LCNC/NIC Nicosia (closed)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 18 Αύγ 2006, 03:04

aakunz έγραψε:Στον "εναέριο χώρο" του ψευδοκράτους, ο οποίος είναι παράνομα εκτός ελέγχου του NICOSIA FIR δεν πετούν ούτε τα ίδια τα κυπριακά αεροσκάφη, τα οποία πετούν μόνo εντός του ελεγχόμενου FIR NIC. Τα αεροσκάφη προς Λάρνακα δεν μπαίνουν πλέον από τον κόλπο της Μόρφου για να πάνε κατευθείαν προς Λάρνακα, αλλά πετούν από Πάφο προς Λάρνακα πάνω από την πεδιάδα της Μεσαορίας. Έχω την εντύπωση ότι λογικά κανένα αεροσκάφος δεν μπορεί να πετά πάνω από τα κατεχόμενα, μια και θα πρέπει να πληρώνει τέλη διέλευσης από τον ενέριο χώρο ενός παράνομου κράτους.


Σόρρυ για την καθυστέρηση, δεν είχα ξαναδεί αυτό το πόστ. Όλα τα αεροσκάφη που πάνε Λάρνακα και έρχονται από δυτικά, περνάνε λίγο νότια από τον κόλπο της Μόρφου (πάνω από τον Ακαμά) και εν συνεχεία νότια της Λευκωσίας. Από Πάφο περνάνε μετά την απογείωση από Λάρνακα.

Το FIR Νικοσίας ελέγχει (θεωρητικά) ΟΛΟ το νησί. Δεν ξέρω αν γίνεται ακόμα, αλλά μέχρι πρίν 3-4 χρόνια, υπήρχαν πτήσεις που πήγαιναν Λάρνακα (ερχόμενες από βορρά) και πέρναγαν πάνω από το Ριζοκάρπασο.

Οι Τούρκοι, επειδή δεν υπάρχει από το ICAO αναγωρισμένο FIR στην περιοχή άλλο από της Νικοσίας, έχουν ονομάσει το νότιο μέρος του FIR Άγκυρας (το κομμάτι που είναι πάνω από την θάλασσα) ERCAN, παρόλο που δεν έχει καμμία σχέση με το αεροδρόμιο (γεωγραφικά). Τώρα βέβαια, των Ελληνοκυπρίων, τρέμει το φιλοκάρδι τους όταν ελέγχουν πτήσεις που είναι μεν στο FIR Νικοσίας , αλλά πετάνε πάνω ή κοντά στα κατεχόμενα, καθώς η ΤΗΚ αλωνίζει στην περιοχή. Στην περιοχή για την οποία είναι υπεύθυνοι!
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3572
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 668

Δημοσίευσηαπό aakunz » 18 Αύγ 2006, 08:16

gonso έγραψε: Όλα τα αεροσκάφη που πάνε Λάρνακα και έρχονται από δυτικά, περνάνε λίγο νότια από τον κόλπο της Μόρφου (πάνω από τον Ακαμά) και εν συνεχεία νότια της Λευκωσίας. Από Πάφο περνάνε μετά την απογείωση από Λάρνακα.


Όταν είπα ότι πετουν πάνω από Πάφο, εννοούσα την Επαρχία Πάφου, το βορειότερο άκρο της οποίας είναι η χερσόνησος του Ακάμα. Πάντως η ΚΤΗΥ μπαίνει κανονικότατα από τη Μόρφου πετάει πάνω από τη βόρεια Μεσαορία και κατευθείαν κατεβαίνει προς Τύμπου.

Γυρνώντας πίσω στο χρόνο 7-8 χρόνια πριν, θυμάμαι καθε μέρα, γυρω στις 11:00 που βλέπαμε το 727 της ΚΤΗΥ την ώρα που κατέβαινε προς Τύμπου. Οι κύπριοι συμφοιτητές το αποκαλούσαν "ψευδοαεροπλάνο". Τραγική σύμπτωση: ήταν η ώρα του μαθήματος των τουρκικών...
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 18 Αύγ 2006, 12:04

Οταν λέω ΤΗΚ, εννοώ την τουρκική πολεμική αεροπορία, σόρρυ.
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3572
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 668

Δημοσίευσηαπό aakunz » 18 Αύγ 2006, 12:48

gonso έγραψε:Οταν λέω ΤΗΚ, εννοώ την τουρκική πολεμική αεροπορία, σόρρυ.



Kαμμία παρεξήγηση:
ΤΗΚ: Türk Hava Kuvvetleri (Τουρκική Πολεμική Αεροπορία)
ΚΤΗΥ: Kıbrıs Türk Hava Yolları ("Τουρκοκυπριακές Αερογραμμές")
0 x


Άβαταρ μέλους
cavo_paradiso
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 25 Δεκ 2005, 15:40
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LHBP
Τοποθεσία: Budapest / Stockholm
Επικοινωνία:

(NIC) Nicosia Int. Airport .....RIP

Δημοσίευσηαπό cavo_paradiso » 29 Ιουν 2007, 21:06

ÂñÞêá áõôÝò ôéò öùôïãñáößåò áðü ôï ÍÉC óå ìéá éóôïóåëßäá k ðáñüëï ðïõ ìïõ ðñïîÝíçóáí ìåãÜëç ëßðç èá Þèåëá íá ôéò ìïéñáóôþ ìáæß óáò...

http://www.pbase.com/alexis/nic

Êáíåéò ìá êáíåéò (ïýôå ôïýñêïò ïýôå Ýëëçíáò) äåí Ý÷åé åíäéáöÝñåé ãéá áõôü ôï áåñïäñüìéï k êáôÜ ôçí ãíþìç ìïõ åßíáé ÁÌÁÑÔºÁ íá áöÞíïõìå Ýíá éóôïñéêü áåñïäñüìéï óáí k áõôü óå ôÝôïéá êáôÜóôáóç... Áëëá ôé íá êÜíïõìå ìåñéêïß áðëþò äåí äßíïõí äåêÜñá :x

PS Ðéï áåñïóêÜöïò åßíáé áõôü ôï äéáëõìÝíï óôéò ðñþôåò öùôïãñáößåò :?:

Edited: ÊÜíôå Ýíá search ðñéí áíïßîåôå íÝï topic!
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 29 Ιουν 2007, 22:15

Το ένα από τα δύο Trident των κυπριακών που καταστράφηκε και ξέμεινε εκεί. Το άλλο Trident των κυπριακών που καταστράφηκε κατά την διάρκεια των εχθροπραξιών είναι εδώ :

http://www.airliners.net/open.file/0153792/L/
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3572
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 668

Δημοσίευσηαπό aakunz » 29 Ιουν 2007, 22:30

gonso έγραψε:Το ένα από τα δύο Trident των κυπριακών που καταστράφηκε και ξέμεινε εκεί. Το άλλο Trident των κυπριακών που καταστράφηκε κατά την διάρκεια των εχθροπραξιών είναι εδώ :

http://www.airliners.net/open.file/0153792/L/


Toυ οποίου τα συντρίμμια και φαίνονται από το google earth κοντά στο άκρο του 27. Αν δείτε στην προέκταση του 27 προς τα ανατολικά, θα βρείτε και τον τύμβο της Μακεδονίτισσας, το σημείο όπου οι Ε/Κ κατέρριψαν το Noratlas της ΠΑ, επειδή ο πέρασαν για τουρκικό.

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10504

Υπάρχει άραγε τρόπος να εξασφαλιστεί άδεια επίσκεψης στο αεροδρόμιο; Είναι κάτι που πάντοτε ήθελα να κάνω όταν ζούσα εκεί αλλά ποτέ δεν το αποφάσιζα... :roll:

Υπήρχε και ένα τρίτο trident, έτσι δεν είναι;
Θυμάστε τι κωδικό είχαν τα Trident; Νομίζω ότι ήταν HS1 αλλά δεν είμαι σίγουρος...
0 x


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 29 Ιουν 2007, 23:45

HS-121 :wink:
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 30 Ιουν 2007, 01:13

aakunz έγραψε:Υπήρχε και ένα τρίτο trident, έτσι δεν είναι;




Με 1000% σιγουρια ητανε τα ακολουθα (στο στολο)

5B-DAA
5B-DAB
5B-DAC
5B-DAD
5B-DAE
Ενα πεταξε και με G-AVFB, αλλα δεν εχω βρει αξιοπιστο database για να διασταυρωσω πληροφοριες (δηλαδη ποιο 5Β- ητανε τελικα, η εαν ητανε λιζινγκ)


Stay tuned! 8)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: (NIC) Nicosia Int. Airport .....RIP

Δημοσίευσηαπό GEM » 07 Ιούλ 2007, 20:33

cavo_paradiso έγραψε:Κανεις μα κανεις (ούτε τούρκος ούτε έλληνας) δεν έχει ενδιαφέρει για αυτό το αεροδρόμιο k κατά την γνώμη μου είναι ΑΜΑΡΤΊΑ να αφήνουμε ένα ιστορικό αεροδρόμιο σαν k αυτό σε τέτοια κατάσταση... Αλλα τι να κάνουμε μερικοί απλώς δεν δίνουν δεκάρα :x


Tο αεροδρόμιο ενδιαφέρει πολύ και Έλληνες και Τούρκους αλλά "ανήκει" στον ΟΗΕ. Λές ο ΟΗΕ να το "χαρίσει" σε κάποια από τις δύο μεριές;
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics


flightnumber
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 09 Σεπ 2005, 21:30

Re: (NIC) Nicosia Int. Airport .....RIP

Δημοσίευσηαπό flightnumber » 07 Ιούλ 2007, 20:46

Λογικά όταν θα γίνει η ουσιαστική ένωση του νησιού, θα εξυπηρετεί και τις 2 πλευρές, πράγμα παρόμοιο με την πρό 74 εποχή...
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3572
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 668

Δημοσίευσηαπό aakunz » 07 Ιούλ 2007, 21:14

Εγώ πάλι πιστεύω ότι η ιδέα έχει οριστικά ενταφιαστεί, αφ' ενός γιατί η γύρω περιοχή έχει ανοικοδομηθεί, αφ' ετέρου γιατί και στις δύο πλευρές έγιναν και γίνονται κάποιες αναβαθμίσεις των αεροδρομίων. Ας μην ξεχνάμε ότι το Ercan ανακαινίστηκε πρόσφατα ενώ το υπερσύγχρονο νέο Αεροδρόμιο της Λάρνακας βρίσκεται υπό κατασκευή και ίσως να παίζει και το γεγονός να απαγορευτεί η λειτουργία ενός άλλου αεροδρομίου σε κοντινή απόσταση, λόγω του νέου ιδιοκτησιακού καθεστώτος (θυμηθείτε τι έγινε στην Αθήνα).

Συμφωνώ πάντως πως εφ' όσον δεν γίνει το όνειρο πραγματικότητα, να δούμε δηλαδή και πάλι τo NIC να λειτουργεί, θα ήταν πολύ καλή ιδέα να μείνει σαν ένα ιστορικό μνημείο, από το να είναι στη σημερινή του αθλιότητα. Αλλά σε κάθε περίπτωση το να μείνει μνημείο δεν είναι το ευκτέο, είναι απλά το μη χείρον βέλτιστον.

Και για να προσγειωθούμε και στην πραγματικότητα: Δυστυχώς το Κυπριακό δεν έχει ακόμα επιλυθεί....
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1311
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 268
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 07 Ιούλ 2007, 22:22

gonso έγραψε:Το FIR Νικοσίας ελέγχει (θεωρητικά) ΟΛΟ το νησί.. .
Οι Τούρκοι, επειδή δεν υπάρχει από το ICAO αναγωρισμένο FIR στην περιοχή άλλο από της Νικοσίας, έχουν ονομάσει το νότιο μέρος του FIR Άγκυρας (το κομμάτι που είναι πάνω από την θάλασσα) ERCAN, παρόλο που δεν έχει καμμία σχέση με το αεροδρόμιο (γεωγραφικά).

Αν δείτε τα διάφορα supplements, υπάρχει ένα κεφάλαιο που λέγεται "IATA COMMUNICATIONS / CONTROL PROCEDURES IN NICOSIA FIR", δηλαδή η IATA (όχι ο ICAO) της οποίας οι αποφάσεις δεν αποτελούν νομικό προηγούμενο τουλάχιστον στον ίδιο βαθμό με τον ICAO, έχει προδιαγράψει διαδικασίες για επικοινωνία airliners με τις αρχές ATC της Κυπριακής Δημοκρατίας και της Τουρκίας. Οι οδηγίες αυτές, αν τις διαβάσετε προσεκτικά, αναγνωρίζουν την de facto διχοτόμηση της Κύπρου.
0 x


Panayiotis Constantinides
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 22 Αύγ 2007, 09:19

Δημοσίευσηαπό Panayiotis Constantinides » 22 Αύγ 2007, 09:46

aakunz έγραψε:Απ' ότι ξέρω, έχουν μείνει εγκλωβισμένα τα μοναδικά τρία Trident του στόλου των Κυπριακών Αερογραμμών που δεν "πρόλαβαν" να απογειωθούν εκείνο το πρωι).


Υπάρχει ένα Trident λεηλατημένο κι ένα κατεστραμμένο ολοσχερώς, όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες. Το τρίτο το πήρε μετά η British Airways. Για το τέταρτο δεν ξέρω τι έγινε. Πάντως και ένα BAC1-11 που είχε μισθωθεί από την Court Line το 1974 είχε εγκλωβιστεί κι αυτό στην Λευκωσία. Το 1976 η Court Line χρεωκόπησε, και οι πιστωτές της απαίτησαν πίσω το αεροπλάνο. Ο Ο.Η.Ε. έδωσε άδεια να απογειωθεί και να επιστρέψει στο Λονδίνο, και από εκεί γύρισε στην Κύπρο και πετούσε για τις Κυπριακές Αερογραμμές μέχρι το 1995.

aakunz έγραψε:Σήμερα η περιοχή νότια του αεροδρομίου έιναι κατοικημένη, γεγονός που καθιστά λίγο αμφίβολη την επαναλειτουργία του αεροδρομίου.

Δεν είναι τα κτίσματα τόσο κοντά όσο π.χ. στο Ελληνικό... Δεν είναι αυτός ο λόγος που θα αποτελούσε ανασταλτικό παράγοντα για την επαναλειτουργεία του αεροδρομίου Λευκωσίας. Οι λόγοι είναι φυσικά πολιτικοί αλλά επιπλέον, με την επένδυση που γίνεται για την επέκταση του Αεροδρομίου Λάρνακας, είναι ασύμφορο μετά φτου κι απ την αρχή να ξαναφτιάχνουν την Λευκωσία, ειδικά τώρα που υπάρχει κι ένα πολύ καλό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων που συνδέει μεταξύ τους όλες τις πόλεις, και η διαδρομή Λάρνακα - Λευκωσία γίνεται σε 45-50 λεπτά...
0 x

GhostSoul
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 08 Μάιος 2006, 22:04

Δημοσίευσηαπό GhostSoul » 16 Σεπ 2007, 20:45

Καλησπέρα

το 5B-DAC είναι το μοναδικό αεροσκάφος εν ζωή. Είναι πλέον στο Μουσείο του Duxford με τα χρώματα της ΒΕΑ και αγγλικό νηολόγιο Το συγκεκρίμένο αεροσκάφος "παραχωρήθηκε" από την ΒΕΑ σαν μορφή αντάλαγής για το 5Β-DAA.

Επίσης μετά την εισβολή τα δύο αεροσκάφη, 5B-DAD, 5B-DAC, αγοράστηκαν από τις Βρετανικές Αερογραμμές, αφού ήταν σε καλή κατάσταση και πέταξαν πίσω στην Αγγλία όπου εκτέλεσάν πτήσεις μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 80.

Φιλικά
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης