LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.269
Likes
745
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Κύριοι, μιά ερώτηση: στο section με τα ελληνικά αεροδρόμια, αναφέρεται πολύ σωστά για το συγκεκριμένο οτι "(Κατασκευάζεται επέκταση στα 124.450 m² με αποξήρανση λίμνης για 6-10 περίπου νέες θέσεις α/φ)". Πέρυσι το καλοκαίρι,έμαθα απο φίλο στην Κέρκυρα, οτι τα έργα αυτά έχουν κολλήσει, κάτι το οποίο διαπίστωσα και με τα ίδια μου τα μάτια τον Άυγουστο.(Μηδέν κινητικότητα, άν και μέρος της λίμνης έχει όντως αποξηραθεί)
Ξέρει κανείς τον λόγο??? (Ο φίλος απο την Κέρκυρα,όχι! :p )

Ευχαριστώ!
 
Αλέξανδρε, ο φίλος σου άκουσε ότι όντως τα έργα έχουν κολλήσει ή θεώρησε ότι έχουν κολλήσει?

Το συγκεκριμένα έργο κατασκευής δαπέδου, επειδή γίνεται πάνω σε ευαίσθητο έδαφος (χαμηλής αντοχής - μιας και πρόκειται για πρώην λίμνη), απαιτεί την προφόρτιση της έκτασης για την επιτάχυνση των καθιζήσεων (... αυτά από την επιστήμη της γεωτεχνικής :p). Δηλαδή πετυχαίνουμε το έδαφος να καθιζάνει ήδη, πρώτου λάβει τα πραγματικά φορτία (δηλ. τα αεροσκάφη). Αυτή η διαδικασία παίρνει 2 με 3 χρόνια (αναλόγως), και είναι μια τεχνική βελτίωσης (προβλήματικών) εδαφών που εφαρμόζεται διεθνώς. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, δεν μπορούν να γίνουν έργα ασφαλτόστρωσης, και απλώς παρακολουθείται η εξέλιξη των καθιζήσεων και η συμπεριφορά του εδάφους. Ουσιαστικά, η θεμελίωση του δαπέδου και η αποξήρανση της λίμνης έχουν τελειώσει από το 2002. Και επισήμως ως το τέλος 2004 (αλλά μπορεί και περισσότερο όπως είπα) θα διαρκούσε η περίοδος "προφόρτισης". Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, θα αρχίσει και η β' φάση του έργου, που είναι η ασφαλτόστρωση και δημιουργία του δαπέδου αεροσκαφών πάνω στην αποξηραμένη έκταση. Ελπίζω να σε διαφώτισα.
;) ;)

(Παρόμοια, διαδικασία θα εφαρμοστεί, και στην επέκταση του διαδρόμου 10/28 της Θεσσαλονίκης στη θάλασσα).
 
Xρήστο, μου είπε οτι άκουσε πως έχουν κολλήσει... τώρα άν το άκουσε απο κάποιον που το "θεωρησε", δέν μπορώ να το ξέρω... ;)
Πάντως οι λόγοι που παραθέτεις σαφώς και ευσταθούν! Το θέμα είναι οτι όσο πιο γρήγορα τελειώσει αυτό το έργο,τόσο καλύτερα (η θερινή σαιζόν πλησιάζει απειλητικά, και περυσι τουλάχιστον, υπήρχαν στιγμές που η πίστα δέν χώραγε άλλα αεροπλάνα, και κάνα-δυό αφίξεις "κρατούσαν" πάνω απο το KRK VOR...). Φταίει βέβαια και ο τρόπος που επιχειρούν οι τσαρτεράδες (αγγλική μέρα,γερμανική μέρα,σκανδιναβική μέρα) με αποτέλεσμα κάποιες μέρες να γίνεται το αδιαχώρητο, και κάποιες άλλες να μήν περνάει κουνούπι!

