LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5130
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 423
Επικοινωνία:

LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 02 Μαρ 2005, 14:40

Κύριοι, μιά ερώτηση: στο section με τα ελληνικά αεροδρόμια, αναφέρεται πολύ σωστά για το συγκεκριμένο οτι "(Κατασκευάζεται επέκταση στα 124.450 m² με αποξήρανση λίμνης για 6-10 περίπου νέες θέσεις α/φ)". Πέρυσι το καλοκαίρι,έμαθα απο φίλο στην Κέρκυρα, οτι τα έργα αυτά έχουν κολλήσει, κάτι το οποίο διαπίστωσα και με τα ίδια μου τα μάτια τον Άυγουστο.(Μηδέν κινητικότητα, άν και μέρος της λίμνης έχει όντως αποξηραθεί)
Ξέρει κανείς τον λόγο??? (Ο φίλος απο την Κέρκυρα,όχι! :P )

Ευχαριστώ!
Τελευταία επεξεργασία από seven4seven σε 05 Μαρ 2005, 14:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
SX-793


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3739
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 114

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 02 Μαρ 2005, 17:24

Αλέξανδρε, ο φίλος σου άκουσε ότι όντως τα έργα έχουν κολλήσει ή θεώρησε ότι έχουν κολλήσει?

Το συγκεκριμένα έργο κατασκευής δαπέδου, επειδή γίνεται πάνω σε ευαίσθητο έδαφος (χαμηλής αντοχής - μιας και πρόκειται για πρώην λίμνη), απαιτεί την προφόρτιση της έκτασης για την επιτάχυνση των καθιζήσεων (... αυτά από την επιστήμη της γεωτεχνικής :P). Δηλαδή πετυχαίνουμε το έδαφος να καθιζάνει ήδη, πρώτου λάβει τα πραγματικά φορτία (δηλ. τα αεροσκάφη). Αυτή η διαδικασία παίρνει 2 με 3 χρόνια (αναλόγως), και είναι μια τεχνική βελτίωσης (προβλήματικών) εδαφών που εφαρμόζεται διεθνώς. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, δεν μπορούν να γίνουν έργα ασφαλτόστρωσης, και απλώς παρακολουθείται η εξέλιξη των καθιζήσεων και η συμπεριφορά του εδάφους. Ουσιαστικά, η θεμελίωση του δαπέδου και η αποξήρανση της λίμνης έχουν τελειώσει από το 2002. Και επισήμως ως το τέλος 2004 (αλλά μπορεί και περισσότερο όπως είπα) θα διαρκούσε η περίοδος "προφόρτισης". Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, θα αρχίσει και η β' φάση του έργου, που είναι η ασφαλτόστρωση και δημιουργία του δαπέδου αεροσκαφών πάνω στην αποξηραμένη έκταση. Ελπίζω να σε διαφώτισα.
:wink: :wink:

(Παρόμοια, διαδικασία θα εφαρμοστεί, και στην επέκταση του διαδρόμου 10/28 της Θεσσαλονίκης στη θάλασσα).
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5130
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 423
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 03 Μαρ 2005, 09:23

Xρήστο, μου είπε οτι άκουσε πως έχουν κολλήσει... τώρα άν το άκουσε απο κάποιον που το "θεωρησε", δέν μπορώ να το ξέρω... :wink:
Πάντως οι λόγοι που παραθέτεις σαφώς και ευσταθούν! Το θέμα είναι οτι όσο πιο γρήγορα τελειώσει αυτό το έργο,τόσο καλύτερα (η θερινή σαιζόν πλησιάζει απειλητικά, και περυσι τουλάχιστον, υπήρχαν στιγμές που η πίστα δέν χώραγε άλλα αεροπλάνα, και κάνα-δυό αφίξεις "κρατούσαν" πάνω απο το KRK VOR...). Φταίει βέβαια και ο τρόπος που επιχειρούν οι τσαρτεράδες (αγγλική μέρα,γερμανική μέρα,σκανδιναβική μέρα) με αποτέλεσμα κάποιες μέρες να γίνεται το αδιαχώρητο, και κάποιες άλλες να μήν περνάει κουνούπι!

Χμμμ.... λέτε με την επέκταση να δούμε και κανα 747 εκεί? :wink: (ο διάδρομος το χωράει άνετα,άν πετάξει για ευρώπη,ακόμα και γεμάτο...) εεε ρε γλέντιααα!
0 x
SX-793

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3739
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 114

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 03 Μαρ 2005, 11:56

Δεν βλέπω το λόγο να έχουν κολλήσει. Δηλαδή λέμε ότι κάτι "κολλάει", όταν έπρεπε να προχωρεί και δεν γίνεται τίποτα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, από το 2002 ως τα τέλη του 2004, ήταν προγραμματισμένο να μην γίνεται τίποτα! Δηλαδή απλώς πάνε κάποιοι (μια στις τόσες) ελέγχουν ότι οι καθιζήσεις προχωρούν (υπογείως) και that's all. Το περίεργο θα ήταν, να υπήρχαν κόσμος και μηχανήματα που δούλευαν. :P :P :wink:

Βέβαια, δεν θα μου φανεί περίεργο να κολλήσει κάπου στη συνέχεια, γνωρίζοντας την πληθώρα έργων που διεκόπησαν πέρυσι στην επαρχία, γιατί μεταφέρθηκαν κονδύλια προς τα ολυμπιακά έργα... :?
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 04 Μαρ 2005, 00:43

seven4seven έγραψε:Φταίει βέβαια και ο τρόπος που επιχειρούν οι τσαρτεράδες (αγγλική μέρα,γερμανική μέρα,σκανδιναβική μέρα) με αποτέλεσμα κάποιες μέρες να γίνεται το αδιαχώρητο, και κάποιες άλλες να μήν περνάει κουνούπι!

Χμμμ.... λέτε με την επέκταση να δούμε και κανα 747 εκεί? :wink: (ο διάδρομος το χωράει άνετα,άν πετάξει για ευρώπη,ακόμα και γεμάτο...) εεε ρε γλέντιααα!


Ena sygxrono aerodromio den prepei na exei provlhmata tetoioy eidoys,prepei na einai aneto gia opoiadhpote mera dioti o fortos charter pthseon einai mia genikh taktikh ton megalon T.O se oloys toys toyristikoys proorismoys.
Exoyn na pane ki alloy den mporei kai den yparxei kai logos na stelnoyn ta charter toys polles hmeres thn evbomada giati aploystata exoyn na pane ki alloy...
Oso gia to 747 mallon apisteyto moiazei gia charter akoma ki exei th dynatothta proseggishs.
To eipame h tash einai pleon gia olo kai mikrotera aeroskafh.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5130
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 423
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 04 Μαρ 2005, 02:16

jetflight έγραψε:Oso gia to 747 mallon apisteyto moiazei gia charter ................................
To eipame h tash einai pleon gia olo kai mikrotera aeroskafh.


Ναι...πήγαινε μιά βολτίτσα στη Ρόδο/στο Ηράκλειο ντάλα καλοκαίρι, και μέτρα Α332/Α333/ΜD11/747/767 :wink: Το αυτό έλπίζω και για την Κέρκυρα!!!
Φαντάζεστε προσέγγιση 747 στον 35? Εδώ το 772 είχα δέι εκεί και προσκύνησα, πόσο μάλλον ένα τζάμπο! (ανατριχίλες και ρίγη ευχαρίστησης ήδη με συγκλονίζουν :lol: 8) :) )
0 x
SX-793

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 05 Μαρ 2005, 01:11

seven4seven έγραψε:
jetflight έγραψε:Oso gia to 747 mallon apisteyto moiazei gia charter ................................
To eipame h tash einai pleon gia olo kai mikrotera aeroskafh.


Ναι...πήγαινε μιά βολτίτσα στη Ρόδο/στο Ηράκλειο ντάλα καλοκαίρι, και μέτρα Α332/Α333/ΜD11/747/767 :wink: Το αυτό έλπίζω και για την Κέρκυρα!!!

Ta aeroplana poy les me eksairesh ta 332 einai 1 sta 100 charter poy petane se ayta ta aerodromia alla kai se opoiodhpote aerodromio poy exei polles pthseis charter sthn Eyroph.
Sthn Kerkyra h Lauda Air petaei mono me 777 mas xalaei?
Alla apo oti fenetai mporei na mikrynei ton typo A/C ki ayth...
To kathestos ton Low Cost xtypaei kai tis charter etairies kai poly piyhanon na doyme sthn Ellada mia megalyterh Low Cost paroysia kati poy apo eikonomikhs apopseos einai poly kalytero gia ton toyrismo.
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5130
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 423
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 05 Μαρ 2005, 01:26

jetflight έγραψε:Ta aeroplana poy les me eksairesh ta 332 einai 1 sta 100 charter poy petane se ayta ta aerodromia alla kai se opoiodhpote aerodromio poy exei polles pthseis charter sthn Eyroph.
Sthn Kerkyra h Lauda Air petaei mono me 777 mas xalaei?
Alla apo oti fenetai mporei na mikrynei ton typo A/C ki ayth...
To kathestos ton Low Cost xtypaei kai tis charter etairies kai poly piyhanon na doyme sthn Ellada mia megalyterh Low Cost paroysia kati poy apo eikonomikhs apopseos einai poly kalytero gia ton toyrismo.


Μή με τρελλαίνεις τώρα... που το 767 είναι 1 στα 100 τσάρτερ σε Ελληνικά αεροδρόμια! Και ξαναρωτάω: Ρόδο/Ηράκλειο έχεις πάει να δέις τί γίνεται? Ή απλά εικάζεις?
Όπου υπάρχει υποδομή (διάδρομος/πίστα) οι εταιρείες κατεβάζουν βαριά.
BTW η Lauda μόνο το καλοκαίρι του 2002 πέταγε Κέρκυρα με 772.
0 x
SX-793

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 05 Μαρ 2005, 01:39

[quote="seven4seven
Μή με τρελλαίνεις τώρα... που το 767 είναι 1 στα 100 τσάρτερ σε Ελληνικά αεροδρόμια! Και ξαναρωτάω: Ρόδο/Ηράκλειο έχεις πάει να δέις τί γίνεται? Ή απλά εικάζεις?
Όπου υπάρχει υποδομή (διάδρομος/πίστα) οι εταιρείες κατεβάζουν βαριά.
BTW η Lauda μόνο το καλοκαίρι του 2002 πέταγε Κέρκυρα με 772.[/quote]

Einai alhtheia oti kapoies charter etairies fernoyn sthn Ellada megala aeroskafh omos oxi 747!(Ektos apo elaxistotates eksaireseis.)
Kyrios exo dei apo DE,TCX,BY,MP,MYT,LVG,LT :332,767,752,321.(Ta megalytera toys)
Oxi omos oti oi perissoteres pthseis ton parapano etairion charter ginontai me tetoia aeroskafh,apla ena meros ayton.
Exo psaksei poly to thema charter sthn Ellada kai ksero poly kala poy pane oloi aytoi oi typoi A/C.
Kyrios ta 332 kai 767 se poly liga aerodromia opos ayta poy eipes kai fysika sthn Kerkyra.
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2117
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 05 Μαρ 2005, 01:57

Ποιες ελαχιστωτατες εξαιρέσεις??? Ηράκλειο έχει 742 απο Air Atlanta,743 Corsair και 744 qantas τουλάχιστον μέχρι πέρυσι το καλοκαίρι...MD11 από Martinair και KLM ...για767,Α300 κτλπ δεν συζητάμε αφού ο στανταρ προορισμός είναι το Ηράκλειο για όλες τις εταιρίες τσάρτερ....Αν έρθεις Ιούλιο θα δεις και όλον τον στόλο Α330 της Monarch ταυτόχρονα κάποια Τετάρτη......Low Cost στην Ελλάδα εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης?? Που ζεις ....Ας σοβαρευτούμε λίγο......ας ενημερωθούμε λίγο και μετά μιλάμε.


ΥΓ : Mιλάω για Ηράκλειο γιατί το έχω ζήσει....Φαντάζομαι ότι και η Κέρκυρα δεν πάει πίσω
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 05 Μαρ 2005, 02:16

jetflight έγραψε:
dtrach έγραψε:Low Cost στην Ελλάδα εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης?? Που ζεις ....Ας σοβαρευτούμε λίγο......ας ενημερωθούμε λίγο και μετά μιλάμε.


ΥΓ : Mιλάω για Ηράκλειο γιατί το έχω ζήσει....Φαντάζομαι ότι και η Κέρκυρα δεν πάει πίσω


Oi Low Cost exoyn ginei kathestos pleon eite mas aresei eite oxi!
Mellontika endexete na tis doyme ki alloy.Giati h Ellada na einai o ftoxos syggenhs toy tomea aytoy?(Me thn akriveia ton hdh yparxonton eishthrion tha treksoyn).
Kai mallon tha prepei na gnorisete thn panelladikh charter katastash sthn Ellada poy einai poly pio endiaferoysa apo 1kai 2 747 poy theloyme na erxontai sthn Ellada.
Den katalevaino ti exoyn ta 737 kai ta 320 kai ta vlepoyme toso ypotimitika gia mena einai poly pio kala gia thn Ellada opos kai gia oles tis pthseis entos ths Eyrophs.(Eksalloy etsi ginetai).
Prepei na mhn to paizoyme pantognostes alla na vlepoyme ti prokeitai na einai efikto.
Opos epishs na mhn koroideyoyme to AIA os regional einai teleios astoxo kai exoyme dei ta <<kala>> aerodromia ths Eyrophs.
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2117
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 05 Μαρ 2005, 03:27

Το ότι είναι μακριά η Ελλάδα απο τα hubs των LCC τι σου λέει???


Αυτό που λέει ο 7Four7 είναι ότι τα 737 και τα Α320 στα κύρια τουριστικά αεροδρόμια της Ελλάδας όπως η Κέρκυρα και το Ηράκλειο είναι μειοψηφία λόγω κυρίως των λίγων θέσεων στάθμευσης.

Υ.Γ Κανείς δεν το παίζει ξερόλας,απλώς προσέχουμε τι λέμε :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5398
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 377
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 05 Μαρ 2005, 10:57

Jetflight δεν ξερω απο ποιας πλευρας το εχεις ψαξει το θεμα charter στην Ελλαδα αλλα στα αεροδρομια που μπορουν να δεχτουν heavies, τα 737 και τα 320 σπανιζουν, σε σχεση με τα μεγαλα. Αν το εχεις δει σε πανελληνιο ποσοστο μπορει τα heavies να ειναι μειοψηφια λογω των πολλων μικρων αεροδρομιων σε νησια οπως Μυκονος, Σαντορινη, Σκιαθος ακομα και Ζακυνθος κλπ ,αρα και των πολλων μικρων charter σε αυτα τα αεροδρομια. Στα μεγαλυτερα ομως που προαναφεραν οι 7-4-7 και dtrach τα heavies δινουν και περνουν. Καλα τα στατιστικα και το ψαξιμο που κανει καποιος, αλλα αν θα πας καλοκαιρακι σε πχ Ηρακλειο και Ροδο θα αναθεωρησεις και θα καταλάβεις τι εννοουμε.

υ.γ. Μηπως (ως συνηθως) ξεφυγαμε του αρχικου θεματος???? :?
Αν ειναι να συνεχιστει το θεμα των charter στην Ελλαδα, ας ανοιξει ο επομενος που θελει να πει τη γνωμη του, ενα νεο θεμα με τον τιτλο αυτο και ας συνεχισουμε σε αυτο το topic το θεμα της επεκτασης του LGKR.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5130
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 423
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 05 Μαρ 2005, 14:18

Επειδή ξεκίνησε μια ενδιαφέρουσα κουβέντα, έκανα έντιτ τον τίτλο του τόπικ,για να μην είμαστ τόσο οφφ :wink:

Λοιπόν: dtrach,η Κέρκυρα πάει σχετικά πίσω απο πλευράς τυπων (πχ τα MD11 και 747 είναι sci-fi εκεί),και αυτο για τους λογους που προανεφερα:δεν έχουν που να τα παρκάρουν! Το 777 της Lauda έκλεινε τις εκατέρωθέν του θέσεις όταν ερχόταν (ευτυχώς το έιχαν δρομολογήσει σε σχετικά ήσυχη ώρα και μέρα, Σάββατο πρωί).

dtrach έγραψε:Ποιες ελαχιστωτατες εξαιρέσεις??? Ηράκλειο έχει 742 απο Air Atlanta,743 Corsair και 744 qantas τουλάχιστον μέχρι πέρυσι το καλοκαίρι...MD11 από Martinair και KLM ...για767,Α300 κτλπ δεν συζητάμε αφού ο στανταρ προορισμός είναι το Ηράκλειο για όλες τις εταιρίες τσάρτερ....Αν έρθεις Ιούλιο θα δεις και όλον τον στόλο Α330 της Monarch ταυτόχρονα κάποια Τετάρτη......Low Cost στην Ελλάδα εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης?? Που ζεις ....Ας σοβαρευτούμε λίγο......ας ενημερωθούμε λίγο και μετά μιλάμε


Aκριβώς αυτό!(για όλα).Προσθέτω μόνο τα MD11 της World και τα L1011 της ΑΤΑ (σε τσάρτερ,όχι πτήσεις του Υπ.Άμυνας οπωςστη Λάρνακα),καθώς και τα 747 της European Air Charter,και τα MD-11 της Finnair.

Αγαπητέ τζετφλάιτ,ακομα να καταλαβω τι προσπαθεις να μας πεις! Εγω είπα οτι θα ηταν ωραια να επεκταθει η πιστα στο "Καποδιστριας" για να κατεβαινει ανετα και κανενα βαρυ,οπως γινεται σε "Διαγορας" και "Καζαντζακης" (οπου ήδη γίνεται κόλαση). Εσυ λες οτι σε πιο μικρα αεροδρομια πετανε πιο μικρα αεροπλανα. Ε,ΟΚ δεν το αρνηθηκε κανεις αυτο. Άρα??? :hello?: Τουλαχιστον νομιζω σε πεισαμε για την κινηση του "Καζαντζακης" (σχεδον ιδια με τον "Διαγορα") :wink:

Κλείνω με την ατάκα του dtrach
dtrach έγραψε:...ας ενημερωθούμε λίγο και μετά μιλάμε


[/b]
0 x
SX-793

Kyriakos Sahinidis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 01:40
Τοποθεσία: Melbourne - Australia

Δημοσίευσηαπό Kyriakos Sahinidis » 06 Μαρ 2005, 01:51

dtrach έγραψε:Ποιες ελαχιστωτατες εξαιρέσεις??? Ηράκλειο έχει 742 απο Air Atlanta,743 Corsair και 744 qantas τουλάχιστον μέχρι πέρυσι το καλοκαίρι...MD11 από Martinair και KLM ...\


Ehoume kai LY 742/743/744 sth Rodo ??
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης