LGLR Larisa

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
NIKOΣ ΣΑΡΟΥΚΟΣ
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 11 Μαρ 2004, 15:25

LGLR Larisa

Δημοσίευσηαπό NIKOΣ ΣΑΡΟΥΚΟΣ » 07 Ιούλ 2004, 13:05

Πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια για τη νέα θεματολογία που έχετε εισάγει με επίκεντρο τα αεροδρόμια της χώρας όπου και "φωτογραφίζονται" όλα τα στοιχεία τους. Ευχής έργο θα ήτανε αν μπορούσε να εμπλουτιστεί και με φωτογραφίες!!!

Εστιάζοντας το ενδιαφέρον μου στον αερολιμένα Λάρισας παρατήρησα ότι υπάρχει η αναφορά περί "μελέτης σκοπιμότητας για επναλειτουργία του αεροδρομίου και ως πολιτικό".

Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο; Ας πούμε πως είναι κάτι που με "καίει" ! Σας ευχαριστώ πολύ.
0 x


Άβαταρ μέλους
Hristos
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 17:01
Τοποθεσία: Karlsruhe / Germany
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Hristos » 07 Ιούλ 2004, 14:59

na exoume kai fotografies....all are planned, dont´t worry ;)

gia tin devteri erotisi; isos mpori o xristos na mas bouithisi...(?)
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3746
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 116

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 08 Ιούλ 2004, 04:44

Νίκο, το αεροδρόμιο -όπως αναφέρεται στη σελίδα- χρησιμοποιούνταν για πολλά χρόνια ως πολιτικό έως το 1994. Τα δρομολόγια προς Λάρισα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη διεκόπησαν εκείνη την περίοδο αφού ήταν ζημιογόνα.

Η Υ.Π.Α. πάντως έχει αναθέσει μελέτη σκοπιμότητας για την επαναλειτουργία του αεροδρομίου ως πολιτικό. Κατ 'εμέ, βλέπω ως πιο πιθανή - σε ενδεχόμενη επαναλειτουργία του - την εκτέλεση δρομολογίων charter προς εξωτερικό , εμπορευματικών δρομολογίων, κτλ.
0 x

Άβαταρ μέλους
Dead_Poet
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 26 Απρ 2004, 12:42
Τοποθεσία: ATH
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Dead_Poet » 29 Ιούλ 2004, 16:12

xristos έγραψε:χρησιμοποιούνταν για πολλά χρόνια ως πολιτικό έως το 1994. Τα δρομολόγια προς Λάρισα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη διεκόπησαν εκείνη την περίοδο αφού ήταν ζημιογόνα.


Είναι εξακριβωμένο αυτό; Γιατί εγώ νομίζω ότι τα δρομολόγια μεταξύ Αθηνών και Λάρισας διακόπηκαν το 1977, μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με το DC-3 που εκτελούσε το δρομολόγιο και λόγω ομίχλης στη Λάρισα (πολύ συχνό φαινόμενο) είχε εκτραπεί για να προσγειωθεί στην Κοζάνη, χωρίς να προλάβει όμως, καθώς συνετρίβη σε βουνά κοντά στα Σέρβια Κοζάνης.
0 x
Δείτε τη συλλογή μου με φωτογραφίες από τον εγκαταλειμμένο Ανατολικό Αεροσταθμό τού "Ελληνικού"!


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3746
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 116

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 29 Ιούλ 2004, 20:42

Dead_Poet έγραψε: Είναι εξακριβωμένο αυτό; Γιατί εγώ νομίζω ότι τα δρομολόγια μεταξύ Αθηνών και Λάρισας διακόπηκαν το 1977, μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με το DC-3 που εκτελούσε το δρομολόγιο και λόγω ομίχλης στη Λάρισα (πολύ συχνό φαινόμενο) είχε εκτραπεί για να προσγειωθεί στην Κοζάνη, χωρίς να προλάβει όμως, καθώς συνετρίβη σε βουνά κοντά στα Σέρβια Κοζάνης.


Πολύ πιθανώς να είχαν διακοπεί τα δρομολόγια κάποια στιγμή στο χρονικό διάστημα ως το 1994 (τότε πάντως ήταν το οριστικό "κόψιμο" των δρομολογίων).

Όσο για το δυστύχημα που λες έγινε το 1976, με YS-11A της Ολυμπιακής που εκτελούσε κανονικά το δρομολόγιο Αθήνα-Λάρισα-Κοζάνη. Λόγω του κακού καιρού το α/φ παρέκαμψε τη Λάρισα και συνέχισε κατευθείαν για Κοζάνη όπου και έγινε το δυστύχημα στο πέρασμα της Καστανιάς.

http://aviation-safety.net/database/1976/761123-2.htm
0 x

k984504
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 03 Ιαν 2003, 16:32
Τοποθεσία: Kozani, GR
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό k984504 » 30 Ιούλ 2004, 01:13

na diorthoso kati.. san gnisios kozanitis.. oti to dystixima egine pano apo to xorio tou Metaxa.. kai i mnimi tou einai poly zontani akoma kai simera.. polloi palioi akoma fovountai tis ptiseis gia auton akrivos to logo!
0 x
Nikos

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3746
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 116

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 30 Ιούλ 2004, 14:58

k984504 έγραψε:na diorthoso kati.. san gnisios kozanitis.. oti to dystixima egine pano apo to xorio tou Metaxa..


Βασικά το "Καστανιά" προέρχεται από προσωπική "μαρτυρία"-αφήγηση πιλότου της ΟΑ (όχι της μοιραίας πτήσης) που αναφέρει ότι το αεροσκάφος κατέπεσε στην προσπάθεια του να περάσει το πέρασμα της Καστανιάς. Βεβαία κοιτάζοντας το χάρτη βλέπω πως είναι πολύ πιο λογικό να κατέπεσε στο χωριό "Μεταξάς" το οποίο βρίσκεται πάνω στη νοητή ευθεία Λάρισας-Κοζάνης (στα Σέρβια όρη, όπως εξάλλου φαίνεται να έγινε το ατύχημα από άλλη πηγή) ενώ η Καστανιά είναι στην νοητή ευθεία Κοζάνης-Θεσσαλονίκης (καμία σχέση δηλαδή...!). Οπότε επιλέγουμε "Μεταξάς" μιας και το βιβλίο απ' όπου προέρχεται η αφήγηση έχει κι άλλες ανακρίβειες...
0 x


Άβαταρ μέλους
phantomas
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2003, 17:45
Τοποθεσία: Athens
x 1

Δημοσίευσηαπό phantomas » 30 Ιούλ 2004, 17:36

αν και είμαστε τελείως off-topic, από το πόρισμα της ΥΠΑ:

ΜΑΧΑΛΑ ΛΑΚΚΟΣ, ΒΑ 3 χιλιόμ. χωρίου ΜΕΤΑΞΑΣ περιοχής ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ
0 x
PHANTOMS PHOREVER

Άβαταρ μέλους
Dead_Poet
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 26 Απρ 2004, 12:42
Τοποθεσία: ATH
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Dead_Poet » 10 Αύγ 2004, 12:49



Για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζω, μου βγάζει "The Web site you are looking for is unavailable due to its identification configuration settings".

Δεν πηγαίνει ούτε καν μέχρι το aviation-safety.net... :?
0 x
Δείτε τη συλλογή μου με φωτογραφίες από τον εγκαταλειμμένο Ανατολικό Αεροσταθμό τού "Ελληνικού"!

Kyriakos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2004, 16:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): OKBK
Τοποθεσία: Kuwait

Δημοσίευσηαπό Kyriakos » 05 Οκτ 2005, 16:54

Σημερινό άρθρο σχετικά με την επαναλειτουργία του αεροδρομίου Λάρισας ως πολιτικού:

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
0 x


Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 06 Οκτ 2005, 16:18

edo leei pos tha leitourgei mono gia cargo kai tsarters arxika...nomizo pos den iparxei pleon diaxorismos (kata thn europaiki enosi) anamesa se tsarter kai scheduled.....
0 x

Άβαταρ μέλους
Exocet
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 17 Ιουν 2005, 15:08
Τοποθεσία: Πελοπόννησος / Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Exocet » 19 Οκτ 2005, 11:42

Καλά νέα για τη Λάρισσα αλλά για άλλη μια φορά η γνωστή πατάτα (δηλαδή κάποιος υπουργός (σουφλιάς??) που είναι από την περιοχή προωθεί όσο μπορεί την πόλη του.

Ακόμα και αν όλα πάνε καλά σε λίγα χρ΄νια το μόνο που θα δούμε είναι ένα τσιμεντένιο κουτάκι γύρω στα 2 χιλ. τετραγωνικά που θα ονομάζεται μετά τυμπανων και μουσικής "αερολιμένας + όνομα (αυτό μας έλειπε) λάρισσας.

Και φυσικά θα έχουμε τη γνωστή γκρίνια από το Βόλο μέχρι να ανακοινωθεί ότι και η αγχίαλος θα γίνει πολιτικό (κλαπ κλαπ κλαπ -- βλέπε αντίστοιχη ιστορία ανδραβίδα άραξος).

Πότε θα ξεφύγουμε από αυτή τη μιζέρια και ρουσφετολογική λογική??

Και συγγνώμη ρε παιδιά , τσαρτερ από που και για να πάνε που αυτοί που θα έρθουν με τα τσάρτερ? Καλός ο πλαταμώνας δε λέω αλλά άλλο ρόδος και ηράκλειο άλλο πλαταμώνας και πήλιο.

PS: μην ξεχνάμε ότι έστω και με τεράστιες καθυστερήσεις ο σιδηροδρομικός άξονας Αθήνα--Θεσσαλονίκη αναβαθμίζεται με αποτέλεσμα σε λίγο καιρό οι αποστάσεις να έχουν μικρίνει σε σημαντικό βαθμό.
Πως θα αντέξει μια αεροπορική σύνδεση όταν έχει τέτοιο ανταγωνισμό??

Ελπίζω να μη με παρεξηγήσουν οι φίλοι λαρισαίοι , απλά εξέθεσα κάποιους προβληματισμούς
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 19 Οκτ 2005, 13:31

Πολύς ντόρος γίνεται αυτές τίς μέρες περί την χρησιμοποίηση τών ανά την χώρα ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ (το τονίζω επειδή έχει σημασία αυτό) αεροδρομίων από την πολιτική αεροπορία.

Προσωπικά δέν νομίζω ότι το όποιο πρόβλημα τής αεροπορικής συγκοινωνίας στην Ελλάδα θά λυθή μέ ενέργειες τού τύπου «κάθε πόλη και αεροδρόμιο,κάθε χωριό κι’ελικοδρόμιο»...

Είπαν οι υπουργοί (ο κύρ-Σπήλιος και ο κύρ-Μιχάλης) ότι η λύση τής αξιοποίησης τών υπαρχόντων στρατιωτικών αεροδρομίων θα μειώση το κόστος τών υποδομών.

Δηλαδή,τα υπάρχοντα στρατιωτικά αεροδρόμια πώς θα εξυπηρετούν τους αναμένοντες επιβάτες;Μέ τά ΚΨΜ τών μονάδων;Δέν θα χρειαστή να χτιστούν σύγχρονα terminals;

Πώς θα εξυπηρετούν τεχνικώς τά διακινούμενα επιβατικά αεροπλάνα;Στα υπόστεγα τών F16 και τών Phantoms;

Πού θά προσγειώνωνται τά διακινούμενα επιβατικά αεροπλάνα;Στους διαδρόμους που το πιο μεγάλο αεροπλάνο που αντέχουν είναι το C130 (και αυτό όχι σέ όλα τά στρατιωτικά αεροδρόμια); (και άντε νά πούμε ότι δέν θα κατεβαίνουν μεγαλύτερα από 737 ή παρόμοια,που είναι στο περίπου ίδιας κατηγορίας μέ τα C130 σε βάρος.Πάλι δέν θα χρειαστή να επιμηκυνθούν οι διάδρομοι,ώστε να είναι συμβατοί μέ τίς απαιτήσεις τής ICAO;)

Δέν θα χρειαστή να εγκατασταθούν συστήματα ραδιοναυτιλίας σύμφωνα μέ τίς απαιτήσεις τού ICAO;

Είπαν οι υπουργοί (ο κύρ-Σπήλιος και ο κύρ-Μιχάλης) γιά το αεροδρόμιο τής Λάρισας,ότι θά χρησιμοποιηθή γιά charters.Και πολύ σωστά επεσήμανε ο exocet «γιά να πάνε πού;».Οταν η διαδρομή Αθήνα-Λάρισα μέ το intercity τώρα πλέον είναι κάπου 2 ωρίτσες και κάτι (και από Θεσσαλονίκη γύρω στη 1 ώρα),τί νόημα έχει νά πάη κάποιος π.χ. κατ’ευθείαν από το Στρασβούργο στην Λάρισα; (και ποιός θα βρεθή να το κάνη δηλαδή…).

Καί βέβαια,αφού και ο Βόλος έχει την Αγχίαλο,θά αρχίσουν κι΄αυτοί τίς γκρίνιες,θ’ακολουθήσουν τά Τρίκαλα (κάποια βάση υπάρχει εκεί κοντά,νομίζω),η Εδεσσα,η Νάουσα κλπ ώστε σε λίγα χρόνια η χώρα θα είναι κατάσπαρτη από μικρές παράγκες μ’ένα διάδρομο και μιά πίστα σάν πάρκιγκ σε σουπερμάρκετ,που θά αποκαλούνται «διεθνείς αερολιμένες»….
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


k984504
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 03 Ιαν 2003, 16:32
Τοποθεσία: Kozani, GR
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό k984504 » 19 Οκτ 2005, 19:09

Καταρχήν καλησπέρα σε όλους. Μερικά σχόλια χωρίς να θέλω να θήξω κανένα μέλος προσωπικά.

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιοι από εσάς βλέπετε ένα αεροδρόμιο ως σταθμό ΚΤΕΛ Αττικής ή Θεσσαλονίκης. Ένα αρεροδρόμιο από τη φύση του επιτελεί έργο επικοινωνίας με αποστάσεις τουλαχιστον και πέρα απο τρεις ώρες με επίγεια μέσα.

Τώρα για την κίνηση που θα εξηπηρετεί, αυτό εξαρτάται απο τους τοπικούς παράγοντες. Συγκεκριμένα για τη Λάρισα (και ευρητέρη περιοχή), η οικονομίας της είναι κατεξοχήν αγροτική. Μεγάλος αριθμός μεταποιητικών επιχειρήσεων είναι επισής υπαρκτός. Όσο για τον τουρισμό, αυτος ειναι κατα κανόνα χειμερινός (Λίμνη Πλαστηρα - Καρδιτσα, Περτούλι-Τρίκαλα, Χιονοδρομικό Ολύμπου, κτλ).

Το μέσω εισόδημα ξεπερνά τον Ελληνικό μέσο όρο, και άρα το διαθέδιμο εισόδημα για ταξίδια.

Πολύ απλά, υπάρχουν όλες οι προυποθέσεις για την ύπαρξη 3-4 εσωτερικών δρομολογίων και περιπου ισάριθμα εξωτερικού. Προφανός κάποια απο αυτα τα δρομολόγια θα είναι ναυλωμένες πτήσεις.

Η κίνηση για το άνοιγμα του αεροδρομίου λοιπόν είναι κατά την κρίση μου και έξυπνη και κερδοφόρα. Όσο για την ύπαρξη της Αγχιάλου σε κοντινή απόσταση, σιγουρα μόνο κέρδος μπορεί να φέρει στην περιόχη αφού σαν αεροδρόμιο το μόνο που μπορεί να εξυπερετήση είναι ναυώμένες πτήσεις λόγω τοποθεσίας.

Παρεπιπτώντος δεν είμαι Λαρισαίος.

Ελπίζω να βγάζουν νόημα αυτά που λέω.
0 x
Nikos

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 20 Οκτ 2005, 00:06

Συμφωνω και εγω με τον προηγουμενο.
Με τη λογικη του οτι με ενα τρενο παει κανεις Λαρισα απο Αθηνα σε 2 ωρες(κατι που δεν ισχυει ακομα) το αεροδρομιο <<Μακεδονια>> θα ηταν προφανος αχρηστο και δε θα ειχε νοημα να πετουν περι τις 24 καθημερινες πτησεις απο Αθηνα,επειδη με το τρενο ενδεχωμενος να απεχει 4 ωρες...
Το μονο προβλημα που βλεπω να υπαρχει ειναι κατα ποσο η Λαρισαιοι ειναι Εξηκοιωμενοι με το αεροπλανο.
Ακομα και αν δεν υπαρχει συνδεση με Αθηνα θα μπορουσε να αναπτυχθει μια συνδεση με το εξωτερικο.
Νομιζω οτι και η Ελλαδα πρεπει να σκεφτει επιτελους ευρωπαικα,και η υπαρξη πολιτικων αεροδρομιων βοηθαει οικονομικα μεγαλες πολεις τυπου Λαρισας,αλλα και Πατρας που δεν διαθετουν αεροδρομια και σιγουρα αυτο μονο αρνητικο μπορει να χαρακτηριστει.
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης