LGSA/CHQ Chania "Ioannis Daskalogiannis"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 48

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 27 Μαρ 2004, 10:49

Mallon den einai exetias tou diadromou alla twn parking positions sto terminal!
Twra ap΄oti xerw kanoun kati erga kai elpizw na kanoun kai ena gia 747!?! :D
0 x


Άβαταρ μέλους
Hristos
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 17:01
Τοποθεσία: Karlsruhe / Germany
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Hristos » 27 Μαρ 2004, 11:24

kalimera!

o diadromos sta chania ine 3344x45m... arketa gia jumbo....

afou sto HER (2700m? 2800m?) katebeni to kalokairi standard ena 744 tis KLM,

sigoura o regnis mpori na mas pi kati giavto to thema

@all / info

to C-5 hreasetai gia na sikothi, 2500m diadromos (me gemata tanks)
empty, then hreasetai oute 1500m

source: http://www.theaviationzone.com/factsheets/c5_specs.asp
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3756
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 123

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 27 Μαρ 2004, 13:07

Alex-LGSA έγραψε:Xerei kaneis giati den mporei na prosgeiothei megalytero a/c apo MD11sta chania??


Από πού έχεις βγάλει αυτό το συμπέρασμα?
Πάντως αν ισχύει αυτό πιθανότατα να οφείλεται στην αντοχή του οδοστρώματος του διαδρόμου (που μόλις είδα ότι είναι LCN 80... πράγμα που επιτρέπει την προσγείωση Β-747 - το Ηράκλειο έχει LCN 60!)

Αυτό που λες για το apron, έτσι φαίνεται να ισχύει από την κάτοψη του δαπέδου από το ΑΙΡ, ότι δηλαδή δέχεται μέχρι MD-11. Αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με το διάδρομο. Έτσι σχεδιάστηκε το apron (ή μάλλον καλύτερα τα parking positions), πιθανότατα γιατί δεν υπήρχε ανάγκη για μεγαλύτερα αεροσκάφη.
0 x

Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 48

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 28 Μαρ 2004, 00:54

OK!
Eixa akousei genika gia afto to thema kai nomiza stin arxi logo diadromou! meta to katalaba :idea: :idea:
0 x


Άβαταρ μέλους
alexander
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: 01 Ιαν 2003, 18:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Jumpseat!
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό alexander » 28 Μαρ 2004, 23:37

yparxei tou aerodromiou kapoia panoramiki fwto??
0 x
Survival of the fittest
Embracing the Law of Free Enterprise...

Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 48

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 30 Μαρ 2004, 12:02

Dyskolo dioti einai kai stratiotiki basi :-( !
Tha bohtouse kamia foto apo to FS??Gia etsi sto peripou??
0 x

Άβαταρ μέλους
alexander
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: 01 Ιαν 2003, 18:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Jumpseat!
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό alexander » 30 Μαρ 2004, 23:50

giati oxi!!!!!!!! mporeis?!!! plz??????????????? :P
0 x
Survival of the fittest
Embracing the Law of Free Enterprise...


Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 48

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 01 Απρ 2004, 19:28

Loipon... :)

https://www.airliners.gr/community/album ... pic_id=148
Na to!!!!!to aristero meros tou aerodrimiou(to notio) einai i elliniki basi diladi me ta F-16,C130,ktl...
boria einai :to epibatiko terminal(boreio ditika)kai dipla(boreioanatolika) i basi tou nato!
:roll: Gia na min sas berdepsw,edw o boras einai dexia kai o notos aristera!!! :3:

https://www.airliners.gr/community/album ... pic_id=147
To 727-200 tis OA stin teliki...........RWY 29

https://www.airliners.gr/community/album ... pic_id=149
....kai to ATR tis A3 stin prosegisi!!! RWY11
0 x

Άβαταρ μέλους
alexander
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: 01 Ιαν 2003, 18:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Jumpseat!
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό alexander » 01 Απρ 2004, 23:55

na sai kala man!!
many thanx!!!
0 x
Survival of the fittest
Embracing the Law of Free Enterprise...

Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 48

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 17 Απρ 2004, 14:51

Σχετικά με τους διαδρόμους που αναφέρεις, στη Σούδα υπάρχει ο κεντρικός διάδρομος 11/29 και δύο παράλληλοι τροχιόδρομοι στις 2 πλευρές του διαδρόμου. Οι τροχιόδρομοι έχουν τέτοια χαρακτηριστικά ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κανονικοί διάδρομοι σε περιπτώσεις ανάγκης ή όταν κλείνει ο κεντρικός διάδρομος για συντήρηση. Το ίδιο συμβαίνει και στα υπόλοιπα μεγάλα ελληνικά στρατιωτικά αεροδρόμια (Λάρισα, Άκτιο, Ν. Αγχίαλος, Τανάγρα, Ανδραβίδα, Σκύρος, Λήμνος, Άραξος αλλά το ίδιο γινόταν και με το Ελληνικό με τον 15R/33L). Στον Άραξο μάλιστα αυτή τη περίοδο (υπάρχει ανάλογο post) χρησιμοποιείται ο τροχιόδρομος ως διάδρομος.


Loipon,simera afto eixe gineisto CHQ kai mallon twra kai arketo kairo!!!
Akousa tyxaia sto duty free apo piso mou na "koutsompoleyoun" 2 ypalliloi gia ton kentriko diadromo pos(stin sintirisi,episkeyi i oti alla erga kai na kanoune/dystyxws den xerw akribws)brikane stis anaskafes kati arxaia.....(agalmata,ktiria?????????den akousa) kai prepei na pane eidiki na ta doune,dioti xwris tin adeia tous den boroun na synexiston ta erga!! :!:
:roll: elpizo na ta katalaba kai na ta eipa swsta :roll:
0 x


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3756
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 123

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 17 Απρ 2004, 17:31

Ναι στον 11/29 γίνονται έργα επισκευής-συντήρησης.
Να τι γράφουν και τα σχετικά NOTAM:

B0184/04 - FIRST 900M RWY 29L UNSERVICEABLE.THE NEW DISPLACED THRESHOLD OF RWY 29L PROPERLY MARKED BY WHITE STRIP 30M LONG 1,20M WIDE AND LIGHTED PROPERLY . APROACH LIGHTS AND PAPI LIGHTS RWY 29L NOT AVLB . RWY 11R DISTANCE MARKERS OUT OF SERVICE. RWY 29L NEW OPER DATA : LDA/TORA/TODA/ASDA : 2454M RWY 11R NEW OPER DATA: LDA/2454M TORA/TODA/ASDA : 2354M ARRESTING SYSTEM-HOOK RWY 29L NOT AVAILABLE. ARRESTING SYSTEM-HOOK RWY 11R AVAILABLE. 30 MAR 08:39 UNTIL 30 APR 12:00

M0015/03 - RUNWAY 29L. LENGTH - 11014 FT. WIDTH - 98 FT. TORA-TODA-ASDA-LDA: 11,014 FT. TDZE - 509 FT. THLD - 509 FT. 10 NOV 19:41 UNTIL 30 APR 05:00 2004


M0016/03 - RUNWAY 11R. LENGTH - 11014 FT. WIDTH - 98 FT. TORA-TODA-ASDA: 10,663 FT, LDA: 11,014 FT. TDZE - 463 FT. THLD - 446 FT. 10 NOV 19:41 UNTIL 30 APR 05:00 2004
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2120
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 17 Απρ 2004, 17:54

ARRESTING SYSTEM-HOOK RWY 11R AVAILABLE. 30 MAR 08:39 UNTIL 30 APR 12:00


Είναι αυτό που φαντάζομαι?? :lol: Δηλάδη υπάρχει δυνατότητα τα αεροσκάφη να προσγειώνονται σε στυλ αεροπλανοφόρου?¨
0 x

Άβαταρ μέλους
phantomas
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2003, 17:45
Τοποθεσία: Athens
x 1

Δημοσίευσηαπό phantomas » 17 Απρ 2004, 18:00

ohi akrivos, diladi min perimeneis na stamataei to aeroplano apotoma sta 15 metra, alla polla aerodromia ehoun agkistra kai dixtya anashesis stous diadromous gia ta mahitika
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3802
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 209
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό jerry » 17 Απρ 2004, 18:43

Τα έργα που γίνονται στο κεντρικό διάδρομο των Χανίων μπορώ να τα επιβεβαιώσω και γω γιατί τα είδα :!: Βέβαια φαίνονται πολύ στην αρχή και εντελώς παρατημένα με κάτι εσκαφείς στη μέση και με το διάδρομο σπασμένο σε πολλά κομμάτια. Έτσι ίσως επιβεβαιώνεται η εύρεση των αρχαίων! Πάντως, η αρχαιολογική δεν αστειεύεται στα Χανιά - εχει πάρει σπίτια και σπίτια στην παλιά πόλη επειδή καθώς σκάβαν οι άνθρωποι να χτίσουν βρήκαν αρχαία... Φανταστείτε να ξεφυτρώσει κανά μουσείο και από τη μια μερά τα πολιτικά αεροπλάνα και από την άλλη τα στρατιωτικά :lol:
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3756
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 123

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 21 Απρ 2004, 00:51

phantomas έγραψε:ohi akrivos, diladi min perimeneis na stamataei to aeroplano apotoma sta 15 metra, alla polla aerodromia ehoun agkistra kai dixtya anashesis stous diadromous gia ta mahitika


Ναι απ' ότι διάβασα υπάρχουν αυτοί οι 2 τύποι ανασχετήρων. Τα συρμάτινα άγκιστρα στην αρχή του διαδρόμου και τα δίχτυα στο τέλος του διαδρόμου (όταν δεν λειτουργήσουν τα πρώτα) αλλά όλα αυτά χρησιμοποιούνται μόνο σε περιπτώσεις βλάβης του συστήματος πέδησης του μαχητικού αεροσκάφους.
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης