LCNC/NIC Nicosia (closed)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
Άβαταρ μέλους
Dead_Poet
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 26 Απρ 2004, 12:42
Τοποθεσία: ATH
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Dead_Poet » 16 Μάιος 2004, 13:09

Από το χάρτη που παρέθεσε ο xristos είναι προφανές ότι είχα πλήρη μεσάνυχτα όταν νόμιζα ότι το αεροδρόμιο του Λευκόνοικου ήταν το κλειστό της Λευκωσίας. Καμμία σχέση προφανώς - είναι αρκετά μακριά από την πρωτεύουσα, προς Ανατολάς. Ευχαριστώ για την ενημέρωση!

Αλήθεια, πείτε μου κάτι: είχα κατά κόρον ακούσει αυτό που ανέφερα και παραπάνω, ότι δηλαδή υπήρχε ένα νεότευκτο αεροδρόμιο που καλά-καλά δεν είχε προλάβει να λειτουργήσει και έγινε η εισβολή. Ισχύει αυτό ή όχι; Και αν ναι, για ποιο πρόκειται;

Τέλος, θα ήθελα να διερωτηθώ (ρητορικώς) το εξής: γιατί ονομάζετε "παράνομο" το αεροδρόμιο Τύμπου; Το γεγονός ότι ευρίσκεται εντός των κατεχομένων και ότι μόνον από την Τουρκία αναγνωρίζεται ως πύλη εισόδου σε ένα ψευδοκράτος (το οποίο επίσης αναγνωρίζεται μόνον από την Τουρκία προς το παρόν), δε νομίζω ότι το καθιστά και "παράνομο". Βασικά, δεν μπορεί αν υφίσταται έννοια "παρανόμου" αεροδρομίου. Ένα αεροδρόμιο υπαρκτό, είτε μας αρέσει, είτε όχι, είναι ένα αεροδρόμιο υπαρκτό. Από εκεί και πέρα, το ποιος το χρησιμοποιεί και τι πτήσεις διεξάγονται από αυτό, είναι ένα άλλο θέμα. Όχι όμως και "παράνομο"!

Πότε δημιουργήθηκε το αεροδρόμιο αυτό; Πριν από την εισβολή (=το βρήκαν έτοιμο οι Τούρκοι και το κατέλαβαν) ή μετά από αυτήν;
0 x
Δείτε τη συλλογή μου με φωτογραφίες από τον εγκαταλειμμένο Ανατολικό Αεροσταθμό τού "Ελληνικού"!


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3769
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 133

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 16 Μάιος 2004, 13:39

Dead_Poet έγραψε:Τέλος, θα ήθελα να διερωτηθώ (ρητορικώς) το εξής: γιατί ονομάζετε "παράνομο" το αεροδρόμιο Τύμπου; Το γεγονός ότι ευρίσκεται εντός των κατεχομένων και ότι μόνον από την Τουρκία αναγνωρίζεται ως πύλη εισόδου σε ένα ψευδοκράτος (το οποίο επίσης αναγνωρίζεται μόνον από την Τουρκία προς το παρόν), δε νομίζω ότι το καθιστά και "παράνομο". Βασικά, δεν μπορεί αν υφίσταται έννοια "παρανόμου" αεροδρομίου. Ένα αεροδρόμιο υπαρκτό, είτε μας αρέσει, είτε όχι, είναι ένα αεροδρόμιο υπαρκτό. Από εκεί και πέρα, το ποιος το χρησιμοποιεί και τι πτήσεις διεξάγονται από αυτό, είναι ένα άλλο θέμα. Όχι όμως και "παράνομο"!


Το παράνομο ίσως να οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είναι αναγνωρισμένο από τους διεθνείς οργανισμούς ICAO και ΙΑΤΑ (δεν έχει κωδικούς κτλ.).
0 x

NIKOΣ ΣΑΡΟΥΚΟΣ
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 11 Μαρ 2004, 15:25

Δημοσίευσηαπό NIKOΣ ΣΑΡΟΥΚΟΣ » 17 Μάιος 2004, 15:50

Όποιος ενδιαφέρεται να του στείλω φωτογραφίες, ας μου στείλει το e-mail του. Ο λόγος; Να πω ότι δεν φοβάμαι εκείνον που έχει τα δικαιώματα; Ε, μάλλον ψέμα θα είναι...
0 x

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5041
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 211
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 18 Μάιος 2004, 23:18

Λαμπερό κτίριο αλλά με περιορισμένες δυνατότητες το αεροδρόμιο στη Τύμπου

Ο «Φ» περιεργάστηκε όσα κρύβονται πίσω από την βιτρίνα του «Ερτζιάν»

Περιορισμένων δυνατοτήτων παρά τον σύγχρονο εξοπλισμό και την οργάνωση παραμένει το αεροδρόμιο Τύμπου μετά την ανακαίνιση και επαναλειτουργία του από τις κατοχικές Αρχές τη περασμένη εβδομάδα. Μπορεί να εξυπηρετήσει μόνο μέχρι και τέσσερα αεροσκάφη ταυτόχρονα, είτε πρόκειται για προσγειώσεις είτε για απογειώσεις. Τα μεγέθη, ο εξοπλισμός αλλά και η διαρρύθμιση θυμίζουν περισσότερο ένα πολύ καλό τοπικό αεροδρόμιο εσωτερικών αερογραμμών παρά «διεθνές αεροδρόμιο».

Ο «Φ» πέρασε «ακάλεστος» στο αεροδρόμιο για να περιεργαστεί απ' άκρη σε άκρη το κτιριακό συγκρότημα και να μεταφέρει τις εικόνες και τις εντυπώσεις.
Ο χώρος στάθμευσης έξω από το αεροδρόμιο είναι αρκετά μεγάλος, διαμορφωμένος με εσωτερικούς δρόμους και η στάθμευση είναι χωρίς χρέωση, γεγονός που διευκολύνει όσους αναχωρούν για ολιγοήμερο ταξίδι, αφού μπορούν χωρίς κόστος να αφήσουν ασφαλισμένα τα αυτοκίνητά τους.

Το κτίριο είναι επιβλητικό, έκδηλα καλή κατασκευή, με θαλασσί γυαλί, λευκό μάρμαρο και γκρίζο γρανίτη. Διώροφο, εσωτερικά χωρίζεται σε δύο τμήματα: Αφίξεις και αναχωρήσεις. Ο εισερχόμενος στο τμήμα των αναχωρήσεων, έχει ένα περιορισμένης έκτασης χώρο να κινηθεί. Ολες οι υπηρεσίες, περιλαμβανομένου του ελέγχου επιβίβασης βρίσκονται σε πίσω αίθουσα, διαχωρισμένη με διαφανές γυαλί, στην οποία μπορείς να περάσεις μόνο μέσα από αψίδα ελέγχου μετάλλων και έλεγχο αποσκευών από σκάνερ. Ακόμα και για ένα καφέ, πρέπει να περάσεις από αυτό τον έλεγχο. Από το χώρο της εισόδου, μπορεί ο επισκέπτης έστω κι ακάλεστος να οδηγηθεί στο δεύτερο όροφο, ο οποίος προφανώς προορίζεται για καταστήματα, καφετέριες, αλλά και για μικρό αριθμό γραφείων αεροπορικών εταιρειών. Στο δεύτερο όροφο υπάρχει πλήρες οπτικό πεδίο προς τους διαδρόμους προσγείωσης και απογείωσης, όπως και προς τις ταινίες μεταφοράς αποσκευών των αφίξεων. Υπάρχουν μόνο δύο εγκαταστάσεις μεταφοράς αποσκευών, ακόμα ένα δείγμα των προσδοκιών για κίνηση επιβατών.

Στον ίδιο όροφο υπάρχουν αρκετά πολυτελείς τουαλέτες αλλά και αίθουσες πρώτων βοηθειών, αίθουσες για εξυπηρέτηση βρεφών και θηλαζουσών, όπως και ένα «μικρό τζαμί» όπως αναφέρουν και οι κατευθυντήριες πινακίδες. Η περιέργεια για «τζαμί» στο αεροδρόμιο, οδήγησε σε ένα δωμάτιο επενδυμένο με λευκό μάρμαρο, στο οποίο το μόνο που υπήρχε ήταν ένα χαλί στο πάτωμα και ένα Κοράνι. Δύσκολα ο προσερχόμενος για προσευχή πριν τη πτήση θα μπορέσει να προσανατολιστεί προς τη Μέκκα, μέσα από το δωμάτιο αυτό. Πολλές είναι εντός και εκτός οι διευκολύνσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες και αναπήρους.

Το προσωπικό που επανδρώνει το αεροδρόμιο, που οι Τούρκοι στρατιωτικοί ονόμασαν ως αεροδρόμιο «Ερτζιάν» δεν προϋποθέτει μεγαλύτερη κίνηση επιβατών. Και οι θέσεις εργασίας δείχνουν ξεκάθαρα ότι ο σχεδιασμός της ανακαίνισης του αεροδρομίου δεν προδίδει σχέδια για σημαντική αύξηση στην αεροπορική κίνηση.

Στους επίσης ανακαινισμένους διαδρόμους προσγείωσης και απογείωσης είναι εμφανής η επιμήκυνση προς τα ανατολικά. Ανανεωμένος και με μικρή επιμήκυνση είναι και ο δεύτερος διάδρομος, που σταυρώνει σε σχήμα παραμορφωμένου «Χ» τον μεγάλο διάδρομο. Σχεδόν κολλημένα στο κτίριο βρίσκονταν τη στιγμή της «επίσκεψης» του «Φ» δύο αεροσκάφη των αερογραμμών του ψευδοκράτους, το ένα με πολλές «ραφές» στο τζάμι του πιλοτηρίου.

Την Κυριακή, που είναι για όλα τα αεροδρόμια η ημέρα με τη μεγαλύτερη κίνηση, οι ηλεκτρονικοί πίνακες προανήγγελλαν τέσσερις αναχωρήσεις και τέσσερις αφίξεις. Αγκυρα το πρωί, Κωσταντινούπολη πρωί και απόγευμα και Αδανα το μεσημέρι. Από την άφιξη του τελευταίου μπορούσε κανείς να παρατηρήσει ότι έφτανε μικρός αριθμός υψηλόβαθμων αξιωματικών του κατοχικού στρατού.
Καμία ένδειξη για το ενδεχόμενο οι πτήσεις αυτές να χρησιμοποιούν τα τουρκικά αεροδρόμια ως ενδιάμεσο σταθμό για τη Βρετανία. Μία αναζήτηση στα ελάχιστα διαφημιστικά έδειξε ότι οι πτήσεις προς Βρετανία γίνονται μέσω Σμύρνης και Αττάλειας.

Ο ευρύτερος χώρος του αεροδρομίου, ακόμα και οι χώροι στάθμευσης είναι περιφραγμένοι και η είσοδος γίνεται από πύλη την οποία ελέγχουν ψευδοαστυνομικοί. Οταν αντιλήφθηκαν την είσοδο αυτοκινήτου με εγγραφή της Κυπριακής Δημοκρατίας έσπευσαν για να ελέγξουν και ζήτησαν να αναμένουμε να συνεννοηθούν διά ασυρμάτου με τον προϊστάμενο ασφαλείας. Στο χρόνο αναμονής, εξήγησαν ότι και οι δύο ψευδοαστυνομικοί που πλησίασαν, κατάγονται από τη Γιαλιά της Πάφου. Οι πλείστοι ψευδοαστυνομικοί κατάγονται από τη Γιαλιά παρατηρήσαμε, για να πάρουμε την επιβεβαίωση. Μόλις ο πάγος έσπασε, οι δύο τους ανέσυραν από τα πορτοφόλια τις νέες τους κυπριακές ταυτότητες, που απέκτησαν πρόσφατα. Αν και η ηλικία τους ήταν άνω των 35, οι αριθμοί των ταυτοτήτων τους ήταν από τους τελευταίους εξαψήφιους. Απέκτησαν και διαβατήρια της Κυπριακής Δημοκρατίας, μας ομολόγησαν με ιδιαίτερη χαρά. Ακολούθησε δεύτερη συνομιλία με τον ασύρματο με τον υπεύθυνο ασφάλειας του αεροδρομίου, οι αστυνομικοί εξηγούσαν για ώρα κάτι, κάνοντας νόημα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Στο τέλος, μας χαμογέλασαν και μας έδειξαν την έξοδο.

Πιλότος βομβαρδιστικού που κατέρριψε το '74 η Εθνοφρουρά ο «Ερτζιάν»

Στην είσοδο του ανακαινισμένου αεροδρομίου, πίσω από τις αυτόματες γυάλινες θύρες, έχουν τοποθετήσει σε σκαλιστό γρανίτη την ανάγλυφη εικόνα του αξιωματικού αεροπορίας των εισβολέων Ιλχάν Ερτζιάν. Ο Ερτζιάν, ηλικίας 39 ετών σύμφωνα με τις επεξηγήσεις, ηγείτο σμήνους τουρκικών βομβαρδιστικών που επιχειρούσαν στην ευρύτερη περιοχή στις μάχες του Ιούλη 1974, αφήνοντας πίσω τους καμένη σάρκα και καμένη γη. Το αεροπλάνο του, κατερρίφθη από αντιαεροπορικά πυρά της Εθνοφρουράς στη περιοχή του αεροδρομίου Τύμπου. Σημάδια από το καλοκαίρι του '74 υπάρχουν και στις τρύπιες λαμαρίνες στο υπόστεγο αεροσκαφών πίσω από το αεροδρόμιο, όπου βρίσκεται ένα παλιό σκουριασμένο επιβατηγό αεροσκάφος, χωρίς πτερύγια. Πάνω στο παλιό υπόστεγο, που σύμφωνα με τις μαρτυρίες κατασκευάστηκε από τους Βρετανούς τη δεκαετία του '50, τοποθετήθηκε η επιγραφή «Istanbul» και προφανώς εντός εργάζονται σε περιπτώσεις ανάγκης τεχνικοί.

Πηγή: Ο Φιλελεύθερος
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3572
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 668

Δημοσίευσηαπό aakunz » 21 Μάιος 2004, 19:46

Ο dead poet έγραψε:
Τέλος, θα ήθελα να διερωτηθώ (ρητορικώς) το εξής: γιατί ονομάζετε "παράνομο" το αεροδρόμιο Τύμπου; Το γεγονός ότι ευρίσκεται εντός των κατεχομένων και ότι μόνον από την Τουρκία αναγνωρίζεται ως πύλη εισόδου σε ένα ψευδοκράτος (το οποίο επίσης αναγνωρίζεται μόνον από την Τουρκία προς το παρόν), δε νομίζω ότι το καθιστά και "παράνομο". Βασικά, δεν μπορεί αν υφίσταται έννοια "παρανόμου" αεροδρομίου. Ένα αεροδρόμιο υπαρκτό, είτε μας αρέσει, είτε όχι, είναι ένα αεροδρόμιο υπαρκτό. Από εκεί και πέρα, το ποιος το χρησιμοποιεί και τι πτήσεις διεξάγονται από αυτό, είναι ένα άλλο θέμα. Όχι όμως και "παράνομο"!


Τώρα, φίλε dead poet, ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Το αεροδρόμιο είναι παράνομο όχι μόνο επειδή δεν το έχουν αναγνωρίσει ακόμα η ΙΑΤΑ και η ICAO, αλλά και επειδή ανήκει σε ένα κράτος που είναι εξ ορισμού παράνομο. Είναι ένα κράτος "προϊόν" εισβολής και κατοχής, που αποτελεί διεθνές έγκλημα και παράβαση του διεθνούς δικαίου και διεθνών συνθηκών.