Χμμμ.... λέτε με την επέκταση να δούμε και κανα 747 εκεί? ;) (ο διάδρομος το χωράει άνετα,άν πετάξει για ευρώπη,ακόμα και γεμάτο...) εεε ρε γλέντιααα!
 
Δεν βλέπω το λόγο να έχουν κολλήσει. Δηλαδή λέμε ότι κάτι "κολλάει", όταν έπρεπε να προχωρεί και δεν γίνεται τίποτα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, από το 2002 ως τα τέλη του 2004, ήταν προγραμματισμένο να μην γίνεται τίποτα! Δηλαδή απλώς πάνε κάποιοι (μια στις τόσες) ελέγχουν ότι οι καθιζήσεις προχωρούν (υπογείως) και that's all. Το περίεργο θα ήταν, να υπήρχαν κόσμος και μηχανήματα που δούλευαν. :p :p ;)

Βέβαια, δεν θα μου φανεί περίεργο να κολλήσει κάπου στη συνέχεια, γνωρίζοντας την πληθώρα έργων που διεκόπησαν πέρυσι στην επαρχία, γιατί μεταφέρθηκαν κονδύλια προς τα ολυμπιακά έργα... :?
 
seven4seven":2fhq1tgb said:
Φταίει βέβαια και ο τρόπος που επιχειρούν οι τσαρτεράδες (αγγλική μέρα,γερμανική μέρα,σκανδιναβική μέρα) με αποτέλεσμα κάποιες μέρες να γίνεται το αδιαχώρητο, και κάποιες άλλες να μήν περνάει κουνούπι!

Χμμμ.... λέτε με την επέκταση να δούμε και κανα 747 εκεί? ;) (ο διάδρομος το χωράει άνετα,άν πετάξει για ευρώπη,ακόμα και γεμάτο...) εεε ρε γλέντιααα!

Ena sygxrono aerodromio den prepei na exei provlhmata tetoioy eidoys,prepei na einai aneto gia opoiadhpote mera dioti o fortos charter pthseon einai mia genikh taktikh ton megalon T.O se oloys toys toyristikoys proorismoys.
Exoyn na pane ki alloy den mporei kai den yparxei kai logos na stelnoyn ta charter toys polles hmeres thn evbomada giati aploystata exoyn na pane ki alloy...
Oso gia to 747 mallon apisteyto moiazei gia charter akoma ki exei th dynatothta proseggishs.
To eipame h tash einai pleon gia olo kai mikrotera aeroskafh.
 
jetflight":3o4ns960 said:
Oso gia to 747 mallon apisteyto moiazei gia charter ................................
To eipame h tash einai pleon gia olo kai mikrotera aeroskafh.

Ναι...πήγαινε μιά βολτίτσα στη Ρόδο/στο Ηράκλειο ντάλα καλοκαίρι, και μέτρα Α332/Α333/ΜD11/747/767 ;) Το αυτό έλπίζω και για την Κέρκυρα!!!
Φαντάζεστε προσέγγιση 747 στον 35? Εδώ το 772 είχα δέι εκεί και προσκύνησα, πόσο μάλλον ένα τζάμπο! (ανατριχίλες και ρίγη ευχαρίστησης ήδη με συγκλονίζουν :D :cool: :) )
 
seven4seven":ms3ju5pt said:
jetflight":ms3ju5pt said:
Oso gia to 747 mallon apisteyto moiazei gia charter ................................
To eipame h tash einai pleon gia olo kai mikrotera aeroskafh.

Ναι...πήγαινε μιά βολτίτσα στη Ρόδο/στο Ηράκλειο ντάλα καλοκαίρι, και μέτρα Α332/Α333/ΜD11/747/767 ;) Το αυτό έλπίζω και για την Κέρκυρα!!!
Ta aeroplana poy les me eksairesh ta 332 einai 1 sta 100 charter poy petane se ayta ta aerodromia alla kai se opoiodhpote aerodromio poy exei polles pthseis charter sthn Eyroph.
Sthn Kerkyra h Lauda Air petaei mono me 777 mas xalaei?
Alla apo oti fenetai mporei na mikrynei ton typo A/C ki ayth...
To kathestos ton Low Cost xtypaei kai tis charter etairies kai poly piyhanon na doyme sthn Ellada mia megalyterh Low Cost paroysia kati poy apo eikonomikhs apopseos einai poly kalytero gia ton toyrismo.
 
jetflight":2s1t8s3a said:
Ta aeroplana poy les me eksairesh ta 332 einai 1 sta 100 charter poy petane se ayta ta aerodromia alla kai se opoiodhpote aerodromio poy exei polles pthseis charter sthn Eyroph.
Sthn Kerkyra h Lauda Air petaei mono me 777 mas xalaei?
Alla apo oti fenetai mporei na mikrynei ton typo A/C ki ayth...
To kathestos ton Low Cost xtypaei kai tis charter etairies kai poly piyhanon na doyme sthn Ellada mia megalyterh Low Cost paroysia kati poy apo eikonomikhs apopseos einai poly kalytero gia ton toyrismo.

Μή με τρελλαίνεις τώρα... που το 767 είναι 1 στα 100 τσάρτερ σε Ελληνικά αεροδρόμια! Και ξαναρωτάω: Ρόδο/Ηράκλειο έχεις πάει να δέις τί γίνεται? Ή απλά εικάζεις?
Όπου υπάρχει υποδομή (διάδρομος/πίστα) οι εταιρείες κατεβάζουν βαριά.
BTW η Lauda μόνο το καλοκαίρι του 2002 πέταγε Κέρκυρα με 772.
 
seven4seven Μή με τρελλαίνεις τώρα... που το 767 είναι 1 στα 100 τσάρτερ σε Ελληνικά αεροδρόμια! Και ξαναρωτάω: Ρόδο/Ηράκλειο έχεις πάει να δέις τί γίνεται? Ή απλά εικάζεις? Όπου υπάρχει υποδομή (διάδρομος/πίστα) οι εταιρείες κατεβάζουν βαριά. BTW η Lauda μόνο το καλοκαίρι του 2002 πέταγε Κέρκυρα με 772.[/quote said:
Einai alhtheia oti kapoies charter etairies fernoyn sthn Ellada megala aeroskafh omos oxi 747!(Ektos apo elaxistotates eksaireseis.)
Kyrios exo dei apo DE,TCX,BY,MP,MYT,LVG,LT :332,767,752,321.(Ta megalytera toys)
Oxi omos oti oi perissoteres pthseis ton parapano etairion charter ginontai me tetoia aeroskafh,apla ena meros ayton.
Exo psaksei poly to thema charter sthn Ellada kai ksero poly kala poy pane oloi aytoi oi typoi A/C.
Kyrios ta 332 kai 767 se poly liga aerodromia opos ayta poy eipes kai fysika sthn Kerkyra.
 
Ποιες ελαχιστωτατες εξαιρέσεις??? Ηράκλειο έχει 742 απο Air Atlanta,743 Corsair και 744 qantas τουλάχιστον μέχρι πέρυσι το καλοκαίρι...MD11 από Martinair και KLM ...για767,Α300 κτλπ δεν συζητάμε αφού ο στανταρ προορισμός είναι το Ηράκλειο για όλες τις εταιρίες τσάρτερ....Αν έρθεις Ιούλιο θα δεις και όλον τον στόλο Α330 της Monarch ταυτόχρονα κάποια Τετάρτη......Low Cost στην Ελλάδα εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης?? Που ζεις ....Ας σοβαρευτούμε λίγο......ας ενημερωθούμε λίγο και μετά μιλάμε.


ΥΓ : Mιλάω για Ηράκλειο γιατί το έχω ζήσει....Φαντάζομαι ότι και η Κέρκυρα δεν πάει πίσω
 
Top