Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
704
Likes
895
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής
Το ενδιαφέρον για τη διαχείριση των 23 περιφερειακών μικρών αεροδρομίων εκδήλωσε από το βήμα του δεύτερου συνεδρίου Εισαγωγών και Μεταφορών, που διοργανώνουν οι ypodomes.gr και το metaforespress.gr σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport, Aλεξάντερ Ζινέλ.
Λεπτομέρειες: http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... erodromion


ΥΓ: Ενημέρωση προς το γνωστό συριζοτρόλ: Τα εφημερεύοντα φαρμακεία είναι αυτά:
https://www.vrisko.gr/efimeries-farmake ... E%97%CE%A3

Και τα εφημερεύοντα νοσοκομεία αυτά:
https://www.vrisko.gr/efimeries-nosokom ... 16124325:s
 
Εσύ είσαι ο Aλεξάντερ Ζινέλ? Να διαγραφεί παρακαλώ το θέμα αυτό καθώς προωθεί το ξεπούλημα της ένδοξης πατρίδας μας σε τοκογλύφους και επιχειρηματίες έναντι μικρών ποσών
 
Το "μείον" σε αυτή την πρόταση, είναι κάτι που είχα αναφέρει και στο παρελθόν: Οι εξοντοτικές χρεώσεις προς την γενική αεροπορία. Θα πρέπει οι χρεώσεις να είναι λογικές και να μην εμποδίζουν την ανάπτυξη αυτού του "high end" κομματιού του τουρισμού.

Από εκεί και πέρα, το project φαίνεται να δουλεύει καλά, οπότε γιατί όχι...
 
leetuxhs":atqzglpl said:
Εσύ είσαι ο Aλεξάντερ Ζινέλ? Να διαγραφεί παρακαλώ το θέμα αυτό καθώς προωθεί το ξεπούλημα της ένδοξης πατρίδας μας σε τοκογλύφους και επιχειρηματίες έναντι μικρών ποσών
Όπως σου απάντησα και στα ΡΜ που συνεχώς μου στέλνεις εγω είμαι ο Βόλφγκανγκ! :with:
 
το θέμα βέβαια που πιθανόν - αν πάρει και τα μικρά α/δ η Fraport- θα προκύψει με το μονοπώλιο της διαχείρισης των περιφερειακών α/δ, δεν ενδιαφέρει κανέναν ?? εκτός απο Βενιζέλο και Ηράκλειο ολα τα υπόλοιπα θα ανήκουν σε μια μόνο εταιρεία..... αυτή τη στιγμή υπάρχουν περιπτώσεις, όπως της γενικής αεροπορίας που αναζητούν μικρότερα κρατικά α/δ για να αποφεύγουν τις υψηλές χρεώσεις και της Ryanair που έφυγε απο τα Χανιά και πήγε Ηράκλειο... ως καταναλωτες - και όχι υμνητές της Fraport- δεν μας αφορά ?? Σε αντίστοιχες περιπτώσεις η Ευρωπαική επιτροπή ανταγωνισμού είναι πολύ αυστηρή και δεν τα επιτρέπει.. στη χώρα μας έκανε τα στραβά μάτια, τόσο με την απορρόφηση της ΟΑ απο την Aegean όσο και απο το αποτέλεσμα του διαγωνισμού των 14 α/δ, που ενώ ξεκίνησαν αρχικά με 1 μεγάλο και 2-3 μικρά "παθητικά" μαζί πακέτο, μετά άλλαξε σε 2 ομάδες ΜΟΝΟ των α/δ που βγάζουν έσοδα με σκεπτικό να υπάρχουν 2 διαφορετικοί διαχειριστές και τέλος το ξέχασαν και δέχτηκαν την μια "καλύτερη" πρόταση για όλα !!
 
Από θέμα "Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη"

Greg.CHQ":43um3wp1 said:
Καλησπέρα σε όλους,

Το ξεκίνημα της Ryanair στο Ηράκλειο έγκειται στο γεγονός ότι η δεν ήθελε να χάσει τα slot της Laudamotion που ακύρωσε τα δρομολόγια για Ζυρίχη εξαιτίας ότι η δεύτερη δεν τα βρήκε με την lufthansa με την ακύρωση 4 αεροσκαφών.

Άρα το ζήτημα που αναγκάζει τις εταιρίες να φεύγουν επειδή υπάρχουν υψηλές χρεώσεις δεν υφίσταται και η καραμέλα της αποχώρησης της Ryanair έχει αναλυθεί ιδιαίτερα σε προηγούμενα άρθρα. Εξάλλου αν δείτε, έχουν αυξηθεί οι πτήσεις στα "πανάκριβα" αεροδρόμια της Fraport...
 
αν δεχτούμε οτι έχουν αυξηθεί οι πτήσεις στα αεροδρόμια λόγω Fraport ,τότε τα διψήφια ποσοστά αυξήσεων τα προηγούμενα 5-6 χρόνια , τα πιστώνουμε στην ΥΠΑ ??? αν δεχτούμε οτι η αύξηση αυτή δεν οφείλεται στη Fraport αλλά στις συγκυρίες με τους γείτονές μας, τότε πολύ εύκολα αυτά αλλάζουν και μειώνονται οσο εύκολα αυξήθηκαν..
Οσον αφορά στο μονοπώλιο, το δεχόμαστε σαν κοινωνία ?? και αν ναι, γιατί οχι στο μονοπώλιο της ΔΕΗ, κλπ κλπ ??
 
Ακόμα περιμένω εξήγηση απο το σύντροφο (ένας με 10 διαφορετικά προφίλ είναι, ο ίδιος μου το έγραψε) για ποιο λόγο η Ryanair έφτασε στο σημείο να πετάει από την Αθήνα σε κοντά 40 προορισμούς. Διαμαρτυροταν συνέχεια για τα υψηλά τέλη και ζητούσε κατ εξαίρεση για αυτήν να μειωθούν. Τι έγινε ρε παιδιά? Αφού δεν της έγινε μείωση, γιατί ξεκίνησε τόσες πτήσεις?

Στη Φρανκφούρτη πάλι γιατί ξεκίνησε? Αφού πετούσε στο Frankfurt :D Hahn!
Και στο Ζαβεντεμ πετάει παρότι πετούσε ηδη στο πολύ φθηνότερο Brussels :D Charleroi.
Και στο El Pratt παρ' όλη τη βάση στο Barcelona :D Girona! Και, και, και.

Ακόμα περιμένω επίσης εξήγηση γιατί και όλες οι άλλες αεροπορικές αύξησαν τις πτήσεις τους στα αεροδρόμια μας αυτά, γιατί οι επιχειρηματίες πρόθυμα πλήρωσαν τετραπλάσια ενοίκια για τα μαγαζιά στα τερμιναλ, κλπ. κλπ.

airfan":30ka5arl said:
αν δεχτούμε οτι έχουν αυξηθεί οι πτήσεις στα αεροδρόμια λόγω Fraport ,τότε τα διψήφια ποσοστά αυξήσεων τα προηγούμενα 5-6 χρόνια , τα πιστώνουμε στην ΥΠΑ ??? αν δεχτούμε οτι η αύξηση αυτή δεν οφείλεται στη Fraport αλλά στις συγκυρίες με τους γείτονές μας, τότε πολύ εύκολα αυτά αλλάζουν και μειώνονται οσο εύκολα αυξήθηκαν..
Οι συγκυρίες των γειτόνων μας έχουν πάψει να υφίστανται εδώ και 2-3 χρόνια. Πανικός απο τουρίστες γίνεται και στη Τουρκία και στην Αίγυπτο και στην υπόλοιπη Βόρεια Αφρική.
Σύμφωνα με την συριζαίικη "λογική" σου θα έπρεπε να έχουμε μειώσεις επιβατών μετά τις αυξήσεις τελών για τις χώρες εντος Σενγκεν. Αντίθετα παρατηρούμε αυξήσεις...

airfan":30ka5arl said:
Οσον αφορά στο μονοπώλιο, το δεχόμαστε σαν κοινωνία ?? και αν ναι, γιατί οχι στο μονοπώλιο της ΔΕΗ, κλπ κλπ ??
:wall: :with:
 
Δεν είπε κανείς ότι (μέχρι στιγμής) την αύξηση στην κίνηση των αεροδρομίων την έφερε μόνο η φραπορτ, ούτε ότι πήρε τις αεροπορικές από το χέρι και τις έβαλα στα αεροδρόμια. Απλά είπα ότι ενώ κάποιοι λέτε "έφερε αυξήσεις στα αεροδρόμια, θα φύγουν όλες οι εταιρίες, θα μας καταστρέψουν", δυστυχώς για εσάς φαίνεται ότι όλο αυτό δεν ισχύει, αλλά ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Ότι δηλαδή ενώ έχουμε αύξηση των τελών έχουμε και αύξηση των πτήσεων.
 
Top