LGHI/JKH Chios "Omiros"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3774
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 137

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 29 Δεκ 2006, 18:16

jetflight έγραψε:Απο αυτα που λες Χρηστο καταλαβαινω οτι η ΥΠΑ απο το σπατοσημο εχει πολλα εσοδα,οποτε να θεωρησουμε οτι εχει τα λεφτα να προχωρησει στο εργο της επεκτασης.


Δημήτρη, έσοδα έχει, αλλά είναι θέμα πολιτικής απόφασης που θα κατευθυνθούν τα χρήματα, και ποια έργα θα προχωρήσουν και ποια θα μείνουν πίσω.

jetflight έγραψε:Η εντυπωση που μας δινει ομως ειναι οτι δηθεν δεν εχει χρηματα για ενα τοσο πολυ μεγαλο εργο,οταν η ιδια λεει οτι δεν μπορει να αγορασει ουτε πινακιδες!Το σιγουρο ειναι οτι με τα ευχαριστα νεα που ακουσαμε χτες μαλλον δεν θα καθεται και πολυ ησυχη η ηγεσια της ΥΠΑ.


Η ΥΠΑ έχει το έργο κανονικά στον προγραμματισμό της. Απ' ότι ξέρω, δεν είναι αυτή που το οδήγησε στο Συμβούλιο Επικρατείας αλλά κάτοικοι της περιοχής του Κάμπου, που διαμαρτύρονται για την επέκταση. Σαν δημόσια υπηρεσία δεν πιστεύω να έχει όφελος από το να μην προχωρήσει η κατασκευή του. Το αν θα προχωρήσει ή όχι, είναι μάλλον θέμα πολιτικών.
Πάντως κατά την άποψη μου από το να σπαταληθούν τόσα χρήματα για απαλλοτριώσεις και να καταστραφεί μια ιστορική περιοχή... θα ήταν καλύτερο το αεροδρόμιο να κατασκευαστεί σε νέα θέση κάπου αλλού στο νησί, μακριά από την πόλη.
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 30 Δεκ 2006, 00:20

xristos έγραψε:Η ΥΠΑ έχει το έργο κανονικά στον προγραμματισμό της. Απ' ότι ξέρω, δεν είναι αυτή που το οδήγησε στο Συμβούλιο Επικρατείας αλλά κάτοικοι της περιοχής του Κάμπου, που διαμαρτύρονται για την επέκταση. Σαν δημόσια υπηρεσία δεν πιστεύω να έχει όφελος από το να μην προχωρήσει η κατασκευή του. Το αν θα προχωρήσει ή όχι, είναι μάλλον θέμα πολιτικών.
Πάντως κατά την άποψη μου από το να σπαταληθούν τόσα χρήματα για απαλλοτριώσεις και να καταστραφεί μια ιστορική περιοχή... θα ήταν καλύτερο το αεροδρόμιο να κατασκευαστεί σε νέα θέση κάπου αλλού στο νησί, μακριά από την πόλη.


Δεν ειναι κατοικοι του Καμπου,αλλα της Φαρκαινας δηλαδη της περιοχης που βρισκεται βορεια του αεροδρομιου,και των οποιων οι περιουσιες θα απολλοτριωθουν για δευτερη φορα εκ νεου,οι οποιοι μαζι με το συλλογο οικολογιας και εναν επιχειρηματια ο οποιος εχτισε πολυκαταστηματα εκαναν συνολικα 3 συνεχομενες προσφυγες.
Το ΣΤΕ απερριψε τη σημαντικοτερη εξ αυτων των τριων και συγκεκριμενα αυτη που αναφερεται στη ΜΠΕ(Μελετη Περιβαντολογικων επιπτωσεων).
Η αποφαση υπερ της επεκτασης ειναι οριστικη οποτε η λυση για την εξευρεση νεας θεσης και κατασκευης νεου αεροδρομιου εγκαταλειπεται για παντα.
Ο Καμπος δεν εχει μεγαλο προβλημα,εκτος του θορυβου ενδεχομενως,πραγμα που δεν πιστευω οτι θα γκρεμισει και τα σπιτια του,εξαλλου ειναι πολυ μεγαλη περιοχη και το αεροδρομιο βρισκεται στα βορεια συνορα του με την υπολοιπη πολη.
Σχεδον ολος ο κοσμος της Χιου υποστιριζε και συνεχιζει τη λυση της επεκτασης η οποια αν αρχισει καποτε θα διαρκεσει 2 χρονια περιπου μαζι μετα εργα αναβαθμισης κτιριου και πιστας σταθμευσης.
Η ΥΠΑ ηταν αυτη που ειπε οτι η καταλληλοτερη θεση ειναι η υφισταμενη λογω προσανατολισμου και καιρου.
Μια νεα θεση πιθανοτατα νοτια θα εμπλεκε οχι μονο απο καποιους κατοικους και οικολογους,αλλα απο το συνολο των μαστιχοπαραγογων οι οποιοι θα ζητουσαν ακομα πιο ακριβες αποζημιωσεις συν οτι απο τις μελετες μεχρι την ολοκληρωση ενος νεου αεροδρομιου λογικα πιο μεγαλου απο το υπαρχον θα περνουσαν παρα πολλα χρονια,οποτε παλι η Χιος θα περιμενε.
Βεβαια οι προσφυγες εφτασαν ενα εργο 2 ετων περιπου να γινει 25!Σημασια εχει οτι το μεγαλυτερο εμποδιο ξεπεραστηκε και τωρα θα δουμε εαν υπαρχει στην πραγματικοτητα αυτη η πολιτικη βουληση για την οποια λες.
Η πολη δεν εχει και αυτη καποιο κινδυνο διοτι τα αεροπλανα κατευθυνονται ανατολικα προς τη θαλασσα.
Τελος η προφαση της ΥΠΑ σχετικα με την ονομασια σε Ομηρος οτι δεν εχει λεφτα για πινακιδες και μια προτομη μου φενεται τελοιως γελοιο.
Συγγνωμη για τα πολλα που εγραψα,αλλα λογω καταγωγης επρεπε.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5170
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 495
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 30 Δεκ 2006, 12:14

Κλασσικοι Ελληνες. Θελουν να γινει το καλο για τον τοπο τους, αλλα μακρια απ τα σπιτια τους...
0 x
SX-817

Άβαταρ μέλους
dr. manos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 23:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LYBE
Τοποθεσία: 38.0025 N 23.8267 E 260 m

Δημοσίευσηαπό dr. manos » 04 Ιαν 2007, 16:20

jetflight έγραψε:Δεν ειναι κατοικοι του Καμπου,αλλα της Φαρκαινας δηλαδη της περιοχης που βρισκεται βορεια του αεροδρομιου,και των οποιων οι περιουσιες θα απολλοτριωθουν για δευτερη φορα εκ νεου,οι οποιοι μαζι με το συλλογο οικολογιας και εναν επιχειρηματια ο οποιος εχτισε πολυκαταστηματα εκαναν συνολικα 3 συνεχομενες προσφυγες.


α) Ο επιχειρηματίας σκέφτηκε μήπως το επιπλέον revenue από τον επιπλέον κόσμο;
β) Οι σύλλογοι οικολογίας καταντάνε κουραστικοί ώρες ώρες. Εδώ στην γειτονιά μου έχουν μπλοκάρει γύρω στις 1000 νέες θέσεις εργασίας σε διάφορα έργα που αρνήθηκαν για να αποκτήσει η Αγία Παρασκευή πνεύμονες πρασίνου. Δηλαδή αν έμεναν στο Παγκράτι τι θα έκαναν;

Πάντως φταίει το δημόσιο που όταν χτίζει αεροδρόμια δεν σιγουρεύει ότι έχει απαλλοτριώσει και επιπλέον χωράφια γύρω γύρω για ενδεχόμενες επεκτάσεις. Μια φορά το έκανε (Αττική οδός / LGAV) και βέβαια παραπονέθηκαν... οι Οικολογικές οργανώσεις...
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 05 Ιαν 2007, 01:48

Συμφωνω και ειδικα οχι μονο για το θεμα του αεροδρομιου,αλλα και γενικοτερα για ολη τη Χιο οι οικολογοι και δυστυχως καποια μελη μικρων κομματων(ΚΚΕ,ΣΥΝ) επειδη κατα διαβολικη συμπτωση τυγχανει να ειναι δημοσιοι υπαλληλοι και να μην εχουν παιδια πιστευουν οτι ολοι ειμαστε σαν κι αυτους,δηλαδη οτι εχουμε σιγουρη δουλεια και οτι το κρατος θα κοψει το λαιμο του για να μας βρει τετοιες δουλειες.
Αλλη μια διαβολικη συμπτωση ειναι οτι προσπαθουν να εμποδιζουν με αστυρικτες παντα προφασεις οτι επενδυτικη προσπαθεια εχει σχεση με τον τουρισμο γιατι και καλα η Χιος δεν εχει αναγκη τον τουρισμο!
Δυστυχως γιαυτους οσο περναν τα χρονια και αυτο φενεται απολυτα το νησι θα ειναι ολο και περισσοτερο εξαρτημενο απο την τουριστικη οικονομια η οποια αποτελει πλεον μονοδρομο μετα την πτωση ελληνων στη ναυτιλια.Ηδη χτιζεται και αλλο ενα καινουργιο ξενοδοχειο 5 αστερων και οι πιεσεις ειναι ολο και πιο εντονες για να γινει το αεροδρομιο.
Ο επιχειρηματιας παλι απαξιωσε καποτε την ηδη υπο απαλλοτριωση περιοχη ετσι ωστε να αγορασει φτηνα οικοπεδα πιστευοντας οτι το ΣΤΕ μια ζωη θα δεχεται τις προσφυγες οσων ειναι κατα της επεκτασης του αεροδρομιου της Χιου.
0 x

Άβαταρ μέλους
dr. manos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 23:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LYBE
Τοποθεσία: 38.0025 N 23.8267 E 260 m

Δημοσίευσηαπό dr. manos » 05 Ιαν 2007, 03:54

jetflight έγραψε:...το ΣΤΕ μια ζωη θα δεχεται τις προσφυγες οσων ειναι κατα της επεκτασης του αεροδρομιου της Χιου.


Αυτό είναι το πρόβλημα του ΣΤΕ. Δέχεται υπερβολικά πολλά πράγματα...
0 x
Neart, Grá agus Onóir

Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1197
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 4

Re:

Δημοσίευσηαπό vassdel » 19 Μάιος 2009, 02:05

seven4seven έγραψε:Κλασσικοι Ελληνες. Θελουν να γινει το καλο για τον τοπο τους, αλλα μακρια απ τα σπιτια τους...


Δεν είναι μόνο ελληνικό το προσόν. Κάνε μια αναζήτηση για 2 σύνδρομα: BANANA & NIMBY. Build Absolutely Nothing, Anywhere Near Anything & Not In My Back Yard - Syndroms. Υπάρχει εδώ και πολύ καιρό παγκοσμίως το φαινόμενο.
Τέλος πάντων, για να έχουμε καμιά φωτό του διαδρόμου με το παλιό του μήκος:
:arrow: Ο διάδρομος από ανατολικά
:arrow: Ο διάδρομος από νότια, αν και ελαφρώς παραμορφωμένος.
Και στην γειτονιά της Χίου,
:arrow: το Ε/Δ Ψαρρών
:arrow: το Ε/Δ Οινουσσών από μακριά και
:arrow: από κοντά.
0 x


REGIONAL
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 10 Μαρ 2009, 18:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL

Re: LGHI/JKH Chios

Δημοσίευσηαπό REGIONAL » 19 Μάιος 2009, 12:16

Σύμφωνα με τον ICAO το αεροδρόμιο της Χίου για αεροσκάφη όπως ATR,Avro klp ανήκει στην κατηγορία Β δηλαδή υπάρχουν ορισμένες δυσκολίες , ενώ για αεροσκάφη 737,320 στην κατηγορία C πράγμα που προυποθέτει ειδική εκπαίδευση των πληρωμάτων τα οποία θα πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένη διαδικασία προσέγγισης.
Το αεροδρόμιο της Χίου παρόλου που διαθέτει 2 ραδιοβοηθήματα, 1 στα Μεστά και 1 στο βορειοανατολικό τμήμα του διαδρόμου ουσιαστικά λόγω των μεγάλων ορεινων όγκων στα δυτικά του διαδρόμου είναι σαν να διαθέτει αυτό των Μεστών το οποίο δυστυχώς βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από το αεροδρόμιο με αποτέλεσμα στην περίπτωση των νοτίων ανέμων το αεροσκάφος το οποίο υποχρεούται να περάσει από τα Μεστά να αναγκάζεται να κάνει αναστροφή.
Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι βρίσκεται πολύ κοντά με το FIR της Τουρκίας με αποτέλεσμα τα αεροσκάφη κατά την αναγκαστική τους αναστροφή να το αγγίζουν ή και κάποιες φορές να το διαπερνούν.Αυτό προκαλεί έντονο προβληματισμό για το κατά πόσο ο διάδρομος θα πρέπει να επεκταθεί προς τη θάλασσα κάτι που θα καθιστά ακόμα πιο κοντά τις πτήσεις με το FIR της Τουρκίας.
Νότια του διαδρόμου δεν μπορεί να γίνει επέκταση εξαιτίας του ορεινού όγκου της ιστορικής μονής του Αγίου Μηνά , κάτι που σημαίνει ότι για αρχαιολογικούς λόγους δεν γίνεται να κοπεί το συγκεκριμένο βουνό.
Μένει η βορινή πλευρά η οποία έχει καταχτιστεί τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της παράλειψης της ΥΠΑ και της πολεοδομίας με αποτέλεσμα να απαιτείται ένα τεράστιο ποσό μόνο για τις απαλλοτριοώσεις...
Καιρικά προβλήματα όπως χαμηλές νεφώσεις πλάγιοι άνεμοι κλπ είναι πολύ σπάνια .
Το συγκεκριμένο αεροδρόμιο παρουσιάζει σημαντικό ενδιαφέρον στον τομέα της γενικής αεροπορίας όμως η πίστα του είναι ιδιαίτερα περιορισμένη.
Το σημερινό μήκος του διαδρόμου 1/19 είναι 1511μ.
0 x

Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1197
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 4

Re: LGHI/JKH Chios

Δημοσίευσηαπό vassdel » 24 Ιουν 2009, 01:47

Εκτός από το μήκος του διαδρόμου, πρέπει να μεγαλώσει και η πίστα. Ή, να μεγαλώσει η προνοητικότητα των υπαλλήλων του αεροδρομίου, καθώς, όταν σφίγγουν οι ζέστες, έρχονται αεροπλάνα και δημιουργούνται ευτράπελα.
Έτσι, την Δευτέρα 22 Ιουνίου, το πρωί, πέτυχα παρκαρισμένο στην πίστα, στο βόρειο μέρος της, το SX-DVC, το Αβράκι της Α3. Στις 7:00 δηλαδή ήταν στο Βόρειο μέρος, διότι όπως φαίνεται στην φωτό που παρέθεσα καθώς και σε αυτήν εδώ, το αεροπλάνο έχει μετακομίσει στο νότιο μέρος. Κάποια βλάβη (μάλλον) το κράτησε στη Χίο τουλάχιστον ως τις 2 το μεσημέρι που εγώ έφυγα (δεν ξέρω αυτό πότε έφυγε).
Οι παρατηρητικοί θα είδαν στην πρώτη φωτογραφία, ένα αεροπλάνο σταθμευμένο στο βόρειο μέρος. Είναι το OY-JTE, το Β737-300 της Jet Time. Το δεύτερο, στις 13:15 που τραβήχτηκε η φωτό, φορτώνει επιβάτες και είναι έτοιμο να αναχωρήσει.
Στην πίστα λοιπόν, στο μέσο του νοτίου μέρος ένα Άβρο, στο μέσο του βορείου μέρους ένα Μπόινγκ. Τι γίνεται λοιπόν αν το δεύτερο, λόγω π.χ. γραφειοκρατικού προβλήματος με τα χαρτιά κάποιων επιβατών (λέμε τώρα), πρέπει να καθυστερήσει 1 περίπου ώρα την αναχώρησή του? Κι αν έρθει άλλο αεροπλάνο εκείνη την ώρα, που θα σταθμεύσει???
Αν για παράδειγμα έρθει ένα C-130 να παραλάβει κάποιους VIP (τρομάρα μου έγινα και ΒΙΠ), τι κάνουμε? Να μπούμε μπροστά του να το σταματήσουμε?

Πάει λοιπόν ο καημένος ο Ηρακλής να μπει από το βόρειο συνδετήριο, τζίφος, όπως φαίνεται και στο βιντεάκι.

Τίποτα. Η λύση είναι η όπισθεν. (το bold είναι για τον gioannis που του αρέσει ο όρος σε πλοία και αεροπλοία :twisted: ). Όπισθεν λοιπόν στο 1:40 σε αυτό το βίντεο :mrgreen:

Όπισθεν και είσοδος από το νότιο συνδετήριο. Ή τουλάχιστον στα μισά του συνδετηρίου, αφού λόγω του Άβρο δεν χωράει. Φορτώνει τους πελάτες και ξανακάνει όπισθεν, για να βγει από το συνδετήριο, αυτή τη φορά με τους πελάτες φορτωμένους...

Για δώρο, μια απογείωση από τον 19 της Χίου
και μια προσγείωση στον 22 της Λήμνου.

Και δύο inflight. Μία από Puma, με ωραία σκιά και μία από C-130, με τις Δυτικές ακτές της Χίου εμπρός και τις ακτές της Τουρκίας στο φόντο.
0 x

Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1197
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 4

Re: LGHI/JKH Chios

Δημοσίευσηαπό vassdel » 31 Μαρ 2010, 13:23

Πανικός στην πίστα της Χίου αυτή τη στιγμή με:
Το EC-KUL, το ATR-72 της Swiftair/Agean,
το G-FLBE, το DHC8-402 της ΟΑ και
το G-XONE, το Canadair Challenger CL-600 της Gama Aviation (δεν ξέρω αν της ανήκει ακόμα, γιατί είναι σχεδόν λευκό και όχι όπως το βρίσκω σε φωτό στο a.net),
όλα ταυτόχρονα σταθμευμένα στο γιγαντιαίο δάπεδο της εδώ πίστας.
Φωτογραφίες θα ανεβάσω μόλις γυρίσω Αθήνα....δεν έχω card reader μαζί μου... :(
0 x


Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1197
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 4

Re: LGHI/JKH Chios

Δημοσίευσηαπό vassdel » 06 Απρ 2010, 20:09

Το επαναλαμβάνω, αυτή τη φορά με links :D

Το EC-KUL, το ATR-72 της Swiftair/Agean,
το G-FLBE, το DHC8-402 της ΟΑ και
το G-XONE, το Canadair Challenger CL-600 της Gama Aviation (δεν ξέρω αν της ανήκει ακόμα, γιατί είναι σχεδόν λευκό και όχι όπως το βρίσκω σε φωτό στο a.net),
όλα ταυτόχρονα σταθμευμένα στο γιγαντιαίο δάπεδο της εδώ πίστας.
0 x

Άβαταρ μέλους
Dreamliner-X
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 28 Απρ 2010, 01:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SEH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGHI
x 3

Re: LGHI/JKH Chios

Δημοσίευσηαπό Dreamliner-X » 18 Μάιος 2010, 11:59

Απο την ηλεκτρονικη εφημεριδα http://www.politis-chios.gr

Στον αέρα απ’ το χαλασμένο αεροβοήθημα

Διπλάσιο χρόνο απαιτήθηκε να κάνει αεροσκάφος της Olympic Air που εκτελούσε προχθές το δρομολόγιο Αθήνας Χίου. Αιτία η φθορά, λόγω παλαιότητας, των ραδιοβοηθημάτων εδάφους και συγκεκριμένα του D.M.E. (Distance Measuring Equipment), που συχνά - πυκνά τίθεται εκτός λειτουργίας, με αποτέλεσμα τα αεροσκάφη να μην παίρνουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την απόστασή τους από το αεροδρόμιο.
0 x

Άβαταρ μέλους
VASMAD1
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Ιουν 2008, 19:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZI
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: LTCJ
x 29
Επικοινωνία:

Re: LGHI/JKH Chios

Δημοσίευσηαπό VASMAD1 » 18 Μάιος 2010, 12:33

Πραγματι εδω και ενα χρονο ,ισως και παραπανω το ραδιοβοηθημα βρισκεται εκτος.Ακουω σχεδον καθημερινα στο scanner τον πυργο να δινει οδηγιες για την διαδικασια NDB και οχι VOR/DME.Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι ο διαλογος με τα πληρωματα που δεν γνωριζαν οτι ειναι εκτος και τον πυργο να τους λεει οτι εχει εκδοθει σχετικο NOTAM.
0 x


Άβαταρ μέλους
Dreamliner-X
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 28 Απρ 2010, 01:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SEH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGHI
x 3

Re: LGHI/JKH Chios

Δημοσίευσηαπό Dreamliner-X » 18 Μάιος 2010, 13:12

Και γιατι δεν το φτιαχνουν τοσο καιρο? Το γνωστο,δεν υπαρχουν χρηματα? Εγω παντως οσες φορες εχω ταξιδεψει τον τελευταιο χρονο,δεν χασαμε καθολου χρονο,κανονικα περασαμε πανω απο τα Μεστα και μετα visual approach στο 1 η τον 19.
0 x

spinal
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: 23 Οκτ 2008, 16:43
x 50

Re: LGHI/JKH Chios

Δημοσίευσηαπό spinal » 18 Μάιος 2010, 20:28

Το δημοσίευμα προφανώς και δεν είναι καλογραμμένο καθότι ο ''απλός'' πολίτης που δεν ξέρει θα νομίζει ότι το α/φ έκανε διπλάσιο χρόνο διαδρομής στο Αθήνα-Χίος πράγμα που φυσικά δεν ισχύει γιατί απλά και μόνο το DME της Χίου είναι εκτός ενεργείας.Εννοεί μάλλον χρόνο προσέγγισης.Η NDB διαδικασία συνήθως διαρκεί 5-6 λεπτά.Στην ουσία η επιβάρυνση στο χρόνο είναι πολύ μικρή.Το λυπηρό είναι που το DME είναι εκτός εδώ και τόσο καιρό.Και αυτό γιατί κάνει τη ζωή των ελεγκτών και των πιλότων δύσκολη μιας και αυτόματα ακυρώνει την εφαρμογή κάποιων IFR διαδικασιών (STAR,SID,Approach).
Δυστυχώς και το LGHI ανήκει στη μακρά λίστα των παρατημένων περιφερειακών αεροδρομίων...
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης