LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 08 Δεκ 2004, 00:36

Makari na ginoyn ola sto mellon opos ta les.
Kalh eykairia gia mellontikh aykshsh einai o Xeimerinos Toyrismos.
Mexri stigmhs fenetai poly dyskolo gia ta IOA.
0 x


Kyriakos Sahinidis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 01:40
Τοποθεσία: Melbourne - Australia

Δημοσίευσηαπό Kyriakos Sahinidis » 11 Δεκ 2004, 06:03

Ehoun trela8ei autoi ??? 500 epivates tiv wra apo IOA ??? Gia pote, to 2060 ?
0 x

k984504
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 03 Ιαν 2003, 16:32
Τοποθεσία: Kozani, GR
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό k984504 » 11 Δεκ 2004, 17:53

Gia na xekatharisoume ligo ta pragmata.. Otan leme TPHP (= Typical Peak Hour Passengers) ennoume oti.. Anamenoume oti kapoia ora tis imeras, kapoia sigkekrimeni mera tou xronou, oi perissoteres ptiseis tha simpesoun tin idia ora... Auto simbanoi se dyo periptoseis:
1. Se Business traffic aerodromio, oi perissoteres ptiseis epistrefoun konta stis 5-6pm, kai auto giati kanenas business man den thelei extra dianiktereusi.. etsi oi ptiseis sigentronontai metaxy 6-8am kai 5-6pm
2. Se Holiday traffic, Arxes augoustou exei paratirithei oti oi perissoteroi voreio eutopaioi pernoun diakopes, opote kai i zitisi einai poly megali me charter aircrafts pou einai kai arketa megala se megethos..

Opote pairnoume autin tin mera.. kai tis kovoume gyro sto 30%.. oste na min sxediasoume gia to apolyto peak alla gia mia pio metriopathi katastasi!

To numero ton 500pax den einai gia kathe ora tis imeras, alla analoga me ta inputs o meletitis vrike oti gia 20-30 % ton imeron tha yparxoun ores pou tha einai ises me 500 kai ano epivates.. Opote kataligoume se katallilo megethos.. Den simainei diladi oti ena vroxero mizero proino tou Februariou tha exoume 500 pax stin peak ora, alla tha yparxoun meres pou to aerodromio tha prepei na antapokrinetai se 500 kai ano epivates.
0 x
Nikos

Άβαταρ μέλους
kongalt
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 23:13
Τοποθεσία: LGIO-IOA
Επικοινωνία:

LGIO!

Δημοσίευσηαπό kongalt » 07 Φεβ 2005, 23:23

ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΝΒD ΣΤΟΥΣ 340ΜΗΖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΟ ΙLS MONO ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ!! ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ! :lol:
0 x


Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 10

Έκλεισε για 24 ώρες το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων

Δημοσίευσηαπό SK » 18 Φεβ 2005, 09:42

"Νέκρωσε για ένα εικοσιτετράωρο περίπου το αεροδρόμιο Ιωαννίνων εξαιτίας βλάβης που προκλήθηκε στο ραδιοβοήθημα", όπως αναφέρει χθεσινό δημοσίευμα του Πρωινού Λόγου. Αποσπάσματα:

Εκατοντάδες επιβάτες των "Ολυμπιακών Αερογραμμών" και της "Aegean Airlines" ταλαιπωρούνται στα αεροδρόμια των Ιωαννίνων, της Θεσσαλονίκης και το "Ελευθέριος Βενιζέλος", ενώ πολλοί είναι αυτοί που έχασαν τις πτήσεις τους για το εξωτερικό, αφού δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν από τα Γιάννινα. Η βλάβη στο ραδιοβοήθημα προσέγγισης αεροσκαφών του αεροδρομίου Ιωαννίνων αποκαταστάθηκε χθες, λίγο πριν το μεσημέρι οπότε και άρχισαν κανονικά οι πτήσεις που είχαν διακοπεί από προχθές το απόγευμα.

Ο [Διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Δημήτρης Σταμάτης]τόνισε ότι τοποθετείται στο Μιτσικέλι, ειδική προστασία για το ραδιοβοήθημα και αντικαθίστανται οι μηχανολογικές και ηλεκτρονικές εγκαταστάσεις.

Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων είναι ένα από τα πιο δύσκολα της χώρας. Όταν οι καιρικές συνθήκες είναι δύσκολες, τότε η προσέγγιση των αεροσκαφών καθίσταται αδύνατη. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην διάρκεια του 2004, 28 πτήσεις της Ολυμπιακής ακυρώθηκαν και άλλες 55 καθυστέρησαν.
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 26 Φεβ 2005, 19:38

Μετονομασία του αεροδρομίου Ιωαννίνων ζητούν ομογενείς της Φλώριδας
Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2005



Την μετονομασία του Αεροδρομίου Ιωαννίνων σε `Πύρρος`, προς τιμή του μεγάλου Στρατηλάτη και Βασιλέα της Ηπείρου ζητούν οι ομογενείς μας από τη Φλώριδα. Η πρόταση αυτή κατετέθη από τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Φλώριδας, κ. Μ. Σέρβο, στον Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κ. Δ. Σταμάτη και έτυχε θετικής ανταπόκρισης.

Χαρακτηριστικά, η πρόταση του κ. Σέρβου είχε ως εξής: "Σας προτείνουμε να ονομασθεί το εν λόγω Αεροδρόμιο `Πύρρος` εκ του Βασιλέως των Ηπειρωτών (318 - 272 π.Χ.). Ο Πύρρος ήταν ένας από τους ικανότερους στρατηγούς της αρχαιότητας και ένα από τα σημαντικότερα εγχειρήματα του υπήρξε η προσπάθεια να ενώσει όλες τις τότε Ηπειρωτικές φυλές. Είναι συχνό το φαινόμενο της παραχάραξης και διαστρέβλωσης της Ελληνικής και κατά συνέπεια της παγκόσμιας ιστορίας. Κινήσεις σαν την προτεινόμενη ανωτέρω, κατοχυρώνουν σύμβολα, ονόματα και την λαμπρή και πλούσια ιστορία μας.

Το όνομα `Πύρρος` στο αεροδρόμιο θα αναδείξει την ιστορία της Ηπείρου και θα αποτρέψει τυχόν βλέψεις γειτόνων να διεκδικήσουν το όνομα αυτό σε σχετικό εγχείρημα. Ως πρακτική συνάδει με την ονοματοδοσία άλλων αεροδρομίων όπως της Θεσσαλονίκης ("Μακεδονία"), Κερκύρας ("Ι. Καποδίστριας"), Κω ("Ιπποκράτης") κ.ο.κ. Ως Έλληνες οφείλουμε να προστατεύουμε και να αναδεικνύουμε την ιστορική και πολιτιστική μας κληρονομιά".

Βίκυ Καραντζαβέλου - Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2005
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 27 Φεβ 2005, 01:11

Na ginei alla ti sxesh exei ayto me to topic?
Epipleon ena onoma den fernei kammia epixeirhsiakh allagh se ena aerodromio.
Mono h aparaithtes ypodomes kai h thespish kinhtron stoxon(Vl.Ryanair)
allazoyn epixhrhsiaka ena aerodromio.
Akoma kai me thn onomasia oso spoydaia kai istorikh ki an einai to IOA tha parameinei ena topiko aerodromio opos einai kai tora kai tipota parapano.(To idio isxyei kai gia alla aerodromia kai den thelo na ypotimhso ta Ioannina se kammia periptosh.).
0 x


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 194
Επικοινωνία:

«ΘΕΛΟΥΜΕ να αναπτύξουμε νέες πτήσεις από και προς τα ΙΟΑ»

Δημοσίευσηαπό Akis » 29 Μαρ 2005, 18:59

Ιωάννινα: Υψηλές οι πληρότητες των πτήσεων

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2005 07:00


«ΘΕΛΟΥΜΕ να αναπτύξουμε νέες πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, ακόμη και προς συγκεκριμένους προορισμούς στο εξωτερικό, όπου ζουν χιλιάδες Ηπειρώτες και μας το ζητούν πιεστικά, αλλά εμπόδιό μας είναι το αεροδρόμιο, που κάθε ματαίωση πτήσης αλυσιδωτά, θα αναστατώσει και τις υπόλοιπες πτήσεις μας».

Αυτό δήλωσε, στέλεχος αεροπορικής εταιρείας (*) που εκτελεί δρομολόγια στα Γιάννινα, προσθέτοντας ότι, μεγάλο είναι και το ενδιαφέρον για επιβάτες και εμπορεύματα από την Κύπρο. Τα εμπορεύματα στη συνέχεια θα προωθούνται ειδικά στην Αλβανία, έπειτα από συμφωνίες που υπέγραψαν κυπριακές και αλβανικές εταιρείες.

Παρ' όλα αυτά, υψηλές είναι οι πληρότητες των αεροσκαφών όλων των πτήσεων, πληρότητες που ξεπερνούν το 72% όλους τους μήνες του 2004, κάτι που δεν συμβαίνει με τα περισσότερα από τα άλλα αεροδρόμια της χώρας.

Σε ό,τι αφορά συγκεκριμένα στο δρομολόγιο Αθήνα - Ιωάννινα - Αθήνα, το 2004, έγιναν 2.369 πτήσεις, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη αυτές που ακυρώθηκαν λόγω καιρού.

Από αυτές τις 2.369 πτήσεις, οι 1615 έγιναν με αεροσκάφη των «Ολυμπιακών Αερογραμμών» και οι 754 με αεροσκάφη της Aegean με τα αεροσκάφη των «Ολυμπιακών Αερογραμμών» να εμφανίζουν μέση πληρότητα 75% και αυτά της Aegean Arlines, πληρότητες 68%.

Εν τω μεταξύ στις εξακόσιες περίπου ανήλθαν το 2004 οι πτήσεις από το αεροδρόμιο Ιωαννίνων προς και από τη Θεσσαλονίκη, με πληρότητες που ξεπερνούσαν το 75% και σε συνολικό αριθμό επιβατών που ξεπέρασαν τις 23.800. Οι πτήσεις της Θεσσαλονίκης εκτελούνται με αεροσκάφη ART- 42 των 48 θέσεων και μόνο από τις «Ολυμπιακές Αερογραμμές».


(*) Τουλάχιστον δεν έχουμε πολλές επιλογές σε ποια εταιρεία να εργάζεται το συγκεκριμένο στέλεχος :lol:
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 30 Μαρ 2005, 01:03

Ti kanei niaoy niaoy sta kerammydia?(H A3 fysika!).
Aksioprosekto einai oti oi pthseis ton OA gia SKG exoyn toso megales plhrothtes otan kapoios mporei na metavei kai odikos!
Kata ta alla to aerodromio ton IOA xreiazetai h ILS h metafora!
0 x

Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 10

Δημοσίευσηαπό SK » 31 Μαρ 2005, 21:58

Ίσως επειδή οδικώς η διαδρομή είναι κυρίως ορεινή και κουραστική. Πολλοί γνωστοί μου σται Γιάννενα προτιμούν το αεροπλάνο για Θεσσαλονίκη από το λεωφορείο. Επίσης το εισητήριο είναι σχετικά φτηνό. Πρόσφατα είχα γράψει και trip report για πτήση SKG-IOA:
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=1828

jetflight έγραψε:Ti kanei niaoy niaoy sta kerammydia?(H A3 fysika!).
Aksioprosekto einai oti oi pthseis ton OA gia SKG exoyn toso megales plhrothtes otan kapoios mporei na metavei kai odikos!
Kata ta alla to aerodromio ton IOA xreiazetai h ILS h metafora!
0 x


Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 10

Δημοσίευσηαπό SK » 04 Απρ 2005, 18:23

"'Aμεση αναμένεται να είναι η δημοπράτηση των έργων επέκτασης και εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Ιωαννίνων, ο προϋπολογισμός των οποίων θα ανέλθει τελικά στα 63 εκατομμύρια ευρώ", σύμφωνα με δημοσίευμα του ΠΡΩΙΝΟΥ ΛΟΓΟΥ. Αποσπάσματα:

"Οι μελέτες για τα έργα επέκτασης και εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Ιωαννίνων είχαν ολοκληρωθεί, όμως η ΥΠΑ ζήτησε ορισμένες τροποποιήσεις προκειμένου να επιτευχθεί η ομαλή λειτουργία για όσο διάστημα θα εκτελούνται εργασίες. Οι συμπληρώσεις αυτές έγιναν, η Υπηρεσία συντάσσει τα τεύχη και σύντομα αναμένεται να γίνει η δημοπράτηση.
Σημαντική ήταν η απόφαση του Υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη να διπλασιάσει τις πιστώσεις, ώστε, να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη εξέλιξη και ολοκλήρωση των έργων.

Η μελέτη, όπως είχε ανακοινώσει προ τριμήνου στα Γιάννινα ο Διοικητής της ΥΠΑ Δημήτρης Σταμάτης, αφορά την επέκταση του αεροσταθμού στα δέκα χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα, ώστε να εξυπηρετεί άνετα και χωρίς το παραμικρό πρόβλημα 500 επιβάτες την ώρα. Παράλληλα θα γίνει επέκταση του χώρου στάθμευσης, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται ταυτόχρονα πέντε αεροσκάφη μεγάλου τύπου.

Η αποπεράτωση των έργων θα γίνει σε δύο χρόνια από την ημέρα της έναρξης των εργασιών. "
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 05 Απρ 2005, 02:08

Ayto to ksanakoysame...
0 x

Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 10

Δημοσίευσηαπό SK » 17 Ιουν 2005, 17:33

Άθρο του Πρωινού Λόγου με αφορμή την επικείμενη κατάργηση του δρομολογίου Ιωαννίνων-Θεσσαλονίκης, επανέρχεται στα προγραμματισμένα έργα για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Καταλήγει ρωτώντας, "όταν ολοκληρωθούν τα έργα, πόσα αεροσκάφη, θα φτάνουν στα Γιάννινα. Εκτός κι αν μέχρι τότε έχουν δραστηριοποιηθεί άλλες ιδιωτικές εταιρίες."...
0 x


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3733
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 114

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 18 Ιουν 2005, 03:17

Απάντηση από εδώ: https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?p=29986#29986

jetflight έγραψε:Κριμα παντος γενικα για τα Ιωαννινα,να ειναι μια τοσο μεγαλη πολη και να εχει τοσο πολυ χαμηλη κινηση,πραγμα αδιανοητο για τα ευρωπαικα δεδομενα.



Ok, μην κάνουμε εύκολες συγκρίσεις με ευρωπαϊκές πόλεις. Η Ελλάδα έχει αρκετές ιδιομορφίες ως χώρα, και από άποψη μορφολογίας (αριθμός νησιών, ανάγλυφο) αλλά και όσο αφορά την κατανομή του πληθυσμού της. Σε 2 πόλεις είναι συγκεντρωμένα 5 εκατ. κατοίκων, και στη συνέχεια υπάρχουν πόλεις των 150, 100, 80, 70 χιλιάδων κατοίκων κ.ο.κ.

Στην Ευρώπη (Γαλλία, Γερμανία, Βρετανία), τα μεγάλα αεροδρόμια βρίσκονται δίπλα σε πόλεις 400.000-600.000 κατοίκων. Υπάρχουν αρκετά μεγάλα αεροδρόμια, αλλά υπάρχουν αντίστοιχα και πόλεις τέτοιου μεγέθους, για να τα τροφοδοτούν.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε πόλεις αυτού του μεγέθους. Τα Ιωάννινα είναι μια πόλη 75.000-80.000 κατοίκων, η οποία απ' ότι φαίνεται δεν μπορεί να συντηρήσει -από μόνη της- περιφερειακά δρομολόγια προς ελληνικές πόλεις ή προς το εξωτερικό. Ακόμα περισσότερο δε όταν αναπτύσσονται εναλλακτικά μέσα μεταφοράς (π.χ. Εγνατία Οδός ή σιδηρόδρομος σε άλλες περιπτώσεις)...

Επιπλέον, στις περιπτώσεις που παρατηρείται ομοιογένεια του πληθυσμού (όσο αφορά τους λόγους και τις επιθυμίες του για μετακίνηση), οι αντιδράσεις του κόσμου, είναι κοινές και μαζικές προς το ένα μέσο ή το άλλο. Φαίνεται πως αυτό συμβαίνει σε πόλεις όπως τα Ιωάννινα (ειδικά στην περίπτωση σύνδεσης με τη Θεσ/νίκη), όπου δεν υπάρχει σημαντικός αριθμός επιχειρηματικών/επαγγελματικών μετακινήσεων (που πιθανώς θα επιζητούσαν αεροπορική σύνδεση) αλλά αντιθέτως, οι περισσότερες μετακινήσεις γίνονται από εκδρομείς, φοιτητές ή γενικότερα από μετακινούμενους που κοιτούν να βρουν τη βέλτιστη λύση για τη μετακίνηση τους (χρόνος-χρήμα), που πλέον είναι το αυτοκίνητο ή το ΚΤΕΛ μέσω Εγνατίας.
Αντίστοιχα το ίδιο, συνέβει στη σύνδεση Αθήνας-Καλαμάτας, και παλιότερα Αθηνών-Αγρινίου, Αθήνας-Λαρίσας και σε πολλές ακόμη συνδέσεις με πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας που καταργήθηκαν κυρίως τις δεκαετίες '50-'60.

Ανάπτυξη των περιφερειακών αεροδρομίων [ιδιαίτερα π.χ. της Καβάλας που βρίσκεται σε ιδανική θέσή ή κάποιο στην Πελοπόννησο (Άραξος ή Καλαμάτα)], θα μπορούσε να έρθει αν διασυνδεθούν σιδηροδρομικά με τις πόλεις που βρίσκονται στην περιφέρεια τους, ώστε να καταστούν αεροπορικοί κόμβοι μιας ευρύτερης περιφέρειας 200.000-300.000 κατοίκων. Μια τέτοια εξέλιξη, θα μπορούσε να προσελκύσει και τακτικές πτήσεις από/προς το εξωτερικό προς τα συγκεκριμένα αεροδρόμια.
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 19 Ιουν 2005, 00:08

Συμφωνω,αν και δε νομιζω οτι ολες οι πολεις της Ευρωπης ειναι των 300.000-400.000.Σιγουρα υπαρχουν και μικροτερες,αλλα ακομα κι αν ειναι ετσι τοτε και πολεις πιο μεγαλες οπως η Πατρα και η Λαρισα δεν εχουν καθολου πολιτικα αεροδρομια.Εγω αναφερθηκα επισης και στο οτι εαν οι ΟΑ κοψουν το δρομολογιο Ιωαννινα-Θεσσαλονικη θα διαμαρτυρηθουν καποιοι.Γιατι να διαμαρτυρηθουν;Αυτη ειναι η απορια μου και τιποτα αλλο.
Σιγουρα δεν ειναι ευχαριστο να κοβεται ενα αεροπορικο δρομολογιο,αλλα γιαυτο φταινε οι ιδιοι οι Γιαννιωτες.
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης