστό εξαρχής, έτσι δεν είναι? Καταρχάς, λοιπόν, τι προσανατολισμό έχει ο διάδρομος και, δεύτερον, τι συχνότητα εμφάνισης έχουν οι ισχυροί πλάγιοι άνεμοι και ποια περίοδο του χρόνου εμφανίζονται κυρίως :?:
 
Top