LGBL/VOL Nea Aghialos (Volos)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
Επισκέπτης
x 1

LGBL/VOL Nea Aghialos (Volos)

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » 04 Ιαν 2004, 17:37

sto germaniko forum rotise kapios gia ta shedia pou iparhoun gi auto to aerodromio. Kserei kaneis tipota. Hrisimopiite mono gia ta charter ? einai mipos kai stratiotiko. Alithia, giti den petaei i OA gia ekei ?? palia petouse. Kai konta tou einai dyo megales polis: o Volos kai i Larissa

Posted by Alex
0 x


Άβαταρ μέλους
phantomas
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2003, 17:45
Τοποθεσία: Athens
x 1

Re: Aerodromio Nea Anchialos / Volos

Δημοσίευσηαπό phantomas » 04 Ιαν 2004, 17:54

alex έγραψε:Alithia, giti den petaei i OA gia ekei ?? palia petouse.


na petaei apo pou, apo Athina :?: :?: :?:
ma den einai oute treis ores me to autokinito :!: :!: (gia na min po ligotero kai to dei o pateras mou... :) )

einai kyrioos stratiotiko, edrevoun 3 moires F-16 ekei. kapoia stigmi apofasisan na to anoiksoun kai gia charter, opos kai alla. ehoun kanei ena poly mikro aerostathmo kai mia pista gia 4-5 aeroplana. eho dei ekei B737 kai A321. perissotera tha ehei na mas pei isos o regnis :?: :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 05 Ιαν 2004, 17:41

As symplirwsw ki egw merika stoixeia:

To aerodromio ayto kataskevastike metaksy 1950-53 kai filoksenouse apokleistika moires tis Polemikis Aeroporias enw apo to 1994 leitourgei kai ws politiko alla mono gia ptiseis charter apo to ekswteriko. Syghronws xrisimopoieitai kai apo tin aerolesxi Volou.

Sto aerodromio yparxei mia moira F-16C/D Block 30 kai 2 moires F-16C/D Block 50.
To 2002 metakinithikan mesw aftou tou aerodromiou 50229 epivates ekswterikou kai 361 epivates eswterikou (to aerodromio xrisimipoieitai kai ws endiamesos stathmos gia charter me teliko proorismo ellinika nisia... opote pithanws tha eksypiretise kai kapoious epivates sto endiameso eswteriko skelos twn ptisewsn aytwn)

Diathetei diadromo mikous 2990 m kai platous 45 m (wfelimo mikos gyrw sta 2800 m). Pros to paron diathetei mia mikri pista anamesa stis egkatastaseis tis Polemikis Aeroporias 8000 m2 kai aerostathmo 530 m2, alla apo to 2005 tha diathetei pleon nea pista se nea thesi ektos twn egkatastaswn tis PA emvadou 57400 m2, me syndetirio troxidromo pou tha odigei ston diadromo kathws kai neo aerostathmo 8800 m2. :D :D To site tis YPA leei pws pros to paron (sto yparxwn dapedo) mporei na stathmefsi 1 (ena) aeroskafos.

:) (to idio kathestws xrisis yparxei kai sto aerodromio tou Araksou opou episeis vasikos hristis einai i PA kai sympiloromatika leitourgei i YPA opou kai ekei pragmatopoiountai ptiseis charter to kalokairi me kinisi 73278 epivatwn ekswterikou to 2002)
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 05 Ιαν 2004, 18:02

Vasika o,ti gnwrizw gia ta F-16 proerxetai apo tin PTISH gi' ayto as sta eksigisei kalytera o Phantomas.

Ayto pou kserw einai oti me ta nea F-16 Block 52+ dimiourgountai 3 nees moires (340, 343, 334) sto aerodromio tis Soudas stin Kriti. Oi paradoseis exoun arxisei apo ton perasmeno Aprilio kai tha oloklirothoun mesa ston Aprilio (ή to poly to kalokairi) tou 2004. :D :D Synolika paralamvanontai 60 aeroskafi (40 monothesia -C kai 20 dithesia -D)
0 x


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5041
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 211
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 05 Ιαν 2004, 22:07

Μερικά μηνύματα τα έσβησα / τροποποίησα...

Προσοχή σε αυτά που γράφουμε γιατί δεν ήμαστε μόνοι μας... και τα πολιτικά please εκτός φόρουμ μέσο ΠΜ ή email, αν θέλετε :!:

Το θέμα εδώ είναι το αεροδρόμιο Νέα Αγχιάλου, σε άλλο topic aν θέλετε τα περί F16 κτλ. :!:
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
enannos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 05:36
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

ILS στην Νεα Αγχίαλο;

Δημοσίευσηαπό enannos » 01 Φεβ 2005, 05:56

Κύριοι,

έμαθα οτι το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου απέκτησε ILS,μήπως ξέρετε να ισχύει;
Απο ότι έμαθα,είναι για τον 08 με id I – ANC και συχνότητα 110.9

φιλικά
0 x
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 01 Φεβ 2005, 22:03

Απ' ότι ξέρω το αεροδρόμιο της Ν.Αγχιάλου έχει εδώ και αρκετό καιρό ILS. Δεν γνωρίζω όμως τη συχνότητα. :(
:arrow: https://www.airliners.gr/el/port.php?id=50

Άλλα στρατιωτικά αεροδρόμια που έχουν επίσης ILS είναι η Ελευσίνα (που απέκτησε πρόσφατα) και η Τανάγρα.
0 x


Άβαταρ μέλους
enannos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 05:36
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό enannos » 01 Φεβ 2005, 23:29

φίλε xristos,

σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία.είχα ακούσει και για την Ελευσίνα αλλα πίστευα οτι ήταν μόνο φήμες.Η συχνότητα στην Αγχίαλο είναι 110.9,αν γνωρίζεις περισσότερα για το LGEL(συχνότητα και διάδρομος-λογικά ο 18 )πες μου παρακαλώ.

Και πάνω απ'όλα δεν είχα ιδέα για την Τανάγρα!!και εκεί αν έχεις πληροφορίες,θα είμαι πολύ χαρούμενος.
0 x
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 01 Φεβ 2005, 23:33

enannos έγραψε: διάδρομος-λογικά ο 18


Ο 36 θες να πεις... :wink:

Για τις συχνότητες θα σε ενημερώσω σύντομα.
0 x

Άβαταρ μέλους
enannos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 05:36
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό enannos » 02 Φεβ 2005, 02:28

Σωστος,
ο 36,για να προσγειωθουν στον 18 λιγο δυσκολο... :twisted:
0 x
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 07 Φεβ 2006, 17:58

Μερικά νέα από τοπική εφημερίδα του Βόλου.

Κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός υπέρ της κοινοπραξίας ΤΕΡΝΑ-Αναπλάσεων
Σε δύο μήνες η εγκατάσταση του εργολάβου στο Αεροδρόμιο (19-01-2006)


Στην τελική ευθεία εισέρχεται το θέμα κατασκευής των έργων στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου καθώς κατακυρώθηκε από το ΥΠΕΧΩΔΕ το αποτέλεσμα του διαγωνισμού για τον εργολήπτρια εταιρεία. Το συνολικό κόστος των παρεμβάσεων θα ανέλθει μετά την έκπτωση στα 13,2 εκ. ευρώ.
Ανάδοχος του έργου ανακηρύχτηκε ο πρώτος μειοδότης της δημοπρασίας και συγκεκριμένα η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ ΑΤΕ-ΑΝΑΠΛΑΣΕΩΝ ΑΤΕ, ενώ η υπογραφή της οριστικής σύμβασης αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος δυο περίπου μηνών, ώστε στη συνέχεια να εγκατασταθεί ο εργολάβος.
Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η κατασκευή νέου κτιρίου Αεροσταθμού, συνολικής επιφάνειας 9.000 τετραγωνικών μέτρων, κατασκευή Πυροσβεστικού Σταθμού, συνολικής επιφάνειας 500 τ.μ. και διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου.
Για το θέμα κατακύρωσης του αποτελέσματος του διαγωνισμού και τη σχετική απόφαση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιά, ενημερώθηκε χθες σχετικά ο Νομάρχης Μαγνησίας κ. Ιωαν. Πρίντζος, ο οποίος δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από την προαναφερόμενη εξέλιξη.
Σύμφωνα με τον κ. Πρίντζο, «η υπογραφή της σύμβασης είναι θέμα του ΥΠΕΧΩΔΕ και αυτό θα γίνει σε δυο περίπου μήνες προκειμένου ο εργολάβος να εγκατασταθεί καθώς δεν υπάρχουν πλέον άλλα εμπόδια για την υλοποίηση των παρεμβάσεων», για να προσθέσει: «Με την ολοκλήρωση της β΄ φάσης θα έχουμε ένα περιφερειακό αεροδρόμιο ικανό να καλύψει τις ανάγκες της περιοχής μας αφού το νέο κτίριο θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 400 άτομα ανά κατεύθυνση κατά τις ώρες αιχμής».
Επόμενο βήμα για τον αερολιμένα Νέας Αγχιάλου είναι η κατασκευή του περιφερειακού δρόμου που θα οδηγεί στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου και θα συνδέσει την είσοδο από την πλευρά της Αγχιάλου με την είσοδο από τον Αλμυρό, γεγονός που θα το καταστήσει ανεξάρτητο από την 111 Π.Μ.
Όπως επισήμανε ο Νομάρχης Μαγνησίας, «η κατασκευή της περιφερειακής οδού σε συνδυασμό με την έγκριση 200.000 Ευρώ από το Περιφερειακό Συμβούλιο για την χρηματοδότηση εκπόνησης της μελέτης που αφορά στη βελτίωση της επαρχιακής οδού από τον κόμβο Μικροθηβών έως την είσοδο του αεροδρομίου αποτελούν μια σειρά έργων ιδιαίτερα σημαντικών για τον αερολιμένα Ν. Αγχιάλου».

http://www.e-thessalia.gr/basebody.asp?FV1=93721&SearStr=%E1%E5%F1%EF%EB%E9%EC%DD%ED%E1

=========

Διακόπτει τις αφίξεις με πτήσεις τσάρτερ μέσω Ν. Αγχιάλου μεγάλο τουριστικό πρακτορείο της Αγγλίας - Πλήγμα στον τουρισμό του Πηλίου (02-02-2006)

Ένα σοβαρό πλήγμα δέχθηκε χθες ο τουρισμός στη χερσαία Μαγνησία, καθώς όπως έγινε επίσημα γνωστό, διακόπτει από φέτος τις πτήσεις τσάρτερ και τη μεταφορά τουριστών στο Πήλιο μέσω του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου, ο μεγάλος τουριστικός οργανισμός «Sun Sail». Πρόκειται για τουριστικό οργανισμό της Αγγλίας που κάθε χρόνο έφερνε στη χερσαία Μαγνησία περίπου 4.000 τουρίστες…
Μπορεί η Μαγνησία να έχει επιτυχείς παρουσίες σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, ωστόσο άλλη είναι η πραγματικότητα στο τουριστικό επιχειρείν. Ο τουριστικός οργανισμός «Sun Sail», από τους πιο ισχυρούς στη Μ. Βρετανία, ανακοίνωσε και επίσημα ότι διακόπτει τις πτήσεις τσάρτερ προς Ν. Αγχίαλο και ότι θα τις συνεχίσει πλέον προς Σκιάθο, με λιγότερες όμως θέσεις ανά δρομολόγιο (περίπου τις μισές). Ο αγγλικός τουριστικός οργανισμός θα μεταφέρει τους τουρίστες, όσοι φυσικά θα θέλουν, από τη Σκιάθο, όπου θα διαμένουν, προς Χόρτο, όπου διαθέτει ναυταθλητικές εγκαταστάσεις για ψυχαγωγία, με πλοιάρια μέσω του Πλατανιά.
Παράλληλα έγινε γνωστή η διακοπή των περισσοτέρων πτήσεων και του τουριστικού οργανισμού «Kosmar»-οκτώ πτήσεις εβδομαδιαίως με λιγότερους όμως επιβάτες από την «Sun Sail»-από τις οποίες θα γίνονται μόνον οι δύο από Λονδίνο και Μάντσεστερ, στις οποίες θα περιλαμβάνονται και οι τουρίστες από τα άλλα δύο τουριστικά πρακτορεία που συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στην περιοχή από την Αγγλία, το «Sunvil» και το «Tapestry».
Η μείωση των δρομολογίων και η συγχώνευση άλλων είναι τέτοια, ώστε πλέον την επόμενη θερινή τουριστική περίοδο από την Αγγλία θα γίνονται προς Ν. Αγχίαλο μόλις δύο πτήσεις την εβδομάδα, από 11 πέρυσι…
Η είδηση επέφερε αναστάτωση στους ξενοδόχους του Νοτίου Πηλίου και στους τουριστικούς πράκτορες της περιοχής, καθώς ο «Sun Sail» έφερνε στη Ν. Αγχίαλο ένα «έιρμπας» 210 θέσεων κάθε Παρασκευή, ενώ διατηρούσε στολίσκο τουριστικών σκαφών στο Χόρτο και τη Μηλίνα με ναυταθλητικές εγκαταστάσεις (πλωτή μαρίνα)…
[...]
Επίσης παραμένει φέτος στη Ν. Αγχίαλο η μία πτήση από το Άμστερνταμ με Ολλανδούς, ενώ το θετικό είναι ότι σε διαπραγματεύσεις βρίσκεται βολιώτικο τουριστικό πρακτορείο με μεγάλο ρουμανικό, για μία πτήση την εβδομάδα από Βουκουρέστι με Ρουμάνους, οι οποίοι όμως θα προωθούνται μέσω Μιτζέλας στη Σκιάθο.
Παράγοντες της τοπικής ξενοδοχίας δήλωναν χθες ότι «η πολιτική μεγάλων τουριστικών οργανισμών του εξωτερικού είναι να αποχωρούν από ακριβές περιοχές, όπως θεωρούν την Ελλάδα και να κατευθύνονται σε περιοχές όπως η Τουρκία και η Αίγυπτος».

http://www.e-thessalia.gr/basebody.asp?FV1=94896&SearStr=%E1%E5%F1%EF%E4%F1%FC%EC%E9%EF
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 07 Μαρ 2006, 18:11

aakunz έγραψε:Έγώ πιστεύω ότι αυτό το αεροδρόμιο θα μπορούσε να φέρει την ανατροπή αν χρησιμοποιηθεί περιοσσότερο σαν πολιτικό. Βρίσκεται κοντά σε αυτοκινητόδρομο, πολύ κοντά στη Λάρισα και ΄θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τη Θεσσαλία με πολύ καλύτερο τρόπο απ' ότι το SKG με πτήσεις προς Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία. Το ότι παράλληλα στεγάζει Πτέρυγα Μάχης, είναι ανασταλτικός παράγοντας για την λήψη ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Θέλω να ελπίζω ότι το κράτος θα καταφέρει να το αναβαθμίσει και να δούμε επιτέλους ουσιαστική lo-co κίνηση στη χώρα μας.


(Από άλλο topic) Λόγω των πλεονεκτημάτων της θέσης του, έχει ενταχθεί σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα του INTERREG III (DEAR) μαζί με άλλα 5 -κυρίως στρατιωτικά- αεροδρόμια της Βόρειας Ευρώπης [Thanet (UK), Lahr, Parchim (Germany), Slupsk, Radom (Poland)]. Το πρόγραμμα αυτό, ενθαρρύνει τη χρήση υπαρχόντων αεροδρομίων, που βρίσκονται κοντά σε περιοχές με επιχειρηματικό ενδιαφέρον, και δεν διαθέτουν αεροδρόμιο. :wink:
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 771
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 34

Δημοσίευσηαπό KGP » 08 Μαρ 2006, 06:41

min varesete.... alla an to aerodromio:

a) itan idiotiko -me ta charges na metavalontai analoga-
b) ipirche kaliteros dromos kai pros athina kai pros thessaloniki -vlepe tempi kai dromos lamias mechri agio konstantino-

tote tha mporouse na eksipiretisi aneta me ligi organosi sigginoniaki -apo apopsi leoforion etc- thesaloniki kai athina.....

afou den tha apeichan parapano apo 2 ores max....


-den milao gia "blue chip" airlines-
0 x


Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 08 Μαρ 2006, 14:56

αν δεν κανω λαθος ο αβραμο οταν ηταν ακομα τουριστας υπουργος δεν ειχε πει πως το εν λογω αεροδρομιο θα αρχισει να εξυπηρετει και πολιτικες πτησεις...και μαλιστα ειχε ναφερθει γενικοτερα για τον ελλαδικο χωρο για ryanair....κανω λαθος?
πατως σιγουρα ειναι ενα απο τα αεροδρομια που θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν (εφ οσον ειχαν ιδοτικο management..) καποια αλλα σε καλο μερος ειναι
ο αραξος και το lgax....(Thessaloniki Airport Philippos the king of...Macedonia... :lol: :lol: :lol: )
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2156
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 84
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 20 Ιουν 2007, 12:08

Γνωρίζει κανείς τα έργα πως πάνε?? 'Εχει περάσει 1 χρόνος απο όταν υποτίθεται οτι εγκαταστάθηκε ο εργολάβος...Ρωτάω γιατί σε άρθρο περί τουριστικής επένδυσης στο Βόλο, αναφέρθηκε ότι γίνονται προσπάθειες για πτήσεις όλο το χρόνο προς Γερμανία και Ην.Βασίλειο (Ryanair?)
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες