LGTP Tripoli

gioannis

First-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2005
Μηνύματα
897
Likes
0
Περιοχή
Kiato (KOR-PIKAD)
Σημερα ημουν εκει (βρεθηκα για καποια δουλεια)και γινοταν χαμος απο γονεις νεοσυλεκτων (με χιλιαδες σακουλες με καλουδια για τα ΠΑΙΔΙΑ :D ) και πηγα μπας και δω τιποτε να πεταει (δυστοιχως ανευ της ΝΙΚΟΝ μου :mad: )γιατι μολις εφτασα στο σημειο που εδρευει η Αερολέσχη Αρκαδίας ετοιμαζοταν για απογειωση το αεροπλανο της λεσχης ενα TABICO με νηολογιο SX-ATL το οποιο δεσμευομαι να μπορεσω να τραβηξω την αλλη Κυριακη........................... ;)
 
Αν πας και στην ορκομωσια τοτε σιγουρα θα δεις καπoιο VIP α/φος που θα εχει φερει τους επισημους,ωστε να το φωτογραφισεις.. ;)
 
xm oreo thema ....
asxhmes anamnhseis apo tripolh ...sorry gia t ooff topic...
alla den anteksa.....
 
Re: Αεροδρόμιο Τρίπολης : Χρήση ως Low Cost

Σε αερολιμένα για εταιρείες χαμηλού κόστους μετατρέπεται το αεροδρόμιο Τρίπολης
Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα υπάρξουν ανακοινώσεις για την μετατροπή του αεροδρομίου Τρίπολης σε αεροδρόμιο για πτήσεις χαμηλού κόστους και για εμπορευματικές μεταφορές, ανέφερε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης στη διάρκεια σύσκεψης τοπικών φορέων της Αργολίδας, στο Ναύπλιο, στην οποία παρίσταται ο πρωθυπουργός επικεφαλής κυβερνητικού κλιμακίου.


http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231109409
Να κατέβουν τα αεροσκάφη εκεί για να πάνε που οι επιβάτες;
Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας δεν εξυπηρετεί την περιοχή;
 
Re: Αεροδρόμιο Τρίπολης : Χρήση ως Low Cost

Παραλογισμοί!!! Άραξος, Καλαμάτα, Τρίπολη ενώ και για την Ανδραβίδα (ξανα)έγινε λόγος, απ΄τον Γερουλάνο μάλιστα... Σπάρτη, Άργος και Κόρινθος να ετοιμάζονται...
:wall: :wall: :wall:
 
Re: Αεροδρόμιο Τρίπολης : Χρήση ως Low Cost

Απορία: Στην Πελλοπόνησο γιατί δεν ψάχνονται να αναβαθμίσουν τα ήδη υπάρχοντα αεροδρόμια (πολιτική χρήση) κια ψάχνονται να ανοιξουν πρωην και νυν στρατιωτικά?
Υπάρχει κάποιος νορμάλ σε αυτή τη χώρα ? Δηλαδή το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και Αραξος δεν είναι λογικό να τα λειτουργήσουν?

Επίσης όσο ήμουν φαντάρος στην Τρίπολη, θυμάμαι ότι το μέρος ηταν ενδιάμεσα σε βουνά και ψιλο άθλιο σε τοποθεσία,ασ με διορθώσουν οι ειδικοί, δε νομίζω να είναι τόσο εύκολο για τη χρήση του όπως θέλουν αυτοί.
 
Re: Αεροδρόμιο Τρίπολης : Χρήση ως Low Cost

Αν γίνει κάτι τέτοιο, πιο πολύ μού ακούγεται σαν ''Athens South'' για τους Ο'Λιρι παρά σαν ''σοβαρότατη υποδομή για την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής''...
 
Re: Αεροδρόμιο Τρίπολης : Χρήση ως Low Cost

Πω πω, καλό ή κακό; Θα είναι σαν το Weeze, που είναι το πιο πολύ μόνο Ryanair, και άλλη μια εταιρία; :rant:
Welcome to Athens South, your flight has arrived yet again on time :wall:
 
Το σενάριο μπορεί προς το παρόν να φαντάζει απομακρυσμένο, αλλά έχει ρεαλιστικές βάσεις υλοποίησης. Νομίζω ότι η Τρίπολη είναι το πλέον κοντινό αεροδρόμιο στην Αθήνα που δεν καλύπτεται από τη ρήτρα αποκλειστικότητας της Hochtief (απαγόρευση λειτουργίας άλλου πολιτικού αεροδρομίου σε μια δεδομένη ακτίνα από το LGAV) και υπάρχει ήδη σχετικά σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που συνδέει την περιοχή με την Αθήνα (η απόσταση μπορεί ήδη να καλυφθεί άνετα σε μίαμιση το πολύ ώρα). Αν η Ryanair σκοπεύει κάποτε να εξυπηρετήσει την πρωτεύουσα, παραμένοντας ταυτόχρονα πιστή στη φιλοσοφία low-cost, όπως η ίδια την αντιλαμβάνεται, το συγκεκριμένο αεροδρόμιο φαντάζει με τα σημερινά δεδομένα η μοναδική επιλογή. Η υπάρχουσα υποδομή βέβαια δεν επαρκεί, αλλά νομίζω ότι το κόστος δεν θα είναι πολύ μεγάλο (κατασκευή πρόχειρου προκάτ terminal και χώροι στάθμευσης ΙΧΕ, άλλωστε νομίζω ότι στο Weeze το terminal στεγάζεται σε ένα παλιό hangar του Β΄Π.Π., που τροποποιήθηκε αναλόγως).

http://www.airliners.net/photo//1713880 ... 6ccaff8e00

http://www.airliners.net/photo/Hamburg- ... 6ccaff8e00
 
Συμφωνώ ότι το α/δ της Τριπολης είναι σε κομβικό σημείο και ενδεχομένως θα μπορούσε να καταστεί το κεντρικό α/δ της Πελοποννήσου αλλά δεν βοηθάει η υπάρχουσα κατάσταση. Και τα έργα που χρειάζεται δεν είναι λίγα, εκτός του terminal χρειάζεται ας πούμε διαπλάτυνση τουλάχιστον 15 μέτρων ο διάδρομος.

Γενικά, 4 α/δ σε μια σχετικά μικρή γεωγραφικά περιοχή είναι λιγάκι παραλογισμός, ειδικά όταν τα 3 απο αυτά βρίσκονται σε ένα τόξο 140 χλμ. Φυσικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα αν μιλούσαμε για ιδιωτικές επενδύσεις αλλά το βλέπω δύσκολο αν "τρέχουν" ταυτόχρονα άρα κι ανταγωνιστικά 4 α/δ. Τι κίνηση έχουν ή θα έχουν ώστε να τραβήξουν επενδύσεις? Ακόμη κι αν ομαδοποιηθούν ώστε να τα πάρει ένας, πάλι το κόστος λειτουργίας και συντήρησής τους είναι μεγάλο.

Κατα τη γνώμη μου αν είναι να ξοδέψει λεφτά το ελληνικό δημόσιο για Ανδραβίδα και Τρίπολη θα ήταν προτιμότερο να τα ρίξει αλλού, δρόμους και σιδηρόδρομους ώστε Άραξος και Καλαμάτα να υποστηριχθούν. Αν πάλι μιλάμε για ιδιωτικές επενδύσεις είμαι πολύ περίεργος πού θα ρίξουν τα λεφτά και με τί ρήτρες...
 
Top