Όσο για το αεροδρόμιο που ήταν καινούργιο όταν έγινε η εισβολή, αυτό όντως είναι το NIC, το οποίο είχε ανακαινιστεί το 1969.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3769
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 133

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 21 Μάιος 2004, 19:49

Ακριβώς γι' αυτό το λόγο δεν τα έχουν αναγνωίσει ο ICAO και η IATA: επειδή ανήκουν σ' ένα παράνομο κράτος!
0 x

Άβαταρ μέλους
alexander
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: 01 Ιαν 2003, 18:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Jumpseat!
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό alexander » 22 Μάιος 2004, 02:37

gia kathara logous antikeimenikis enimerwsis, to ypo tourkiki katoxi voreio tmima tis nisou tis dimokratias tis kyprou (enas perifrastikos tropos gia tin leksi "pseydokratos") exei anagnwristei apo ton eayto tou (ton lao tou diladi), tin tourkia, tin livyi kai to pakistan (gia molis 48 wres!)
0 x
Survival of the fittest
Embracing the Law of Free Enterprise...


Άβαταρ μέλους
Dead_Poet
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 26 Απρ 2004, 12:42
Τοποθεσία: ATH
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Dead_Poet » 25 Μάιος 2004, 11:50

Παιδιά, δεν διαφωνώ ούτε στο ελάχιστο με την επισήμανσή σας ότι το ψευδοκράτος της "ΤΔΒΚ" είναι παράνομο. Ωστόσο, εγώ αυτό που διερωτήθηκα είναι αν μπορεί να υπάρξει ποτέ έννοια "παράνομου" αεροδρομίου. Ένα αεροδρόμιο που υπάρχει εγκατεστημένο κάπου (οπουδήποτε στον κόσμο) είναι απλώς ένα αεροδρόμιο. Από τη στιγμή που χρησιμοποιείται για πτήσεις, ακόμα και αν δεν αναγνωρίζεται από τον ICAO, η ύπαρξή του αναγνωρίζεται de facto. Ή μήπως ο έλεγχος των πτήσεων που υπερίπτανται πάνω από το ψευδοκράτος έχει αφεθεί στη... θεά Τύχη; Όχι φυσικά. Και πύργος ελέγχου θα υπάρχει, και ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και - το σπουδαιότερο - θα συνεργάζεται αρμονικότατα και το Eurocontrol μαζί τους, θέλοντας και μη, για την ασφάλεια των πτήσεων...
0 x
Δείτε τη συλλογή μου με φωτογραφίες από τον εγκαταλειμμένο Ανατολικό Αεροσταθμό τού "Ελληνικού"!

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3572
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 668

Δημοσίευσηαπό aakunz » 25 Μάιος 2004, 13:20

Στον "εναέριο χώρο" του ψευδοκράτους, ο οποίος είναι παράνομα εκτός ελέγχου του NICOSIA FIR δεν πετούν ούτε τα ίδια τα κυπριακά αεροσκάφη, τα οποία πετούν μόνo εντός του ελεγχόμενου FIR NIC. Τα αεροσκάφη προς Λάρνακα δεν μπαίνουν πλέον από τον κόλπο της Μόρφου για να πάνε κατευθείαν προς Λάρνακα, αλλά πετούν από Πάφο προς Λάρνακα πάνω από την πεδιάδα της Μεσαορίας. Έχω την εντύπωση ότι λογικά κανένα αεροσκάφος δεν μπορεί να πετά πάνω από τα κατεχόμενα, μια και θα πρέπει να πληρώνει τέλη διέλευσης από τον ενέριο χώρο ενός παράνομου κρατους.

Εμπάργκο στα κατεχόμενα δεν είναι μόνο η απαγόρευση εισαγωγών - εξαγωγών.
0 x

alex
x 1

Δημοσίευσηαπό alex » 25 Μάιος 2004, 13:37

Στον "εναέριο χώρο" του ψευδοκράτους, ο οποίος είναι παράνομα εκτός ελέγχου του NICOSIA FIR δεν πετούν ούτε τα ίδια τα κυπριακά αεροσκάφη,


etsi einai. na episimano oti ta kypriaka aeroskafi den petane oute apo ton enaerio horo tis tourkias. Afto anangazi tin Cuprus kai tis alles kypriakes eteries na hanoun hrima kai hrono se diafora dromologia.
0 x


Άβαταρ μέλους
Notis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 19:41
Τοποθεσία: Attiki

NICOSIA AIRPORT

Δημοσίευσηαπό Notis » 06 Φεβ 2006, 17:01

Endiaferousa syllogi fotografion:

http://www.geocities.com/varneycon/cyprus.htm
0 x

Panos81
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 28 Μαρ 2005, 18:42

Δημοσίευσηαπό Panos81 » 05 Μάιος 2006, 11:04

Στο κατοχικό αεροδρόμιο του Λευκωνίκου πετάνε αεροπλάνα των "τουρκοκυπριακών" αερογραμμών. Όταν είχα πάει στα Κατεχόμενα και πήγαμε στο Λευκώνικο απ'όπου έχω συγγενείς, περάσαμε μετά δίπλα από το αεροδρόμιο και είχε 2-3 Β737 της συγκεκριμένης "εταιρείας".

Επίσης, υπάρχει ένας διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης στις Βρετανικές Βάσεις Δεκέλειας, είναι μάλιστα πολύ κοντά σε δρόμο και υπάρχει και το προειδοποιητικό σήμα για χαμηλή διέλευση αεροπλάνων. Δεν θυμάμαι όμως ακριβώς τη θέση του, έχω περάσει από το σημείο μόνο μια φορά κι αυτή πριν πολλά χρόνια.
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3572
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 668

Δημοσίευσηαπό aakunz » 05 Μάιος 2006, 11:45

Ακριβώς, πριν από δύο χρόνια γινόταν ανακατασκευή του αεροσταθμού στην Τύμπου (Ercan) και για το λόγο όλες οι πτήσεις κατευθύνονταν στο Λευκόνοικο (Geçitkale)
0 x


GhostSoul
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 08 Μάιος 2006, 22:04

Δημοσίευσηαπό GhostSoul » 12 Ιουν 2006, 03:06

kalispera paidia kai apo edo

gia to aerodromio dekelias tha sas dioigitho mia istoria pou ontos egine. Palia enas pilotos mias eterias nomizo itan tis aeroflot, katafere kai prosgiose ena tupolev (ti typos akrivos de ksero) ston diaulo tis dekelias!!! pos ta katafere? to mperdepse me to aerodromio tis larnakas!!!!!!!

blepete, kata ta prota xronia leitourgias tou aerodromiou larnakas ypirxan mono parankes gia terminal diaulos kai ena mikro apron gia stathmeusi aeroskafon. den ypirxan mixanimata nausiploigisis etsi i proseggisei ginotan me visual approach. e kapou ta mperdepse o rossos kai anti stin larnaka to prosgiose stin dekelia.. fantastite tin ekpliksi ton elenkton tou pyrgou elenxou tis larnakas otan epimona kalousan to aeroskafos kai ekeinos tous elege ma prosgiothika sto aerodromio sas... pou eiste!??

To aeroskafos fysika katafere na apogiothei apo to mikro aerodiadromo tis dekelias afou prota aferesan apo tin kampina ta panta akoma kai tis theseis gia na ginei oso to dinaton pio elafri....

gia ta ypoloipa aerodromia tis kyprou paidia tha sas miliso kapoia alli fora... idietera gia to aerodromio leukosias.

filika

GhostSoul
0 x

grhomeboy
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Αύγ 2006, 16:48
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

FOTO KAI ALLA YIA TO AERODROMIO TIS NICOSIA

Δημοσίευσηαπό grhomeboy » 17 Αύγ 2006, 17:01

Θα παρακαλούσα για την/τις σχετικές φωτογραφίες αν μπορούν να αποσταλούν στο grhomeboy at gmail dot com. Θα μπορούσα να τις ανεβάσω στο blog μου, με όλα τα απαραίτητα copyright credits?

Ισως έχετε ακούσει ή διαβάσει τα νεώτερα περί κλεισίματος του Βρεττανικού tour operator Travel World International (TWI) ο οποίος διοργάνωνε ταξίδια στην κατεχόμενη Κύπρο.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

grhomeboy
http://grhomeboy.wordpress.com
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης